Wie ook rond aug./sept. de volgende IVF/ICSI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Confidence, Jul 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Nou, ook hier is het over en uit. Vanmorgen ongesteld geworden, dus testen was niet meer nodig. We zitten alleen maar op de bank te huilen en verdrietig te zijn. Ik ben blij dat ik vrij ben vandaag, we voelen ons letterlijk een wrak. Het liefst zie ik de hele dag niemand en kruip ik een paar jaar onder een donkere deken.

Ik weet inmiddels wel dat ook van de derde mislukte poging de scherpe kantjes afgaan, maar hoe moet ik in vredesnaam verder? Het is ons gewoon niet gegund. Ik snap er werkelijk niks meer van. Wat een doffe ellende is dit. Ik weet niet of ik dit ooit nog mee wil maken. Ik laat m'n verdriet lekker gaan en we zien wel hoe het verder gaat. NOg maar niet nadenken over de toekomst, het idee alleen al dat we misschien wel nooit papa en mama gaan worden komt nu wel angstig dichtbij. Wie had dat ooit gedacht.

Bedankt voor jullie steun meiden, ik heb heel veel aan dit forum. Nergens anders vind je lotgenoten die echt goed begrijpen hoe dit voelt.

liefs, Annerie

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Ohhhh lieve Annerie,
    Wat een K-zooi gewoon weer, had het je zo gegund, helemaal natuurlijk ook omdat dit je 3e behandeling was. Weet zo goed hoe je je voelt, en wou dat ik je op kon peppen, maar weet ook weer dat dat niet kan. Wees verdrietig, huil en laat je gevoelens eruit. Dit duurt weer even voordat je er weer bovenop bent.

Hebben jullie al eens nagedacht over eenn 4e behandeling of andere opties (pleegzorg, adoptie)??

Dikke knuffel,
    Liefs Linda

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Annerie, heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Wat is de wereld soms oneerlijk, het is je zo gegund. Dikke knuffel,

Zora

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    #84 Ieoor, Aug 5, 2009
    Last edited: Aug 5, 2009
    Arme Annerie; met kippenvel zit ik jullie teleurstelling te lezen.... Het is om in en in triest van te worden.
    Wat kan ik hier nu op zeggen om je op te vrolijken........ Helemaal niets vrees ik......
    Meid, geef de komende dagen, samen met je man, toe aan jullie verdriet.

Dikke knuffel meid.

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Confidence; ja dat klopt, sommige denken inderdaad al ver vooruit te weten hoe en wat wanneer is. Maar een ei laat zich niet altijd helemaal plannen volgens de regeltjes.....
    Zelf doe ik er een klein beetje aan mee, door ongeveer hetzelfde aantal dagen aan te houden van mijn IUI eisprongen met medicatie.
    Ach ja, ik wacht het maar af, en laat het maar over me heen komen. We leven gewoon van echo, via spuitjes, naar de volgende echo....;)
    Weer een zwangere in jouw omgeving. Ja daar zit je niet altijd op te wachten. Klinkt bekend.
    Jij spuit smorgens. Dat hoor je inderdaad niet zo vaak. Moet dat van jouw ZH? Of mag je zelf kiezen?

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

Oct 31, 2007
    970
    0
    0
    Oooh, annerie, wat ontzettend kl... zeg! Wat is het toch oneerlijk!

Ik heb gisteren de eerst echo weer gehad en ik ga volgende week dinsdag beginnen met de decapeptyl. Waarschijnlijk rond 2 september de punctie. Ik heb dit topic nog niet goed gelezen, maar zijn er meiden hier die ook volgende week mogen beginnen?

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

Oct 31, 2007
    970
    0
    0
    Herma, zie net dat jij op dezelfde dag begint met de decapeptyl. Wij lopen dus gelijk op. Voor mij is dit ook de tweede IVF

8. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Het moet een plekje krijgen hier. De scherpe randjes gaan er na verloop van tijd wel weer vanaf, dat weet ik, maar het is nu erg moeilijk allemaal.

9. MenM

MenM Actief lid

O Annerie! Met tranen in mijn ogen, heb ik berichtje gelezen. Wat een ongelooflijke teleurstelling! Tijd heelt natuurlijk alle wonden, maar dat kan lang duren en de littekens blijven eeuwig. Wellicht is er toch nog ergens een deur op een kier en is het nog niet helemaal voorbij voor jullie. Dat hoop ik in elk geval. Voor nu heel veel sterkte, ook met het maken van die definitieve beslissing. Houd je taai!
    Dikke knuffels M

10. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Ow lieverd dit was niet het bericht wat ik had gehoopt
    lieve annerie heel veel sterkte
    tuurlijk gaan de scherpe randjes eraf maar nu voel je je in en in verdrietig en dat is hartstikke terecht

Dikke knuffel van mij

11. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    O Annerie, ik leef met tranen in mijn ogen met je mee... ik kan me zo goed voorstellen hoe jullie je moeten voelen...
    Heel veel sterkte meis!!!!

12. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Annerie,

Wat verschrikkelijk meid. Hele dikke knuffel!!

Liefs

13. Herma

Herma Bekend lid

Sep 15, 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Annerie, wat een teleurstelling is dit. Ik wens je veel sterkte om dit verdriet te boven te komen.

Miepje1 , ja we gaan gelijk op! Dinsdag gaat de eerste spuit er weer in. Morgen de medicatie ophalen. Ik lees dat je al veel terugplaatsingen hebt gehad, dat moet ook een onzekere periode geweest zijn voor je. Nu gaan we ervoor he.

