Ach nee Miepje, wat afschuwelijk! Ik heb je verhalen meegelezen en ook de hele dag gewacht op nieuws. Maar dan toch niet hierop... Heeeeel veel sterkte meid. Weet verder niets te zeggen.
lieve miepje wat ontzettend vreselijk.... niets kan je verdriet verlichten, maar toch denk ik aan jullie en wens jullie veel sterkte en kracht toe. wat een vreselijk en oneerlijk iets..
miepje nee toch heh waarom moet het bij meiden die er zo veel moeite voor hebben moeten doen, alsnog misgaan. weet helaas zo goed hoe je je nu voelt, wil je een hele dikke knuffel geven, want weet dat er geen woorden zijn op dit moment om je te troosten. liefs lisa.
Miepje wat vreselijk voor jullie! Ik wens jullie veel sterkte. Sabine25 gefeliciteerd meid! Geniet ervan. Confidence jij ook gefeliciteerd geweldig voor jullie hoor! Eindelijk he meiden. Geniet ervan! Alle meiden die nog wachten veel sterkte en succes Liefs LiAnn
Hoi meiden hoe is het met jullie? Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en hij was gelukkig nog positief ik kan het nog steeds niet geloven heb ook moeder voor moeders gebeld heb 12 okt een gesprek ik ben ook geholpen en wil graag wat terug doen Xjes
Sabine: goed dat je mee gaat doen aan mvm. Heb het tijdens mijn prille zwangerschap begin dit jaar ook 2 weken gedaan. Is wel een gedoe met plassen in een kannetje maar zeker als je in mmm zit weet je waar voor je het doet. Hier weinig nieuws. Zit op het wachtbankje samen met de hormonsters. Ik heb zo'n hekel aan progesteron. Weet dat ik het nodig heb maar tijdens mijn zwangerschap kon ik niet naar de wc en nu begint de ellende ook weer. Heb prikkelbare darm en zit helemaal verstopt. Maar ook nu is het weer voor een goed doel.
@Sabine, Fijn dat je weer een positieve test had meid. En ontzettend goed van je dat je met mvm meedoet. @Ladouche, Zit ook op het wachtbankje. Dag 9 na TP....... Vindt de Utrogestan nog niet echt geweldig, vooral de smurrie die er van overblijft, jegh... Liefs
Fijn dat je weer een positieve test hebt sabine! En goed dat je meedoet met MvM! Ga ik ook zeker doen mocht t ooit lukken. Tenslotte hebben we het zelf ook hartstikke hard nodig! Bright en Ladouce, succes meiden, sterkte met wachten. Vreselijk die wachtweken!!! Ik zat de 1e week met utrogestan ook echt helemaal verstopt. Gelukkig ging het de 2e week ietsjes beter. Ik duim voor een positieve test voor jullie!!! Bij mij heeft t vandaag eindelijk écht doorgezet. Maar heb nu zo gigantisch buikpijn.. lig maar weer op bed met een kruik wat de buikpijn iets verzacht. Maar ben allang blij dat t eindelijk heeft doorgezet...
Miepje, heb in je eigen topic al gereageerd. Sterkte , knufffffff. Sinja, wij zijn dat waar Linda het over heeft. Bij onze 2e punctie bleek er bij mijn man geen 1 levend zaadje te zijn en wij wilden dit dan ook noooooooit meer meemaken...........Ze hebben toen 3 keer zaad verzameld en er zijn toen 21 rietjes ingevroren, ze hebben ongeveer 2 rietjes per punctie nodig dus dat zijn er ruim voldoende. We hebben de 3e poging toevallig het verse zaad kunnen gebruiken, maar hebben gelukkig voor nu de 4e poging het ingevroren zaad nog achter de hand. Als je er meer over wilt weten hoor ik het wel!! Succes!!!!!!!!!!
@Sinja, Meis, hoop dat de pijn snel wegtrekt! @Sabrien, Ik duim voor een succes story deze ICSI voor jullie!! Liefs
@sabrien goed onthouden he @miepje: wat vreselijk wat ik net lees, sorry dat ik niet direct reageerde, ik reageer even in je eigen topic. Ik was even afwezig maar wij moeten straks naar het zkh ik heb sinds gister bruinverlies dus maak me vreselijk zorgen, wil jullie er niet mee lastig vallen, ik denk dat het uiteindelijk niks ernstigs zal zijn maar ik mocht gelukkig direct komen.
