Oh, wij moeten trouwens volgende week donderdag weer naar het ziekenhuis voor een nieuwe planning.. dus ben benieuwd wanneer we weer mogen beginnen met spuiten liefs!
Springmuis, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten! Ik duim! Ik ben serieus verkouden en de vorige 2 nachten heel slecht geslapen , god weet waarom. Deze morgen heel erg geschrokken. Ik was naar toilet geweest en bij het afvegen had ik een heel heel klein beetje bloed op het papier. Was zelfs nog geen druppel maar was zo bang! Gelukkig daarna niks meer. Ik denk dat het door het afvegen kwam. Maar bah, wat een naar gevoel!
och lieverd toch, misschien is het een innesteling hoop het zo!!!!! hier nog steeds niks voel niks, hahaha
De dokter zei bij de terugplaatsing dat de innestelling zondag of maandag zou zijn. Dus die is al achter de rug! Maar heb er een goed gevoel bij en hoop gewoon dat mijn gevoel juist zit!
zondag of maandag jeeeeetje wat vroeg zeg. Ik heb een sprakeloze embryologe gehad: de cryo's zijn goed ontdooit en verder gedeeld, punt. Dus vroeg ik maar verder in welk stadium ze zijn dan waren: blastocyst oke blij Dhr den hollander ( ken je vast van de echo's vrouw met blond haar en hollands accent) zei wel ik ga voor je duimen. Nu vraag ik me dan af wanneer een cryo dan meestal innesteld. Dames heb trouwens een vraagje, 18 januari moet ik dus voor die bloedtest, maar dan moet ik dus helemaal alleen naar brussel rijden (1,5 uur) en vol zenuwen natuurlijk, tenzij er al iets is foutgegaan dan, maar daar gaan we niet vanuit wilde nu ff de monitoring mailen of we niet zondag de 17e mochten, met een smoesje dat ik geen auto heb * schaam* maar wil graag mijn man daarbij erg heh. Regi na hoeveel dagen mocht jij ook alweer testen na tp?
Bij mij was het de dokter die zoveel uitleg gaf hoor Elif (Verpoest). De embryologe was ook vrij vlug weg. En ik denk dat een cryo even vlug innesteld. Zoals ik het begrepen heb, gebeurt het net als in de natuur. De emmy's of cryo's zijn 5 dagen oud als ze teruggeplaatst worden en ze nestellen zich dus vrij vlug daarna in. Of ben ik nou helemaal mis? In elk geval ben ik zeker dat de dokter zondag of maandag zei tegen mij... En meid, waarom laat je geen bloed nemen in een regionaal ziekenhuis? Ik ga naar Hasselt (vééééééél dichterbij) en dan worden de resultaten doorgefaxt naar Jette. Is tot nu toe perfect gegaan! Ik heb trouwens dr. Den Hollander nog niet gehad. Ik had Vloeberghs.
Die is ook leuk, die kent mij ook al te goed zegt ze. Hahaha maar dan van de overstimulatie. Deze keer moest het beter zijn . Ik ga gewoon mailen proberen
ik mocht 12 dagen na tp testen, gewoon eerder testen meid dan weet je waar je aan toe bent als je moet prikken.
hoi meiden ben gister bij gyn geweest om door te spreken wat we gaan doen met cryo tp, ze plaatsen [regels zh] als 1e cryo a kwaliteit is er zowiezo maar 1 terug,maar ik heb zelf er goed overnagedacht mocht de 1e mindere kwaliteit hebben[b-c]]dan laat ik ook de 2e cryo ontdooien mocht die het dan evt ook overleven dan laat ik er 2tp de gyn stemde daar mee in,ze vroeg nog wel aan mij stel de 1e is [b-c] en de 2e zou bv a kwaliteit zijn of ik dan niet voor alleen de a cryo zou gaan en dan de 1e mindere cryo vernietigen,.NO WAY, ben heel duidelijk geweest dat wil ik niet,en dan gaan we voor 2cryos tp ik heb deze week net mijn eisprong gehad dus eerst wachten op ongi,dus cryo poging zal eind januari begin februari worden,
Regi, super dat je een hartje gezien hebt! Proficiat! Lucky, succes met de tp! Elif, joepie een dag minder lang wachen! Maar krijg je direct een echo of enkel bloed? Hoe is het nu met je? Hou je het nog wat uit? Knuffel!
Alleen bloed heh meid maar dan hoef ik tenminste niet alleen naar brussel te rijden bibberend haha. Hier gaat nog alles wel goed, beetje opgezette buik. Hoe voel jij je kun je er nog tegen hahah? xxx