@ Ladouce: Meid wat rot zeg. Heel veel sterkte en eenm je tijd om het te verwerken. Een hele dikke knuffel! @ Sinja: Ik heb morgen een bruiloft dus kan niet kijken helaas me wel interessant ook al loop ik niet bij het Radboud. Fijn dat het met de dag ietsje beter met jullie gaat. Goed dat je even afstand hebt genomen, dat heb je soms echt even nodig. Van wanneer tot wanneer is die winterstop? Ik vraag me af of ze dat in het UMC ook hebben. @ Confidence: Meid ik snap heel goed dat je zo onzeker bent, het blijft ook allemaal super spannend. Sterkte met alles, ik hoop dat deze weken snel voorbij gaan en dat je onbezorgd kunt gaan genieten. @ all: Ik heb morgen een bruiloft en zaterdag ga ik met mijn zussen en aanhang bij mijn broer eten. Dus ik heb de komende dagen lekker wat afleiding. Vorige week hebben we beide een nieuwe fiets gekocht en daar gratis een midweek Centerparcs bij gekregen. We willen in februari of maart daarmee naar belgie gaan, maar ik durf nog niet te boeken ivm een mogelijke 2e IVF. Het blijft vervelend die MMM.
Meiden bedankt voor jullie meeleven. Het gaat op dit moment redelijk. Ben vandaag toch maar even thuis gebleven. Voelde me gewoon niet in staat om te werken en zeker niet om al die echt goedbedoelde en lieve woorden in ontvangst te nemen. Wil even met niemand (behalve manlief) praten. Hij mag ook even de wederzijdse ouders inlichten. We zitten alleen enorm te twijfelen over wat te doen. Gent heeft een niet zo goed slagingspercentage in het ontdooien van cryo's en we hebben er helaas maar eentje. Mocht dit in november dus mislukken dan moeten we wachten tot januari voor onze 2e ivf. We gaan namelijk in december 2 weken met vakantie. Ik vind dit persoonlijk te lang duren en ben ook bang dat mijn tijd gaat dringen (ik ben 43) dus ik denk dat ik vandaag het ziekenhuis ga bellen om in november te starten met de 2e ivf poging en het eskimootje even lekker in de diepvries laat zitten. Als er dan bij poging 2 nog eentje bij komt dan hebben we tenminste een betere kans bij de ontdooiing ervan. Wat zouden jullie doen? En nog beter, weten jullie of ziekenhuizen hier bezwaar tegen hebben.
Ladouce heel veel sterkte met dit verdriet! Als je zou overwegen over te stappen op een ander ziekenhuis dan kan ik je het uz in brussel aanraden. Daar liggen ze het meeste voor met alles en een geweldige gyn hebben we daar, dr tournaye. Maar laat het je eerst ff rusten. xxx
@ Ladouce, Ontzettend kl*te! Sterkte meis! Ik duim voor je dat je eskimootje het wel zal halen. Hopelijk kun je snel weer verder. @ Confidence, het is helemaal niet vreemd dat je je zo voelt. Ik kan het me helemaal voorstellen. Probeer wel positief te blijven, stress is ook niet goed voor de kleine. Maar ik weet, dat is makkelijk praten. Hopelijk ben je na maandag al meer gerust. Houd je taai! Hier gaat het wel aardig hoor. Ik heb een ander doel voor de aankomende 6 maanden en dat leidt af van alle gedachten aan het verlies van onze 4e emmy. Ik wil er eigenlijk ook nog niet aan denken, dat de volgende poging de laatste zal zijn. Dat klinkt zo definitief, maar toch wil ik het niet langer dan een half jaar uitstellen. Mocht het weer misgaan (we gaan voor positief!), dan willen we de draad ook weer oppakken en genieten van ons leven samen. Dit beheerst ons leven op dit moment behoorlijk, wat natuurlijk is, maar dat moet ook niet te lang meer duren... daar vinden we het leven te kort voor. De 29e hebben we ons evaluatie gesprek, al zou ik niet weten wat er besproken moet worden... Iedereen dikke knuffels, M
Sorry, sorry en nog eens sorry voor mijn egobericht, steeds weer de laatste dagen, maar ik ben zo bang Vandaag dus de echo bij de IVF kliniek Gister en vandaag beduidend minder misselijk en andere kwaaltjes ook minder Gister geen bloed meer, wel wat buikpijn Om mezelf op te peppen, dacht ik: doe een test, als je dan die 2 vette strepen ziet, dan ben je wel weer overtuigd dat het goed zit Maar dan is de 2e streep opeens niet meer zo vet als die in mijn album Maar goed, dat kan komen doordat ik `s avonds testte, met drinken op enz. Vanmorgen nog maar een test en tot mijn grote schrik is deze nog lichter dan die van gisteravond Ik geloof niet in, dat de ene test beter pakt dan de andere Ik ben zo bang voor het nieuws wat ik dalijk te horen krijg Zo bang dat ik dalijk naar een ander onderwerp op dit forum moet verhuizen Om 9:30 moet ik daar zijn Oproep aan een ieder die het leest: aub duim voor me, steek een kaarsje aan, of wat dan ook ik weet niet of het helpt Een superverdrietige confidence
Ik ga heeeeel hard voor je duimen! Ongetwijfeld weet je nu inmiddels al of het allemaal nog goed is daar binnen met jullie wondertje !!! DUIM DUIM DUIM !!
