Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    poeh hee net ff 15 pagina's terug gelezen het is een drukke week geweest!!!
    elif, hoe is het nu? wat en heftige week heb jij zeg ik hoop dat je morgen een terugplaatsing hebt en dat die emmy(s) mooi 9 maanden blijven zitten.

astrid, wat een spanning!!! je weet het hé, wonderen bestaan (je hebt mijn verhaal op hyves gelezen toch?) dus houd moed ondanks die vage testen, ik denk aan je en mijn duimen draaien overuren;)

maartje, jij bent ook weer helemaal back in bussiness!, ik heb deze week nog aan je moeten denken of je nog door mocht gaan met de ivf, gelukkig lees ik goed nieuws hier:)

hypo, morgen de punctie, heel veel succes!

beehappy, ik verlies al de hele week bloed/bruin wordt er gek van ik heb donderdag mijn laastste pil geslikt dus ik zal morgen wel goed ongi gaan worden.
    maar moet je echt ongi zijn voor de eerste echo dan? dat wist ik n iet nou ja woensdag hoor ik weer meer, ik moet de gonal-f spuit meenemen om te kiken hoe die werkt dus ik vermoed dat ik vanaf dan ook die erbij moet gaan spuiten.

sorry als ik nog iemand vergeet moet er weer ff inkomen.
    ik heb trouwens vanavond echt knallende koppijn zal wel van de decapeptyl zijn hoop maar dat 't morgen weer weg is

2. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Noordje De eiblaasjes waren al weer 15 mm straks de 3e fm en dan hoopelijk morgen of dinsdag de tp:) jij morgen je 3e fm dan duurt het ook niet lang meer:D

Sabrien gefeliciteerd met je bevruchtingen super gedaan!!!!!!!en dan morgen de tp whaaaaa spannend!!

elif ik hoop dat de tp gewoon door kan gaan blijf door duimen!!!!!

Hypo succes bij de punctie denk aan je!!

Mommy to be welkom terug fijn dat je van je vakantie hebt genoten!het spuiten valt ook wel mee na een paar keer gedaan te hebben het gewoon je dagelijkse routine:D

Maartje/Sikki hoe is het met jullie????????????

En voor de ongi's laat die meiden niet zo in spanning we hebben het al moeilijk genoem!!!!!!!!!!

ik ga verder duimen voor de meiden die vandaag aan de beurt zijn incl. mijzelf:D

liefs voor alle meiden!!!!

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

mommy to be, bij de kliniek waar wij onder behandeling zijn mag je pas bellen voor de uitgangsecho als je echt ongi bent geworden...maar ik denk dat ik morgen toch maar ff bel om advies te vragen. Ik heb PCO en het gebeurt regelmatig dat er geen ongi komt als ik geen goede eisprong heb gehad, dit is ook de eerste behandeling dat ik niet eerst aan de pil ben geweest. De gyn zei dat het ook zonder kon, maar ik begin er nu toch echt aan te twijfellen

4. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:

Beehappy: nog wachtend op ongi voor uitgangsecho.
    AstridDi: begonnen met deca, misschien positief getest????
    1 november Elif controle bloed, echo en hopelijk terugplaatsing!
    1 november Hypo punctie!
    2 november Sikki echo voor cryo
    2 november Sabrien terugplaatsing
    2 november Marj 2e FM
    2 november Noordje 3e FM
    2 november Maartje 2e FM
    3 november Loesie1982 uitgangsecho
    5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!!
    5 november Lisa echo
    7 november sabje79 tp als cryo goed ontdooit!!!

Stoere chicks op het wachtbankje:

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx

5. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Elif mag je naar het wachtbankje??????

Hypo hoe is de punctie gegaan??????

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha meiden,

daar ben ik ook weer eens! Heb mezelf een beetje over de kop gewerkt de laatste 6 dagen, dus moest ff pas op de plaats zetten!

Ik ben ook erg benieuwd naar de verhalen van hypo en elif!
    Hoop dat jullie met goed nieuws komen, ik duim voor jullie!

Morgen wordt het ook een spannende dag zeg!
    Wat echo's/terugplaatsingen en fm's!!!!
    Het komt nu echt weer dichtbij he?!?! Ik hoop echt zo dat dit onze maand/maanden gaan worden!
    Het is ons toch ook gegund!?!

Sabje, spannend zeg, dat je 7 november de terugplaatsing hebt als je eskimootje goed ontdooid!!! Krijg je op de dag zelf een telefoontje, of de dag ervoor?!

beehappy, wat vervelend zeg, die onzekerheid! Je hebt groot gelijk dat je even gaat bellen, want zo kom je ook niet verder! Misschien kunnen ze het opwekken o.i.d! Het mooiste zou een positieve test zijn, maar je blijft natuurlijk realistisch!

