Beehappy76 gefeliciteerd meid!!! niet te geloven echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Sabrien gefeliciteerd met je top emmy!!!! lekker warm houden! Maartje84 lieverd! hoe kan dit! vindt het zo erg voor jullie!!!! heel veel sterkte! denk aan je en een super mega dikke knuffel meid!
Hoi lieve meisjes, Heb net op onze hyves onder 'een knuffel voor' gereageerd en heb daar een link met het hele verhaal neergezet voor de nieuwsgierigen.. Heb even geen zin om het verhaal hier heen te gaan copieren, maar jullie mogen het allemaal wel lezen... Ik heb even geen kracht om gezellig te gaan kletsen, dus neem ik even afstand voor zo lang ik dat prettig vind. Dat kan 1 dag zijn, maar ook meerdere dagen. Wel blijf ik hopen voor jullie allemaal en wil ik beehappy feliciteren!! XXX
Hoi allemaal! Net even bijgelezen, wat weer een nieuws zeg! Maartje: Shit! Dat is echt balen zeg! BeHappy: Super hoor, gefeliciteerd! Ik kan mij voorstellen dat je dit niet kunt geloven, geweldig! Zelf ben ik vanochtend weer geweest, 3e fm. Ze waren wel gegroeid, maar nog steeds niet groot genoeg... Er zaten, zoals ze nu zagen, minder follikels, ik geloof in totaal iets van 11. De grootste (koploper) was al wel 19 mm, nog 1 van 15 mm en de rest zo'n 13 mm. Moet nog weer 2 dagen deca + puregon spuiten en dan woensdag voor de 4e fm terugkomen. Had zelf eigenlijk verwacht dat de punctie zou worden gepland, maar nog niet dus... Zoals het nu lijkt waarschijnlijk vrijdag. Komt op mijn werk zeer slecht uit, we hebben een fancy fair en tja, op een kleine school moeten alle leerkrachten natuurlijk meewerken... Mocht de punctie idd vrijdag zijn, dan ben ik, denk ik, ziek... (vooral richting de ouders!). Ben nu wel een beetje flauw van al het onverwachte. Wil gewoon even naar de kapper, knippen en kleuren, maar heb de afspraak al 2x moeten afzeggen omdat ik weer naar het zkh moest! Grrrrrrrrrrrrr. Sorry hoor, even mijn frustatietjes... Verder een heerlijk weekend gehad, druk bezig geweest met 1 van mijn hobbies, Kinderen voor Kinderen! Even lekker mijn verstand bij iets anders! Groetjes Marjan
maartje, lieve meid, dit is niet wat je verwachtte ligt het aan de cyste hele dikke knuffel beehappy: WAUWIE!!!! zwanger, niet te geloven!!!! een hele dikke proficiat, geniet lekker op de roze/blauwe wolk sabrien: een TOPPIE super mijn duimen gaan draaien, toppiehoud je goed vast! blijf maar lekker 8 maandjes lekker zitten. astrid; ik zie geen 2e streepje kan aan mij of de foto liggen maar ik brand een kaarsje dat je over 2 dagen een hele duidelijke positieve test hebt!!!! sikki: succes morgen met de ovutest, gaan ze bartje morgen of overmorgen in je buikkie zetten? ik weet niet zo goed hoe een cry behandeling werkt,sorry hier alles rustig, vandaag weer voor het eerst gewerkt na de vakantie, viel me niet echt tegen alleen weer koppijn vanmiddag en erg moe. Nog maar 2 nachtjes en dan de eerste echo, spannend!!! ben benieuwd heb geen idee wat ik moet verwachtten. Mannetje en ik zijn zaterdag begonnen met de ongein over de icsi, we noemen mijn buikkie voortaan de mini moppentrommel slaat nergens op maar we hebben dubbel gelegen van het lachen. kus
Mommy to be: Ach ja, is toch juist goed als je er samen een beetje lol om kan maken. Wij zeggen altijd dat we t kinderen maken "uitbesteden". Toen we laatst die opmerking maakten bij vrienden moesten ze wel erg lachen (na eerst enigzins gechoqueerd te zijn haha). Humor is heel belangrijk zo af en toe! Weet iemand hoe het met Elif is? Hoop dat haar tp wel is doorgegaan. xxx hypo
marj; kan me voorstellen dat t wel ff balen is als je een bepaalde verwachting hebt en het weer anders loopt. En als je je vrijdag moet ziekmelden is dat heel vervelend, maar.....jammer dan!!! Het is zoveel belangrijker dan je werk. Hoewel ik heel goed weet hoe t met dit soort dingen gaat in het onderwijs.... Scheelt dat wij een heel groot team hebben; de helft mist me niet eens als ik er niet ben. Maar met een klein team valt t wel extra op. Succes; ik hoop dat je follikels lekker blijven groeien!!!!