Lieve linda, hopelijk wordt je zo weer gerustgesteld in het ziekenhuis... ik snap dat je je vreselijk zorgen gaat maken als je bruinverlies hebt. Hopelijk heeft 't niets te betekenen en zie je straks je kindjes actief bewegen. ik denk aan je!
OWWWWWWW Sinja, wat vreselijk, buiten de teleurstelling ook nog een hoop pijn en dan de wetenschap dat je nog zo lang moet wachten tot een nieuwe poging Zal ik jou van de lijst halen en bij helaas zetten? ofd wil je dat liever zelf doen? Nogmaals een dikke knuffel voor jou Miepje, hoe is het met jou? is de menstruatie nu goed doorgezet? Hoe voel je je lichamelijk? Meiden ik heb zo met jullie te doen, ik ben hier zo vaak doorheen gegaan en het gevoel komt zo weer boven, dat gaat helaas nooit meer weg Wil je dat ik je naam van de zwangere lijst afhaal? of wil je dat liever zelf doen? Wanneer kwam M&M terug van vakantie? ik ben zo benieuwd of ze zwanger is........ Zora, hoe ging je FM? zijn je eitjes al flink aan het groeien? KVK, hoe gaat het met jou? houdt je het nog vol met nog niet testen? succes morgen Bright, nog 4 nachtjes slapen........(sssst) haha Ik vind het fijn dat de meeste aangeven dat ze het niet erg vinden dat de zwangeren hier mee schrijven, maar ik blijf het toch moelijk vinden gewoon omdat ik nog zo goed weet hoe ik me voelde En ik haalde er op een begeven moment geen hoop meer uit, door goede aflopen te lezen Maar meiden, ik zal proberen gewoon te schrijven over wat er in mijn hoofd en lichaam omgaat en als het teveel voor jullie wordt, dit gewoon aangeven hoor Linda, wat eng weer he? ik duim keihard dat het niks betekent het kaarsje brandde al, maar brand nu ook voor jou....XXX Klingel, welkom ik zal je dalijk even op de lijst erbij zetten succes met wachten.... Ladouce, ik heb ook altijd enorme last van de hormonen mijn darmen raken er behoorlijk geirriteerd van en ik uiteindelijk ook nu zijn mijn darmen juist overactief....heb ik altijd als ik zwanger ben, gek he Liann en Lisa, fijn dat jullie af en toe even mee komen lezen en reageren, ondanks jullie eigen verdriet, lief hoor Sabine, ik dacht al dat ik zo gek was, maar jij blijft dus ook testen? wat is het toch een heerljke bevestiging maar helaas weet ik ook uit ervaring dat een positieve test alleen niks zegt, maar voor dat moment komt het rose wolk gevoel wel even naar boven tussen de angsten door, toch? Ik heb wel wat kwaaltjes maar niet noemenswaardig Of ik durf ze niet te ervaren, volg je me nog? Alles wat ik voel denk ik: het zal wel, ik beeld het me in en als ik niets voel, ben ik weer bang, pfff was het maar 19 oktober. wat ik nu voel is: iets vermoeider, gevoelige borsten `s avonds meer dan overdag, soms weeig gevoel in mijn maag, en gister echt misselijk, maar verder......voel ik me eigenlijk best goed en jij? Vrijdag heb ik dus ook weer getest ( ik zal de testen straks in mijn album zetten, voor wie interesse heeft) De streep kwam zo snel en zo dik tevoorschijn dat ik in ieder geval weet dat het HCG zich verdubbeld Gister had ik een kopje koffie gehad ( drink maar max 1 per dag) en we stonden in de winkel en het werd me toch slecht ik heb mijn man met de boodschappen in de winkel laten staan en ik ben naar buiten gevlucht voor frisse lucht Daarna ging het wel weer We hadden maar heel weinig mensen verteld van de poging. We wilden het nieuws dat we zwanger zijn nog even voor ons houden tot na de 1e echo maar gister bij mijn schoonouders konden we het allebei niet laten het is zo`n fijn nieuws, en als het niet goed gaat ( wat ik eigenlijk niet mag uitspreken) is het ook fijn dat mensen het weten Maar we vertelden het en ze feliciteerden ons wel, maar zo gereserveerd ik was echt teleurgsteld Ik begrijp dat zij onze ervaringen ook niet zijn vergeten en dus bang zijn om te enthousiast te zijn, maar wij zijn zo enthousiast en ik geloof echt dat het deze keer goed