Wie ook rond Nov./Dec. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Springmuis, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @ lucky dat gaat idd snel meid hopelijk gaat het allemaal goed.
    @ wennes nog een nachtje slapen en dan fm spannend hoor duim met je mee voor een mooie score.

@all morgen worden we gebeld of er een tp is en wanneer pff begin het nu toch wel erg spannend te vinden hoor.

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi meiden,
    even snel want krijg zo visite!!
    hier alles goed, 2e hormoonstim. zit erin!
    had alleen vandaag een lekkende ampul.. dat rubbertje.. zucht..
    bij het in de spuit krijgen liepen er druppels uit dus had ipv 1ml nog maar 0,8ml over.. heb dus maar opnieuw gemaakt en geprikt, gelijk de spuit van morgen ook gevuld en die zit ook gewoon op de 1ml pfieuw!
    de 1e uitleg was ook gewoon gelijk in 2 spuiten maar eergister nogmaals naar het z'huis voor de uitleg en die vrouw zei ja gewoon 1 spuit maken en de rest in ampul laten zitten.. nah dat werkte dus niet dus dan maar meteen 2, weet ik meteen of het goed is ;)
    verder nog geen last van bijwerkingen (klopt even af) alleen de vermoeidheid is nog steeds niet weg.
    verder gaat het hier top!

hoe is het met jullie?
    ondanks dat ik er niet zo vaak ben denk ik aan jullie allemaal hoor! ik duim mijn duimen er vanaf ;)
    SUCCES!

Liefs muis

3. bereke

bereke Niet meer actief

Lucky, dat zal wel schrikken geweest zijn dat telefoontje. Wel fijn dat het zo vlug vooruit gaat.

Wennes, toch weer een erg spannend moment. Ik duim!

Meriam, ook voor jou ga ik hard duimen. Dat je een heel mooie score doorkrijgt via de telefoon en vlug een tp krijgt!

Springmuis, lijkt me toch een heel gedoe met die spuiten. Hopelijk hoef je dit maar 1 keer te doen ;) .

Hier buikkrampen. Maar owv naderende ongi of darmen? Zullen mijn darmen wel zijn want ongi is nog veel te vroeg. En toch hoop ik...

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Zooo, visite is het huis uitgezet, hihi nee hoor zijn vrijwillig gegaan:p

zo en nu ga ik eens even goed zitten om te lezen hoe het met jullie gaat..

Lucky, Welkom! wat ontzettend balen zeg, overstimulatie! hoop dat het deze keer helemaal vlekkeloos verloopt!

Oei, Zora jij ook al zo bang voor de tandarts, hier zit er nog 1 brrr, gelukkig had ik de laatste keer geen gaatjes, anders gaan er echt wel 10 (ahum ;) ) verdovingsspuiten in haha

Loontje & Wennes, hier voel ik nog niks in mijn buik, maarja, ik gebruik en geen Gonal en prik pas 2 dagen hihi, maar denk dat het wel een goed teken is toch, je buik is het toch niet gewend zoveel eitjes.

Zora, Yeah goed gegaan bij de tandarts!

Meriam, wat een mooie score!!! maar wat vervelend dat de meds hun werk niet hebben gedaan en je zo'n pijn hebt gehad! hoop dat je je nu wat beter voelt?
    ik ben ook zoooo bang dat de punctie zoveel pijn doet he, weet nog wel met de HSG.. de vloeistof deed geen pijn, maar al die dingen aan mijn baarmoeder bevestigen brrr dat deed zoveel pijn! conclusie.. heel erg gevoelige baarmoedermond.. hoop dus niet dat het weer zoveel pijn doet.. maarja aan de andere kant.. het is voor een goed doel, dus even tandjes op elkaar... zucht... haha:D
    ennneeee, nu maar hopen op hele mooie emmy's!!

Loontje, klinkt goed toch! 7 & 9! hoop dat ze zaterdag goed gegroeid zijn!

Bereke, hoop dat je ongi meewerkt! duim voor je dat ze op tijd komen zodat je op tijd kan beginnen!

Lucky, dat is idd snel! maar goed nieuws zeg!!

Meriam, ik zal voor je duimen morgen!

Zo, dat was hem geloof ik wel weer... als ik iemand/iets vergeten ben, SORRY!

Liefs

5. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Meriam; Spannend.....Hoop dat ze bellen met goed nieuws.

@ Springmuis; Wat een gedoe toch allemaal met die spuiten he...En gelukkig dat je geen bijwerkingen hebt, houden zo:)

@ Lucky; Wow dat gaat ineens wel erg snel, maarja des te minder tijd om zenuwachtig te zijn en in spanning te zitten, toch;)

@ Bereke; hoop moeten we altijd houden want anders houden we het niet vol. Wel erg vervelend buikkrampen.

@ Noliro; spannend, nu gaat het echt beginnen.

@ All; hier helemaal niet fit. Zwaar verkouden en verhoging. Hopelijk heeft dit geen negatief effect;)
    Morgen de FM en ben zooooo benieuwd. Hoop zoooo dat de medicijnen wat doen. Heb in ieder geval een aardige blauwe buik:(

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Wennes: Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis !!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Wennes: Succes in het ziekenhuis vandaag!

@ Meriam: Ik duim voor een mooie TP.

@ Springmuis, fijn dat je geen last van bijwerkingen hebt, die vermoeidheid had ik ook, lekker vroeg je bedje in als het lukt meid.

