Goh meiden bedankt. Dit stelt me onwijs gerust. Ik vond het al vreemd dat ik jullie er allemaal niet over hoorde!
hoi bereke ik hoop dat je je cryos niet nodig hebt, en dat jij ons laat zien dat je hartstikke zwanger bent na tp van je toppertje. loontje is er bij jou al bekend waneer ze bij jou een cryo tp gaan doen?
@bereke: spannende periode zit je nu he !!! Hoop ook dat je je cryo's nu nog niet nodig hebt, maar dat je straks 2 hele mooie strepen op je zwangerschapstest hebt staan !!!! @lucky: ik mag me bij me volgende menstruatie aanmelden, dus dat zal ergens eind januari zijn, als me cyclus normaal loopt natuurlijk. Morgen moet ik alleen nog ff bellen voor een nazorggesprek.
Loontje, dat je je maar vlug mag aanmelden hé. Dat wachten ... Het is hier trouwens wel erg stil hé... Hoe is het nou met iedereen?
@bereke: ik moet zeggen dat ik het wel ff lekker vind een beetje rust, dus heb dit keer niet zoveel moeite met wachten ... komt wel weer aan het einde denk ik hihi ! Heb trouwens morgen een nazorggesprek, dus ben benieuwd wat ze daarin gaan vertellen. Vraag me trouwens echt af of we 2 cryo's teruggeplaatst mogen krijgen als ze beide goed ontdooien, ga ik gelijk morgen vragen !!
Helaas is onze escape IUI ook op niets uitgelopen. Vandaag een negatieve bloeduitslag dus menstruatie zal zo wel doorkomen. Voor diegene op het wachtbankje nog veel succes mijn duimen blijven draaien voor jullie.
Wennes, ook hier wil ik je nog eens veel sterkte wensen! Dat de volgende poging meer geluk mag brengen!
hey Bereke hoe voel jij vandaag? wat heb je vandaag gedaan. Pff wat is dit toch zenuwslopend en ben pas 1 dag aan het wachten jeeeeeetje, wat een zeur ben ik hahahah. xxx
Niet zo super. Beetje triestige dag. Weet niet waarom... Heb vandaag niks gedaan. Hele dag op mijn luie kont gelegen dus . Maar da's niet bevorderlijk voor het piekeren... En hoe is het met jou? Wachten is moeilijk hé.
waarom ben je droevig. Hopelijk voel je je morgen beter! Hier nerveus, en bang dat de cryo's niks worden. Maar we zullen zien
Dank je Regi! Elif, ik weet het eigenlijk niet! Maar denk dat het misschien is omdat je heen en weer geslingerd wordt tussen hoop en angst en dan de hormonen (die bolletjes) en beetje omdat ik morgen terug moet gaan werken. Is zo beangstigend dat je zo dichtbij bent maar ook nog zo ver ervanaf tegelijkertijd. Je hebt het gewoon niet in de hand hé... Zo maar even eerst douchen. Dat helpt misschien.
Bolletjes heb ik eigenlijk geen last van, voel niks??? Was met de suprefact, en fostimon ook zo vreemd hahah. werken zorgt wel voor afleiding merkte ik vandaag
Oh ik wel Elif. Ben meer moe, emotioneler en mijn borsten en tepels doen pijn! Ik merk hier meer van dan van de spuiten. Daar had ik bijna geen bijwerkingen...
Dat wil toch niks zeggen meid! De ene reageert feller op de hormonen dan de anderen. Sommige vrouwen hebben heel fel last van hun hormonen voor ze ongesteld worden en anderen niet. Betekent echt niks!
hahahah voor mijn ongi wil je me niet zien haha. had ook nooit verwacht dat ik geen last zou hebben van die hormonen. Ben eens helemaal depri geweest van een pil . Wat is het toch spannend
Ja heel erg spannend!!!! En een vrouwenlichaam zou eigenlijk met gebruiksaanwijzing en verklarende symbolenlijst moeten komen ...