komt en dan zo`n lauwe reactie..... geen kwaad woord over mijn schoonouders hoor, ik weet dat de miskramen hun net zovele pijn heeft gedaan als ons, ze zullen zich wel geen houding weten te geven, maar ik was wel een beetje verdrietig ervan Even later waren we bij een vriend die het wel al wist, maar wilde ons ook "nog" niet feliciteren het is zo raar voorheen als mensen te enthousiast waren en ik was het niet, was ik boos, maar nu zijn de rollen omgedraaid Maar goed, ik hoop dat we over een paar weken alleen maar blije en enthousiaste reacties krijgen Straks mijn mams vertellen, ben benieuwd hoe zij reageert ik denk huilen....... sorry nu is het nog een lang verhaal geworden, maar moest het even kwijt Zo, nu maar even genieten van het mooie weer ( not :x) Hier regent het erg, bah
September Start IVF / ICSI 8-9-2009 Zora (gestart Deca) 24-9-2009 gestart Puregon 150E 9-9-2009 kvk (gestart met 300 IE puregon) 17-9-2009 Ladouce (gestart Deca) Follikelmeting 14-09-2009 sabine, 14-09-2009 kvk (3 follikels gezien) 19-09-2009 kvk 26-09-2009 Ladouce Punctie 14-09-2009 MenM 14-09-2009 Sinja (6 eicellen gevonden) 16-09-2009 sabine 21 of 22-09-2009 kvk 26-09-2009 Klingel 30-09-2009 ladouce (7 eitjes geoogst) Terugplaatsing 07-09-2009 Miepje 15-09-2009 Confidence 17-09-2009 MenM 18-09-2009 Sinja (1 emmy van slechte kwaliteit) 19-09-2009 sabine 24-09-2009 Bright 25-09-2009 KVK 29-09-2009 Klingel 30-09-2009 ladouce Testdag 21-09-2009 Miepje 29-09-2009 Confidence 01-10-2009 (maar dit wordt waarschijnlijk na onze vakantie pas, als ik nog niet ongi ben geworden en als ik dit vol kan houden...) 30-09-2009 sabine 02-10-2009 Sinja, helaas mislukt: 30/9 ongesteld 05-10-2009 KVK 08-10-2009 Bright 09-10-2009 Klingel 16-10-2009 ladouce Zwanger Miepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e echo 07-10-2009 Sabine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e echo 20-10-2009 Confidence!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e echo 19-10-2009 Helaas ongesteld of miskraam Oktober Start IVF / ICSI Astrid cd3 bloedprikken FSH, 29 oktober 2e intake ws met datum deca Follikelmeting 2-10-2009 Zora 1e FM Punctie Terugplaatsing Testdag
Ik ben wel erg bang dat het zometeen fout gaat ik heb af en toe nog krampen dus dat maakt me dan erg onzeker voor de rest ben ik erg moe en hele zere borsten voor de rest nog nergens last van hoop dat het snel 20 okt is dan hebben we weer wat meer zekerheid
@Confidence, Kan me dat wel voorstellen hoor over wel of niet enthousiaste reacties van anderen. Dikke knuf!! @Sabine, Kop op meid!! Het is vast goed!! @Allen, De spanning neemt ontzettend toe. Sinds gisteren al last van mijn buik, lage rugpijn, gevoeligere borsten. Meestal betekend dat ongi bij mij. Dacht vanochtend wat bruinigs te zien bij het afvegen, maar nog niet weer gespot. Ai ai ai, het wordt met de minuut gewoon spannender. Ben blij als deze dag voorbij is, brrrr. Liefs
@meiden, thnx voor jullie reacties, gelukkig was met de kindjes alles goed maar het was wel goed dat we langs waren gekomen, het hoort gewoon eigenlijk niet, we weten dus niet waar het van is, het wordt gelukkig al echt minder, waarschijnlijk een wondje van de baarmoedermond. mijn buik is ook erg gevoelig dus ik blijf morgen ook een dagje thuis. Jeetje na de mmm zit die schrik echt wel heel diep, je hebt er alles voor over dus voor nu even ego, en rust. @sabine ik had ook vanaf het begin hele zere borsten @confidence je verhaal herken ik direct, wij kregen bijv. wel kaartjes maar dan niet 'zwanger-zijn' kaartjes... mijn moeder was gelukkig direct heel blij maar mijn schoonouders geloven het geloof ik pas sinds deze week echt. Gelukkig kreeg ik van een paar vriendinnen lieve cadeautjes maar er waren ook mensen die dan zeiden: ik dahct ik neem nog maar niks mee... Nou meiden ik ga op de bank en beweeg me niet meer voor vandaag