Groetjes Herma

14. mommy to be

mommy to be Bekend lid

Dec 4, 2006
    549
    0
    0
    hoi meiden
    ik kom me ook hier aanmelden als het mag....

allereerst wil ik annerie een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkt wensen.

wij gaan begin september beginnen met onze eerste ivf poging.
    Eigenlijk zouden we deze al in januari 2008 krijgen maar als door een wonder ben ik een maand voor die eerste poging als door een wonder toch spontaan aangeteld van onze dochter.
    volgens de artsen zou dit niet mogelijk zijn zonder medische hulp maar hierboven in de lelikant ligt toch echt het levende bewijs!

Nu hebben we dus de wens voor een tweede wonder en zijn we toch terug in de MMM.
    Afgelopen dinsdag hebben we het eerste gesprek gehad met de gyn en bloed laten prikken. Vandaag moet mijn man zijn zwemmertjes inleveren en 26 augustus heb ik een uitgangsecho en een tweede gesprek met de gyn.
    Vandaaruit gaan we dus ingepland worden en waarschijnlijk wordt dat gewoon mijn eertsvolgende cyclus die 3 september zou moeten beginnen.
    Ik ben benieuwd, ben best zenuwachtig en gespannen over de behandeling maar heb het er echt voor over.
    ik hoop hier dan ook wat steun te vinden en te kunnen geven.
    xxx

15. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Mommy to be, welkom hier

meiden ik kom even melden dat het kan zijn dat ik er een paar dagen niet ben, ofwel niet online kan zijn
    we zijn aan het verbouwen en dus wordt alles uitgeschakeld en zal ik niet aan de PC kunnen

fijn weekend alvast en hopelijk tot gauw

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Annerie, ook in dit topic een dikke knuffel voor je.. heel veel sterkte!

Confidence, ben jij ook aan t aftellen? Ik wel heeeeel erg! Maar jij hebt afleiding door verbouwing?? :) Tot over een paar dagen!

Mommy to be ook welkom hier! Wel super zeg dat je toch spontaan een dochter hebt gekregen! Dan is het extra bijzonder! Alvast veel succes voor een brusje!

Miepje, jij begint dus 11 augustus met de deca? En Herma dus ook!
    Maar Miepje jij hebt rond 2 september de punctie denk je? Wanneer moet je beginnen met de puregon of gonal-f dan? Dat is best heel snel! Veel succes meiden!!

Ieoor hoe was je uitgangsecho?

En hoe is t met de rest? Hier alles goed, druk met werken en aan t aftellen voor 17 aug. :)

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Sinja; aan het aftellen voor 17 augustus.... het begint op te schieten. Nog eventjes geduld.

Confidence; wat zijn jullie aan het verbouwen? Ik persoonlijk vind het altijd érg leuk als er in of rond het huis iets verbouwd wordt. Is wel even een troepie en een boel werk, maar als het eenmaal klaar is, ben je er vast reuze blij mee.
    Succes met de verbouwing. En tot snel.

Mommy to be; welkom hier!
    Wow wat goed. Wonderen bestaan echt. Zo heel af en toe hoor je er een. Goed hoor.
    Nu dus IVF voor nummer 2. Spannend he!
    Hier op het forum/topic zul je zeker steun vinden. En als je vragen hebt... Wie weet, weet een van de andere meiden het antwoordt wel.

Herma en Miepje; jullie alle 2 volgende week starten met de 1e spuit. Leuk dat jullie gelijk op gaan lopen.

Annerie; meis hoe is het met jou? En natuurlijk met je mannetje?
    Ik denk aan je.

Gisterenavond zijn we weer bij het Geertgen geweest.
    Er liggen 9 kleine eitjes klaar. Nu maar hopen dat ze allemaal fijn goed gaan groeien (misschien nog een paar meer....).
    Gisterenavond heb ik ook meteen de 1e spuit, 225 eenheden Gonal F gespoten.
    Woensdag 12 augustus moet ik weer terug voor de 1e FM.
    Ik ben zó benieuwd........

Ik zie stiekum wel een beetje tegen de punctie op. Ik zal het vast wel overleven. Maar toch lijkt het me geen feest.

18. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    lieve meiden, sorry dat ik weinig meer reageer. Maar het leven staat gewoon even op z'n kop bij ons. Ik voel me echt behoorlijk in de put en wil even wat rust en niet meer continu op het forum en lezen over ISCI en alles erom heen.

Misschien dat ik me snel weer meld, ik probeer met jullie mee te lezen en te leven, maar ik merk echt dat het even op is nu.

succes lieve meiden!!

liefs, Annerie

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Annerie: meis heel logisch dat je even rust wil. We denken aan je. Neem er de tijd voor.

Ioor: 225E Puregon. Das 75E meer dan ik moet gaan spuiten. Echt apart al die verschillende hoeveelheden en medicijnen. 9 eitjes, goed hoor, ik ga duimen dat ze allemaal hard groeien. En kan me voorstellen dat je tegen de punctie opziet. Knuf!

Confidence: Succes met de verbouwing. We denken aan je!

Mommy to be: Welkom hier en heel veel succes!

Sinja: Ik tel met je mee naar 17 augustus. Ik bend an namelijk jarig en wij vliegen die dag naar Tenerife voor 2 weken. Heerlijk. Al vind ik het wel moeilijk om jullie 2 weken te missen hoor meiden!

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    even ego.

Vandaag uitslag van mijn schildklier van de huisarts gekregen.
    De waardes zijn volgens hem iets afwijkend, maar niets om je zorgen over te maken.
    De arts bij het Geertgen denk er anders over, en die heeft het over stoppen met stimuleren..........

Mijn man is nu naar de huisarts om de uitslagen op papier te halen. Vandaag hebben we nog een telefonisch consult met het Geertgen.................

Share This Page