loontje wat een hoop cryo,s mooi nieuws, maar hopelijk heb je ze niet nodig, meriam jee wat een spannende dagen zeg, wel ongi test positief? hoop dat je snel duidelijk mag krijgen of je nu wel of niet zwanger bent. wat een onzekerheid meis. bereke duim hard dat je vandaag goed nieuws krijgt, veel suc6...
Sorry maar was gisteren pas om 21u thuis en ben toen direct mijn bed ingekropen! Maar: mijn waardes waren goed en we mogen starten . Progesteron was eerst 1,5 en was gedaald naar 0,7 dus alles ok. Gisterenavond eerste gonal f gezet dus. En volgende week woensdag terug bloed en eerste keer echo. En dan komt de cetrotide er ook terug bij! Ben zo blij! Hoe is het met jullie allemaal ondertussen? Moet dadelijk nog AL onze kerstcadeaus gaan kopen .
November/ December/ Januari 2009-2010! De meiden: Ilona 1e ICSI => startdatum 12/11/2009 Wennes 1e ICSI => startdatum 19/11/2009 => behandeling veranderd naar IUI Springmuis 1e ICSI => startdatum: 20/11/2009 Meriam 2e ICSI => startdatum: 22/11/2009, kort protocol Noliro 1e ICSI=> startdatum 25/11/2009 Bereke 1e ICSI => startdatum: 18/12/2009, kort protocol Zora 2e IVF/ICSI => startdatum rond 12/2009 Yippie 1e ICSI => startdatum 7 dec pil 2 januari ddecaptyl.. Medicijnen: Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl Meriam: Puregon,Otrivelle, Orgalutran, Utrogestan Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl Yippie: microginon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Ovitrelle Ilona: Microgynon 30, Decapeptyl, Gonal-f, Pregnyl, Utrogestan Noliro: Decapeptyl, Puregon, Pregnyl, Utrogestan Afspraken: Springmuis 11 December 2e FM Springmuis 14 December Punctie Noliro 16 december 1e FM Wennes 19 December IUI Bereke 23 december: bloedname + 1e echo Yippie 13 januari 1e Echo Het wachtbankje: Ilona 23 December testdag ! Lucky 26 December testdag ! ZWANGER!: Meiden waarbij het helaas niet gelukt is Meriam Effe mijn uiteindelijke startdatum + afspraken erbij gezet.
Bereke meid wat goed!! Gelukkig zeg dat de uitslagen goed waren. En direct beginnen met spuiten dat ziet er goed uit!!!
hoi regi gaat goed , het ongi gevoel is nu weer helemaal weg, gek hoe je lijf zo wisselend reageert, ben nu de 2e ww in gegaan, wel erg spannend allemaal probeer er niet de hele dag mee bezig te zijn, hoe gaat ie met jou.
Nou de IUI is achter de rug. Was weer vervelend doordat ze mijn baarmoedermond niet te pakken kregen die lag te ver naar beneden. Helaas was het zaad deze keer echt slecht...... Nog veel slechter dan de vorige keren. Nu ff lekker op de bank liggen en dan zo eens kijken of ik nog naar het personeelsfeest ga.
hey wennes tjee dat is wel wat minder om te horen, toch moed houden meis al is er maar eentje snel genoeg, met zwemmen ik ga zekers mijn duimen voor je draaien.
hey lucky, ja bij mij is het vandaag begonnen een beetje ongie gevoel brrrr maar ja we blijven positief. gek word je ervan maar dat heb jij ook haha liefs regi
Een vraagje: ik herinner me van mijn gesprek met de counselor dat gonal f best steeds op hetzelfde uur wordt ingenomen. Zou dat erg zijn als daar eens een kwartier of halfuur verschil op zit?
hoi meiden voel me knap k*t en stressy gisteravond bij naar wc gaan veegje lichtbruine afscheiding[sorry voor details] deze ochtend houdt het aan, ben dus erg bang dat ik ongi ga worden? stomme is dat net gister mijn ongi gevoel wat ik al de hele week had gehad verdwenen was.
bereke mijn arts zij dat als er bij gonal f is een keer een uurtje verschil zat dit niet uitmaakte wel de pregnyl die moet stipt op tijd.