haha heb eigenlijk al lang niet meer een concreet gevoel gehad over een jongentje of een meisje Ik hoopte vroeger altijd op een meisje als 1e kindje, maar het zal me tegenwoordig echt een rotzorg zijn, of het nu een meisje of een jongen zal zijn Ik heb ook niet meer echt de voorkeur.. Toevallig ook al 'droomnamen' voor een eventueel kindje??
Goed nieuws dus!! Althans, dat je mag starten en als je wel zwanger zou blijken te zijn, dat het spuiten dan geen kwaad kan... Ik hoop nog steeds heel erg voor je dat je de IVF dans gaat ontspringen hoor!! Veel succes met je eerste spuit!!
Bah zo herkenbaar idd. Ik had eerst: ,, jeetje als ik NU zwanger wordt dan ben ik met mijn verjaardag zover, dus dan mogen we het vertellen op mn verjaardag'' ,,jeetje als ik NU zwanger wordt dan ben ik met onze housewarmingzo ver, du dan zouden we het de mensen dan kunnen vertellen..'' Etc.... Yeah, wbt mijn vriend, heb je hyves gelezen??
Denk dat velen hier al namen in gedachten hebben? Bij ons wisselen ze nogal hahah. maar altijd namen wat in ons lijstje staan. Voorkeur hebben we beiden niet, al heb ik heel sterk het gevoel dat het een jongen word als eerste. Het maakt ons ook echt niks uit!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 2e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: 27/28 oktober Beehappy76 hopelijk ongi en dan bellen voor uitgangsecho 29 oktober AstridDi eerste spuit Decapeptyl 29 oktober sabje79 echo 30 oktober Maartje84 1e FM 30 oktober Sabrien punctie 30 oktober Hypo 1e FM 2 november Sikki echo 3 november Loesie1982 uitgangsecho 5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!! 5 november Lisa echo Stoere chicks die hun punctie hebben gehad: Elif (zondag 1 november eventueel de TP) Stoere chicks op het wachtbankje: Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx (Heb Punctie er aa toegevoegd, wie heeft hem ook al weer gehad???
Thnx meid!! Ik wil jou echt waaaanzinnig veel succes en sterkte wensen voor morgen!!! Toi toi toi!!! xxx
Nee, het zou mij ook een worst wezen of het een jongen of meisje is.... maar ik merk gewoon dat als ik aan een kindje denk (en dat proberen we hier elke avond te doen, je moet toch aan het einddoel denken zeg maar waar je t allemaal voor doet) dat ik dan aan een meisje denk. Maar ja.....dat betekent verder niets. En wat betreft de namen.....we hebben in een lollige ontspannen bui op de vakantie een aantal namen opgeschreven. Dat was een moment dat we onze gedachten even durften te laten gaan. Zo van...misschien lukt t wel gewoon! Maar of die namen t gaan worden, geen idee. Ik vind Robin altijd wel heel erg leuk (zowel voor jongen als voor een meisje). AstridDi: Fijn dat je mag beginnen. Gek he hoe blij je kan zijn dat je een spuit in je buik mag jassen. Succes ermee meid! Sabrien: Heel veel succes morgen met de punctie. Zie je er tegen op? Wat krijg je voor'n medicatie toegediend? Ik ben beniewd hoe het bij je gaat. Elif: wat kunnen mannen soms lieverds zijn he; wat een schatje heb jij zeg! Zorg maar goed voor elkaar, want jullie hebben allebei veel moeten doorstaan. Sabje: heb jij goed nieuws? je had toch 1e fm? xxx hypo
Lieve Elif, Rustig aan he!!! Hoe is je buikje nu?? En hoe is het nu met je vriend?? Beiden vandaag niet te werken geweest denk ik?? Misschien een leuk idee om op de hyves het over de naampies te gaan kletsen ?? ghighi heerlijk zo'n 'forumpje' waar niet-leden van het groepje dus lekker niet op kunnen kijken. @ iedereen: De Hyves staat trouwens nog steeds open voor nieuwe aanmeldingen van dames uit dit topic!! Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vind dat we elkaar op die hyves-pagina elkaar met de echte namen aanspreken, maakt het direct wat persoonlijker, en voelt het nog beter gesteund aan dan als je nep-nicknames gebruikt Iedereen van hier is welkom!!
hhahahaha ja daar kunnen we wel namen roepen, alhoewel het maakt mij niet veel uit hoor om namen te zeggen. Natuurlijk zijn het turkse hahaha en de ene vind ze mooi en de andere niet. Maar ach ja. Als ik zie hoe ik op 3 uur weer 1,5 kg erbij heb dat wil zeggen dat ik echt niet kan werken, was net 1 kwijt En veel gedronken heb ik niet, dat zei brussel er extra bij!!! maar als je iets drinkt met veel eiwitten dan, dit zuigen de follikels ook graag op en ze slinken dan. ook veel kaas enz eten! Goede tip voor jullie misschien dames. xxx
Misschien voortaan om zodra je 's ochtends geplast hebt, gaan wegen... Overdag weeg je namelijk altijd wisseld, mede door het eten en drinken in je buikie Als je 's ochtends direct na het opstaan gaan wegen nadat je geplast hebt, kun je het het meest precies wegen... Hopelijk zit je morgen weer stabiel!!! Thnx voor de tip over melkproducten!! Legaal mezelf volvreten aan lekkere kaasjes!! Yeah!!!
hahaha ja is echt zo. ik had het uitdrukkelijk gevraagd ook over veel drinken. Neee absoluut niet! Want het water sijpelt in je buik en je word nog dikker. maar als je eet of drinkt veel eiwitrijk voedsel. Van die drankjes met eiwit en kaas, melk, eieren. Dan hebben ze niet eens vocht nodig, want als iemand overstimulatie krijgt dan heeft hij eiwit te kort.
Huh wat vaag zeg!!Want in mijn ZH kreeg ik met mijn overstimulatie te horen dat ik wel veel moest drinken, namelijk 2 tot 3 liter water, naast mn andere drankjes!!
Wie zegt dat ik een nep-nickname gebruik?!?! Elif, rustig aan meisje. Je moet zondag natuurlijk wel topfit zijn! Sabje, hoe was je echo vandaag? Sabrien, heel veel succes morgen!!! Astrid, fijn dat je mag beginnen. En wie weet wat de testen misschien volgende week nog aangeven
Heet jij dan echt Sikki? Volgens mij gebruikt bijna iedereen een nickname, al lijken sommige namen wel echte namen...
ja dat heb ik hun ook gezegd. maar ze drukten me op mijn hart dat niet te doen. Uz brussel is een van de eerste geweest wat een icsi heeft gedaan en hebben daardoor weer vanalles geleerd van hun "fouten"zoals ze ze noemen. Maar de eiwitten schijnen het belangrijkste te zijn wat er ontbreken in je lichaam dan. xxx
Ach ja zal maar naar ze luisteren stel voor dat ik over mijn kop krijg straks, ps zal op hyves niks over je prive leven schrijven van ivf enz bij mij weet ook het niemand. xxx
Astrid, fijn dat je vandaag mag beginnen! En wie weet, worden jullie volgende weet aangenaam verrast??? Elif, ik hoop dat er een paar hele mooie emmy's aan het ontwikkelen zijn en dat jullie zondag een toppertje mogen ophalen! Sabrien, heel veel succes morgen, ik hoop op een mooie oogst! all, hier nog steeds geen ongi! ggggrrrrr, verdorie!
dank je beehappy, ik hoop zo dat je snel ongi word dat jullie kunnen beginnen. trouwens wel leuk op hyves te zien hoe jullie er allemaal uitzien