Volgens ziekenhuis kan het best nog een innestelingsbloeding zijn MAAR kan de positieve test toch nog van de pregnyl zijn?! Terwijl iedereen hier op het forum denkt van niet. Moet gewoon wachten tot de 14e mijn bloed onderzocht is!
ach ja bij mijn fert. kliniek houden ze ook 16 dagen na eisprong aan. dan mag je een zw.test doen. En da's zonder dat je pregnyl gebruikt hebt! dus zij nemen altijd een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele veilige marge.
Heb al gegoogeld maar vind geen duidelijk antwoord. Ik kan dus alleen maar hopen en bidden dat de bloedingen wegblijven en het niet de pregnyl was...
Denk dat dit echt neit van de pregnyl is hoor, maar zoals loe al zei ze willen de veilige marche aanhouden Begin toch maar een beetje te genieten
Juist gaan plassen en weer bloed in mijn verbandje. Was al wat roder dan daarstraks en ook weer iets meer dan daarstraks. Dus ziet er niet zo super uit...
Lieverd hoe is het vandaag? Hier alles goed en nog precies hetzelfde als iedere dag. Niks symptomen niet van komende ongi of zwangerschap.
Hier deze morgen weer positieve urinetest. Zelfs ietsie pietsie positiever dan gisteren. Maar ook weer hele dag af en toe bloedverlies (bruin en rood). Zeurderig gevoel in onderbuik. Vrees dus nog steeds het ergste. Heb het ziekenhuis gebeld en moet nu toch al morgen bloed laten trekken. Merci voor het duimen dames! En Elif, ik duim heel hard voor je
Ik duim ook voor je mee!!!!!!! Ik kom af en toe nog even spieken hoe het met jullie dames gaat hoor hihi
Nog hetzelfde als gisteren hier. Moed begint me terug serieus in m'n schoenen te zakken. Wat een stress zeg! En da's dan weer niet goed. Weet met mezelf geen blijf... Hoe is het eigenlijk met iedereen hier? Zo stil...