Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *spoedberichtje aan Elif!!*

Elif je moet je Buzz op je Hyves uitzetten want anders kunnen de bezoekers van je profiel zien dat je hebt gereageerd op een topic op de hyves van ons, inclusief de namen van de topics!!!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    oke meis ik ga er naar kijken

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    veranderd!

4. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi meiden!!

De fm zag er goed uit ze waren al 13mm:)
    zaterdag de 2e fm en dan volgende week de tp!! als alles goed verloopt!
    vindt het super eng!! gister waren mij schoonouders op visite en het koste me veel moeite om mijn mond te houden.hihi Ik hoop dan echt dat deze poging lukt :D

liefs sabje

5. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:

27 oktober Elif82 punctie
    27/28 oktober Beehappy76 hopelijk ongi en dan bellen voor uitgangsecho
    28 oktober Marj 1e FM
    29 oktober AstridDi eerste spuit Decapeptyl

30 oktober Maartje84 1e FM
    30 oktober Sabrien punctie
    30 oktober Hypo 1e FM
    31 oktober sabje79 2e fm
    2 november Sikki echo
    3 november Loesie1982 uitgangsecho
    5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!!
    5 november Lisa echo

Stoere chicks op het wachtbankje:

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx

6. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Sabrien succes morgen met de punctie!! we gaan voor heel veel bevruchtingen!!!!

Maartje84/Hypo morgen is eindelijk de dag!!! veel succces meiden!

xxx

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sabrien, HEEEEEl veel succes meis morgen, ik zal aan je denken en heel hard voor je duimen dat alles goed gaat, en er een mooi aantal eitjes zijn. en wel goed aan jezelf denken na de punctie he'

maartje en hypo, morgen 1e fm, veel succes meiden.

en maartje ja straks gezellig samen op het wachtbankje, we lopen heel gelijk op als jij 5/6 nov. de punctie hebt.
    elkaar lekker gek maken met alle dingen die je wel niet voelt, whaaaaah, wordt nu al weer gek van de zenuwen als ik weer aan die periode na de tp denk.

en astrid, fijn dat je toch mag beginnen met spuiten, en wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit, hihi. zou mooi zijn om de ivf net te ontspringen.
    fijne avond allemaal,

x lisa.

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    beehappy, nog steeds geen ongie meid :(
    bah, nu zit je er op te wachten en dan komt het weer niet. die stomme ongie ook altijd, hopen dat ie morgen komt dan maar ;)

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    #349 lisa, 29 okt 2009
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
    ik zie trouwens dat ik al bijna 3 jaar meeschrijf op het forum ;)
    wordt nu wel eens tijd om naar de andere kant te gaan verhuizen.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sabje, super zeg!! Hoeveel waren het eigenlijk ongeveer??

Lisa, ik ben voor dat je binnenkort naar het forumgedeelte net wat meer naar beneden op de hoofdpagina mag ;) oftewel in het zwanger gedeelte en daar ook minstens 8 maanden in mag blijven!! *duim duim*

Thnx voor het toewensen van succes!!
    Ik maak me best zorgen, maar volgens mij hebben we dat allemaal voor onze 1e FM's ;)

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hoi allemaal!

Morgen de 2e fm, spannend!

Succes morgen met de punctie!

Groetjes!

12. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    WAt spannend hier toch allemaal en wat zitten we dicht bij elkaar! Ik hoop dat er veel baby's uitkomen!!! (dat zou grappig zijn dat we dan kindjes hebben die even oud zijn!)

Pff, de zenuwen beginnen hier aardig te komen.
    Even een vraagje trouwens aan jullie....misschien een rare vraag hoor, maar had hier nog niet aan gedacht.
    Ik merkte daarnet met naar het toilet gaan dat ik vruchtbaar slijm had. Kan dat betekenen dat mijn follikels al bijna groot genoeg zijn? Mijn lijf zegt eigenlijk tegen me dat ik vlak voor de eisprong zit dan toch? Ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat ik dit zou hebben omdat je je eigen cyclus plat legt, maar t zal dan wel gewoon van de puregon zijn.
    Beetje rare vraag misschien maar ik heb hier nog nooit iemand iets over gehoord.

Fijne avond verder en trusten!

13. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Beetje laat...maar is alweer even geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Een hoop positieve dingen gebeurt, superleuk om te lezen.

@ Hypo ; Ik heb precies hetzelfde gehad, afgelopen maandag had ik ook "doorzichtig|" slijmverlies. Dit heb ik meestal zo rond de 12/13 dag (eispron) en dat is zelfs nu ook het geval. Ik ben afgelopen dinsdag voor de 1 FM geweest, en heb het toen even voor de zekerheid gevraagd. Was heel normaal, en ze kon ook zien dat mijn baarmoederslijmvlies al mooi dik was (11,5 mm) normale score was 7 mm. Het zijn allemaal van die gekke dingetjes, maar stelt je wel weer even gerust ;) En fijn dat we hier alles met elkaar delen, en veel dezelfde ondervindingen hebben !

