Oh lucky! Ik hoop dat het vanaf nu gewoon weg blijft hoor! Kan me voorstellen dat je je knap rot voelt! Ik ga duimen dat het toch vals alarm is! En bedankt voor je antwoord want was gisteren al iets te laat dus had al wat schrik... Stom en lang verhaal! Vanaf nu echt stipt om 19u!
hey meiden, @Lucky: mss een innestelingsbloeding !? Zou toch super zijn toch !! @Bereke: maakt inderdaad niet zoveel uit hoor als je een keertje een kwartiertje of half uurtje later of vroeger spuit. Ik kon niet meer wachten en heb zaterdag en vandaag een test gedaan, maar helaas negatief .... geloof er dus niet echt meer in dat ik zwanger ben. Zaterdag heb ik de KV test gedaan (2 voor 5 euro) en zondag de CB (de speciale voor vroege testen). Woensdag moet ik bloed laten prikken en dan zullen we het definitief horen.
Loontje, het kan toch nog steeds? Niet iedereen maakt even vlug / even veel hcg aan, toch?! Ik duim nog steeds volop hoor! Hier ben ik een beetje boos op mezelf. Heb gisteren 2,5 en vandaag 2 glazen wijn gedronken. De weekends hiervoor soms ook 2 glazen, soms 1 of geen. En nu las ik net op internet dat dit toch echt niet goed is want dat er dan minder eitjes rijpen ofzo. Ik wist wel dat je moet matigen (wat ik ook echt gedaan heb) maar niet dat je eigenlijk helemaal niks meer mocht. Dadelijk heb ik het al verpest voor we echt begonnen zijn. Koffie is wel gelukt. Dat heb ik volledig vervangen door rooibosthee.
@Bereke: Het zou misschien nog wel kunnen, maar met een test voor 4 dagen voor NOD zou je toch wel positief moeten testen ? en bij die KV test zag je niet eens een heeeeeeeeeeeeel licht streepje, hij was echt super wit ! Over het drinken weet ik niet, weet dat de arts heeft gezegd dat alcohol niet goed is, maar ze heeft het niet verboden ofzo. Ik drink zowiezo niet elk weekend alcohol, de laatste keer was voor mij in mei dit jaar met een bruiloft. Ik zou gewoon als je je daar beter bij voelt niet meer drinken vanaf nu. Ik heb inderdaad vanaf de punctie geen koffie meer gedronken, dronk ook maar gemiddeld 1 bakje per dag.
Heb hier al meermaals gelezen op het forum dat dames pas positief testen op hun NOD of zelfs pas erna. Natuurlijk zijn er ook die wel al positief testen voor hun NOD ook. Maar volgens mij kan het nog... Ik dronk eerst elke weekend wel een aantal wijntjes. Soms in de week ook. Gelukkig nu enkel nog max 2 glazen en dan nog enkel in het weekend. Maar ga ik inderdaad vanaf nu helemaal laten hoor! Hebben ze ook niks over gezegd tijdens het gesprek met dokter + counselor. Had het al wel gelezen op internet maar dus niet dat je niks meer mocht... Ach ja, het is nu gebeurd en nu maar afblijven gewoon! Dat is het me toch écht niet waard!
hey meiden, sorry dat ik niet zoveel van me laat horen. maar vrijdag ben ik behoorlijk ziek geworden.. moest toen naar het ziekenhuis voor een echo of ik dan toch misschien een bbz had maar gelukkig niet en toen moest ik door naar een ander ziekenhuis of ik misschien dan toch ook niet een blindedarmontsteking had nou gelukkig ook niet. maar voel me nog steeds behoorlijk klote heb gisteren wel een miskraam gehad dus zal ook niet meer positief testen nu.. dus vandaar dat ik nu ook even niet zoveel reageer even beetje afstand nemen maar hoop dat het jullie allemaal goed gaat.
Meriam, wat een rotnieuws! Ik wens je heel veel sterkte en vind het echt erg jammer voor je! Dikke knuffel!
@Bereke: ik zou me niet te veel zorgen maken hoor dat je een paar wijntjes gedronken hebt tijdens het spuiten. (Je bent toch aan het spuiten nu he...?? of heb je al tp gehad?). Ik heb tijdens mijn behandelingen af en toe wel gewoon een wijntje gedronken tijdens het spuiten en had gewoon aardig wat eitjes (10/11), ik heb 1x tijdens een behandeling helemaal geen alcohol gedronken en wat denk je..... maar 4 eitjes..... doe ik dus ook niet meer.... het maakt allemaal niks uit!!! Tuurlijk moet je doen waar je je zelf lekker bij voelt, maar ik laat dat wijntje niet meer staan! Sterkte!
