Meriam, oh wat een kutnieuws! En dan nog net op zo'n moment! Dikke knuffel meid! En vraag maar héél goed door op dat gesprek volgende week want die tegenstrijdigheden... Lucky en loontje, ik duim! En hopelijk ben je snel van die klachten van de pu af maar krijg je er heel andere klachten voor in de plaats . Elif, jij ook nog niet? Ik denk dat die duivels de weg niet meer weten naar onze buurt . Wennes, ik kan het me voorstellen dat je effe gek wordt van dokters! Maar gelukkig is de uiterste datum wel verlengd! Vandaag een telefoontje gemist. En van wie: ziekenhuis . Mijne man nog vlug terug laten bellen maar het was al 18.30 u. Toch nog iemand aan de lijn gehad. Moet morgenvroeg bloed laten nemen om te zien waar die maandstonden blijven. Ben benieuwd. Mijn lichaam zegt al effe dat ze eraan komen maar ze blijven weg... Dat telefoontje is er trouwens gekomen nadat ze mijn e-mail van gisteren (waar ze me gisteren al voor teruggebeld hadden) voor alle zekerheid toch nog eens besproken hadden met de dokter. Dus nogmaals bedankt voor de tip Elif! Je bent een schatje!
@bereke: Wat goed dat ze het gaan controleren ! Ppppfff het valt niet mee die wachtweken, dacht nog wel dat het zo voorbij zou zijn, maar niet dus.
bereke lieverd graag gedaan! Ik hoop dat je vandaag meer weet/ En hier goed nieuws: ZE ZIJN ER!!! De buikkrampen beginnen ook dus ze zetten echt door nu gelukkig na 8 dagen overtijd. Loontje hoop dat de wachtweek snel om is!! met een mooi kerstcadeau
@Meriam: Ik lees in een ander topic dat je positief heb getest, wat super zeg. Heb je morgen zowiezo een bloedtest of niet ? Spannend hoor !
nee geen bloedtest . ik had gisteren zelfs al naar het ziekenhuis gebeld dat ik niet zwanger was. maar als het morgen nog zo is dan ga ik bellen naar het ziekenhuis maar morgen is toch een puntje want bij de vorige behandeling ben ik ongesteld geworden 1 dag te laat dus.. maar hoe is het hier allemaal?? sorry kon het niet van iedereen bij houden maar ga even een poging wagen. @Loontje hoe voel jij je nu? @Elif mooi hoor nog even dus en je hebt 2 cryos bij je. mooi kerstcadeau @bereke en voel je al wat ben je al ongi. balen meid dat je er zo op moet wachten .. hopen komt het snel.. @wennes tjee wat balen zeg nou hopen dat er vrijdag nog een aantal gegroeid zijn en dan toch icsi kunnen doen ik duim voor je hoor. maar zou wel duidelijkheid vragen hoorhet is al moeilijk genoeg allemaal... zonder al dat gedoe van artsen die niet kunnen communiceren..
@Meriam: Zijn in elk geval duidelijke testen in je profiel. Je verliest geen bloed meer ? Ik ga duimen dat je zwanger bent meissie !!! @Elif: Super dat je ongi geworden bent. Hier nog niets bijzonders. Nog steeds een opgezette buik en heb af en toe last van me onderrug, precies hetzelfde gevoel als me ongi doorbreekt ... hopelijk betekend het nu wat anders. Af en toe wat krampjes in me buik en me buik is ook gevoelig (mss nog van de punctie). Ach ik let op elk symptoompje natuurlijk, moet je ook eigenlijk niet doen *zucht*
Meriam, ook ik ga heel hard duimen voor je!! Hoop het zo voor je! Elif, nu kan je weer verder. Spannend! Loontje, zou ik ook doen hoor. Maar idd maar niet teveel doen want je moet toch echt nog even geduld hebben. Kon je maar eens in je buik piepen hé! Mijn progesteron is te hoog en klopt niet met mijn cyclus. Moet nu drie dagen cetrotide spuiten en vrijdag terug bloed laten nemen. Als de waarde dan niet ok is, mag ik niet starten.
Geen idee. Ik heb enkel iemand van de monitoring aan de lijn gehad en niet de dokter. De kans is wel vrij reeël dat het vrijdag ok zal zijn maar ben toch bang hoor...
@ Meriam; ohw dit is wel heel spannend zeg. Je testen zijn wel erg duidelijk. Ik ga heel hard duimen meis. @ Elif; joehoe ....eindelijk zijn ze er!!!! Nu kun je tenminste weer verder. @ Bereke; ga duimen dat de waarde oke is zodat je tenminste verder kunt. Dikke knuff @ Loontje; Tja dat krijg je er ook echt niet uit dat je niet op elk symptoontje let, is niet meer dan logisch meis. Hopelijk zijn het innestelingskrampjes. We blijven duimen voor je. @ All; morgen voor de 5e FM...Hopelijk krijgen we nu gewoon goed nieuws en kunnen we de punctie gaan plannen. Maar we wachten maar weer af.
wauw meriam wat een prachtige testen, alvast een "voorzichtige"proficiat. Wennes ik duim voor je. Bereke dit moet vrijdag goedkomen!
hoi hoi meriam wow dat is ander nieuws, ik hoop echt dat je zwanger bent. bereke tjee wat een spanning zeg, ikduim dat je waarde zakken , loontje ik heb dat ongi gevoel al vanaf zondag, ik weet het aan de bolletjes? ik heb zere borsten en regelmatig scheutjes in mijn baarmoeder, maakt wel dat je knap onzeker word, net als jij ,moet ik niet op elk dingetje letten, maar pfff wat duurt wachten dan lang zeg. we blijven hooop houden.
@Lucky: het zou misschien best wel door de bolletjes kunnen komen. Volgens mij zou het rond deze dagen kunnen innestelen en hopelijk doet ie dat ook !!! Nog een weekje wachten en dan weten we het zeker. @Meriam: Heb je nog een keer getest ? Hoe is het nou met je ? @Bereke: Hopelijk zijn je waardes Ok vrijdag en mag je starten met jullie 1e ICSI. @Wennes: Ik duim ook voor mooie grote follikels !!! Hoe is het gegaan ? Ik zit volgende week maandag en dinsdag voor het werk in belgie, wel erg lekker want volgens mij zijn de laatste dagen voor het testen helemaal zwaar !!!
ik ben afgelopen nacht toch ongesteld geworden net als de vorige keer. had er al rekening mee gehouden dus de klap komt niet zo hard aan maar ja. misschien volgende keer beter..
Wat onzettend balen Meriam , zeker omdat je gisteren 2x positief getest hebt. Dikke knuff van mij !!!
helaas gaat mijn ICSI niet door.....We krijgen zaterdag een IUI. Er was 1 hele grote van 30mm, maarja die zal hoogtswaarschijnlijk niets meer doen en 1 van 18mm. Daar zetten ze nu op in voor de IUI. Morgen pregnyl en zaterdag IUI. Moet zeggen valt me ff heel zwaar.... @ Meriam; wel heel erg balen meis, ookal had je er wel rekening meegehouden. dikke knuff
@Wennes: Is toch logisch dat het je heel erg zwaar valt, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor. We duimen dat het met deze IUI-poging lukt !!