Hoi meiden, Maartje: wat verschrikkelijk rot meis. Een hele dikke knuf van mij Bee Happy: Waaaahhhhhhh gefeliciteerd lieverd, ben super blij voor je, en ga duimen dat alles goed blijft gaan. Geniet ervan. Sabrien: Mijn duimpjes draaien ook weer voor jou. Doe het rustig aan en ik denk aan je! Liefs Maaike
Meiden bedankt voor jullie feficitatie's! Ik heb vannacht niet kunnen slapen, ben wel 20x opgestaan om te kijken of er geen bloed te zien was. Ik ben echt reuze onzeker, ben zo bang dat we straks weer bedrogen uitkomen. Marj, ik kan me voorstellen dat alles soms even leid tot frustratie, ik hoop dat woensdag de punctie gepland kan worden. mommy to be, vervelend die moeheid en die hoofdpijn, ik hoop dat de klachten straks snel minder zullen worden als je mag gaan stimuleren. En wat betreft jullie humor over jou buikkie, dat herken ik helemaal...super naam voor je buikkie! maaike, hoe gaat het met jou meis?
Nou, vanochtend KV gedaan, en een heeeeeeeeeele lichte verkleuring. En dan moet je echt heeeeel goed kijken. Heb de test om 7 uur gedaan (en bij kunstlicht gekeken) en nu net in daglicht gekeken en er staat echt iets. Ik moet morgen of overmorgen ongesteld worden, dus baal nu als een stekker als ik al die vroeg positieve testen hier al zie en zelf niet een duidelijk uitslag heb bij mijn vorige zw-schappen teste ik op 12 DPO al vrij duidelijk licht positief (altijd met clearblue). Misschien werken roze streepjes bij mij dan niet ofzo.
Weet dat je het heel graag wil Astrid, maar ik kan op de foto's echt geen streepje vinden. Niet dat ik t niet heel erg voor je hoop natuurlijk, maar ik denk t niet.
Pffff Astrid, wat een onzekerheid. Meid, ik zou echt bloed laten prikken. Dan heb je echt uitsluitsel. Hier nog geen positieve test Dit betekent dat ik m'n hele planning overhoop moet gooien. Mommy, als de test positief is dan gaan ze 'm 2 dagen later ontdooien en is een dag later de tp. Mini moppentrommel Heerlijk he, dat je van die domme humor kunt hebben. Wij hebben eens vrienden een baby t-shirtje cadeau gegeven met 'made by ....' en dan hun namen. Bij ons zouden we 'made by dr. ...' er op moeten zetten Marj, ik herken je frustratie! Valt niet mee he. Ik kan me er ook niet aan overgeven. Maar ja, we zullen wel moeten. Hoe zou het met Elif zijn??? Vind het wel een beetje eng zo'n stilte.
Hey dames! Ik ben net gebeld en we hebben 6 embryo's! (we hadden 15 eicellen waarvan een aantal nog te klein waren, dus uiteindelijk is ongeveer de helft bevrucht; geen idee of dat veel is) Ik ben echt superblij! Toch voel ik ook nog enigszins iets van....het blijft zo spannend. Ik durf nog niet echt blij te zijn. Over de kwaliteit kon ze helaas nog niet iets zeggen, dat horen we morgen. We hebben morgenochtend om 11.15 de terugplaatsing! Hartstikke spannend! xxx hypo
Sikki, wat balen dat de ovulatietest nog niet positief was, ik hoop dat dit snel gaat gebeuren! Hypo, wat een goed nieuws! Op naar de TP!!!
