Wie ook rond Nov./Dec. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Springmuis, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden.

ik heb vanavond de 1e spuit gezet. het was wel weer even wennen en best wel pijnlijk ja het spuiten deed niet echt pijn maar het brand zo in je buik. vanaf morgen 2 spuiten en woensdag de 1e meting. ik ben echt zo benieuwd. hopelijk gaat december een supermaand worden voor ons allemaal.

xx

meriam

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @bereke: Ik ben ongi geworden, gisteravond is het licht begonnen en vannacht echt doorgebroken. Heb me net aangemeld en zal dan vanmiddag worden gebeld voor een echo !

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Al een aantal meiden beginnen met spuiten goed zeg! Succes!

Ik heb eindelijk een ei gespot dus ik kan ook weer vooruit gaan plannen. Eerst wachten op ongi over twee weken. Dan de volgende cyclus op dag 21 beginnen met de Deca, dus dat zal zo rond 26/27 december zijn. En dan zal rond 26/27 januari de punctie zijn. Eerst moet ik nog het ziekenhuis beleln als ik ongi wordt om mijn medicijnen voorraad aan te vullen en voor groen licht. Dus het blijft spannend. Maar we kunnen weer ergens naartoe leven.

Meiden succes allemaal!

Liefs Zora

4. he zora dan gaan wij denk ik gelijk op ongeveer..

liefs yippie

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey das wel 'leuk' iemand die gelijk op gaat. Maar eerst nog even geduld hebben. ;) Hoop dat de tijd een beetje snel voorbij gaat.

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Heb ff een vraagje ... het staat al een tijdje op de agenda om komende vrijdag naar Oberhauseen (kerstmarkt) te gaan. Morgen moet ik voor de echo en ik verwacht dan ook te moeten beginnen met Gonal-F, nou is mijn vraag ... na hoeveel dagen heb je dan je 1ste FM ?

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ilona meestal na 3 a 4 dagen heb je dan de eerste fm.
    Ligt wel aan het ziekenhuis hoor is erg verschillend, maar bij mij waren het 4 dagen.
    Spannend is het allemaal heh.
    Iedereen veel succes
    xxx

8. bereke

bereke Niet meer actief

Effe niks te melden hier. Ben gewoon aan het afwachten. Wel vruchtbaar slijm gespot volgens mij :) :).

In elk geval, heel heel heel veel succes voor de dames die al bezig zijn! Ik hoop zo dat iedereen hier een succesverhaal wordt!

9. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ ilonahokkeling; Hier krijg je dan op cd 10 de 1ste fm. Dus het is dus wel heel verschillend.

@ All; Vandaag nog steeds geen menstruatie dus ga morgen bellen. Zal dan een echo krijgen en als baarmoederslijmvlies dun is mag ik beginnen met de gonal.

10. ja zora dat dcht ik ook toen ik het las..
    ik moet eerst aan de pil jij niet of wel..
    ik krijg morgen me medicijnen ben benieuwd..

als het goed is word ik ongeveer 6 dec ongi.. ben benieuwd hoe het hier gaat want ze zijn dicht tussen kerst en oud en nieuw..

liefs yippie

11. Noliro

Noliro Lid

24 nov 2009
    9
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw op het forum en kwam jullie tegen. Ik ga morgen met mijn eerste icsi beginnen. Wat ik van jullie lees is dat het nogal verschillend gaat. Ik begin morgen met het spuiten van Decapeptyl.
    Ik ben nog een leek en vind het best spannend allemaal. Ik heb helemaal nog niets hoeven slikken. Hebben diegene die al eerder geprikt hebben of al aan het prikken zijn veel last van bijwerkingen?
    Succes allemaal.

Groetjes

12. bereke

bereke Niet meer actief

Wennes en yippie, succes morgen!

Noliro, succes meid! En welkom hier!

13. bereke.. ik krijg alleen nog maar de medicatie thuis.. het spuiten begint pas eind dec.. denk ik..

lief dat je aan me denkt..

yippie

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Ilonahokkeling: Ik had mijn 1e FM tussen dag 8 en dag 10 ergens pas. Dus het verschilt inderdaad.