@ Bereke: Nog een paar daagjes voor je ongi word, spannend!

Ik ben nog steeds aan het wachten op ongi, zit al op dag 44, als het zo door gaat weet ik niet of ik nog in december kan starten. Word er een beetje moedeloos van. Als ik woensdag nog neit ongi ben bel ik het ziekenhuis maar.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jeetje zora nog niet ongi?
    Hoe kan dat eigenlijk meid??

Hier ben ik ook aan het wachten op de ongi, normaal moet het maandag komen, ben benieuwd.
    Voelt ook nog raar hier te schrijven hahah terwijl ik nog in een andere cyclus zit.

Zora meid ik ga heel hard duimen dat je ongi word!!!

@ bereke en meid hoe gaat het met de zenuwen:D
    xxx

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elif, toch leuk dat je hier meeschrijft.:D Je gaat lekker richting je cryo's!

Ik heb PCO en mijn cyclus was weer vrij mooi naar 32 dagen gegaan voor de IVF behandeling, maar door al die hormonen is de hele boel weer ontregeld denk ik. Zucht.....

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jeetje ben je blij dat het weer "loopt" zoals het eigenlijk moet.
    Is het door de ivf weer van slag, :(.
    Ik ga echt heeeeeeeeeeeel hard duimen!
    xxx

11. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    eff ego reageer straks uitgebreid moet nu naar het ziekenhuis voor de terugplaatsing helemaal goed dus.

12. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden,

hier ben ik dan .. alles is goed gegaan. er is nu een emmy aan boord hoop dat dit een blijvertje is. ze hebben van de 11 eicellen alles bevrucht en 8 zijn er doorgedeeld. tussen nu en 2 weken krijgen we te horen hoeveel er ingevroren zijn. dat we zijn hier helemaal gelukkig nu afwachten.

hoe is het hier allemaal?

@ wennes & Loontje hoe is je fm gegaan?

@ bereke ook voor jou is het nu aftellen nog een paar daagjes..

13. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Meriam; Wat een super resultaat:). Hopelijk gaan ze allemaal de vriezer in ookal heb je ze natuurlijk voorlopig niet meer nodig;);)

@ All; Hier zoals verwacht niet veel gegroeid:( Alleen maar heel veel kleine eitjes. De grootste was nog geen 10mm. Vroeg wanneer ze dan ophogen zegt ze dat is moeilijk bij jouw want er liggen er zoveel klaar en dan krijg je overstimulatie. Dus ik vertelde dat bij de IUI met moeite na 30 dgn 1 eitje groeide. Zegt zij weer ja maar ik weet zeker dat er meer gaan groeien:(:(.
    Beetje vreemd dat ze dat zegt want in mijn laatste cyclus spoot ik op het laatst 187ie en ook toen groeide er maar 1 eitje. Nu spuit ik 150ie.
    Dinsdag weer terug dus hopelijk zitten er dan een paar grote bij en heb ik hopelijk een andere arts;). Had namelijk het idee dat ze verder weinig wist over ons 'verleden'.
    Toch wel een domper ookal had ik het verwacht. Stiekem hoop je toch op positief nieuws. Duimen dat mijn lichaam het onderhand eens gaat snappen

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    November/ December/ Januari 2009-2010!

De meiden:

Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009
    Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009
    Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009
    Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol
    Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009
    Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol
    Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009
    Yippie 1e ICSI => startdatum ongeveer 8 december.

Medicijnen:
    Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl
    Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl
    Meriam: Puregon
    Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl
    Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle
    Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f
    Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan

Afspraken:
    Ilona 5 December 2de FM
    Noliro 6 December 1e Echo
    Wennes 8 December 2de FM
    Springmuis 9 December Echo
    Springmuis 14 December Punctie

Het wachtbankje:
    Meriam 16 December testdag!

ZWANGER!:

Meiden waarbij het helaas niet gelukt is:(:

Even snel... Meriam TOP! ga voor je duimen meis!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi meiden, even een vraagje..

doet bij jullie het inspuiten van de stim. horm. ook pijn?
    of naja pijn... vervelend gevoel..
    moet ook kracht zetten met inspuiten, alsof die spuiten tegenkracht geven ofzo.. of komt dat door de 2ml spuitjes?

liefs

oh, enne eet smakelijk!

17. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey springmuis,
    dat komt omdat sommige naalden bot zijn erg vervelend,
    en het blijft idd een rot gevoel.
    sterkte verder
    gr regi

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Meriam: Wat een super goed nieuws !

@Springmuis: hier geen problemen met pijn bij het spuiten. Toevallig brande het gister een beetje, maar dat was de 1ste keer.

@Wennes: Jammer dat ze nog niet zo groot waren, ik ga duimen dat ze volgende week dinsdag groter zijn.

Morgen heb ik me 2de FM, ben super benieuwd hoeveel ze gegroeid zijn. Ik moet al om 9 uur, lekker vroeg dus !!! Hoop stiekem natuurlijk dat de punctie al gepland kan worden :)

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Goeiemorgen ... ben net terug van de 2de FM en het zag er allemaal goed uit. Dinsdag heb ik de punctie, wordt morgen gebeld hoe laat ik de pregnyl moet spuiten ..... spannend !!!!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Loonje & Regi, bedankt voor jullie antwoorden!

Loontje, spannendddd! wat komt het ineens dichtbij he?!

Deel Deze Pagina