hihihi ik moest wel lachen toen ik dit las ik kon het wel zelf geschreven hebben.... Ik vol me sinds gisteravond misleijk, vanmorgen bij het opstaan ging het weer, maar het kwam alweer snel opzeten maar nog ben ik niet overtuigd dat het van de zwangerschap is ik denk eerder aan een buikgriepje of zo Sta ook zo raar op mijn benen en heb hoofdpijn Linda kunen jij nog erinneren hoe dat misselijk zijn voelde? was het echt ene soort van gammel gevoel in je lijf net als je inderdaad beginnende griep hebt? Ik blijf het raar en onwerkelijk vinden Mijn borsten zijn wel van zo (.)(.) naar zo (0)(0) gegaan whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaaa
Hey hey, Ja tis toch wat het Confidence? Weet iemand vanaf wanneer ik mag tellen voor mijn ticker? Heb het nu gedaan vanaf de datum dat ik ben begonnen met Utrogestan (niet n.a.v. een punctie maar voor de cryo TP), maar ik begrijp van sommigen dat het vanaf de TP moet. Liefs
Dat snap ik, echter ik heb deze ronde geen punctie gehad omdat het een Cryo TP was. Ik dacht zelf vanaf de start van Utrogestan, omdat die het hormoon afgeeft die je na je eisprong krijgt. Maar weet het niet zeker. Liefs
Vaak is toch 3 dagen na punctie de TP ?? of is dat 5 dagen ?? Anders ff kijken bij iemand anders, wanneer zij de TP hadden (hoever na punctie) en dan bij jou die aantal dagen in mindering brengen vanaf de TP en dat word dan je "eisprong"
bij een cryo weet ik het niet, ik zou zeggen drie dagen terug rekenen van de tp = eisprongdag = 2 weken zwanger @confidence, ik vond het ook op een gammel gevoel lijken, een soort van wagenziek, later rond week 11 was ik echt mega misselijk, ik moest/moet ook veel boeren, ik heb nooit hoeven overgeven. Mijn boobs was het duidelijkst, kei pijn, groter worden en in het begin wisselde het per dag.
Astrid en Linda, dat heb ik nu gedaan thanx. Heb het iemand anders gevraagd en die zij hetzelfde als jullie. Dan klopt mijn banner nu dus. WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO Thanx
Meiden ik kom nog even vlak voor vertrek jullie groeten Iedereen een heel fijn weekend, met nog meer positieve nieuwtjes Tot maandag
Helaas pindakaas! Vals alarm !!! Vanochtend weer een daling in mijn temp en flink ongesteld geworden! Met veel slijm en stolsels. De kraan is flink opengezet. Bleegh 1 ding scheelt. Op de dag van onze 2e intake (dan horen we het aantal hormonen etc) zitten we op cyclusdag 21, dus zouden we eigenlijk die dag al kunnen gaan beginnen!! Op naar de 29e!!
Astrid: jammer zeg maar in elk geval wel op tijd die ongi. Tjonge jonge, wat kun je een hoofdpijn hebben zeg. Gisteren echt superberoerd. Denk dat het van de progesteron komt. Had eergistere ook al enorme hoofdpijn maar gisteren was het volgens mij een soort migraine achtig. Ben om 17.30 naar bed gegaan, eruit geweest om te eten en vervolgens maar weer terug. Ben nu wel weer fris maar zie echt op tegen de middag (het komt in de middag op). Verder voel ik me super. Woensdag wel veel krampjes gehad maar daarna niets meer (buiten die verrekte darmen om dan). Dus we wachten nog maar af. Ben echt van plan om niet eerder te testen (als ik niet eerder ongi wordt).
Even mijn lieve vriendinnetje Bright feliciteren hoor... GEFELICITEERD LIEVERD!!!! Ik ben zoooooooooooo blij voor je meid! Hele dikke knuffel, Iwish
Dag lieve meiden. Bedankt voor de lieve reacties. Vooralsnog heb ik niet alles van voor mijn vakantie kunnen lezen, want onze pc is gecrasht. Echt balen! En via mijn mobiel, waar ik nù mee bezig ben, gaat het allemaal wel heel erg moeizaam. En aangezien de pagina's er op dit topic bij lijken te vliegen, denk ik niet dat het ook nog zal lukken wanneer de pc terug is. Miepje, ik wil je heel veel sterkte wensen en voor jou, Astrid, is het ook écht balen. Gelukkig mag je snel weer verder. Ook alle anderen die deze ronde geen geluk hebben gehad: heel veel sterkte. Voor de zwangeren onder ons: meiden mijn oprechte felicitaties! Ik wens jullie een mooie en onbezorgde zwangerschap toe. En ik kan me jullie onzekere gevoel helemaal voorstellen, volgens mij zal dat altijd een beetje blijven. Hopelijk dus wel, dat je achteraf kunt zeggen dat het niks bijzonders was en dat alles goed verloopt. Voor diegenen die nog op het wachtbankje zitten: ook heel veel succes! Verder heb ik op vakantie in een klooster een aantal kaarsjes gebrand, voor degenen die negatief nieuws hebben, maar ook voor jullie die zwanger zijn. Ik denk aan jullie. Zelf zal ik minder op het forum zijn, aangezien we een half jaartje pauze nemen. Dat is niet egoïstisch bedoelt. Dikke knuffels, M.
Ik kom snel kijken meiden maar ik ben even een midweek weg, ik denk aan jullie en duim mega veel!!!!!