Mommy, wat vervelend dat je steeds rood/bruin bloedverlies hebt! Hopen dat het snel ophoudt. Het hoort erbij, maar toch! Ik heb ook donderdag mijn laatste pil geslikt, maar ik heb nog nergens last van. De vorige keer had ik het wel, maar heel weinig!
    Jij hebt dinsdag ook de uitgangsecho? Kan het niet in het lijstje vinden.
    Ik namelijk ook, we zijn precies op dezelfde dag gestopt met de pil, ik ben alleen de 26e met de decapeptyl begonnen en jij 3 dagen eerder! Zo zie je maar weer dat het in elk ziekenhuis weer anders loopt he!

Astrid, wat maak jij het spannend zeg! Dat zou toch wel een heel mooi wondertje zijn! Ik ben benieuwd!

Meiden die morgen een spannende dag hebben, ik ga ook heel hard voor jullie duimen en ik hou jullie in de gaten!

Sorry voor degene die ik vergeten ben! Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Loesie

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey lieve dames!
    Hier even een kort berichtje (terwijl manlief weer een sapje voor mijn neus zet) over vanmorgen.
    Waren vanmorgen al om 8 uur in het zh. De punctie was heftig maar is goed gegaan. De pijn was zeker te doen dankzij de pijnstilling (waar je lekker dizzy van wordt zeg!). Er moesten wel veel eiblaasjes aangeprikt worden. Naderhand had ik wel ff een bloeddrukdipje; als ik rechtop ging zitten werd ik draaierig, misselijk. Dus ik ben lekker in een bed gelegd ipv een ruststoel. Vond ik wel fijn! Manlief naar het andere zh met de box. Ze hebben 15 eicellen gevonden, waarvan een paar te klein waren om wat mee te doen. Zaad van manlief was vergelijkbaar met dat van vorige keer; genoeg om te bevruchten. Tot nu toe dus allemaal goed nieuws; jippie!!!!!!!!!!!!!
    Ik moet mezelf wel goed in acht nemen, vooral heel veel drinken (dat blijven ze toch bijna overal zeggen Elif) en bij klachten meteen bellen. Ik houd mijn gewicht goed in de gaten.
    Nu ga ik zo de eerste progesteronbolletjes er maar s in drukken!
    We zijn blij maar ik ben ook best heel moe, mijn buik is best pijnlijk.
    De vrouw van hat laboratorium in het andere zh had ook gezegd dat er best veel bloed in het vocht van de buisjes zat, dus die zei ook dat t best wel een zware punctie is geweest. (Tja, ik heb geen vergelijkingsmateriaal).
    Manlief is super trots op me en heel lief; ben blij dat we dit echt met z'n tweetjes hebben gedaan.
    Nu worden we dinsdag gebeld over bevruchting en evt terugplaatsing; spannend!
    xxx hypo (die weer op de bank duikt)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ik breek even in als jullie dat niet erg vinden tenminste... Ik lees hier regelmatig mee en wou even reageren over het al dan niet veel drinken.
    Dit is een link van de website waar Elif (en ik binnenkort) in behandeling zijn: UZ Brussel-VUB - De embryotransfer

Daar vind je onder de titel "Ovarieel hyperstimulatiesyndroom" volgende aanbeveling: Rusten, matig drinken, een eiwitrijke voeding (vlees, vis, kaas, ...) en een beetje geduld zijn de belangrijkste aanbevelingen.
    Zo gek dat er overal blijkbaar andere aanbevelingen worden gegeven.

Zo, nu breek ik terug uit :) .

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi allemaal,
    Ik kom ff zeggen dat ik een heel druk, afleidingsvol weekend heb. Ik lees wel al jullie berichten op mn Iphone, maar reageer ff niet omdat ik het te druk heb met mn afleidingdingen.
    Maar terwijl ik feestjes vier, filmpjes kijk en heerlijke sappies drink en aan het kletsen ben met vriendinnetjes, duim ik ondertussen stevig door voor 1ieder die het nodig heeft!!!
    Dikke kus voor iedereen en ik kom morgen wel weer verslag doen en op iedereen reageren!!
    Doeidoei!!

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja Bereke, dat vind ik ook raar. Maar goed; ik houd toch maar de aanbevelingen van mijn arts aan.
    Dat eiwitrijkvoedsel is sowieso makkelijk te realiseren natuurlijk en rust ook!
    Maarjte: lekker hoor zo'n druk weekend! Geniet ervan!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ja tuurlijk hou je het advies van je eigen arts aan hypo. Zou ik ook doen! Ik wou het hier even gewoon posten omdat ik het toevallig net gelezen had en toen jouw berichtje las... Toch gek hoe elke dokter en elk zh anders denkt over bepaalde zaken...
    In elk geval, allemaal heel heel veel succes gewenst dames!

12. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    @loesie: ik heb woensdag de eerste echo, ik weet niet hoe ik het aan moet passen in het lijstje dus als iemand dat kan doen????:)
    we gaan idd gelijk op heb jij ook zo rond de 20e de punctie? ik heb het zelf uitgerekend ongeveer via het standaard schema van het ziekenhuis dus ben benieuwd of ik er ver langs zit.

@hypo: wat een goed nieuws! ik duim dat de eitjes allemaal goed bevrucht worden. laat je in de tussentijd maar lekker verwennen door je mannetje en rust lekker uit.

@maartje; goed zo lekker afleiding! een fijne zondag nog geniet van al het leuks wat je aan het doen bent.

hier is de ongi al iets verder doorgebroken, hopelijk is ie ook snel weer weg want ik ben het nu al moe;) en dan 9 maanden niks meer hopelijk.

13. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:

Beehappy: nog wachtend op ongi voor uitgangsecho.
    AstridDi: begonnen met deca, misschien positief getest????
    1 november Elif controle bloed, echo en hopelijk terugplaatsing!
    1 november Hypo punctie!
    2 november Sikki echo voor cryo
    2 november Sabrien terugplaatsing
    2 november Marj 2e FM
    2 november Noordje 3e FM
    2 november Maartje 2e FM
    3 november Loesie1982 uitgangsecho
    3 november Hypo wordt gebeld over bevruchtingen
    4 november Mommy to be uitgangsecho
    4 november Hypo terugplaatsing
    5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!!
    5 november Lisa echo
    7 november sabje79 tp als cryo goed ontdooit!!!

Stoere chicks op het wachtbankje:

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

hypo, goeie score zeg, van harte! Nu maar duimen voor een goede bevruchting!!! Lekker afleiding zoeken!

Maartje, groot gelijk dat je lekker druk bent! Is alleen maar goed, de gedachten op iets anders!

Elif, ben benieuwd meid!

Mommy, spannend woensdag! Ik dus dinsdag, hoop dat alles goed is! En bij jou ook!
    Als ik het schema van de vorige keer aanhoud, dan heb ik 23 na de start van de decapeptyl de punctie...
    Dat is de 18e...op een woensdag, was de vorige keer ook en toen ben ik ook op een maandag begonnen met de deca! Hoop dat het net zo strak verloopt als de vorige keer!

Sikkie, succes morgen met de echo!

Sabrien, jij ook succes en hopelijk zitten er mooie emmy's bij en kunnen er ook wat in de vriezer!

Noordje, Marj en Maartje, veel succes met jullie fm's!!!! Ik duim dat de eitjes goed groeien en dat er een mooi aantal is!

Meiden, een fijne avond!!!
    Liefs Loesie

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Sorry sorry sorry,

Even ego berichtje!

Vanmiddag clearblue gedaan. Wat denken jullie ??
    Omhulsel moest ik er ff vanaf halen vanwege het weerkaatsen van de flits. Vandaar dat de foto ook donker is ;)

Bekijk bijlage 25372

Ik wacht nog steeds op de positieve test waar je gewoon echt niet meer omheen kan :D:p!!!

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi Astrid,

Ik zie geen streepje, maar dat kan aan mij liggen...
    Hoop dat hij over 2 dagen van het scherm afknalt!
    Spannend hoor, want je ziet hem dus zelf wel?!

Liefs Loesie

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oja, is een digitale niet handig? Dan loer je je ook niet suf en is het gewoon meteen duidelijk!

18. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Voor de dames die vandaag een onderzoek hebben denk en duim voor jullie!!!!!!!!! veel succes!!!!!
    Kom met goed nieuws weer terug!!

Dikke knuffel sabje79

19. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    hoi loesje1982

Wordt de dag ervoor gebeld of het goed gegaan is en hoe laat ik de volgende dag aanwezig moet zijn!

liefs sabje79

20. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Meiden, Beehappy is heel erg happy!!!!:D:D:D
    Vanmorgen was ik nog steeds niet ongi geworden en toen ben ik om 8.30u in mijn auto gestapt om naar de apotheek om een testje te halen.
    Tot mijn grote verbazing kwam er meteen een + te staan, niet te geloven, we zijn weer zwanger!!!

Om 9.00u meteen de kliniek gebeld, daar krijgen we 19 nov op mijn verjaardag een echo.
    Daarna moest ik van de kliniek mijn eigen gyn uit het ziekenhuis bellen en daar krijgen we 10 nov de eerste echo, spannend!!!

Deel Deze Pagina