Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Astrid, waaaaaaaaaat??? Dat is wel heel erg vroeg, maar ja, 2 strepen komen er niet zo maar....super spannend!

maartje, haha ja gekke chicks zijn wij, normaal willen we geen bloed zien en nu kan ik er niet op wachten...lief dat je zo hard voor me duimen bent.

Marjam, welkom hier!
    Jullie hebben ook al een hele weg achter jullie...maar jullie verhaal geeft andere hier hopelijk ook goede moed, al 2 prachtige ICSI wondertjes! Ik hoop dat deze poging jullie ook een 3e wondertje zal brengen! Heel veel succes morgen!
    Wij zijn ook bezig voor een 3e kindje, nu de 5eIVF/ICSI voor een 3e wondertje.

2. beehappy76

IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 2e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:

27 oktober Elif82 punctie
    27/28 oktober Beehappy76 hopelijk ongi en dan bellen voor uitgangsecho
    28 oktober Marj 1e FM
    29 oktober AstridDi 2e intake en hopelijk die dag de eerste Decapeptyl
    29 oktober sabje79 echo
    30 oktober Maartje84 1e FM
    30 oktober Sabrien punctie
    30 oktober Hypo 1e FM
    2 november Sikki echo
    3 november Loesie1982 uitgangsecho
    5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!!
    5 november Lisa echo

Stoere chicks op het wachtbankje:

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx

3. beehappy76

Marjam, ik heb je op het lijstje gezet.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden hier ben ik dan, met goed nieuws over de pu 15 eicellen zijn er gevonden.
    helaas de tese was niet goed,een hele schok voor ons.
    Mijn man is zelf op de wc flauwgevallen, de deur ging met een zwaai open en hij viel zo voor mijn ogen recht op de grond.
    Afschuwelijk, ik was helemaal in paniek:(

5. beehappy76

Elif, jeeej meis dat moet idd erg schrikken zijn geweest...zijn er ook geen zaadcellen gevonden bij de TESE???
    En nu? hebben jullie eerder zaad ingevoren om de 15 eicellen te bevruchten?

Dikke knuffie meid, ook voor je hubbie!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nu worden ze bevrucht met donorzaad.
    Onze laatste optie, maar ja mijn man is er heel gerust onder gelukkig.
    xxx

7. beehappy76

Elif, gelukkig! Nou ik ga heel hard duimen voor een goede bevruchting!
    Nou doe het rustig aan!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Och lieve Elif...
    Wat een heftige dag voor jullie en wat verdrietig dat er geen zaadjes zijn gevonden :(
    Wel fijn dat hij er vrede mee heeft dat het nu met donorzaadjes bevrucht wordt. Hoe voel je je daar onder?? Vast een domme vraag, sorry!!
    Dikke knuffe voor jou hoor!!!

Astrid, 4 dagen na een eisprong en licht positieve test... lieve meid, ik zou z graag blij voor je willen zijn, maar een eitje nesteld pas na 5 tot 9 dagen in en dan ga je pas HSG aanmaken..
    Ben je nu met OI of IUI bezig? En heb je Pregnyl gespoten?
    Als je laatste ongi een innestelingsbloeding is geweest, dan zou je nu echt al een dikke streep moeten hebben gehad??
    Morgen ff je arts bellen??
    Dikke knuffel ook voor jou, en begrijp me niet verkeerd, ik hoop echt voor je dat je wel super zwanger bent!! Ik ga nog ff door met duimen voor jou!!!

9. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi meiden!!

ooooh Elif82 Weet niet wat ik moet zeggen! vindt het heel erg voor jullie:(maar gelukkig dat jullie voor donorzaad gaan en er ook allebei achter staan! Heel veel sterkte meid!! mega dikke knuffel!!!!

Marjan welkom hier! suces met je 1e fm morgen!

Beehappy76 haha ken het dan wil je niet ongi worden en dan kan je niet wachten tot je ongi doorbreekt :( wordt maar gauw ongi!!

Maartje en hypo nog een paar nachtjes slapen en dan jullie 1e fm spannend!!

Sikki super mega dikke knuffel van mij voor jou!!!! geef de hoop niet op meid! vecht voor bartje!! wij blijven voor hem duimen!!!

