elif: heel veel succes dinsdag, ik ga duimen dat alles naar wens verloopt! @ alle andere stoere chicks ook jullie heel veel succes deze week met alles! ik ben er tot vrijdag vandoor, lekker een weekje op vakantie ff opladen kus en veel liefs...
Hoi meiden, Volgens mij heb ik allemaal goed nieuws van jullie gelezen!! Ik ga de volgende keer weer uitgebreider op iedereen reageren, heb er nu ff gezien mijn stress gevoel ff geen zin in, sorry. Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve reacties op mijn shit!! Willen jullie allemaal voor mij gaan duimen dat ik morgenochtend goed nieuws krijg je te horen? Ik ga morgenochtend bellen voor de uitslag, en hoop dat ze mij die dan kunnen geven en dat ik niet hoef te wachten op laat in de middag dat ik misschien eens teruggebeld ga worden door de arts!! PS, vind het wel spannend dat de eerste puncties nu gaan komen bij diverse meiden van ons cluppie!!
Hi meid! ben nog steeds aan het duimen voor je!!! hoop echt dat je gelijk die uitslag kan krijgen EN GEWOON DOOR MAG GAAN! SUCCES!!! (zit hier ook in spanning te wachten voor jouw uitslag zou spontaan weer gaan roken hihi) liefs,sabje
Elif82/Sabrien@ Deze week de punctie voor jullie? spannend meiden! gelukkig zijn ze goed doorgegroeid Gaat nu wel heel snel hier!Zo zaten we hier te wachten op de 1e afspraak en nu is het voor sommige al bijna zover elif82 ik duim en denk aan je morgen!!! liefs, sabje79
hey meiden ff snel een berichtje van mij... Maartje, jeej meis wat een onzekerheid, ik zal zeker heel hard voro je duimen dat je morgen goed nieuws zult krijgen! Sabrien, ik hoop dat je vanmiddag een goede FM hebt gehad en dat je punctie er aan zit te komen! Elif, heel veel succes morgen, ik zal duimen voor een mooie oogst! all, ik ben afgelopen weekend lekker naar een beautyfarm geweest en heerlijk in de watten gelegd...heerlijke behandelingen en massages. Nu is is wachten op mijn ongi en dan op naar de uitgansecho!
Elif, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes morgen!!!!! Ik duim voor jullie!!!!!! Beehappy, heerlijk! Hopelijk snel ongi! Ben vandaag voor de 3e en tevens laatste FM geweest! Had nu een andere arts dan vrijdag en ze zei dat alles er perfect uitzag. 14 Follikels telde ze nu in totaal dus das superrrrrrrr. Ze zijn nu tussen de 15 en 17 mm en moeten nog ietsje groeien. A.s. vrijdag de 30e de punctie!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeee. Was zo nerveus en ben nu zoooooooooooo blij . Nog 2 dgn Deca en Puregon en dan woensdagavond de Pregnyl!!! Fijne avond en bedankt voor het duimen!
sabrien wat goed!!!! Dat er mooie eitjes gevonden mogen worden en mooie wondertjes uit mogen komen. xxx
Lieve, lieve, lieve, lieve meisjes!!!!!! Jaja, jullie vele lieve duimen heeft geholpen, het heeft heeeeeeel goed geholpen want: IK MAG DOORGAAN!!!! Yeahhh!! Ik ga vanaf nu wel onder controle van de hoofd van de fertiliteitsafdeling vallen, maar dat mag de pret niet drukken!!! Mijn dag kan niet meer stuk!! Beehappy, wat leker joh dat je ee beautydagje hebt gehad!! Heb je wel verdiend, straks mogen we dat een poosje niet meer, hé (de sauna in bedoel ik, want dat is de eerste 3 maaden van een zwangrschap is het niet toegestaan!! ) Sabje, niet alsnog gerookt ??? Sabrien, superrr dat het er goed uitzag!!!
Oooohhh ik zie nu net dat jij morgen de punctie hebt!! Spannend meid!!!! Ga je vanavond/morgenochtend ook pijnstilling en/of kalmeringsmiddelen nemen??
Maartje, wat een goed nieuws! Laat dit een goed voorbode zijn voor een geslaagde poging! Mag je de eerste 3 mnd van een zwangerschap niet naar de sauna?...oooeeeppppss wij gaan binnenkort ook nog een weekendje naar de zwaluwhoeve. Sabrien, super! Op naar vrijdag, op naar de punctie!
Wat een goed nieuws allemaal hier; jeuj!!!!!!!!!!!!! Maartje; super dat je gewoon door mag; echt heel fijn! Sabrien; wat een goede score; wat spannend!!!!!!!!!!!! Elif: heel veel succes morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga hier wel redelijk mijn buik voelen. Vandaag de 5e puregonspuit gezet. Is t dan normaal dat ik mijn buik al voel? Ik vind t zo spannend; zou wel door mijn buik heen willen kijken om te zien wat er allemaal gebeurt. Ik merk t vooral omdat ik t idee heb dat ik vaker moet plassen (lijkt wel idd op als ik rond mijn eisprong zit). Nog een paar nachtjes slapen en dan heb ik de 1e FM (vrijdag). Ik moet zeggen dat mijn buik er ook wel minder gezellig uit gaat zien. Ik spuit nu bijna al 4 weken; dus dat kan je wel zien. Verder is het erg druk op mijn werk en dat is wel erg lastig nu..... Ik ga nu ff verder Grey's kijken (en daarna de co-assistent). Fijne avond! xxx hypo
Beehappy, thnx!! Sorry, sauna is niet goed in de eerste drie maanden, ik zet hier zo wel ff een link neer... (overigs ook niet echt goed voor zaadjes.. maar als je eenmaal zwanger bent maakt dat natuurlijk geen drol meer uit ) Hypo, thnx!! Ik voel mn buik ook, hij is ook al best opgezet, alsof ik ongi moet worden, zo'n dikke buik, terwijl ik de laatste tijd - met uitzondering van vandaag - echt niet veel gesnoept heb. Ook moet ik heel veel plassen en ziet mijn buik er ook niet gezellig uit met al die blauwe plekjes en stipjes van de naalden (ik spuit nu al 10 weken ) Thnx voor de tip over Greys en de co-assistent, heb direct ingeschakeld
Ja, ik mag niet klagen met mijn 4 weken...... Waarom voel jij je buik eigenlijk, want je bent toch nog maar net met de puregon begonnen? Of heb je dat van de deca? Pfff...weer reclame bij Grey's; er zit zoveel reclame in, niet normaal meer!
Tuurlijk mag je wel klagen iedereen mag klagen!! Ik had trouwens geen idee dat het al zo lang is dat ik spuit, heb het net ff in mn agenda opgezocht Ik spuit nu sinds vrijdag Puregon, dus heb ik nu 4 dagen spuiten erop zitten, maar heb echt al een opgezwollen buik, ik denk tenminste dat het daar door komt en niet door de Decapeptyl Hoe lang spuit jij nu Puregon?? Idd veel te veel reclame in de pauzes. Misschien moet ik maar de DVD-box gaan aanschaffen
haha Maartje heb niet gerookt moet er niet aan denken! ik kijk ook grey's en je wordt echt gek van al die reclamens! xxx
Goedzo Sabje!!! Misschien straks in onze wachtweken maar ff DVD-marathons-dagen gaan organiseren met ons als stoere chickies!! Trouwens... waarom kijken we uberhuapt masaal naar ziekenhuisseries?? Alsof we nog niet voldoende ZH'en van binnen hebben bekeken