@ Wennes: Al gebeld? En...mag je beginnen? Spannend hoor!

@ Yippie: Nee, ik hoef niet aan de pil maar heb wel het lange schema. Heb jij het lange of het korte schema? Ik word denk ik ook rond 6 december ongi. Maar begin dan pas op dag 21 met de eerste spuit dus heb geen 'last' van kerst en oud en nieuw. Hopelijk vliegt de tijd om voor ons. En de andere wachtenden.

@ Noliro: Welkom hier. Ik heb niet echt hele erge bijwerkingen gehad bij mijn 1e IVF, het is me alles bij elkaar meegevallen. Wel zo nu en dan een opvlieger en af en toe een beetje kribbig. En ik was veel moe. Succes!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey meiden,
    ik denk dat ik me hier ook maar kom melden, al is het maar een tp van cryo's en niet het hele spuiten zetten enz.
    Voor degene wat mijn verhaal niet kent, wij hebben afgelopen maand een icsi poging gedaan maar door mijn ernstige overstimulatie is het niet tot een tp gekomen.
    Nu krijgen we in december 2 cryo's teruggezet.
    Zora wat leuk dat we nu samen in een topic zitten net als met Bereke ;).
    Heel veel succes allemaal meiden!

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Noliro: Welkom hier en heel veel succes ! Ik heb vooral erg veel last van vermoeidheid en ben wat gauwer sjaggie !

De echo zag er vanmorgen helemaal goed uit en we mogen vandaag beginnen met de Gonal-F !! Volgende week woensdag pas de 1ste FM, dus dat is dan ook CD10

17. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Vanochtend gebeld en mocht vanmiddag al komen voor een echo. Baarmoederslijmvlies is mooi dun dus mag vandaag zien als cd 1 en dus morgen beginnen met de gonal-f. Heb vrijdag 4 dec de 1ste fm.
    Mocht morgen nou toch nog wat menstruatie komen dan is morgen cd 1 en begin ik een dag later. Maar dat verwacht ze niet.
    Ben wel erg bang dat het stimuleren niet zo snel zal lukken.Voorheen bij de IUI moest ik echt een dag of 30 gonal spuiten om1 eitje te krijgen. Dit is mijn 1ste cyclus met Lucrin dus hopelijk gaat het rijpen nu stuk sneller en komen er meerdere eitjes. De afgelopen keren waren ze ook wel voorzichtig met ophogen maar ben geeindigd met 187,5ie gonal de laatste keer. Begin nu met 150ie. Dus dit is wel een beetje mijn angst;)

@ Elif82;Heb je verhaal gelezen, erg heftig zeg. Hoe voel je je nu? Gezellig dat je hier mee komt kletsen.

@Noliro; gezellig, kom erbij;).
    Spannend allemaal he, ik vind het ook doodeng, ook voor ons word dit de 1ste ICSI.

@ Ilonahokkeling; We lopen erg gelijk op:)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wennes het gaat nu goed hoor, heb alleen een kou nu want mijn afweersysteem werkt natuurlijk niet meer optimaal.

Maak je aub ( gemakkelijk gezegd) niet te druk over het stimuleren, ze zullen nu zeker meer gebruiken om zeker te weten dat er follikels groeien, neem ik toch aan.
    Ik ga heel hard voor je duimen!!!
    xxx

19. Zora wat is het verschil tussen lang en kort..

ik moet idd aan de pil en moet dan denk ik iets later spuiten dan jou want ik zit dan met de kerst te klieren volgens mij..
    maar tzt hoor je het wel.. heb vandaag alles gekregen..
    idd alles voor een maand dus dat zou wel lang zijn..

liefs yippie

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Wennes: We lopen inderdaad erg gelijk op, ik begin maar 1 dag eerder met Gonal spuiten ! Spannend hoor, heel veel succes !!!!

Deel Deze Pagina