Elif, oh meis, wat schrik van de berichten die ik lees. Ik hoop dat het snel beter met je gaat...dikke dikke knuf! Astrid, je vroeg me op welke dag ik negatief had getest, op mijn NOD. 4 dagen na NOD positief getest. Wat betreft jou foto, ik zie WEL een vaag lijntje. Ik ben zo benieuwd, ik hoop het zo voor je! Hier net nog een digi testje gedaan, ben zo onzeker Gelukkig kwam er ZWANGER te staan. Alleen de weken indicator gaf maar 1-2 weken aan, maak ik me daar weer zorgen om...maar wie weet was het een late innesteling? Ik leef echt naar de echo toe...
Jeetje, Elif! Dat is wel schrikken zeg! Ben vandaag voor het eerst echt zenuwachtig voor morgen. Ben zo bang dat de eisprong al is geweest... (hebben we ook al eens moeten meemaken, was al klaar voor de punctie, lag al in de stoel/tafel). Heb mijn directeur alvast wel even voorbereid voor vrijdag. Was natuurlijk geen probleem, die schat! Groetjes!
Hey Marj, Dus jij hebt dat ook al eens gehad, dat de eitjes gesprongen waren voor de punctie. Dat heb ik bij mijn eerste poging ook gehad. Dit is de eerste keer dat ik iemand 'spreek' die hetzelfde heeft meegemaakt. Ik was helaas al onder narcose gebracht (punctie in Dusseldorf), waardoor ik pas de mededeling kreeg toen ik weer wakker werd Sindsdien voor iedere punctie reuze zenuwachtig geweest. Ik snap dus helemaal hoe je je voelt!!! Succes morgen meid! Groeten Sikki
Sikki, ik was gewoon helemaal bij. Het was tijdens de ICSI in eigen cyclus, dus zonder enige verdoving oid. Die hele poging was toen al kut, moest gedurende 2 weken iedere dag naar het zkh, ging allemaal anders dan anders (de 1e poging toen was raak, maar is snel misgegaan). Eerst groeide er niets, toen ging het heel snel, toen weer niet etc. Ben nu ook erg bang dat dit weer gebeurt. Let dus ook erg op mijn lijf, voel ik mij anders etc. Groetjes!
Eindelijk een positieve test!!! (eigenlijk precies volgens het boekje, dus m'n man noemt me al weer ambtenaar ) Vrijdag wordt ie ontdooit en dan zaterdag de transfer (mits ie heeft doorgedeeld) Sabje, volgens mij hebben we dan gelijk de tp! Kunnen we elkaar samen vasthouden!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: 4 november Mommy to be uitgangsecho 4 november Hypo terugplaatsing 5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!! 5 november Lisa echo 7 november sabje79 tp als cryo goed ontdooit!!! 7 november Sikki tp als cryo goed ontdooit!!! 16 november Sabrien testen Stoere chicks op het wachtbankje: 2 november Sabrien terugplaatsing 1 topembryo Stoere zwangere chicks: Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI 10 november 1e echo Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx
Sikki, JOEHOEEEEEEEEEE. Ik ben blij, ik ga duimen voor een goede ontdooiing en TP. SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!
Sikki, dat is gewelidig nieuws! Ik ga heel hard duimen dat Bartje lekker gaat doordelen! all, ik maakte me naar de indicator test van gister toch flink zorgen, ook omdat ik best wel een branderig gevoel heb in mijn onderrug en ik een verhoogde kans heb op een bbz. Ik heb vanmorgen nog een kruitvattest gedaan en ook die is maar heel erg licht positief. Ik weet dat de gyn mij ooit verteld heeft dat dit op een slechte stijging van het hcg kan wijzen als de testen niet donkerder worden en dat dit weer kan wijzen op een bbz. Dit in conbinatie met mijn branderig gevoel in mijn onderrug en mijn gevoel dat zecht dat er iets niet goed zit, baarde me toch zoveel zorgen dat ik toch maar gebeld heb. De assisente beaamde dat dit een reden kan zijn op verdenkening van een bbz of mk en dat vrouwen vaak voelen dat het niet goed zit. Ik mag om 12.30u komen voor een echo, ik ben bang dat dit een bevestigging zal worden van wat mijn gevoel mij al verteld.
