Wie ook rond Nov./Dec. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Springmuis, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

IVF/ICSI

November/ December/ Januari 2009-2010!

De meiden:
    Bereke 1e ICSI => startdatum: rond 08/12/2009, kort protocol
    Wennes 1e ICSI
    Springmuis 1e ICSI => startdatum: +- tussen 15/11/2009 & 15/12/2009
    Meriam 2e ICSI
    Yippie 1e ICSI

Medicijnen:
    Bereke: Gonal-f, Cetrotide, Pregnyl
    Wennes: Microgynon 30, Gonal-f, Lucrin, Pregnyl
    Meriam: Puregon
    Springmuis: Microgynon 30, Lucrin, Menopur, Pregnyl
    Yippie: Decapeptyl, Glonal, Ovitrelle (moet eerst microgynon)

Afspraken:
    Wennes 16 November om 10:30 Prikinstructies

Het wachtbankje:

ZWANGER!:

Meiden waarbij het helaas niet gelukt is:(:[/QUOTE]

2. dank je..

wat rekenen jullie als start.. moment van de pil..

dat is voor mij ongeveer 8 dec.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ik moet geen pil nemen. Dus ik neem als start de dag waarop ik verwacht volgende keer ongesteld te worden. Op dag 2 mag ik dan voor een echo en bloedname en dan beginnen spuiten...

4. oke dan kom i k achter jou aan..

welke zh zitten juliie

5. bereke

bereke Niet meer actief

In Jette (= Brussel). En jij?

6. ik zwolle!!

slim om er zelf niets op te zeggen haha..

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

Ik heb de ogen uit mn kop zitten janken, wat een mooi nr.
    Ik heb het vanavond hier nog over gehad met mn man.
    Precies dezelfde bewoordingen bezingen ze hier.
    Prachtig.

8. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Welkom jippieajee, alhoewel je hier natuurlijk ook liever niet was geweest. Wel fijn om hier onze ervaringen en goede en minder goede momenten te delen. En voor de meeste allemaal de 1ste icsi.

@ Bereke: ja zodra ongi komt met pil beginnen. na 14 dagen pil wachten op menstruatie en dan op 3e cyclus dag beginnen met gonal-f. De lucrin blijf ik gewoon doorspuiten volgens mij. Moet het nog even goed navragen bij de spuitinstructie. Dus ik verwacht net voor de kerstvakantie de punctie en tp te hebben.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Wat bedoel je hiermee yippie? Ben niet mee :).

Ik ga die link morgen eens op m'n gemak bekijken.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Nu is het wat duidelijker voor me wennes. Ik snap nog niet zoveel van hoe het bij mij exact gaat verlopen, laat staan bij iemand anders ;).

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi meiden, even snel!!
    Ben vanmiddag ongi geworden Joeppieee! dus begin vandaag met DE pil! zet er de komende 3 weken wel even een wekkertje voor, want mja.. zijn het nou niet echt meer gewend he hihihi
    Maandag ziekenhuis bellen en dan horen we wel meer denk ik?!

Kusssss

Ohja, dit wil ik nog wel even zeggen..

Yippie van harte welkom hier!~
    Heb nog niet alles terug gelezen, dat doe ik morgen even want lig even in de kreukels van de buikpijn hihihi

Fijne avond!

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38

Wauw!!! zoooo mooi....kippenvel

13. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Whaaaa springmuis, nu gaat het echt beginnen, spannend.
    Lekker met een warm kruikje op je buik naar bed dan;)

14. bereke ik bedoele dat ik zelf niets gezegd had...

ik zal jullie binnenkort even bijpraten hoe en wat het hier allemaal is gegaan de afgelopen tijd..

liefs ikke onee yippie

15. bereke

bereke Niet meer actief

Ah nu snap ik het yippie. Ik heb het filmpje nog niet gezien. Drukke dag gehad. Maar ga het zeker nog bekijken!

Springmuis, yes ongesteld geworden! Hopelijk krijg je goed nieuws van het ziekenhuis! Ik duim!

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Zit even in een dip:(

Kom er net achter dat ik helemaal in het begin(mei 2008) ook provera heb geslikt om menstruatie op te wekken. Dit werkte toen bij mij wel maar erg langszaam. Normaal krijg je dan tussen cd 3 en 7 je menstruatie, bij mij toen pas na 11 dagen.
    Daarna heb ik nog 2 maal tabletten moeten slikken om menstruatie op te wekken en toen kreeg ik primolut en hier werd ik netjes na 2 a 3 dagen ongesteld..

En deze keer heb ik dus weer provera gekregen:(:(. Terwijl menstruatie echt snel moet komen anders redden we het niet meer dit jaar. Baal van mezelf dat ik daar nu pas aan denk en niet eerder bedacht heb.

Moest het ff kwijt.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Oh wennes, da's balen. Maar kan je morgen niet bellen om te vragen of je die andere pillen niet nog vlug kan krijgen? Gewoon om zeker te zijn?

18. hoi allemaal

even wat inf over ons..
    sep 06 gestopt met de pil..
    eerste onderzoeken bleek zaad met 50% kans op spontane zwangerschap.. eerst zelf proberen.. hsg weer paar maanden rust.. zaad goed genoeg voor iui tijdens behandeling iui zaad slecht 400 duizend te weinig dus iui gestopt. 3 maanden rust daarna eerst weer zaad onderzoek weer 400 duizend dus iui uitgesloten. we mogen op de wachtlijst voor icsi.. en dat is nu bijna zover..
    Verder manlief veel last van het feit dat het aan hem ligt we lopen samen bij maatschappelijk werk van het zh.. gaat goed en we mogen tijden de 1e icsi ook bij haar blijven komen.. dus dat is fijn.. verder zit ik in de ziektewet door een val van de trap (dit was 1 sept 09) werk nu therapeutisch arbo verwacht niet dat ik in januari volledig aan het werk ben.. dus wie weet helpt dit mee aan een positief resultaat.. klachten die ik nu nog heb lijken op whiplash..

liefs Yippie

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jemig Jippie, bij jullie gaat dus ook niet alles van een lije dakkie..
    en je arme mannetje zoveel last ervan! hier gelukkig een mannetje die daar te nuchter voor is, maar jeej kan het me helemaal voorstellen dat hij er zoveel last van heeft, zou ik ook hebben als het aan mij zou liggen..

Wennes, kan je zoals Bereke zegt, je dokter niet bellen? want dit schiet dan natuurlijk ook niet op! ik heb ook eens in het verleden primolut gehad en dat werkte bij mij ook beter!
    hoop dat je nu gewoon op tijd ongi word met de provera hoor!
    weet hoe je je voelt als je zo in de spanning gehouden word door een niet op tijd komende ongi! bleh!

Hier goed nieuws!!!
    Vanmiddag heeft mannetje het ziekenhuis gebeld, en hij belde me daarna meteen op mijn werk..
    20 november start ik met de lucrin, dan moet ik 30 nov, uiterlijk 1 dec ongi worden (27 nov is laatste pil dag) en dan 2 dec tot 8 dec de menopur erbij, 9 dec echo en 14 december gewoon de punctie :D ben zo blij!!!!!!!!!!!
    alles gaat gewoon door hihi ondanks dat ik 10 dagen te laat ongi ben geworden :D

Liefs!

PS: bij ons trouwens maar 3000 zaadjes (na de ICSI bewerking), is eigenlijk te weinig voor de ICSI maar ze willen het gewoon proberen ;)

Deel Deze Pagina