Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Sikke, helaas wel:(:(:(

all, mijn vermoeden klopte helaas, ons kleintje heeft zich in mijn rechter eileider genesteld:(. Nu is het afwachten of ons kleintje zelf loslaat en als dat niet het geval is, zal ons kleintje helaas operatief verwijderd moeten worden.:( Maandagochtend moet ik opnieuwd bloedprikken voor hcg controle en maandag avond bellen ze me daar over. Als het hcg omhoog gaat, dan woensdag opnieuwd hcg controle en donderdag staat er een controle echo gepland.
    Waarom, is het ons niet gegund? Wat heeft dit voorn doel? Beginnen aan een poging en dan blij verrast worden met een positieve test en dan dit...:(

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE beehappy :( :( :( :( :(, zit hier vol met tranen. Waarom? dit mag niet....................... vindt het zo erg.................................. We waren allemaal zo blij en nu....................................

Ik kan niet meer doen dan je heel veel sterkte te wensen en ik denk aan je............. Verschrikkelijk verdrietig..............................

Dikke kus en knufff, in gedachte ben ik bij je!!!!!!!!

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Beehappy: wat ongelooflijk klote zeg! Eerst idd zo blij en dan dit! Wel heel goed van je dat je je gevoel hebt gevolgd en het meteen hebt aangegeven. (en dat ze daar in het zh meteen naar luisteren) Heel veel sterkte meid!

Sabrien: heel herkenbaar van die buikpijn. Ik heb ook nog steeds een erg opgezette buik. Gisterochtend ging het eigenlijk supergoed en gisteravond kwam ie ineens weer opzetten die pijn. Ik raakte er een beetje van in de stress, waardoor ik heel hoog ging ademen. Lekker suf, maar ik zit zo met die overstimulatie in mijn hoofd, dat ik mezelf helemaal gek maak met m'n gepieker. Maar als ik er niet aan denk gaat t stukken beter, dus het zit voor een groot deel in mijn hoofd. Qua gewicht niet aangekomen, dus geen probleem. Er zit op de plek van de aangeprikte follikel wel wat vocht, maar dat hoort erbij. Je hebt tot nu toe dus nog niet gewerkt? Ik ook niet, alleen vanmiddag even geweest voor 2 afspraken. (ben nu wel weer moe) Morgen ga ik alleen de ochtend en daarna heb ik weekend.

Marj: superfijn dat ze zo goed gegroeid zijn! T zijn er aardig wat! Voel je zeker ook wel heel goed (ik werd daar gek van, van dat gevoel). Heel veel succes bij de punctie!

@Sikki: Hehe, nu weet je eindelijk meer he! Ik hoop voor je dat Bartje goed ontdooit en lekker warm zich nestelt in je buik. (ik blijf t een enorm leuke naam vinden "back-up Bartje" die houden we erin!)

@Maartje: Fijn weer wat van je te horen. Hoe is t mentaal nu met je? Goed hoor dat je een afspraak hebt gevraagd met je eigen arts. Gewoon voor jezelf opkomen! Ook fijn dat t morgen al is he! Succes meid!

@All: Ben sinds vanmorgen de trotse bezitter van 1 embryo (ik durf t haast niet meer te zeggen met al dat verdrietige nieuws). We hadden uiteindelijk dus 6 embryo's en daar waren er 2 van van A-kwaliteit. Eentje is dus teruggeplaatst en we hebben nog 1 cryo. Maar hopelijk hebben we die "back-up Bartje" voorlopig niet nodig. Het was nog een heel gemurmel om die cathether er goed in te krijgen, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Moet eerlijk zeggen dat ik op t moment zelf ff een traantje heb weggepinkt (dat had ik niet verwacht van mezelf). Nu de spannende wachtweken in!
    *ploft op het wachtbankje naast Sabrien*

Dikke kus aan al die meiden die t zo moeilijk hebben momenteel!

xxx hypo

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey gezellig Hypo die plof!!!! :D
    Fijn dat je ook een goede embryoterugplaatsing hebt gehad!!!! Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik maak me soms ook zo'n zorgen omdat ik nog zo'n pijn heb dit heb ik de vorige keren ook niet gehad. Ik denk dat ik vandaag thuis toch nog teveel heb gedaan. Nee ik heb ook nog niet gewerkt. Mijn manager belde vandaag dat er problemen waren op de afdeling en wat ik nou eigenlijk had :$. Nou ja zeg, werd zo kwaad. Ik ga het morgen maar proberen en als het niet gaat ben ik zo thuis! Doe toch zittend werk dus doe het ook gewoon rustig aan! Ik ben qua gewicht de laatste dagen ook niet aangekomen dus dat stelt me wel gerust.
    Als ik het morgen nog zo heb dan ga ik denk ik wel even bellen met het ziekenhuis, kijken wat hun ervan zeggen!! Voel me soms zo'n zeur........... Ik ga duimen voor jullie emmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Van mij ook een dikke kus!!

5. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ik heb vrijdag sowieso een controle ivm het grote aantal follikels. Dat vind ik wel prettig. En vandaag met de tp zagen ze t vocht wel zitten in de oude eiblaasjes. Maar ik neem aan dat ze t gezegd hadden als ze bijzonderheden zagen. Van hen wel nadrukkelijk te horen gekregen dat ik t rustig aan moet doen!
    Gelukkig is mijn werkgever op de hoogte, dat scheelt een hoop uitleggen!

6. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:

4 november Mommy to be uitgangsecho
    4 november Hypo terugplaatsing
    5 november Lisa echo
    7 november sabje79 tp als cryo goed ontdooit!!!
    7 november Sikki tp als cryo goed ontdooit!!!
    16 november Sabrien testen

Stoere chicks op het wachtbankje:
    2 november Sabrien terugplaatsing 1 topembryo
    4 november Hypo terugplaatsing 1 topembryo
    Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx
    Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz 9-11 hcg controle 12-11 controle echo

Zo, ik zit!

7. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    sabrien/hypo gefeliciteerd met jullie tp!!

Beehappy vindt het heel erg voor jullie heel veel sterkte meid!:(

Elif beterschap meid!!

Sikki duimen maar dat we vanaf zaterdag op het wachtbankje kunnen zitten!!!!!!

mommy to be hoe was de echo vandaag gegaan?

maartje84 gaat alles weer een beetje beter meid???

dikke knuf voor alle meiden!!

8. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Sorry ik zie echt geen streepje in het vierkant vakje:)

9. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    beehappy: nee toch!!! wat is het toch oneerlijk na zo'n mooi nieuws. hele dikke knuffel ik denk aan je.

maartje: wat fijn om weer van je te horen, ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt met je eigen arts en dat jullie samen voor een nieuw goed behandelplan kunnen gaan. succes meid.

hypo: wauw 1 toppie in je buikkie en 1 cryo, plof maar lekker neer op het bankje, ik duim voor jullie.

sabrien: morgen weer aan het werk lekker rustig aan doen denk maar eerst aan jezelf en je emmy.

hoe is het met elif??? weet iemand dit? mijn gedachtes dwalen toch steeds af naar haar ik hoop dat het inmiddels weer iets beter gaat, elif als je dit leest,**hele dikke knuf**

Hier vandaag de uitgangsecho gehad, volgens de gyn zag het er allemaal prima uit in mijn moppentrommel en de eierstokken zagen er ook goed uit.
    Daarna naar de verpleegkundige geweest en de eerste gonal-f zit erin volgende week woensdag de eerste fm en dan zo ongeveer tussen zondag de 15e en woensdag de 18e de punctie.
    spannend!!!!

meiden allemaal succes:):):)

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Fijn Mommy to be; nu maar hopen dat t gezellig druk wordt in je moppentrommel! Maar niet TE druk he!

11. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    Nee te druk is ook niet goed!!!

12. beehappy76

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, lief dat jullie zo meeleven.

Hypo, super jij ook op het wachtbankje, gezellig langs Sabrien...ik ga heel hard voor jullie duimen!

Maartje, hoe gaat het met je meis? Ik hoop dat jullie een goed gesprek hebben vandaag, succes!

mommy to be, al opweg naar de 1e FM, ik hoop dat je follikeltjes mooi gaan groeien!

Ik voel me ontsettend kl#te, ik begrijp niets meer van mijn lichaam:(. Eerst steeds miskramen, dan een genetisch onderzoek waar uit blijkt dat er genetisch niets aan de hand is. Dus weer hoop op een gezonde zwangerschap en nu nestelt dit wondertje zich op de verkeerde plaats. Ik denk dat mijn lichaam echt vergeten is hoe het moet en dat we moeten accepteren dat ons gezinnetje zo compleet is en dat een 3e kindje gewoon te veel gevraagd is. We hebben er echt alles aan gedaan om nog een wondertje te mogen krijgen, maar de natuur laat het gewoon niet meer toe. En ook wij durven gewoon niet meer zwanger te worden, elke keer die zware klappen, dat trekken we niet meer. Als deze hele ellende straks achter de rug is, dan is het klaar! Na bijna 4 jaar geven we dan echt de moed op en we geven ons gewonnen :(.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *ben ff stil*

Weet niets anders uit te brengen dan jou een hele dikke virituele knuffel aan te bieden..

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    SLIK

ik ook.......................

*KNUFFEL*

15. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Maartje; hoe is het gegaan vandaag?

16. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Beehappy: Wat een verdriet meis! Je verwoordt je gevoel goed, maar t is gewoon hartverscheurend. Ik hoop dat je t een plekje kan geven straks.

