jeetje wennes! 40!!!! Wees heel voorzichtig aub! Je hebt idd grote kans nu op overstimulatie aangezien het zoveel kleintjes zijn. Begin ik weer: heel veel eiwitten eten, en eiwitten drinken.( niet te veel drinken na de punctie als deze toch zou komen) Kaas, melk, kip, vis. En rustig aan doen!
Heee? Wennes 40?! zo heej.. idd rustig aan doen hoor! maar nu word je dosis verhoogd, maar is de kans dan niet veel groter op overstimuleren? nouja, de dokters zullen wel weten wat ze doen fijn dat de dokter nu wel aardig was, scheelt alweer een hoop! succes meissie! en hopen op een goede icsi of iui! ( wat een verschil ineens he tussen die twee behandelingen)
springmuis de kans op overstimulatie word groter naar de punctie of evt de tp. Zolang je aan het stimuleren bent niet. Maar vind het ook een beetje akelig
We gaan ook niet meer dan dit ophogen en als er vrijdag nog steeds maar 1 eitje is gaan we IUI plannen. De overige eitjes zijn gewoon echt heel klein, bij lange na niet eens 10mm. Maar moet zeggen dat ik het ook wel een beetje eng vind als ik sommige ervaringen hier lees. Heb natuurlijk altijd al heeel veel eitjes zitten en bij de vorige IUI pogingen groeide er ook altijd maar 1 en heb de vorige keer ook 187,5ie gespoten. Maarja voor IUI ben je tevreden met 1, nu moeten het er gewoon echt meer worden.....
hey meiden, ik reageer ff snel ... want ben nog harstikke suf van de medicijnen. Ze hebben 19 eitjes weg gehaald. we zijn super blij met deze score !!!! Punctie opzich viel echt reuze mee.
Wennes, wow 40?!?! Hopelijk wordt het geen overstimulatie. En kan me voorstellen dat je enorm baalt moest het IUI worden. Maar hopelijk is dit het wonderei voor je ! Loontje, wauw een heel mooi score! En fijn om te lezen dat het goed is meegevallen! Geeft de burger wat moed . Hier nog steeds geen maandstonden te bekennen...
@ wennes 40 dat is een aantal toch hopelijk groeien er nog een aantal wat door. @ loontje 19 weggehaald dat is super en wanneer hoor je nu meer over een tp??
@ Loontje; super 19 eitjes....hopelijk gaan ze goed delen. Wanneer hoor je meer? Fijn dat de punctie te doen was.
@Wennes: jeeh 40 stuks, dat zijn er wel heel wat ! @Meriam: Hoe gaat het met jou ? voel je je anders ? @Springmuis: succes morgen met je echo. Donderdag moeten we bellen en dan horen we hoeveel er zijn bevrucht en hoelaat we vrijdag een TP hebben.....ben super benieuwd !
@loontje spannend hoor en nee voel me niet echt anders heb wel last van verschillende dingen maar komt ook door progesteron bolletjes.. maar ja het is gewoon afwachten.. @springmuis succes morgen met de echo.
Je kan inderdaad niets anders dan afwachten .... we duimen voor heel veel roze deze maand !!!! Ben vandaag ook begonnen met de progesteron bolletjes.
Dank jullie wel, vind het errug spannend! hoop dat de meds goed zijn aangeslagen! nog even iets.. om jullie van alle spanningen af te helpen hihi YouTube - Strip Tease - funny Veel kijkplezier *gna gna gna* Liefs!
Hoi meiden! 1e FM is achter de rug, en volgens de dokter een goede score tot nu toe. het zijn zo'n 20 follikels waarvan op dit moment 2 echt grote, 1tje links en 1tje rechts! de hormonen hoeven niet verhoogd te worden, want het gaat de goede kant op zo.. en anders zijn ze bang voor overstimuleren, vandaar dat ik een iets lagere dosis heb dan normaal.. 112,5 ipv 150, maargoed ik moet nu vrijdag voor de 2e FM spannend!!! xxxx ps, ik heb zogezegd 'eigenwijze' eierstokken, dus grote kans op helemaal geen eitjes of juist teveel eitjes, maar eierstokken hebben dit keer meegewerkt en dat is natuurlijk helemaal the bomb! haha
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum 7 dec pil 2 januari ddecaptyl.. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Pregnyl, Utrogestan Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Springmuis 11 December 2e FM Springmuis 14 December Punctie Yippie 13 januari 1e Echo Het wachtbankje: Meriam 16 December testdag! ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is:
Goed nieuws springmuis ...weet je ook hoe groot ze waren ? Spannend hoor vrijdag de 2de FM. Staat de punctie voor de 14de al vast of ligt dat aan vrijdag ? Ik heb nog erg veel last van me buik, zal gerust ook wel normaal zijn.
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum 7 dec pil 2 januari ddecaptyl.. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Pregnyl, Utrogestan Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Springmuis 11 December 2e FM Ilona 11 December TP Springmuis 14 December Punctie Yippie 13 januari 1e Echo Het wachtbankje: Meriam 16 December testdag! ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is:
Morgen om half 2 hebben we een TP. Ik weet nog niet hoeveel bevruchtingen er zijn, dat horen we morgen pas .... had verwacht dat ik dat aan de telefoon zou horen vandaag, maar helaas.
In ieder geval goed nieuws dat je morgen een tp hebt Loontje.. Ga voor je duimen... Mij lukt het steeds niet om mijn afspraak in onze lijst te zetten. Telkens als ik hem quote geeft ie aan dat er minimaal 3 leestekens ingevoerd moeten zijn Zou iemand mijn afspraak voor morgen (3e FM) er bij willen zetten???