hoi allemaal ik start vandaag ook weer voor nieuwe poging icsi in sept was ik al gestart maar 8oktober is de behandeling gestopt omdat ik hevige overstimulatie had, krijg nu een kort en totaal ander schema als de vorige keer, vanaf as woensdag dagelijks naar zh om bloed te prikken, en zondag 1e fm
Hoi meiden, Ook weer even een berichtje van mij, Elif: Leuk dat je ook meekletst hier. Gezellig. Yippie: Ik rpobeer van de week even op msn te komen, ben erg druk dus niet denken dat ik je vergeet hoor! Meriam: Heel veel sterkte en succes met de punctie morgen! Alle meiden die aan het spuiten zijn: Succes jullie zijn bikkels. En voor degenen die met mij meewachten: Een dikke knuffel, hopelijk kunnen wij oo weer snel starten. Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Een gaatje vullen, haha en ben zo bang.
@Zora: Alles goed gegaan bij de tandarts ? Ik heb pas 1 gaatje, maar ikk ben ook als de dood voor de tandarts, zelfs als ik alleen op controle moet (moet trouwens a.s. donderdag voor controle) Heb trouwens vanaf gisteren al een opgezette buik en de hele dag door krampjes hebben meer meiden deze bijwerking ook gehad ?
Ik vind dat ook zooo eng die tandarts. Hoe is het gegaan Zora? @ Meriam; heel erg veel succes morgen.... @ Loontje; Is dan toch teken dat het zijn werk doet, toch? Gisteravond dacht ik wel wat te voelen onderin buik, maarja misschien wil ik ook wel vanalles voelen.... Zou wel raar zijn als het nu wel meteen zijn werk doet en de afgelopen 9 maanden het steeds zo'n 30 dagen duurde. Maarja wie weet helpt de Lucrin eraan mee. Vrijdag zal ik het weten.
Jawel het lijkt er inderdaad op dat het zijn werk doet, maar het is soms zo erg dat ik niet eens normaal kan lopen, dus wou ff checken of dat wel normaal is !
Dat is normaal hoor Loontje, alleen de een heeft er meer last vand an de ander. Ik had ook constant een opgeblazen gevoel na een week spuiten, als ik gegeten had leek het net of ik bomvol zat, niet fijn. Het is goed gegaan bij de tandarts, maar gelukkig is het weer achter de rug. Het was maar een klein gaatje dus heb het zonder verdoving gedaan, was even niet prettig., maar goed te doen. Meriam heeft vandaag de punctie, spannend. Ik hoop dat alles goed gaat.
zora geen vrees haha ik ben er ook niet altijd hoor,, je mag me ook gewoon pb.. gave tekst onder aan.. ik zit er nog op te denken hihi.. liefs yippie
daar ben ik weer heb de punctie gehad en het was echt super pijnlijk de medicijnen werkten niet dus voelde echt alles supergoed maar we weer en ze hebben 11 eicellen weggehaald dus dat is super me ventje zijn zaad was ook goed dus nu afwachten of er een tp is aanstaande vrijdag. spannend!!!! hoe is het hier verder? @zora mooie tekst 1:korintier 13 is ook heel mooi was ook de trouwtekst van mij en me man...
@Meriam: wat erg dat de medicijnen niet werkten, konden ze je niet nog wat geven ? Nou gaan we duimen op heel wat mooie bevruchtingen !!!
@ Meriam: 1 korinthe 13 is ook onze trouwtekst. Mooi he? Ja vind deze tekst nu in mijn onderschrift wel bemoedigend. Jammer dat de punctie zo pijnlijk was. Maar een mooie score en nu maar duimen voor een mooie emmy in je buik. Liefs Zora
Vanmorgen de FM gehad en rechts had ik 7 eitjes en links 9 eitjes ...ze moeten nog wel ff groeien hoor. ze waren gemiddeld zo een 12 á 13 mm. Zaterdag heb ik de 2de FM.
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum ongeveer 8 december. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Wennes 4 December FM Ilona 5 December 2de FM Springmuis 9 December Echo Springmuis 14 December Punctie Het wachtbankje: ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is: Heb me afspraak van zaterdag er even bijgezet !
@ loontje, zo dat zijn er wel veel maar zeker goed nu afwachten tot zaterdag. @wennes nog 2 daagjes spannend hey. Hier alles goed hoor ook nog 2 daagjes wachten en dan weten we ook meer of er een terugplaatsing is en eventueel hoe laat.
Hier wordt het flink spannend voor een aantal dames! Ik duim heel hard voor jullie allemaal, ook al schrijf ik niet altijd heel veel mee! Hier niet veel te melden. Ben flink aan het aftellen maar vrees dat mijn maandstonden wel weer op zich zullen laten wachten...
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum ongeveer 8 december. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Wennes 4 December FM Ilona 5 December 2de FM Noliro 6 December 1e Echo Springmuis 9 December Echo Springmuis 14 December Punctie Het wachtbankje: ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is: Vandaag is mijn menstruatie begonnen en heb ik voor aanstaande zondag een afspraak voor een eerste echo. Kijken of ik dan met de Puregon mag beginnen. (heb de afspraak even in het lijstje geplaatst.) @ Loontje! Top zoveel eitjes, laat ze nog maar even groeien @ Meriam, succes vrijdag!
hoi allemaal t gaat bij mij nu ook erg snel beginnen, was vanmorgen onderweg om bloed te prikken belde ze me op van het zh waar ik was[ikke ja onderweg om te prikken] de waardes waren zo hoog een unicum in 3dagen en of ik direct wilde komen voor echo, schrok me rot dacht zou het nu weer een onderbreking worden door overstimulatie?? maar goed bericht er zitten naar schatting nu een stuk of 10-11 follikels het schema is gelijk weer om gegooid krijg as dinsdag punctie!! en als het mee mag zitten vrijdags de tp gaat ineens megasnel zeg,erg spannend