Wie ook rond Nov./Dec. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Springmuis, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Wennes, ik ga duimen voor het beste verjaardagscadeau ooit voor je!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    #222 Springmuis, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
    Hoi meiden!
    Weer nieuwe 'gezichten' zie ik, Welkom :D
    Zo leuk om te zien dat iedereen nu of al bezig is, of bijna aan de beurt zijn!

Bereke voor jou komt het nu ook dichtbij :D zo fijn voor je! nog 'maar' anderhalve week, voor mijn doen is de tijd echt snel gegaan, al denk ik dat het voor jou echt een hel is omdat het zo lang duurt.

Meriam, dinsdag of woensdag de punctie al! wat goed! en de 1e FM goed, helemaal top!

uhm.. best nog wel veel gekletst en ik kan het toch allemaal niet meer zo goed onthouden hahaha

owja! Wennes, TOPPPP! hoe was de 1e stimu prik?

uhm... ben het nu echt even kwijt.. het is ook veel te laat om alles te onthouden haha.

Hier alles goed :)
    Gister met de pil gestopt en vandaag al ongi, dat ging rap haha dus woensdag de 1e x menopur :D
    krijgen dinsdag nogmaals de prik instructies voor de menopur, dit omdat ik gelijk voor 2 dagen moet maken omdat ik 112,5 IE moet spuiten en er 75 IE per ampul inzit.. moet dus 2 water en 3 poeder mengen en dat in 2 spuiten zien te krijgen.. is dan in totaal 2ml en spuitje is maar 1ml, nou denk ik het wel te weten, maarja ben veelste bang dat ik het dan toch fout doe dus dan nog maar even een keer langs he hihi.. het is toch alweer 2 maanden geleden..

Nou ik duik mijn bedje in, morgen weer vroeg op, zijn hier laminaat aan het leggen, nou is dat het probleem niet maar we krijgen de oude vloer er bijna niet uit dus daar zijn we al 3 dagen mee bezig haha zelfs met een moker gaat het moeilijk ( oude vloer is lelijk en slecht gelegd parket vd vorige bewoners)
    maar komt goed!

Nou slaap lekker allemaal en ik kom snel even op IEDEREEN (!) reageren ;)

Liefs Muis

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Leuk he die klussen in huis;)

Moet zeggen dat ik deze prik echt ff flink voelde. Het is ook echt een hele tijd rood en wat dik geweest rondom de plek. Morgen nog maar eens kijken hoe ie dan voelt....;)

@ Meriam; spannend nog 2 nachtjes voor de FM.

4. meiden suc 6...

en ilona tja dat had ik natuurlijk ook kunnen bedenken maar dat heb ik niet gedaan haha

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    en Yippie oude vloer er al uit:(.
    Succes in ieder geval

6. en Yippie oude vloer er al uit:(.
    Succes in ieder geval

Hmm heb ik wat gemist!! hier geen vloeren aan het vervangen..
    gelukkig niet zeg..

haha was voor springmuis zie ik nu.. lol..

Liefs Yippie

7. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Haha sorry...idd voor springmuis bedoeld:)
    Achja tis weekend he, ;)

8. geeft neit hoor!!

geniet va nje weekend

9. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @ springmuis hoe is het nu met je vloer....
    @ all hoe is het ermee???

hier alles redelijk wel veel pijn nu in me buik maar komt denk ik omdat ik bijna punctie zal gaan krijgen e.d. morgen 2e fm en dan hoor ik of ik dinsdag of woensdag de punctie heb maar zelf denk ik dinsdag.

10. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Meriam; Wel vervelend dat je last hebt van je buik. Ga duimen voor veel goede eitjes morgen en dat de punctie dinsdag zal zijn.