meriam wat een rotnieuws zeg, veel sterkte. loontje dat eerder testen mischien nog te vroeg? overmorgen mag je bloedprikken,wie weet wat daar uit komt. bereke ik heb eigenlijk tijdens het spuiten geen alcohol verbod gehad, na de tp wel ik moest me gedragen alsof ik al zwanger was? nou meiden ik word er onderhand echt gek , de afscheiding was gistermiddag tot vanmorgen helemaal weg, nadat ik vanmorgen vroeg sneeuw weg aan het scheppen ben geweest kreeg ik wat kramp en had weer heel klein beetje verlies, toen hele tijd niets, en daarstraks bij toileteren[grote boodschap] kwam er weer licht bruin verlies? ik ben toch bang dat de ongi eraan komt,[meer krampjes] maar zolang ik geen bloedverlies heb hou ik nog klein hoopje
meriam jeetje wat een kl*te nieuws! ik hoop dat je je nu iets beter voelt?? lucky ik duim voor je meid en ook voor jou loontje!! Bereke zet hem op. Hier nog 6 dagen tot de eerste echo voor de tp erg spannend weer.
Lindinha en lucky dank je wel voor je antwoord! Stelt me echt gerust! Zit inderdaad nog in de stimulatiefase. Na tp zou ik het sowieso nooit doen! En nu ook niet meer in stimulatiefase want voelde me er echt niet goed bij... Maar fijn om te weten dat er nog mensen zijn die af en toe wel eens een wijntje gedronken hebben! Lindinha, jij hebt trouwens ook al wel een hele weg afgelegd zeg! Wat een pech... Ook voor jou ga ik duimen! Dat 2010 hét jaar mag worden. Lucky, ik blijf nog steeds duimen voor je! Die onzekerheid toch hé ... Elif, spannend! Ik duim meid! Dat die twee toppers maar vlug in je buikje mogen zitten! Ik voel precies al iets in mijn onderbuik. Zou dit kunnen na 3 dagen gonal f spuiten? Is misschien inbeelding omdat ik iets wil voelen .
Heb trouwens nog een vraag. Ben nu aan het spuiten met gonal f 900. Ik moet dagelijks 187.5 E spuiten. Maar nu zit er nog een beetje in die spuit maar niet genoeg voor morgen volgens mij. Reken ik dan uit hoeveel er nog inzit en spuit het mankerende gedeelte bij uit een nieuwe spuit of zou ik gewoon ineens een nieuwe nemen? In het ziekenhuis zeiden ze dat ik zelf mog kiezen wat ik deed. Lijkt me zonde om het weg te gooien maar wil ook niet teveel of te weinig spuiten... Hoe deden jullie dit? En hoe tel ik dat uit? 900 - 37.5 (van het ontluchten de eerste keer) - 187.5 - 187.5 - 187.5 - 187.5 = 112.5 dus nog 75 uit nieuwe spuit? Klopt dit?
hoi meiden helaas slecht nieuws ben ongi, gisteravond heb ik een groot stolsel verloren[leek op vruchtje]zag er heel raar uit, toen behoorlijk gaan vloeien, na douchen weer tijdje niets,later in de nacht weer vloeien, heb zh gebeld en klinkt niet goed zeiden ze,evt zwangerschap sluiten ze pas na bloedtest uit, en om ook een bbz uite sluiten moet ik vandaag en morgenvroeg testen[test vanmiddag negatief] wat ik al vermoede, bij bbz is een test meestal positief , ben ook bloed wezen prikken, uitslag morgenvroeg, ben boos en verdrietig,heb menig traantje laten lopen, moet het even weer een plekkie zien te geven, heb 1 goed nieuwtje gelukkig ook gekregen, had maar niets goed gehoord wat er met mijn overgebleven 3 emmy was gebeurt, ook maar gelijk gevraagd en er zijn 2 cryos. daar ben ik nu dus wel blij mee.
bereke ik zou als je er onzeker over voelt of je de goede dosering wel hebt gewoon een nieuwe spuit maken,heb of denk je te weinig te hebben schrijven ze wel nieuw receptje uit, ik zou niet voor de zuinig heid gaan maar voor zekerheid, beter de goede dosering dan teveel of te weinig, kan heel goed hoor dat je al wat voelt, het middel kan soms snel wat laten voelen in je eierstokken, ik heb intotaal 3 doseringen gespoten om de andere dag en toen zaten er dus al 5 goede eitjes.
he nee toch lucky, wat een ellende meis, fijn dat je nu toch beetje positief kunt zijn over je cryo`s hou je taai meid. knuf
Oh nee toch lucky... Dikke knuffel meid! Wel fijn dat je 2 cryo's hebt! Hopelijk worden dat dé toppers!