spannend confidence, morgen de 1e spuit weer. hoe voel je je? nog steeds onrustig? @ieoor, vrijdag de punctie spannend meid. rest van de meiden veel succes met waar jullie mee bezig zijn. ben zelf niet zoveel op het forum op het moment. x lisa.
hey confidence, ja hoor ze zijn er nog haha, tenminste ik wel wat betreft icsi /pgd, ik begin morgen weer met de pil, 10 sept 1e deca enz, dit word onze 2e poging. 1e poging had ik 20 eitjes waarvan er 8 bevrucht zijn daar van waren er 5 goed genoeg voor pgd en daar bleven er tenslotte 2 van over voor tp, maar helaas ze zijn niet blijven zitten. dus met volle moed gaan we er weer tegen aan. liefs regi
Meiden mag ik me hier ook aansluiten? Heb zojuist het hele topic gelezen, wel een hele klus maar ben nu een beetje op de hoogte. Wij hopen in september (vermoedelijk zo rond de 17e) te starten met onze eerste ivf poging. Bij ons geen medische afwijkingen maar een leeftijdsafwijking. Ben al 43. Dus geen voorgeschiedenis wat betreft mmm maar nu dus de ivf. Wel dit jaar al zwanger geweest maar helaas ma geworden na 9 weken. Onze behandeling zal zoals het er nu naar uitziet in 3 ziekenhuizen plaats vinden. De aftrap is in het Maasstad in R'dam geweest, de fm metingen zullen plaats vinden in het Spaarne, de punctie weer in R'dam en de bevruchting en terugplaatsing in het UZ Gent. Als het raak is wordt het een "bereisde baby". Ik start op mijn 1e cyclusdag met Decapeptyl, dan op dag 3 de Puregon 200E. En na de punctie de Progesteron capsules. Heb trouwens de 1e tip al gelezen, dat van die copie van het recept. Ga ik zeker doen! Ik vind het allemaal heel erg spannend en hoop veel van jullie te horen want ik heb geen flauw idee wat me te wachten staat.
Pfff net een hele reactie geschreven, begint het opeens heel hevig te onweren, behoorlijke flitsen, dus in paniek laptop uitgezet en nu.... kan ik weer opnieuw beginnen :x Miepje, hoe voel je je nu? Nog steeds veel last van de hormonen? Ik heb ook altijd de 2e week van de decapeptyl veel klachten, dan ben ik blij dat de puregon erbij mag Wanneer is je FM? ( sorry als ik er over heen las) Linda, ik vind het niet erg dat je meeschrijft, ik vind het wel lief dat je ons steunt Ieoor, gelukkig is je schildklier toch in orde, want dat kan zo`n ellende geven Morgen de punctie, ik denk aan je Probeer vooral je aandacht te houden op je ademhaling Let op je buik ademhaling dan komt alle goed Mij helpt het altijd Herma, nog steeds niet veel kwaaltjes van de deca? Maandag al de FM, dan schiet het op Sinja, ja die prikken kunnen soms net verkeerd zitten maar het is voor een goed doel he? Succes nog M&M een dikke knuf voor jou Lisa, hoe voel jij je nu? Lief dat je af en toe komt kijken, maar forceer niks, alleen als je er aan toe bent, Knuf voor jou Regi, ik dacht al ooit een bericht van jou te hebben gelezen en van Hope was er destijds een heel topic en nog wat meiden( ene timonneke was toen zwanger), maar ik vond ze niet meer Maar je hebt mij gevonden haha Welkom op dit clubje, met of zonder PGD, de gevoelens zijn toch hetzelfde, toch? Ladouce, tuurlijk ben je welkom laten we hopen dat deze IVF meteen raak is Succes en als je vragen hebt, stel ze gerust, ik ben inmiddels ervaren haha Nou meiden, ik hoop dat ik niemand ben vergeten, het is in ieder geval niet bewust Vanmorgen de 2e spuit al gehad het gaat best goed En Lisa je vroeg of ik al wat rustiger ben? eerlijk gezegd wel Maar ik weet ook dat dat gevoel zo weer kan omslaan Net als vele van jullie heb ik ook wat rotberichten achter de rug Wat voor een ander een geweldig bericht is, komt voor mij als zeer pijnlijk aan En vaak de manier waarop.......................? pffff Maar we lachen maar en doen maar alsof we blij voor ze zijn en ondertussen ga je kapot van binnen Om mezelf een beetje af te leiden nu ik met de poging bezig ben, ga ik niet meer dagelijks op het forum ( en andere dingen op internet) Dus ik zal om de dag of om de 2 dagen even komen en weer ene bericht achter laten Hebben jullie dat ook: dat je je van de ene kant heel prettig voelt hier onder lotgenoten, maar dat het je soms ook juist neer kan halen, door TE veel te lezen Succes weer allemaal en tot gauw Dat het maar weer snel mag afkoelen want dit wordt niet slapen vannacht ( ben wel blij dat we niet "verplicht" moeten vrijen voor een kindje, want zelfs ik zou met dit weer afhaken Whaaaaaaaaaahhaaaaaaa)
Ieoor , succes met de punctie! Confidence ,het is nu echt weer begonnen succes met spuiten! Hier nog geen last van bijwerkingen. maandag heb ik de uitgangsecho om te kijken of de puregon er bij mag. Succes allemaal, en voor de nieuwe dames Welkom!