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, pfff wat een hoop narigheid is hier gebeurd de afgelopen dagen zeg.

als 1e beehappy, ik heb hier geen woorden voor, vind het zo erg en verdrietig voor jullie, ga je vol goede moed een 5e icsi aan, en dan wordt je onverwachts blij verrast met een positieve test terwijl je notabene op je ongie aan het wachten bent, en dan is het weer mis, het regent harder dan ik hebben kan, meid, hele hele dikke knuffel en veel sterkte om deze klap weer een plekje te gaan geven ;)

@maartje, jullie ivf afgebroken voor de 2e keer, dat is ook niet niks, ik hoop dat je vandaag een fijn gesprek hebt gehad meid, dikke knuf ;)

@elif, ook al zo'n verdietige week achter de rug, een overstimulatie te pakken, ik hoop dat ze je goed verzorgen in het ziekenhuis, en dat je snel weer een beetje op de betere hand bent en lekker naar huis toe mag, wel heel fijn dat jullie 3 cryo'tjes hebben ;)

en dan sabrien, geweldig hoor een toppertje aan boord, zorg goed voor hem/haar, maar las bij het ivf topic al dat je dat ook doet, ik hoop dat er ook nog wat cryo's zijn, geeft toch een fijner gevoel voor straks, gek eigenlijk dat je dat pas over 2 weken hoort, wij horen dat op de dag van de tp ;)

@hypo, ook gefeliciteerd met je emmy aan boord ;)

rest van de meiden dikke knuf ;)

wij zijn vanmorgen voor de echo geweest en het slijm was goed, dus de tp staat gepland voor maandag, wordt tussen 11 en 12 uur gebeld. en 23 nov. mag ik dan testen, 21 nov. wordt ik 30 jaar, zou ik dan nu het mooiste cadaeu ooit voor m'n verjaardag krijgen????? en 9 nov. de tp vorig jaar hadden we 9 nov. de punctie, wel grappig toch?

dus sabrien, hypo, en sabje en sikki, jullie hebben zaterdag de tp, ik kom er vannaf maandag gezellig bij zitten :D

x lisa.

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het was k u t. Mijn cyste is nog groter geworden dan dat 'ie maandag al was.

Mijn dokter weet niet meer wat ze met mijn lijf aan moet. Ze blijft maar zeggen dat alles steeds anders gaat dan dat we zouden willen en dat we eigenlijk alles al geprobeerd hebben. Ze wil nu mijn lijf 2 maanden hormoonvrij gaan maken. Ze wil gaan kijken of mijn lijf dan die cystes zelf gaat opruimen. Groot is de kans nog steeds dat ik dan alsnog onder het mes zal moeten, maar ze durft het nu gewoon niet aan om een laproscopie te gaan uitvoeren omdat ze bang is dat mijn eierstok er dan aan gaat en dan ook verwijderd moet worden. Dan zouden we nog verder van huis zijn. Ik heb aangegeven dat ik het niet zie zitten om 2 maanden stil te gaan zitten. We willen al zo lang en we wachten al zo lang en wat hadden we een hoop na de goede berichten op vrijdag...
    Ik weet heus wel dat het rationeel gezien wellicht heel verstandig is om nu mijn lijf 2 maanden met rust te gaan laten, maar wat doet dit toch verschrikkelijk pijn. Ik ga momenteel gewoon door een hel.
    Morgen moet ik gaan bellen voor een afspraak voor over 2 weken, dan mag ik ff langskomen om ff de boel te gaan bespreken met haar, omdat ze wel haar best wil gaan doen mij die 2 maanden door te gaan helpen. Ik zal dan nog geen behandeling krijgen. Waarschijnlijk gaat ze dan wel mn cystes in de gaten houden, maar het is voornamelijk om mij geestelijk die tijd door te laten komen.
    In januari dus kijken of we weer verder mogen. Wat doet dit zeer...

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Beehappy :(:(:(:( meis, wat een enorm verdriet .... de tranen rollen over mijn wangen als ik je onderschrift lees :(:(

Maartje ,,, ook voor jou weer eens geen fijn nieuws :(:( Dikke knuf!

Voor de rest ........ ik duim nog steeds voor jullie allemaal !!!!!!

Hier nog steeds geen ongesteldheid . Ik ben nu 1-2 dagen overtijd. Mijn temp is nog hoog. Het blijft afwachten !

20. beehappy76

lisa, wat fijn dat de TP geland staat, nou meis ik ga heel hard voor jullie duimen!

Maartje, voor jou is deze week ook echt een kl#te week, ik zou willen dat we deze week konden terugdraaien en dat we hem over mochten doen...een hele dikke knuf voor jou een je mannetje!

Astrid, het blijft spannend, ik blijf voor je duimen!

all, ik denk aan jullie!!!

sinds gister een beetje bruin verlies. Dus ik dacht dat dit betekende dat mijn lichaam het zelf gaat oplossen, maar helaas vertelde de gyn mij dat ik zelfs bloedverlies kan krijgen en dat dit nog niets hoeft te betekenen bij een bbz. Maandag weer bloed laten nemen en dan weten we pas meer, ik hoop zo dat mijn lichaam het zelf gaat doen.

Deel Deze Pagina