Astrid spannend!! hoop voor je dat het zo blijft:)anders morgen een duurdere test doen?

knuffel voor alle meiden!

it's my birhtday!! al weer 30:$ wat vliegt de tijd voor bij:(

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    @Elif: Meid wat een schrik zeg dat je mannetje zo onderuit ging. Gaat t nu weer beter met m? En een enorme teleurstelling dat de Tese mislukt is. Wel veel eicellen gevonden bij jou! Veel sterkte meid!

@Sabje: gefeliciteerd met je verjaardag!

@Maartje: nog maar 2 nachies!

@all: bel straks toch maar ff t zh voor mijn gemoedsrust.

Fijne dag!
    xxx hypo

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    @Elif ... wat een schrik zeg! Maar wel fijn dat je man ook achter het donorzaad staat! Dat is zo enorm belangrijk!!

Ik hoop op mooie bevruchtingen!

Vanochtend nog een kv gedaan, maar niet veel op te zien!
    Ik doe er morgenochtend nog 1, en dan zeg ik het gelijk morgen ff tegen de gyn. misschien kan ze bloedprikken ofzo!
    Ik geloof er ook niet in hoor, maarja, ben al 12 jaar van de pil af, en heb dat slijm van gisteren nog nooit eerder meegemaakt.
    Daarom vind ik het zo vreemd.

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sabje , toch maar gefeliciteerd met je verjaardag. Snap best dat je het misschien niet leuk vind om jarig te zijn: weer een jaartje ouder zonder een beebje in je armen.. Althans, zo ervaarde ik het 2 maand terug met mijn verjaardag: Verdorie, ik wilde zo graag voor mn 25e mama worden en nu ben ik door alle shit ook al 25 geworden...

Knuffel voor jou!! En ik ga duimen dat je bij je volgende verjaardag een beebje van 3 maanden in je armen hebt liggen!!

Astrid, je maakt het wel spannend hoor!! Had je nu wel of niet ook Pregnyl gespoten?
    Dikke vette knuffel voor jou!!

Hypo, jaaaaaaa nog 'maar' 2 nachtjes!!!

Hoe doen jullie het eigenlijk met de FM's? Gaat manlief dan altijd mee of niet?? Bij ons ging manlief niet elke keer mee toen we nog aan de onderzoeken/andere behandelingen deden, maar krijg nu ineens het gevoel dat ik toch wil dat hij vrijdag mee gaat... Hij moet dan wel nu last minute weer iets regelen op zn werk...

Hoe doen jullie dit?

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maartje het is geen domme vraag hoor.
    Het is een heel dubbel gevoel.
    Mijn man is er ook van overtuigd dat het moet lukken , en dat het een heel mooi kindje word, omdat ik zijn mooierd ben.
    Kreeg er tranen van in mijn ogen.
    Ik maak me toch zorgen om hem en hoop dat hij het goede gevoel blijft houden.
    Hij heeft best wel een snee op zijn gezicht want hij is op een wieltje gekomen van dat ding van de infuus.
    OOh maar meiden het was zoooooooo afschuwelijk.
    Ik zie het nog voor me!
    Ik had behoorlijk pijn maar hoe ik op dat moment uit bed ben gekomen ik weet het niet!
    Ik heb zijn naam geroepen en hij reageerde niet hij had zijn ogen open en dat vond ik zoooooooo akelig.
    Als een gek heb ik help geroepen bij de deur en gelukkig kwamen direct 4 man helpen.
    Het personeel was er top echt waar!
    Zo voor ons te helpen.
    Maar ik hoop dat we ons beter voelen a.s zondag bij de tp.
    xxx

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nee, ik heb nog helemaal niks gespoten! Ik heb morgen de 2e intake en zit dan op cd21 en hoop dan gelijk met deca te mogen beginnen!

ik ging vroeger altijd alleen voor de fm en het bloedprikken.
    Ook deze ronde zal ik gewoon alleen naar de echo's gaan (fm) en het bloedprikken.

Manlief mag ... neeeee MOET mee op dag van de punctie haha

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo meiden,

Elif, heb gisteren keihard voor jullie geduimd! Wat ontzettend verdrietig dat bij de TESE geen zaadjes gevonden zijn en dat je man is flauwgevallen van de pijn.......... Maar gelukkig is er dan ook weer goed nieuws, 15 eicellen gevonden......... WAUW.........................
    Ik hoop dat jullie zondag goed nieuws krijgen over de bevruchting en dat er mooie embryotjes ontwikkelen en natuurlijk een top terugplaatsing met een nog topper resultaat! Ik duim kei- en keihard voor jullie door. Viel je de punctie al met al mee? Hopelijk gaat het met de pijn wat beter en knappen jullie snel weer op! Heb ook heel veel bewondering hoe jullie met het hele KID-gebeuren omgaan. Ik duimmmmmmmmmmm.

