Effe ego: Ze hebben net gebeld ennnnnnnnnnnnnnn............ er is bevruchting opgetreden !!!! Ze kon nog niet zeggen hoeveel en wat voor kwaliteit want ze moeten natuurlijk nog een dagje doordelen en dan............maandag om 9 uur de terugplaatsing!!! Wij zijn blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Astriddi, raarrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. knuff
Wat een spannende tijden hier!!! Heerlijk Sabrien, gefeliciteerd!!! Hypo, heel veel succes morgen! Astrid, en en en en en en en en en en en en en en en? Elif, weet jij al meer over de tp voor morgen? Meiden, ik ben dit weekend lekker weg naar vrienden. Toi toi toi allemaal!!! Fijn wekkend!
heh heh beehappy nog steeds geen ongi die moet nu toch wel gaan komen heh! Sabrien wat een goed nieuws meid. Hier moet ik morgenvroeg vroeg naar het ziekenhuis, bloedprikken en weer een echo of de tp wel door kan gaan. Maak me alleen wat zorgen, ben soms misselijk door het gevoel wat op mijn maag duwd. En dat hebben ze niet graag dat je misselijk bent :S. xxxx
Sabrien, wat en goed nieuws! Morgen de tp, succes! Hypo, heel veel succes morgen! Astrid, en hoe staat het met de streepjes? Elif, voor jullie ook spannend, ik hoop dat jullie morgen gewoon een tp zullen hebben! voor de rest, fijn weekend allemaal! ps, nog steeds geen ongi!!:x
Hey Meiden, Wat een goed & fijn nieuws !!! Het gaat nu allemaal in een treinsnelvaart, niet te fimen Ben gister voor de 2e FM geweest, maandag weer terugkomen want ze mogen nog even doorgroeien. Waarschijnlijk a.s. woendag punctie..maar nog niet helemaal zeker. Kan iemand mij misschien ook vertellen hoe lang het duurt voor de TP plaats vind na de puncitie ? @ Beehappy ; hoop dat je ONGI snel komt, raar deze verlangens @ Elif ; Toitoitoi morgenvroeg, hoop 't zo voor jullie !! Sterkte me de misselijkheid ! Misschien wel spanning ?!? @ Sikki ; Heerlijk een weekend met vrienden, even lekker je zinnen verzetten. En alvast veel succes maandag. @ Sabrien ; Wat een supernieuws, hier hoop je zo verschrikkelijk op, mocht je maandag voor de TP moeten, ik duim voor je !! @ Lisa ; voor jou schiet je echo ook al aardig op...spannend ! @ Astrid ; kan me voorstellen dat je gewoon niet kan wachten en je gek aan het testen bent....ik hoop dat de arts het juist had @ Sabje ; Hoe is je 2e FM gegaan ? @ Hypo : Good Luck meid !!! @ Marj : Mooie score, zal aan je denken a.s. maandag @ Maartje ; Hoop dat ze goed hun best doen het weekend en dat je maandag met een big smile ligt Nou meiden hele lijst, wordt een spannend weekje voor ons allemaal !! Een hele dikke kus & zet 'm op !!