@ Ladouce, Welkom hier. Heel veel succes met jullie 1e IVF. Als je vragen hebt, kun je ze hier zeker kwijt. Genoeg meiden die al behoorlijk ervaringsdeskundige zijn. @ Confidence, Dat gevoel ken ik wel. Dat je er zo mee bezig bent, dat het negatief werkt. Ik moet zeggen dat ik er de 1e keer heel erg mee bezig was, maar dat ik het nu goed kan doceren. Op het moment dat we weer mogen beginnen zal ik waarschijnlijk ook minder op het forum zijn en wat meer afleiding zoeken. @ Ieoor, Hopelijk is de punctie meegevallen en is er een mooie "vangst". Rustig aan vandaag en morgen. Goed voor jezelf zorgen, veel drinken. Gelukkig is het vandaag niet meer zo warm. We duimen voor een aantal mooie bevruchtingen. Voor iedereen, dikke knuffels! x M
Hoi allemaal, We zijn net terug uit het ZH. De punctie is me echt 100% meegevallen. Ik heb Dormicum via het infuus gekregen. Tijdens de punctie heb ik een paar keer au gezegd, maar voor de rest heb ik er niets van meegekregen. Er waren 7 follikels, en we hebben uiteindelijk 6 eitjes. Nu hopen op een mooie bevruchting. Ik ga nu lekker slapen.
Fijn, Ieoor, dat het is meegevallen en zeker een mooi aantal eitjes! Rust inderdaad maar lekker uit. Knuffel M
Ieoor, gelukkig is de punctie je meegevallen, je hebt een mooi aantal eitjes. Ik duim met je mee voor bevruchtingen. Doe t rustig aan en laat je maar lekker verwennen.
Even een kort berichtje Ieoor heel veel succes morgen, dat er maar veel mooi embryo`s mogen zijn, ik denk aan je Hier sinds gister iets last van bijwerkingen van Deca Het valt nog mee, maar nu ik deze week ongesteld ga worden, weet ik bijna zeker dat ik met hoofdpijn opgescheept zal zitten Maar ach....alles voor het goede doel
Kwam even naar Ioor kijken Confidence, ik bemerkte de deca ook ongeveer na een week starten, toch af en toe een paracetamol nemen hoor, ik deed het niet graag maar anders is die hoofdpijn echt té! De 2e IVF had ik trouwens geen hoofdpijn, bij mij hielp de acupunctuur er ook goed tegen, een paar dagen was het dan weg. Succes allemaal, denk zoveel aan jullie!
Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren (sorry). Ik ben zó druk met inpakken voor onze vakantie (morgen vertrekken we). Dus sorry meiden, na de vakantie ben ik er weer voor jullie. Ik ga aan jullie denken hoor! Vanmorgen om 09.15 uur mochten we bellen. Van de 6 eitjes die we hadden bleken er maar 5 goed te zijn vrijdag. En uiteindelijk is er maar 1 bevruchting ontstaan. De kwaliteit was matig (5 cellig). Ons besluit om er 2 terug te laten zetten was dus ook direct overbodig.... Maar goed, al met al teleurgesteld dat we geen cryo's hebben.... maar helaas. Het is niet anders. Sinds vanmorgen 10.10 zijn we wel de trotse bezitters van een emmy. Als er een volgende ronde gaat komen, vrees ik dat het ICSI gaat worden. Meiden tot over 3 weken. Ik denk aan jullie. Heel veel succes met waar jullie mee bezig zijn.
Hoi Ieoor, Begrijpelijk dat het allemaal wat tegen valt. Maar ik ga voor jullie duimen dat deze 5-cellige emmy een toppertje zal worden! En geniet lekker van jullie vakantie, dat is ook voor emmy goed. Fijne vakantie Ieoor! Dikke knuffels M
Dames, heb even een vraagje aan de ervaren spuiters. Ik moet 200 eh puregon spuiten. Maar in een buisje zit maar 300 eh. Prikken jullie om de dag ook wel eens 2 x dan? Dat zou balen zijn moet je 3 spuiten zetten! Vandaag uitgangsecho gehad en mag met puregon beginnen. Cystes waren wel gegroeit door de vorige keer stimuleren maar deze staan een punctie nog niet in de weg,ik krijg iig antibiotica tijdens de punctie. Voor als ze de cyste toch per ongeluk aanprikken. Groetjes Herma
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Manlief heeft vandaag 15 ooievaars gezien; volgens hem moet het nu wel goed gaan komen..... Ik denk aan jullie. Liefs, Ieoor
Ieoor, kan me je teleurstelling voorstellen, maar 1 emmy kan genoeg zijn Ik ga in ieder geval keihard duimen En dat van die 15 oooievaars...hopelijk is het een voorteken, misschien waren die 15 stuks wel onderweg om de meiden op dit topic te verblijden Maar volgens mij ben jij dus nu de 1e in de wachtrij? Ga maar eerst proberen van je vakantie te genieten Herma, moet jij zelf optrekken uit een ampul? of heb jij kant en klare puregon? want als ik het zo lees ( misschien begrijp ik het verkeerd) heb je de 300IE ipv de 200IE in je koelkast liggen En dat maakt wel een groot verschil Ik zou even met het ZH bellen Ik heb namelijk gewoon ampullen / flesjes met 100IE, en die moet ik in z`n geheel optrekken, ik heb daar nooit wat van over Maar nogmaals, misschien begrijp ik je verkeerd M&M, hoe is het nu met jou? En de rest van de meiden, kom op, laat eens van julllie horen, ben benieuwd hoe het spuiten enz. iedereen vergaat Pfff ik ben volgens mij echt in de overgang van die decapeptyl hahaha Ik krijg warmte aanvallen, ben moe, chagerijnig en soms hoofdpijn de spuiten doen goed hun werk hihi Het bed is mijn beste vriend nu, maar helaas de plicht roept