Astriddi, wat vreemd van die licht positieve test?!?!?!?!?!!! Hopelijk heb je morgen wat meer duidelijkheid!

Sabje, GEFELICITEERD met je verjaardag :D. Maak er een leuke dag van!

Hypo, gewoon bellen hoor!!!!!!!!!! Ik ben ook zooooo opgeblazen, ontplof dadelijk nog, gelukkig gaan ze me vrijdag leegprikken hahahahaha.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dank je wel sabrien, ik duim heeeeeel hard voor vrijdag!!!
    Hahaha dat opgeblazen heb ik nu blah.
    Zo gekneust gevoel hahaha.
    ja mijn man heeft nu zoiets de zaadcellen zijn beter dus dat zal wel goed komen met de emmy's.
    Hij is zo positief , ik weet nu nog meer hoe blij ik met hem mag zijn!
    Ik vertelde hem ook mijn angst dat hij het anders zou zien
    , maar dat was absoluut niet zo.
    De punctie ging aan mijn rechterkant vrij goed maar de linkerkant.
    Ik dacht dat ik niet goed werd ( sorry)Ze hebben me dan nog wat medicatie erbij gegeven.
    Maar ik was blij met het resultaat.

maar nu over jou!
    Ik duim voor heeeel veel goede eicelletjes die mooie wondertjes mogen worden.
    Ben benieuwd wanneer je testdatum zal zijn!
    xxxx

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hoihoi!

Vandaag eerste fm gehad. Er waren minimaal 12 eiblaasjes te zien, maar allemaal rond 1 cm. Moet nu vrijdag weer terugkomen.

Beehappy76: Ook voor een 3e? Leuk! Ik heb mij daar heel lang onzeker over gevoeld, wat zeggen ze daar wel niet van?

Elif: Jeetje zeg, schrikken! Goed dat jullie ook direct over donorzaad kunnen beschikken. Weet nog dat het bij ons ook spannend was bij de 1e, en dat daar juist een wachtlijst van 2 jaar op zat!

Maartje: Mijn mannetje probeert altijd mee te gaan, maar dit is niet altijd realiseerbaar! Bij de vorige poging is hij bijna nooit meegeweest, puur omdat zijn toenmalige werkgever hier erg moeilijk over deed (jonge chef, zelf geen kids).

Groetjes!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marj ja dat was van te voren afgesproken
    de gyn wilde niet dat de hele icsi voor niks was geweest, zo te zien dus een hele goeie man wat het beste met je voor heeft!
    Wat goed trouwens 12 eiblaasjes en allemaal even groot goed hoor!
    Succes voor vrijdag!

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Elif: Idd, een man die goed meedenkt. Wij hebben nl. bij een poging meegemaakt dat er niet goed was nagedacht en de gyn erg boos werd op het ivf-team. Normaal is eerst de punctie en daarna de zaadproductie, maar hij wilde dat het bij ons andersom ging. Dan heb je evt. nog een 2e kans na de punctie, aangezien het bij mijn man ook om maar ongeveer 10 zaadcellen gaat... Was dus niet gebeurd! Dus, na punctie produceren. Was voor ons een voordeel, wij mochten toen mee het lab in om te kijken of alles goed was. Die keer ben ik zwanger geworden van onze dochter => wij hebben haar dus letterlijk als eicel en zaadcel gezien!
    Maar ja, als het zaad niet goed was, was de punctie dus voor niets geweest in ons geval... En ik moet zeggen, deze gyn is ook een topper!
    Hij is zelfs met ons mee geweest naar een rechtszitting, omdat de huisarts + zorgverzekeraar medicijnen niet meer vergoeden terwijl dit niet was gemeld etc. Hij belt rustig op vrijdagavond 10 uur nog even uitslagen door etc. Een geweldige man met hart voor zijn vak!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat goed meid!
    Die vind je niet vaak hoor!
    Wat geweldig jullie dochter als zaadcel en eitje te zien!!
    geweldige ervaring.
    hopelijk krijgen jullie nog snel zo'n wondertje
    xxx

Deel Deze Pagina