noordje alvast heel veel succes, de tp is in nl meestal 3 dagen daarna, bij ons is het nu 5 dagen. Dank je wel voor je lieve woorden de misselijkheid is niet van de nerveusiteit hihi maar door het vocht het klotst echt. Ben niet direct bezig met de tp erg heh erger me gewoon erover dat ik niet goed kan eten en niet goed kan ademen. Zo nu uitgezeurd hiihh xxx
Hey dames! @Noordje: Hier staat dat de 3e dag na de punctie een eventuele terugplaatsing is. @Elif: ken t gevoel wel wat je zegt. Ik voel me ook niet toppie; ik wil van dat irritante gevoel in mijn buik af! Kan niet echt zeggen dat ik misselijk ben, maar echt toppie voel ik me ook niet. Goed dat ze je goed in de gaten houden; ik vind t ook eng hoor met zoveel follikels. En je gezondheid is superbelangrijk. Hopelijk valt t allemaal mee en kan je tp gewoon doorgaan! Wist je nou al wat van bevruchtingen? Ben je verder niet veel aangekomen? @Beehappy: nog steeds niet ongi? Kan je niet zwanger zijn? (je weet t maar nooit) Hier gisteravond om 20.30 de pregnyl gezet. Het klaarmaken en zetten ging prima! Ik ben wel gespannen voor morgen, maar ben vooral die buik zat! (maar ja, na de punctie wordt die buikpijn er vast niet minder op) Ik houd me maar heel erg rustig vandaag. Morgen om 8 uur in het zh zijn en dus om half 9 de punctie. Manlief moet daarna met de box naar het andere zh rijden (45 min rijden); ook spannend voor hem. Dan blijf ik nog even in het zh tot hij terug is. Heb al een boek en een tijdschriftje gehaald. Ik heb nog zitten twijfelen om iemand te vragen in mijn directe omgeving om me gezelschap te houden, maar ik denk dat ik t niet erg vind om alleen te zijn. Waarschijnlijk ben ik toch niet zo gezellig en vermaak ik me prima met een boekje. Ik hoop dat ik vannacht een beetje slaap. Tis ook zo spannend! xxx hypo
Ik duim nog steeds op volle toeren voor jullie allemaal meiden !!! Vanochtend dus een clearblue gedaan. En hetzelfde resultaat als die test van gisteren. Welliswaar iets te zien, maar gewoonweg veel te licht om op de foto te zetten. Grrrrrrrrrrrrrrrr, laat een test dan volledig wit blijven, of juist een iets wat duidelijkere streep geven. We wachten dus nog steeds maar ff af! Nog 4 dagen en dan weet ik of ik ongi ga worden.
yeah sabrien, wat een geweldig nieuws, lekker van gaan genieten vannaf je bankje elif, jeeh meid, duim voor je dat de tp door gaat morgen. weet je eigenlijk al iets over de bevruchting? astridi, nog steeds in afwachting dus hypo, heel veel succes morgen meid fijne avond allemaal meiden. x lisa.
Noordje, dat is goed nieuws, bij jou de punctie ook al in zicht! Succes maandag! hypo, ik hoop dat je een beetje lekker kan slapen vannacht, succes! en ik ga er zeker niet vanuit dat ik zwanger ben, ik heb van de week een testje gedaan en die was zonder twijfel negetief. Ik denk dat het door de deca komt. Astrid, het zou toch echt wel een bak zijn als je zwanger blijkt te zijn, dan heb je ruim een week voor NOD positief getest...ik blijf voor je duimen!
Beehappy, Misschien toch nog eens een testje eraan wagen hoor! You never know En tja, ALS ik zwanger ben, dan heb ik idd week voor nod positief getest, maar ik geloof er niet in hoor
Astrid, ik heb geen testje meer in huis...als ik maandag nog niet ongi ben, zal ik nog een testje wagen....maar ik hoop er niet meer op, ben ook te bang teleurgesteld te worden.
Hypo: Ik sta in het po, voor combigroep 6,7 en 8. Verder ben ik nog aanspreekpunt op onze school. Super zeg, de punctie! Heel veel succes! Ook voor alle anderen, succes!!!!