@Beehappy. Even een paar vraagjes aan jou! Jij had toch eerst nega getest? Welke dag na je eisprong was dat? Welke test had je gebruikt ??? Testte je bij je vorige zwangerschap vroeg of laat positief ???
Dit las ik in Elif's eigen topic !!!! Elif's 2e kans op een wondertje , 2e tese met icsi nu Ons gevoel klopt Ze ligt in het ziekenhuis met overstimulatie, ze hebben net 4 liter vocht weggetapt en nu voelt ze zich weer wat beter gelukkig. Ze heeft geen TP gehad door dit, wel 3 cryo's! __________________
Goh jeetje... het gaat nu wel heel slecht met sommige! Maartje, heb je verhaal gelezen, dikke knuffel voor jou! Wat ontzettend oneerlijk zeg! Heel veel sterkte en als je je verhaal kwijt wilt, kun je hier altijd terecht! Elif, ook zulk slecht nieuws! Ook voor jou sterkte! Wel fijn dat je 3 cryootjes hebt, maar dit was natuurlijk niet de planning. Gelukkig ook goed nieuws: Beehappy! WHAAAAAAAAAAAAAAA! Dit is natuurlijk supernieuws! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Astrid, ik zie de streepjes ook niet, maar hoop dat je binnenkort een duidelijke test hebt! Hypo, goede score hoor!!!! Fijn dat je morgen de terugplaatsing hebt! En dan maar weer wachten! Spannend! Sabrien, hoe is het bij jou?!?! Ben de rest van de verhalen kwijt (ben aan het werk, dus doe het even tussendoor!) Hier alles goed, vanmorgen uitgangsecho gehad en we mogen door! Vrijdag beginnen met puregon en 13 november 1ste fm! Liefs
Sikki, balen........nog geen posi ovutest.....hopelijk morgen! Ik duimmmm. Bah wat een spanning he!?!?!?! Hypo: JOEPIE!!!!!!!!! 6 embryo's harstikke goed joh!!!!!! Heeel veeeel succes met de terugplaatsing morgen!!! Zitten we vanaf morgen samen op het wachtbankje! Ben benieuwd wat de kwaliteit is, spannend!! Maartje hoe is het vandaag met je? Denk aan je.........knufffffff. Loesie, spannend!!!! Vrijdag beginnen met de Puregon, dan gaat het echt beginnen he! Succes!!!!!!!! Elif, jeetje dit is echt schrikken. Las net in haar eigen topic dat ze vannacht aan de beademing lag . Echt afschuwelijk.............. Ik hoop en duim dat het snel beter gaat, ik denk aan je Elif! Gelukkig zijn er 3 cryo's ontstaan maar knap eerst maar eens goed op dit is van latere zorg. Astrid, sorry ik zie ook geen streepjes. Hoop dat je over 2 dgn knalpositief test. Anders over 2 dgn een digitale dan heb je echt zekerheid toch. Met mij gaat alles wel goed, buik voelt nog wel behoorlijk beurs dus doe het maar rustig aan.......... Ik probeer er gewoon van te genieten zolang het duurt van ons toppertje!
Jeetje, wat een ellende hier allemaal. Echt verschikkelijk wat Elif is overkomen. Brrrr, daar moet je toch niet aan denken. Elif, ik hoop dat het heel snel beter met je gaat!!! Maar gelukkig goed nieuws voor Hypo. Gefeliciteerd meid! Ga voor je duimen dat alles goed gaat morgenochtend! Sabrien, voor jou en je toppertje wens ik nog een beetje positieve vibes! Hou elkaar maar stevig vast Loesie, wat fijn dat jullie weer door mogen. Weer een stapje dichterbij! Heb net besloten om vanavond maar weer een nieuwe ovu test te doen. Dat stomme ding moet nu toch een keer positief worden!
zien jullie deze streep wel dan ?? Is dezelfde test (van zondagochtend) alleen gisterenavond gefotografeerd. Bekijk bijlage 25846 Ach, zolang ik niet ongi ben, blijf ik nog volhouden morgen of overmorgen zal ik het vast wel weten! Mijn temp is nog 36.9. zolang deze niet zakt naar 36.6 mag ik blijven hopen