hoi ik heb sinds vrijdag een toppertje 8 delig tp gekregen, 2e kerstdag testdag, duim voor jullie allemaal mee.
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum 7 dec pil 2 januari ddecaptyl.. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon,Otrivelle, Orgalutran, Utrogestan Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Pregnyl, Utrogestan Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Springmuis 11 December 2e FM Wennes 14 december 4e FM Springmuis 14 December Punctie Noliro 16 december 1e FM Yippie 13 januari 1e Echo Het wachtbankje: Meriam 16 December testdag! Ilona 23 December testdag ! Lucky 26 December testdag ! ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is: Ik heb Lucky even toegevoegd bij het wachtbankje !
hoi meiden ik heb sinds gister net zulke klachten als pms voor je ongi pijn in mijn onderrug en zere borsten, das toch veel te vroeg 2 dgs na tp? ik moet er wel bij zeggen dat ik het vermoede heb dat het door de bolletjes ustrogan komt? de verpleegster van de punctie heeft me gezegd er mee te beginnen maar de gyn zij vrijdag dat dat helemaal niet had gemoeten bij mij, omdat ik deze poging geen standaard schema heb gevolgd, geen lucrin [eisprongwerend middel] mijn bms zou al gereed zijn voor de emmy!! het kon volgens haar geen kwaad maar moest het afbouwen in paar dagen dit heb ik gedaan gister laatste bolletje genomen, ik word er beetje onzeker van , want normaal als je met die bollen stopt stoot het bms los. ik hen nogwel wat last van mijn eierstokken, van de punctie de follikels zouden vol met vocht zitten, ik moest daarom nog beetje kalm aan doen, hebben jullie ook klachten of helemaal niet, ik ga veel afleiding zoeken,en duimen, voor ons allemaal, dat het maar een geweldige kerst mag worden
@Lucky: ik heb ook wel wat klachten sinds de punctie ... heb een opgezette buik en ben af en toe misselijk. Heb dinsdag de punctie gehad en me buik is nog steeds gevoelig. Zit vandaag weer voor het eerst op me werk. Ik gebruik de utrogestan bolletjes dagelijks (3x2). Ik ga ook duimen voor iedereen !!
hey loontje ik lees net dat jij op precies dezelde dag de punctie[8 dec] en tp[11 dec] hebt gehad als ik, maar jij mag eerder testen? dan ze mij hebben gezegd.
Hey Lucky, Ik moet 15 dagen na de punctie een bloedtest laten doen. Volgens mij hebben de meeste dit zo *denk ik hoor* Jij mag dus pas 18 dagen na punctie testen. Moet je ook een bloedtest doen of moet je thuis testen ?
Heh bereke nog niks, hier ook niet hoor!! Dus we wachten maar weer verder af samen. Lucky en loontje ik hoop het zo voor jullie meiden!!
Whaaa artsen ik word er gillend gek van Het beeld is nog ongeveer hetzelfde als vrijdag....Links doet echt helemaal niets en rechts zit 1 hele grote(22mm) en 3 a 4 kleinere van 14,15mm. Nu willen ze woensdag kijken of die nog door gaan groeien en anders IUI doen. Terwijl vrijdag moesten we de keuze maken of nu IUI of toch doorgaan. Toen heb ik gevragen of we niet alsnog IUI konden doen als blijkt dat er niet meer doorgroeien en toen werd gezegd dat dat niet kon, want dan zouden ze eitjes weg moeten prikken en dat is dan de omgekeerde wereld dus dat doen ze niet. Nou vandaag werd gezegd dat ze dat wel gewoon doen....tja ze zitten duidelijk niet op 1 lijn We gaan nu ophogen naar 225ie en woensdag weer terug voor de 5e FM. Wel kreeg de arts net een telefoontje van het lab en ze krijgen extra dagen erbij om punctie te doen, dus uiterste data is niet meer 18dec, dat is weer een meevaller.
hey loontje ik heb net zitten tellen de bloedtest is pas 28 dec 20 dg na punctie 17dg na punctie, in het zh waar ik ben tellen ze niet vanaf punctie dag maar vanaf tp dag, dan na tp dag heb je meestal na 16 dag een bloedtest maar door de aankomende feestdagen is dit dus verschoven naar 28 dec uitslag 29 dec. en werd mij dus meedegedeeld dat ik vanaf 26 dec zelf thuis een test zou mogen doen. maar zoals ze dus bij het zh waar jij bent tellen zou dit dus al eerder mogen,
elif en bereke wat slopend dat wachten tot die ongi er is, normaal zit je er niet echt op te wachten , maar nu hoe liever hoe eerder, ik hoop dat het snel komt, dan kun je weer verder, wennes ja artsen soms word je er echt gek van ,met al die verschillende meningen, hoop dat er deze week nog groei komt in je follikels,
@Lucky: tja zo zie je maar weer dat elk ziekenhuis anders is. Ik moet de 23ste bloedprikken in de ochtend en in de middag krijgen we de uitslag al. @Wennes: Vreemd hoor dat de artsen allebei iets anders zeggen, dat zou je toch niet verwachten. Hier draaien de duimen dat de follikels nog ff flink gaan groeien !!! @Elif en Bereke: Ik hoop dat jullie gauw ongi worden, want dat wachten is ook helemaal niets.
hey meiden, hoe is het allemaal met jullie? hier gaat het niet zo. ben gisteren ongesteld geworden. en het gebeurde toen vrienden van ons net kwamen vertellen dat ze zwanger waren ... het was echt gewoon k*t. heb vandaag het ziekenhuis gebeld en nu hebben we in januari een tp mits de cryo's het ontdooien overleven maar toen kreeg ik dus nog wat te horen. in het erasmus is een beleid dat je bij de 1e 2 pogingen maar 1 embryo mag laten terug plaatsen maar wat blijkt nu dat geld dus niet voor cryo die keuze mag je ten alle tijde zelf maken.. toen ben ik echt door het lint gegaan want wat blijkt bij de 1e poging hadden we 2 cryo's en die hadden de ontdooing beide overleeft maar toch is er maar 1 terug gezet. dus gewoon een gemiste kans. zegt die secretaresse nog van ja maar er staat met rode letters bij dat er maar 1 terug geplaatst mag worden en dat staat er alleen bij als er een medische indicatie is dus met andere woorden misschien is er ook wel iets mis met mij nu. terwijl er altijd word gezegd dat alles er zo perfect uitziet bij mij van binnen.. volgende week hebben we een afspraak in het ziekenhuis om dingen door te spreken.. we zijn er even helemaal klaar mee nu.
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum 7 dec pil 2 januari ddecaptyl.. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon,Otrivelle, Orgalutran, Utrogestan Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Pregnyl, Utrogestan Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Springmuis 11 December 2e FM Wennes 14 december 4e FM Springmuis 14 December Punctie Noliro 16 december 1e FM Yippie 13 januari 1e Echo Het wachtbankje: Ilona 23 December testdag ! Lucky 26 December testdag ! ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is Meriam
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum 7 dec pil 2 januari ddecaptyl.. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon,Otrivelle, Orgalutran, Utrogestan Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Pregnyl, Utrogestan Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Springmuis 11 December 2e FM Springmuis 14 December Punctie Noliro 16 december 1e FM Wennes 16 December 5e FM Yippie 13 januari 1e Echo Het wachtbankje: Ilona 23 December testdag ! Lucky 26 December testdag ! ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is Meriam Wennes je staat er weer ge-update bij