Ga nu zo lekker slapen, heb morgen mijn 2e FM, dus dan kunnen m'n 10 follikeltjes (12,5 mm) nog even lekker doorgroeien :)

Slaap lekker allemaal !!

14. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Marj heel veel succes morgen, ik zal aan je denken ;)
    Misschien moeten we wel op hetzelfde tijdstip ..hahaha

Zet ' m op !!

Groetjes Noordje

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nou, vanochtend eens een test gedaan met 2 blauwe streepjes. De controlestreep zoals gewoonlijk knal blauw, en heel licht toch een 2e streep.
    Alleen zo licht dat ik niet kan zien of hij blauw of grijs is :x:x:x.
    Ik zit nu 6 dagen voor NOD.

Maarja, loop ik net in de supermarkt met me kleine (bijna 5 jr). Staat er bij de kassa achter mij een oudere man (in scootmobiel) en vraagt ie doodleuk aan me: "krijg je deze keer weer een jongen?, Leuk een broertje voor hem"
    ;););););)

Heb alleen maar beleefd terug gelachen ;)

16. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

maartje, hypo, noordtje en marj, heel veel succes vandaag met de FM!

Sabrien, er brand een kaarje voor jou, ik hoop op een mooie oogst!

lisa, nee, nog steeds geen ongi :x...waar blijft het nou???
    Jij ook al bijna 3jr op het forum, ik ook. Maar zolas je waarschijnlijk nog wel weet was dat eerst onder de naam N.aa.t.je.30 (de puntjes zijn er voor dat de naam niet te googlen is, een bekende van ons las namelijk steeds stiekem mee op dit forum en misbruikte de info en schende onze privacy)
    Tis idd tijd dat we naar de walvissenclub verhuizen en daar blijven!!!!

Astrid, hel blijft spannend, ik hoop het zo voor jullie!

17. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Even een ego berichtje :)

Nu is die streep opgedroogd en is hij duidelijk licht blauw.... maarja, nu is het dus een indrooglijntje geworden en niet meer geldig.

Hij is net zo breed als de controlestreep. Sjucht, wat een onzekerheid.
    Van het weekend nog maar eens testen!

Of gaan gewoon alle testen nu vals positieve uitslagen geven bij mij deze ronde :(
    Kv was heel licht (3 dagen geleden) en nu deze huismerk ook al :(:(

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Heb daarstraks de 1e FM gehad. Nou, eiblaasjes genoeg.....een beetje te veel! Aan beide kanten ongeveer 15, grotere en kleinere. Nu heb ik dus risico op overstimulatie. Ik heb bloed moeten prikken en daar word ik straks over teruggebeld. Afhankelijk van de uitslag wordt er bepaald wat we gaan doen:
    1. gewoon doorgaan (dat verwachtte ze niet)
    2. stoppen (die kans zit er in)
    3. middenweg: dat betekent stoppen met de puregon, doorgaan met de deca; dan hopen ze dat de grote zelf doorgroeien en de kleine zich niet verder ontwikkelen. Dit heeft ook een naam (iets met co...), heb ik niet onthouden. (ik geloof dat de arts deze optie het meest verwachtte)
    Pff, was wel even schrikken hoor! Dan realiseer je je toch wel dat je gezondheid het allerbelangrijkste is!
    Het waren er zoveel dat de arts de tel kwijt raakte toen haar pieper tussendoor af ging. Manlief moest op een lijstje de grootte en de hoeveelheid bijhouden. Voelde hij zich tenminste ook nuttig!
    Nu is het dus afwachten.....zo spannend!

Ben benieuwd hoe het met de andere dames is!

xxx hypo

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hypo :(:(:(:( Wat enorm balen zeg !!!!!!!!!!!! Ik duim met je mee voor optie 1 of 3 !!!!! Liever 3, want dan ben je ook idd zeker van je eigen gezondheid .

Dikke knuf!!!!!

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Jeetje hypo, doe het maar rustig aan. Hoop dat je een goede bloeduitslag krijgt!!! Ik duimmmmm

Beehappy, nog steeds geen ongi!! Pffff frustrerend.

Ben net terug...................... ennnnn goed nieuws:
    14 eicellen en het zaad was goed voor ICSI!!!!!!!!!!!!

JOEPIE!

Het was me weer allemaal erg meegevallen. Hadden alleen weer mijn blaas met een catheter moeten leegmaken. Merkte al dat ik erg slecht kon plassen. Was ook zeker 2 kg bijgekomen. Mijn benen zijn super opgezwollen.

Ik ben nog een beetje dizzy van de verdoving en heb beloofd dat ik het rustig aan zou doen dus ga effe lekker een broodje eten en rustig op de bank zitten.

Bedankt voor het duimen!

Morgenvroeg telefoon over bevruchting dat wordt spannend!!!

Ik meld me wel weer!!!!!

Deel Deze Pagina