Trouwens hier moeten ze normaal vandaag komen. Maar nog niks te zien. Ben benieuwd een langere cyclus dan 30 heb ik nooit gehad dus dat zou nog 2 dagen zijn.
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum ongeveer 8 december. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Pregnyl, Utrogestan Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Noliro 6 December 1e Echo Wennes 8 December 2de FM Ilona 8 December Punctie Springmuis 9 December Echo Springmuis 14 December Punctie Het wachtbankje: Meriam 16 December testdag! ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is:
@ Loontje; Snap wel dat je zenuwachtig bent meis....Je weet ook gewoon niet wat je kunt verwachten. Spannend allemaal, op naar een goed resultaat. Succes morgen, denk aan je. @yippie; joehoe goed nieuws, nu gaat het echt beginnen, spannend... @ Noliro; ohw gelukkig maar dat je toch mag doorgaan zeg. Dat zal een hele opuchting zijn.
hoi hier allemaal spannende zaken lees ik whihii.. Ja hier ook spannend heb er wel zin in.. maar het is allemaal dubbel momenteel net weer tante geworden van een tese/pese icsi wonder.. en nu wij zelf pff maar k heb contact gehad met zh en moet de pil slikken tot 5 januari en dan de 13e voor de 1e echo.. ze gaan hier dicht tussen kerst en oud en nieuw,, dus hou het voorlopig op slikken.. spuiten mag van af 2 januari.. dikke knuffel Yippie
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum 7 dec pil 2 januari ddecaptyl.. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Pregnyl, Utrogestan Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Noliro 6 December 1e Echo Wennes 8 December 2de FM Ilona 8 December Punctie Springmuis 9 December Echo Springmuis 14 December Punctie Yippie 1e echo 13 januari Het wachtbankje: Meriam 16 December testdag! ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is:[/QUOTE]
Norilo, fijn dat je genoeg speling hebt! Een pak van je hart zeker! Yippie, oh da's goei nieuws! Spannend! En nu maar hopen dat de komende weken voorbij vliegen! Loontje, alvast heel veel succes voor morgen! Zal vast wel meevallen! Elif, hopelijk word je morgen flink ongesteld wakker ! Hier nog geen maandstonden te bekennen...
Vind het eigenlijk best gek want na de punctie werd ik precies op tijd ongi. En echt waar ik ben er helemaal niet mee bezig eigenlijk.
@ Loontje; Heel erg veel succes morgen, denk aan je.... Hopelijk valt het mee en heb je een mooi resultaat. Hoe laat mag je?
Hier ook nog steeds aan het wachten op ongi...zucht.....niet zo fijn. Dag 48 al vandaag. Yippie goed nieuws eindelijk een startdatum om naar uit te kijken!
jeetje zora jij ook nog steeds aan het wachten. heb je al gebeld met het ziekenhuis of doen die daar verder ook niks aan?? Ik duim dat je heel snel ongi word xxx
Ik voel zelf dat ik binnen nu en een week wel ongi ga worden. Dus ik wacht nog even een paar dagen af met bellen. Anders krijg ik Provera en dat werkt bij mij ook niet heel goed en dan moet ik alsnog heel lang wachten.
Hier welgeteld 1 groot eitje van 15mm en verder 40 hele kleine eitjes..... We gaan nu ophogen naar 187,5ie en dan vrijdag weer terug. Moet heel erg rekening houden dat dit geen ICSI maar IUI poging gaat worden. Vrijdag beslissen we daarover. De kans op overstimulatie is ook gewoon erg aanwezig. Ze had het er al over om de volgende keer met een ander stimulatie schema te gaan werken. Had dezelfde arts als vrijdag alleen was dit een totaal ander persoon. Deze keer legde ze alles erg goed uit en nam ze de tijd. Pffff heb het ff gehad. Je stelt je zo in op ICSI en nu blijkt dat er maar 1 eitje gaat groeien terwijl er nog wel 40 klaar liggen. Terwijl als ik vantevoren had geweten dat dit voor IUI poging zou zijn zou ik helemaal blij zijn want op dag 13 al een ei van 15mm is me nog nooit overkomen, altijd pas zo rond dag 23/24.