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: 4 november Mommy to be uitgangsecho 4 november Hypo terugplaatsing 5 november Maartje84 ipv de punctie een gesprek hoe we nu verder moeten 5 november Lisa echo 7 november sabje79 tp als cryo goed ontdooit!!! 7 november Sikki tp als cryo goed ontdooit!!! 16 november Sabrien testen Stoere chicks op het wachtbankje: 2 november Sabrien terugplaatsing 1 topembryo Stoere zwangere chicks: Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI 10 november 1e echo Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Maartje84 (poging afgebroken op CD 11)
Lieve Beehappy... heel veel sterkte!! Ik hoop heel erg voor je dat je het verkeerd voelt!! Ik gun het je zo om deze keer het geluk aan jouw zijde te hebben!! Ik heb morgen een gespek over hoe nu verder. De reden dat we maandag moesten gaan stoppen is omdat mijn cyste sterk vergroot is en mijn eierstokken verder niet goed reageren. Vorige keer een overstimulatie en deze keer te weinig activiteit... Het leven is niet altijd even leuk. Het ZH wilde nu eigenlijk dat ik mn ongi ging afwachten en dan direct weer door voor een volgende poging. Ik wil dit niet, althans, ik wil wel verder, maar wil eerst zekerheid over die stomme cystes. Ze moeten eerst helemaal weg voordat ik weer ga beginnen, want voor de derde keer een poging moeten gaan afbreken trek ik niet meer. Wat mij betreft snijden ze me volgende week open om het te gaan verwijderen, en dan wil ik wel weer verder. De dokter trouwens die dit advies gaf was niet mijn vaste dokter. Ik kreeg van de laborante te horen wat de arts tegen haar gezegd had (adv de bloeduitslag) maar wss heeft deze arts geen flauw benul van mijn cyste geschiedenis. Heb namelijk hiervoor maanden moeten spuiten om de cystes kleiner te krijgen, dus echt niet dat ik dat advies zonder eerst een gesprek met mn eigen arts ga opvolgen. Ik vind het prettig dat ik morgen al terrecht kan. De verwachting was dat ik binnen 2 weken mn ongi zou krijgen, maar heb al sinds gisteren roze afscheiding en vandaag van binnen zelfs al een beetje bloed. Heel veel succes voor iedereen!!
Maartje, heel veel succes en sterkte. Een hele dikke knuffel BeeHappy: pfffffffffff, je houdt de spanning er wel in zeg! Hopelijk is alles goed! Sikki: Super, spannend! Ik ben vanochtend weer geweest voor de 4efm. Had een andere arts, superlief. De echo is nog nooit zo relaxed gegaan. Er zitten nu 19(!) follikels, waarvan er 6 boven de 17 mm zijn. DE PUNCTIE IS NU DUS GEPLAND! Vrijdag hebben wij de punctie, en als alles goed gaat etc., zondag de tp. Spannend!!!!! We hebben gezegd dat er 2 mogen worden teruggeplaatst, ben erg benieuwd... Groetjes!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: 4 november Mommy to be uitgangsecho 4 november Hypo terugplaatsing 5 november Maartje84 ipv de punctie een gesprek hoe we nu verder moeten 5 november Lisa echo 6 november Marj punctie 7 november sabje79 tp als cryo goed ontdooit!!! 7 november Sikki tp als cryo goed ontdooit!!! 16 november Sabrien testen Stoere chicks op het wachtbankje: 2 november Sabrien terugplaatsing 1 topembryo Stoere zwangere chicks: Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI 10 november 1e echo Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Maartje84 (poging afgebroken op CD 11)
Neeeeeeeeeeeeeeee, Beehappy dit mag nietttttttttttttttttttttttt. Ik hoop zo dat alles goed is!!! Sterkte, knuffffffffffff. Maartje, jeetje die stomme cyste ook! Wat vervelend dat de eierstokken dit keer niet goed reageerden. Vraag het inderdaad maar allemaal goed na voordat ze verder willen gaan. Jij moet je er goed bij voelen dat is het allerbelangrijkste. Een hele dikke knufffffff. Ik kom strakjes nog even kijken hoe het met Beehappy is, wat een shit nieuws . Wordt er helemaal verdrietig van........... Hypo, hoe gaat het met jou? Voel jij je al wat beter? Met mij gaat alles wel goed, ik ga morgen weer werken ben het thuiszitten nu helemaal zat. Doe gewoon rustig aan en alles op mijn gemak, want dat toppertje is nu het allerbelangrijkste!!!!!!!!!! Ben echt nog niet helemaal opgeknapt, heb nog steeds een opgezetten buik en een pijnlijke buik. Het mag nu wel eens beter worden, het gaat wel iedere dag iets beter dus dat valt mee.
Beehappy, ik lees in je onderschrift een hele nare melding. Meissie, het kan toch niet waar zijn?!?!?!?! Marj, spannend vrijdag!!! En wat een goede follikels score! Maartje, wat vervelende van die cystes! Heb je er veel? Ik had bij de uitgangsecho van mijn tweede poging ook een giga cyste zitten en kon toen 2 dingen doen. Of doorspuiten met deca en wachten/hopen dat ie weg ging (volgens de gyn een kleine kans) of met een cystepunctie leegzuigen (dus zoals bij een follikelpunctie). Het laatste dus uiteindelijk gedaan en je zag 'm wel weer vollopen tijdens de stimulatie (was uiteindelijk een follikel geworden van 28 mm!), maar ik kon in ieder geval door. De poging daarna was ie gelukkig helemaal weg. Astrid, bij jou nog nieuws? Sabrien, goed zorgen voor jezelf en je toppertje he!
Bij mij nog geen nieuws!! Temp nog hoog (net zo hoog als de hoogste temp deze cyclus) en nog geen ongi. Vandaag of morgen "moet"het komen, maar liever niet natuurlijk
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Loesie1982 2e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Afspraken van stoere chicks: 4 november Mommy to be uitgangsecho 4 november Hypo terugplaatsing 5 of 6 november Maartje84 wss de punctie!! 5 november Lisa echo 7 november sabje79 tp als cryo goed ontdooit!!! 7 november Sikki tp als cryo goed ontdooit!!! 16 november Sabrien testen Stoere chicks op het wachtbankje: 2 november Sabrien terugplaatsing 1 topembryo Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz 9-11 hcg controle 12-11 controle echo