ooow ben ik trouwens gewoon vanmorgen mijn pil vergeten!! heb hem net maar even nog naar binnen gemikt hihihi
Zo de 1ste spuit zit er weer in. Zet hem altijd net onder de navel en doordat we een 'prikpen' gebruiken gaat ie gewoon soepel mijn huid in. Hij is ook zo klein he Springmuis zie je makkelijk over het hoofd
Het wordt al spannend hier meiden, sommige al aan het spuiten. Ik vond de Puregon altjd en makkie. Maar de Decapeptyl ging na een tijdje echt pijn doen. Ik heb lange schema dus dan spuit je wel een tijdje Deca. Ik ben benieuwd wat mijn cyclus doet, ik denk dat ik nog geen ei heb gehad, maar weet het niet zeker. Afwachten maar helaas. Hoop wel dat ik snel ongi word dan kunnen we weer verder. Ik kan dan op dag 21 weer beginnen met de Deca. Succes en sterkte allemaal!
Spannend springmuis! Succes morgen! Eindelijk is hét moment daar! Wennes, jij bent al een pro qua spuiten blijkbaar! Zora, hopelijk kan je vlug verder! Dat wachten ook altijd hé... Hier ben ik serieus aan het aftellen!
Hoi Meiden, Ik heb gisteren me laatste pil ingenomen, dus nu wachten op de ongi, dan weer een echo en dan beginnen met Gonal-F !!!! Hopelijk word ik heel snel ongi
@ Bereke: Ik spuit al vanaf februari gonal-f. Voor mij is nu alleen de Lucrin nieuw. Maar dat werkt dus hetzelfde en mag ze straks ook mengen als ik begin met gonal dus dat is wel prettig. @ Ilonahokkeling; lopen we ongeveer gelijktijdig. Heb morgen mijn laatste pil.
@Wennes: Heb jij de pil maar 10 dagen geslikt ? Ik moest gewoon de hele strip doen. Wel toevallig dat we bijna gelijk lopen !
meiden begrijp ik goed dat je de pil slikt dan op een gegeven moment ook decapeptyl spuit.. als je dan stopt met de pil dat je dan toch nog ongi word.. had k niet begrepen zo.. hih.. weer wat geleerd.. spannend hoor.. ik volg jullie weet ik mooi hoe het ongeveer gaat.. liefs yippie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! ALS ik uiterlijk 30 november ongi ga worden, DAN mag ik weer starten met IVF!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Sommigen hier kennen mij al, en ik heb een hele rottige cyste waardoor mn 1e IVF-poging afgeblazen is op stimulatiedag 11... Heel erg rot en ik had te horen gekregen dat we pas in januari verder mochten gaan kijken, maar nu vandaag dus dit nieuws!! Ik ga dan een cystepunctie rondom stimulatiedag 6 krijgen om dan zodoende mn cyste te verwijderen!!!!!!!! En dan hopelijk enkele dagen later de echte punctie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yes Yes Yes!!! MAAAAR dan moet ik wel uiterlijk dus 30 november ongi worden... En ik verwacht mn ongi de 28e, dus het is ff krap an, maar goed.... We zitten zo met deze datums omdat het ZH vanaf de 21 december voor een paar weekjes dicht gaat ivm de kerststop... Dus het is kiele kiele Ik hoop zo dat ik me straks hier bij jullie mag aanmelden... Maar dat is nog ff spannend!!
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH Spannend Maartje.... Laat maar snel komen die menstruatie. Dat we dat toch nog eens zouden zeggen he Ga voor je duimen meis.
Dank je Wennes!! We zijn beiden niet zwanger geworden in dat andere topic, nu samen zwanger worden in dit topic?? (ps ben net terug van avondje stappen, mocht je denken jeetje wat een raar tijdstip haha)
Maartje, ik ga heel hard duimen dat je netjes op tijd ongesteld wordt!!!! Wel supernieuws dat je niet moet wachten tot januari! Het mag ook wel eens mee zitten hé!
Ilona, al tekenen van je ongi? Ik duim dat je vlug kan starten! Wennes, wel handig dat beide in de prikpen kunnen! Springmuis, hoe is het prikken gegaan? Yippie, ja is handig hé dat we hier mooi raad kunnen komen vragen . Wij gaan volgende week mijn medicatie ophalen. Denk dat ik morgen ofzo mijn eisprong heb gezien mijn afscheiding.
Afgesproken Wennes!! Thnx Berekes!! ´Leuk´ dat je straks je medicatie mag ophalen, voelt weer wat echter hé Mn buik voelt echt gek aan, voel de cyste heel goed en heb zo nu en dan wat pre-ongi... kan niet wachten totdat het echt losbreekt!!!
Is zo spannend voor je maartje. Dat die pre-ongi vlug mag omslaan in flinke ongi! Ja ik kijk er wel naar uit. Dan gaat het echt wel voelen alsof we écht gaan starten.
Hoi meiden! even kort, want ga zo eten en daarna voel ik me waarschijnlijk te ziek om te reageren Maar hier gaat het prikken goed! de 1e keer ging beetje moeizaam, vond het toch weer eng dus 10 minuten boven mijn buik gehangen haha maar toen toch gedaan en toen deed het ineens pijn en het werd blauw, dus had even niet goed geprikt, maar kon geen kwaad, was alleen iets te hoog in mijn vetrolletje en niet in het midden de 3e zit er net een kwartiertje in Maar heb behoorlijk wat bijwerkingen hoor.. word er echt een beetje ziekjes van, krijg hoofdpijn en word misselijk en heeeeel moe! kan de hele dag wel slapen haha maarja alles voor het goede doel! Nou het eten word hier opgediend dus eet smakelijk allemaal! Liefs! Ps, Maartje wat een goed nieuws zou dat zijn! ik ga voor je duimen! en zal je morgen even terug PB-en
@ Springmuis: smakelijk eten. Toch altijd spannend he die 1ste spuit weer. Gelukkig gaat het allemaal goed. Ik mag over 10 minuutjes weer. Moet zeggen dat ik de lucrin wel voel. Naderhand is het echt een gevoelig plekje, bij de gonal heb ik dit helemaal niet. @ Bereke: Jaaa weer een stap dichterbij het begin. Nu wordt het ook 'echt'. @ Maartje; nou dat die pre ongi maar snel een echtongi wordt