Wennes, in welke omgeving woon je, en wil je binnen nl blijven? Ik ben net terug het was goed! Vannacht pregnyl en dinsdag de punctie!!
Wauw Meicke word nu wel extra spannend. Ik woon in Brabant. En we hoeven niet perse in Nederland te blijven. Maar ook niet super duur. Hebben nu Lommerbergen van Landal gezien. Iemand weleens geweest???
Wennes, ik werk bij Center Parcs en daar ving ik iets op dat er nu een soort van big deal race was ofzo, vanaf 6 euro per nacht ofzo.. maargoed weet er het fijne niet van hoor.. maar je zou eens kunnen kijken.. Landal heb ik geen verstand van.. als je naar het buitenland wil.. wij zijn een keer in oktober een weekje naar spanje gegaan, in een appartement, incl. vliegreis en transfer voor maar 200 euro en dat was voor 2 personen, dus als je goed zoekt vind je wel zulke leuke goedkope maar goede reisjes.
die van ons was toen overigens via Neckermann reizen, dus niet zo een lugubere vreemde reisorganisatie hihi
thnx voor het meedenken. Het is uiteindelijk Lommerbergen in Limburg geworden. Moet morgenochtend eerst nog naar het ziekenhuis, en dan rijden we s'middags aan. Moet de pil nu nog tot en met vrijdag slikken dus dinsdag begin ik met lucrin. Spannend het gaat nu echt beginnen..hihi
Oh geniet ervan wennes! En ja, nu komt het wel heel dichtbij! Zo spannend! Schrik? Oh ik wou dat ik ook al zo ver was... Maar goed, we komen dichterbij!
@Meicke: spannend, heel veel succes morgen met de punctie ! @Wennes: heel veel plezier in Lommerbergen, geniet er lekker van. Hier gaat het prikken goed, ik word er steeds handiger in
Hoe was het om de eerste keer te prikken Ilona? Heb hier eigenlijk beetje schrik van! Meicke, succes morgen meid!
Bereke lieve meid en andere meiden ik wil jullie nogmaals heeeeeeeel veel succes wensen!!!! Bereke nog steeds ongeduldig hihih, let maar op mijn woorden als je bezig bent met spuiten gaat alles ineens heel snel! xxxx
Ja Elif, je hebt me betrapt . Word elke dag nog ongeduldiger vrees ik... En jij ook veel succes met de tp binnenkort hé!
@ Meicke: heel veel succes morgen, ben benieuwd. @ Bereke: Hoop dat je snel kan beginnen. @ All; Ik ga morgen beginnen met mijn Lucrin. Vandaag gesprek gehad in ziekenhuis met nogmaals heel de behandeling uitgelegd. Heel erg fijn, ze namen echt de tijd en legde alles super uit. Gelukkig kan de Lucrin net als de gonal-f in de prikpen. De lucrin en gonal mag ik dan samen maken tot 1 spuit. Bij ons op de fertiliteit afdeling hingen brieven aangeplakt over de mexicaanse griep. En hierop stond aangegeven dat je als je hem haalt, 8 wkn niet zwanger mag worden. raar dat ze er overal anders over denken.
wennes dat is bij ons ook zo! dat is ook de reden dat ik hem dus niet neem.. spannend tijden voor jullie meiden.. hier komt het nog maar leef en lees met jullie mee. liefs Ikkie
@bereke: Aangezien ik diabetes heb, ben ik wel gewend om te prikken en dacht ik dat is een makkie .... maar moet zeggen dat het best wel tegen viel de 1ste keer. De naald gaat niet echt heel makkelijk de huid in en je moet dus best hard drukken ... tenminste ik wel. Maargoed ik denk maar zo tis voor een goed doel Kan ook zijn dat me huid stugger is door het vele prikken door me diabetes. Owja het doet in ieder geval geen pijn ! @Springmuis: Ben echt onwijs moe sinds ik de deca spuit, kan eigenlijk zo in slaap vallen @Miecke: nogmaals heel veel succes vandaag, ook ik duim voor jullie !!!!
Wennes, succes met de spuit morgen meid! Spannend!! Ilona, fijn om te lezen dat het geen pijn doet. Maar ik had al gelezen dat die spuiten niet zo vlot door de huid heen gaan... Mag er niet aan denken... Maar ik zal toch moeten . Ach ja, zal wel goed komen, toch?
Oh, bij het oefenen ging die spuit zo mijn buik in hoor.. wel vanaf ongeveer 20 cm boven mijn buik in een keer met een vaart erin gedauwd haha misschien dat het daaraan ligt