Sabrien; helemaal super dat er bevruchting is! Ik hoop zo voor je dat t allemaal goed gaat aflopen! Marj: Combi 6/7/8; das best pittig! Zijn de behandelingen een beetje te combineren met werk of is het erg lastig? Omdat ik geen eigen groep heb kan ik tussendoor iets makkelijker weg. Kan me voorstellen dat dat voor jou lastiger is. Ik zal zo eens een poging wagen het lijstje aan te passen. Verder heb ik enorm de kriebels. Ben best bang voor de punctie, maar meer voor die dreigende overstimulatie. Maar goed, misschien moet ik daar maar niet te veel aan denken. Ik houd iig maandag en dinsdag veel rust en houd mezelf goed in de gaten. Ik vind t eerlijk gezegd ook allemaal erg onwerkelijk. Ik kan t ook niet laten om weg te dromen....stel je voor dat t lukt.....dan ben ik over een paar weken zwanger (zucht)! Nou dames, ga proberen me nog ietwat te ontspannen. Morgen half 7 eruit, want ik moet om 8 uur in het zh zijn (vroeg!). xxx hypo
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: Beehappy: nog wachtend op ongi voor uitgangsecho. AstridDi: begonnen met deca, misschien positief getest???? 1 november Elif controle bloed, echo en hopelijk terugplaatsing! 1 november Hypo punctie! 2 november Sikki echo voor cryo 2 november Sabrien terugplaatsing 2 november Marj 2e FM 2 november Noordje 3e FM 2 november Maartje 2e FM 3 november Loesie1982 uitgangsecho 5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!! 5 november Lisa echo Stoere chicks op het wachtbankje: Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Ik hoop dat t allemaal klopt dames!!!!!!!!!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: Beehappy: nog wachtend op ongi voor uitgangsecho. AstridDi: begonnen met deca, misschien positief getest???? 1 november Elif controle bloed, echo en hopelijk terugplaatsing! 1 november Hypo punctie! 2 november Sikki echo voor cryo 2 november Sabrien terugplaatsing 2 november Marj 3e FM 2 november Noordje 3e FM 2 november Maartje 2e FM 3 november Loesie1982 uitgangsecho 5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!! 5 november Lisa echo Stoere chicks op het wachtbankje: Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Bijna goed, voor mij alleen 3e fm!
Hypo: Ik heb fantastische collega's. Alles wordt intern opgelost (klein team natuurlijk). Dit keer weten niet al mijn collega's dat wij weer met ICSI bezig zijn. Tot nu toe lukt dit, aangezien ik bijna aldoor nog in de vakantie, op mijn vrije dag, onder gym en nu weer op mijn adv-dag naar het zkh moeten. Mijn collega's die van niets weten denken dat ik met een tennisarm in het zkh loop (daar heb ik al vanaf januari last van, is nu wel bijna over, maar ja, goede smoes). Afgelopen vrijdag moest ik dan onder gymtijd naar het zkh, maar moest ik net 5 minuten eerder weg => kinderen zijn erg nieuwsgierig, dus bij terugkomst: waar moest jij heen? Gelukkig hoefde ik niet te liegen, aangezien mijn schoonvader afgelopen vrijdag ook werd gedotterd en dit niet goed is gegaan => we moesten daar even heen (zelfde zkh, en we zijn ook nog even bij hem geweest, aangezien mijn schoonmoeder en zwager ons betrapten bij de apotheek van het zkh, zij weten nu dan wel dat wij met ISCI bezig zijn). Wat mijn schoonvader betreft, is wel heftig. Hij heeft 5 jaar geleden een hartinfarct gehad, toen aantal omleidingen gehad. Nu weer klachten, dotteren lukt niet, stents ook niet. En nu???? Verder ligt de oma van mijn mannetje ook nog eens in het zkh => werden alle kinderen gisteravond met spoed opgeroepen, ging niet goed met oma... Ze is maandag opgenomen, ging het ook heel slecht. Heftig weekje, vooral nu je stijf staat van de hormonen...
Hey meiden, ik ben er weer terug van vakantie. Een heerlijk weekje gehad lekker genoten en nu op naar woensdag de uitgangsecho! Ik ben inmiddels gewend aan het spuiten elke avond, iets waar ik tot vorige week best tegen op zag, het valt me tot nu toe best wel mee. ik ga zo even bijlezen wat er allemal met iedereen gebeurd is deze week dan kan ik weer reageren! kus
hypo, fijn dat je het lijstje weer ff geupdate hebt! marj, fijn dat je kunt terugvallen op je collega's, het is echt super als je omgeving mee wil werken! wat betreft je schoonvader en de oma van je mannetje, poeh he dat klinkt behoorlijk heftig...dikke knuf! mommy to be, fijn dat jullie een heerlijk weekje hebben gehad. En idd aan het spuiten ben je zo gewend! Nu op naar de uitgangsecho, ben jij inmiddels al ongi geworden? Bij mij wil het maar niet komen, dus voorlopig nog geen uitgangsecho inzicht helaas.