Pfff zag toch wel erg op tegen de spuit vandaag omdat ie gisteren gewoon echt wel pijn deed. Dus heb echt lang zitten twijfelen en met zweet in mijn handen uiteindelijk toch gezet en wat denk je....voelde hem echt totaal niet. Denk dat ik gisteren gewoon echt verkeerd geprikt heb ofzo, want nu is het ook helemaal niet rood en dik geworden.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Springmuis, spannend! Veel succes woensdag! Klinkt idd best moeilijk dus fijn dat ze je wat helpen met die 2 spuiten!
    En ook veel succes met het vernieuwen van je vloer.

Wennes, fijn dat de tweede spuit zoveel beter ging! Is toch met zo'n voorgevulde pen hé? Ging het prikken op zich wel vlot? En het instellen van de hoeveelheid?

Meriam, heel veel succes met de 2e fm morgen en met de punctie alvast! Hopelijk heb je een heel mooi aantal eitjes!

Nu komt het bij ons ook echt dichtbij. Is langs de ene kant snel gegaan maar langs de andere kant leek het heel lang te duren... Heb de medicatie in huis ondertussen. Wat een hoop zeg!!!

12. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hai hai,

ik heb net de 2e fm gehad en het was goed aankomende dinsdag punctie. ik ben echt heel blij dat het zo snel is. hoe is het hier verder allemaal??

13. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Meriam; ohw spannend dinsdag al punctie. Hoeveel eitjes waren er? Is dit voor jou ook 1ste punctie, sorry ben het even kwijt;)
    Zie je er tegenop of valt het mee?

@ Bereke; ja veel medicatie he, hier ligt ongeveer de hele la vol
    Ik heb gewoon een potje lucrin en potje gonal en moet het dan zelf met spuitje optrekken(net zoals jullie denk ik). En dan moet ik het spuitje in mijn pen doen, die pen zet ik op mijn buik en dan duw ik een knopje in, en schiet de spuit dus in mijn buik.

14. Noliro

Noliro Lid

24 nov 2009
    9
    0
    0
    Amsterdam
    Meriam, wat goed dinsdag punctie! Spannend. Veel succes! :)

15. bereke

bereke Niet meer actief

Succes dinsdag meriam!

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Meriam: Succes dinsdag met de punctie ! Hoeveel eitjes heb je ?

@Wennes: Ik heb een voorgevulde pen met Gonal-f .... Als ik dat van jou lees, heb jij dat niet.

Woensdag heb ik de 1e FM, ben zo onzettend benieuwd of me eitjes allemaal gegroeid zijn !!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh de eerste puncties komen er al aan.
    Heel veel succes!

18. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Ilona; nee heb geen voorgevulde pen. Moet echt de 1ste keer nog 2 potjes samenvoegen en dan elke dag opnieuw de 150ie optrekken met het spuitje. Maar valt allemaal wel mee is zo gebeurd. Wist niet dat ze ook een voorgevulde pen hebben. Dus jij hoeft verder niets te doen, jij hebt geen spuit in je hand?
    Spannend he of de eitjes al groeien.

19. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @ wennes, nee dit word de 2e punctie en zie er wel tegen op maar dat is normaal het is toch niet niks maar de vorige keer deed het ook niet echt pijn dus wel zien wel.

@Loonte, ik geloof een stuk of 15 eicellen worden aangeprikt hoeveel daarvan goed zijn weer ik niet ze kon het niet zo goed zien op de echo. maar in ieder geval 3 grote. we zien wel.

alle anderen dankjewel voor het succes wensen hebben jullie nog iets leuks gedaan?

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hoef inderdaad niets te doen, heb gewoon een prikpen in me handen daar moet ik nog een naaldje op draaien, juiste eenheden instellen en prikken maar ! Is het zelfde als een insulinepen (kweet niet of je dat kent !?)
    Ik vind het echt ontzettend spannend, nog maar 3 daagjes ! Misschien dat ze woensdag al kunnen vertellen wanneer ze denken de punctie te gaan doen.

Deel Deze Pagina