Nou meiden, er groeit dus echt een wonder in mij van 1 cm groot MET kloppend hartje De gyn legde mij van te voren al uit dat testen helemaal niks zeggen, en heeft mij verboden om nog eens te testen ik moest het geld maar sparen voor de babykamer Ik ben vandaag precies 7 weken Ze begreep mijn angst heel goed, zeker na mijn verleden, maar ze heeft me proberen gerust te stellen Het advies was dan ook genieten...... ( zal nog niet meevallen)ik ga mijn best doen Ze zei ook dat het weggaan van klachten volledig "door jezelf" veroorzaakt kan worden, je geest is sterker dan wat dan ook Dus ik ga maar proberen me niet gek te maken we waren het ZH nog niet uit en ik was weer volop misselijk, gek he?Voor nu ben ik blij, maar nog steeds niet voor 100%, maar kan dat ooit wel? Bedankt voor de kaarsjes en de duimen
JAAAAAAAAAAAAA Hoera !!!!! Echt proberen te genieten hoor, hoe moeilijk het ook is !! En nee .. zorgen maken om .. gaat nooit over. Na de bevalling maak je je weer zorgen om je kind etc etc
Och meisje toch, de tranen springen hier in mijn ogen! Wat klinkt het allemaal goed!! De gyn heeft gelijk, niet meer testen! Tsja dat genieten lijkt me ook o zo lastig, die knop is niet zomaar om te zetten... Wel heb je nu een banner en dat is ook al op de goede weg! dikke knuffel!!!
lieve confidence wat supergoed! ik ben zo blij voor je! en wat een mooie en rake woorden van de gyn over the power of the mind (EN dat testen stom is!) geniet maar weer verder, knuf
confidence wat fijn dat je het hartje heb horen kloppen lijkt me toch weer een stuk zekerheid kan niet wachten tot dinsdag nu moet je lekker gaan genieten he
September Start IVF / ICSI 8-9-2009 Zora (gestart Deca) 24-9-2009 gestart Puregon 150E 9-9-2009 kvk (gestart met 300 IE puregon) 17-9-2009 Ladouce (gestart Deca) Follikelmeting 14-09-2009 sabine, 14-09-2009 kvk (3 follikels gezien) 19-09-2009 kvk 26-09-2009 Ladouce Punctie 14-09-2009 MenM 14-09-2009 Sinja (6 eicellen gevonden) 16-09-2009 sabine 21 of 22-09-2009 kvk 26-09-2009 Klingel (8 eitjes) 30-09-2009 ladouce (7 eitjes geoogst) Terugplaatsing 07-09-2009 Miepje 15-09-2009 Confidence 17-09-2009 MenM 18-09-2009 Sinja (1 emmy van slechte kwaliteit) 19-09-2009 sabine 24-09-2009 Bright 25-09-2009 KVK 29-09-2009 Klingel (2 klasse 1 emmys, 1 klasse 1 cryo) 30-09-2009 ladouce Testdag 21-09-2009 Miepje 29-09-2009 Confidence 01-10-2009 (maar dit wordt waarschijnlijk na onze vakantie pas, als ik nog niet ongi ben geworden en als ik dit vol kan houden...) 30-09-2009 sabine 02-10-2009 Sinja, helaas mislukt: 30/9 ongesteld 11-10-2009 klingel (op verjaardag!) Zwanger Sabine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e echo 20-10-2009 Confidence!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e echo 19-10-2009 Bright!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e echo 22-10-2009 klingel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e echo 19-10-2009 Helaas ongesteld of miskraam 29-09-2009: MenM ongesteld, 12 dagen na TP 30-09-2009: Sinja ongesteld 13 dagen na terugplaatsing 2-10-2009: Miepje miskraam met 6 weken en 2 dagen Oktober Start IVF / ICSI Astrid cd3 bloedprikken FSH, 29 oktober 2e intake ws met datum deca Follikelmeting 2-10-2009 Zora 1e FM 5-10-2009 Zora 2e FM Punctie 7-10-2009 Zora (15 eitjes) Terugplaatsing 10-10-2009 Zora (1 mooie Emmy) Testdag 05-10-2009 KVK 08-10-2009 Bright (posi test op 06-10) 11-10-2009 Klingel 16-10-2009 ladouce 25-10-2009 Zora
Hey meiden hoe is het hier, Zora, hoe gaat het met je? heb je een leuk weekend met veel afleiding achter de rug? Nog 6 nachtjes slapen en dan mag je testen mijn dukmen draien nog steeds
Hoi meiden, Het is rustig hier, ik ben denk ik de 'laatste' tester. Weekend was super leuk, de bruiloft ook. Is allemaal lekker snel omgegegaan en de bruid stuurde me de volgende dag nog een smsje of ik het wel leuk had gehad omdat we zoveel aan ons hoofd hebben nu. Dat vond ik zo lief. Dat zijn nou echt goede vrienden. Verder voel ik niets, ben sinds gisteren wel een beetje grieperig, verkouden en hoofdpijn. Als ik het volhoud ga ik niet testen, ik ben zo bang voor een negatieve test. Dus ik wacht maar af. Woensdag zit ik twee weken na de punctie.