baarmoederslijmvlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Janneke13, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke13

Janneke13 Lid

17 okt 2008
    35
    0
    6
    maatschappelijk werker
    noord brabant
    Hai allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik had vandaag mijn 2e fm en 1 van mijn follikels is 17mm. Mijn IUI is gepland voor donderdagmiddag. Nu was de dikte van mijn baarmoederslijmvlies 4.6mm. Is dit niet erg dun? Of gaat het wel? Ik kon niet echt iets vinden dus ik ben benieuwd naar jullie meningen.
    Groetjes janneke13

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoi Janneke,

Ik weet niet of het te dun is, maar ik had bij mijn vorige echo ook een follikel van 17 mm en mijn baarmoederslijmvlies had toen een dikte van 9 mm.
    Heeft je gyn daar verder niks over gezegd?

Liefs Saskia

3. Janneke13

Janneke13 Lid

17 okt 2008
    35
    0
    6
    maatschappelijk werker
    noord brabant
    Ze zei wel dat het aan de dunne kant was, maar ik stond pas later stil bij mijn vragen erover en toen stond ik al weer buiten, helaas. Ik ga er maar van uit dat ze geen IUI zouden doen als het te dun zou zijn ;).
    Bedankt voor het antwoorden.

Groetjes

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je baarmoederslijmvlies is inderdaad erg dun, het hoort minimaal 7 mm te zijn. Maar het groeit tot de eisprong nog door, dus hopelijk is het dan wat dikker. Gebruik je ook Clomid? Dat heeft namelijk als bijwerking dat je baarmoederslijmvlies aan de dunne kant blijft. Succes!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    het hoort idd minimaal 7MM te zijn, voor een goeie innesteling!
    heb het zelf ook al zo ervaren, zwanger en toch een MK

6. Loe

Loe Niet meer actief

minimaal 7 mm, eronder heb je volgens mij geen kans. of weinig. Er is ooit iemand zwanger geworden met 5mm, maar da's wel een bijzonderheid denk ik....

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Idd erg dun voor de tp van de cryo's ( 7 dagen ervoor) was mijn
    bms 8 mm dik en 3 lagig.

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bij mijn cryo TPs moest het minimaal 8mm zijn 5 dagen voor TP.
    Je zou evt. voor de volgende IUI kunnen vragen of je medicijnen kan krijgen (progynova bijv.) om de opbouw van bmslijmvlies te ondersteunen...
    Denk wel dat de arts zelf de IUI wel had afgeblazen als het echt veel te dun was geweest. Succes!

9. Janneke13

Janneke13 Lid

17 okt 2008
    35
    0
    6
    maatschappelijk werker
    noord brabant
    Dank jullie wel voor het beantwoorden. Ik hoop maar dat het nog wat gegroeid is in de afgelopen dagen.
    Groetjes Janneke13

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij was hij altijd 3 mm en groeide niet door. Sinds kort slik ik Progynova en nu wordt hij iedere keer net aan 7 mm.

Daaronder heeft het kindje geen kans zich vast te houden aan zijn/haar nestje :(.

Deel Deze Pagina