Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hier nog geen duidelijkheid!

Vraagje aan de dames die ook decapeptyl hebben gespoten! Werden jullie wel gewoon op tijd ongesteld ????

Ik hoorde van iemand (op een ander forum) dat deca je menstruatie kan uitstellen, maar ikzelf heb dat bij mijn andere ivf pogingen nooit gehad. Toen werd ik gewoon op tijd ongesteld!

Ik laat het nog weten. Ik bel zowiezo maandag ff de gyn. als ik nog geen duidelijkheid heb.

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:

4 november Mommy to be uitgangsecho
    4 november Hypo terugplaatsing
    5 november Lisa echo

8 november Marjan tp?????
    16 november Sabrien testen
    21 november sabje79 testen

Stoere chicks op het wachtbankje:
    2 november Sabrien terugplaatsing 1 topembryo
    4 november Hypo terugplaatsing 1 topembryo
    7 november sabje79 terugplaatsing 1 top cryo
    Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx
    Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz 9-11 hcg controle 12-11 controle echo

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Marj, ik ben heel hard voor mooie embryo's aan het duimen, op naar een succesvolle TP!

Astriddi, het klopt idd dat deca je menstruatie kan uitstellen, maar gezien jou voorgaande testen, hoop ik toch dat er een andere reden is;)

all, hier nog steeds af en toe bruin/rood verlies, pijn en branderig gevoel onder in mijn rug en rechts onder in mijn buik. Maar nog steeds een reuze zwanger gevoel...het is zo dubbel, ik ben en voel me zwanger, maar ik weet dat ik het weer niet mag uitdragen. Eigenlijk wil nu niets liever dan dat mijn lichaam onze grootste wens zelf los zal laten. Ik wil rust in mijn lijf en in mijn hoofd :(

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Beehappy, meid, ik hoop dat je lichaam dit echt zelf gaat oplossen. Vreselijk, je zo zwanger en weten dat het niet kan. Sterkte meid!

Elif, wat fijn dat je er weer bent! Lekker rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen meid! Jij bent het belangrijkste!

Astrid, het blijft je maar bezig houden he meid. Vreselijk om in onzekerheid te zitten. Ik hoop dat je maandag meer duidelijkheid hebt.

Marj, succes morgen!!! Ik duim voor mooie emmy's!

Sabje, dus bij gelukkig wel alles goed gegaan. Fijn! En nu weer de slopende wachtweken...

Sabrien, spannend hoor, week 2 is aangebroken! Ben je nog steeds zo rustig?

Hypo, bij jou dus ook alles rustig. Gelukkig! En nu ook maar dom wachten he!

Iedereen die ik ben vergeten succes met het spuiten, de echo's enz. en vooral het lange wachten....

Meiden, ben de komende dagen voor m'n werk weg. Iedereen veel succes hier! En ik hoop dat als ik terug ben ik me mag aanmelden bij het nov/dec topic!

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Jippie! We mogen straks naar het umcg om 2 toppers op te halen. Pff, wat was ik zenuwachtig... Heb de halve nacht wakker gelegen.
    Zijn zojuist gebeld door het lab. Van de 6 eicellen zijn er 4 bevrucht en gaan delen. 2 worden teruggeplaatst, 1 mag nog een dagje in de stoof. Doet ie wat ie behoort te doen, dan mag hij morgen verder als eisco. Deze 3 zijn nu 4cellig en van topkwaliteit. Ben helemaal happy!
    Lichamelijk nog niet helemaal top, af en toe nog draaierig en mijn buikje is nog gevoelig. Ben wel van plan om morgen weer te gaan werkex. Heb een stagiais en s middagr ambulant. Wel lief, kreeg uan een ouder een krabbel dat ze mij had gemist met de fancy fair (zou samen met haar werken) en of ik mij al weer beter voelde. Ze moesten eens weten! Ik heb niet eens kinderen van haar in de groep.

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

5 november Lisa echo

8 november Marjan tp?????

Stoere zwangere chicks:

Maaikexxx
    Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz 9-11 hcg controle 12-11 controle echo

Hoi Meiden,

Ik wil me heel graag bij jullie aansluiten, al zal mijn eerste stimulatie pas (hopelijk) eind november beginnen. Ik maak nogal veel cysten aan, dus ik weet niet wanneer ik kan/mag starten.

Ik ben 32 en sinds aug 2006 bezig voor ons eerste kindje. Duit gaat tot nu toe niet zo voorspoedig als we hadden gehoopt... maar goed, daarom zien jullie me hier in dit topic... Alles is goed bij vriendlief, maar bij mij is alles wat minder. Ik zag elke keer wel follikels op de echo's en elke keer zei de arts dat ze wel wat vreemd waren, maar het was wel heel toevallig dat ik, elke keer als ik een echo kreeg, een bijna springend eiblaasje had. Ja niet dus... het waren cysten.
    Nu heb ik eindelijk een andere arts die op haar achterste benen stond... ik had nooit aan de clomid mogen beginnen, want ik had geen normale cyclus gehad. Daarnaast had ik al tijden geen normale cyclus gehad en dat verontrustte haar... ja en mij, maar de andere artsen hadden daar nooit iets mee gedaan. Dus: ik heb nu een lage eicel reserve en we gaan nog een aanal pogingen IVF wagen, voordat we definitief het eiceldonatie traject in gaan. Volgens arts: niet geschoten is altijd mis en na 10 jaar moet je geen spijt krijgen dat je niet alles hebt gedaan wat er te doen viel. Maar het zal een zware strijd worden, we moeten ons voor bereiden op teleurstelling op teleurstelling, onze verwachtingen moeten drastisch worden bijgesteld, de kans wordt door IVF vergroot van miniscuul naar iets minder miniscuul en bla bla bla. Of te wel... zij ziet er niet zo veel heil in IVF (eigen eicellen). We hebben een hele directe arts, dus (geloof me) zo zegt ze het ook.

Dit klinkt of ik de hoop al heb opgegeven, maar we zijn nu alleen heel reeel. Ik ben niet depri, ik denk nog steeds alleen in opties. Alles kan nog. Daar houd ik me ook erg aan vast. Ik wil en gezin, als het niet van mijzelf is, dan maar van een ander. Het gezin komt er vanzelf.

OKee, dit was een lang verhaal, maar nu zijn jullie allemaal op de hoogte. Ik was al een aantal van jullie in andere topics tegen gekomen, dus sorry dat ik jullie weer verveel met mijn verhaal.

Aan een ieder hier:
    Ik wens jullie heel veel succes en ik hoop hier veel succes verhalen tegen te komen ;). duim duim duim duim... oei ik krijg eelt van al dat geduim ;)

Liefs M

7. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Het is alweer even geleden dat ik een berichtje heb achtergelaten. Jeetje....ik heb met mijn mond open :$ al jullie verhalen zitten lezen.
    Je staat er gewoon niet bij stil dat je lichaam zo van streek raakt door IVF of ICSI. Natuurlijk weet je dat er veel gebeurt met je lichaam, maar dat het zo extreem zal zijn....je ergste nachtmerrie !!!

Beehappy ; ik vindt het heel erg voor jullie, heb er eerlijk gezegd geen woorden voor.....ik wens jullie heel veel sterkte & hoop dat jou lichaam zorgt voor de loslating.

Marj ; Heel veel succes, toitoitoi ! Mooi resultaat ;) Wij zijn ook naar het UMCG geweest, alleen afgelopen vrijdag.

Sikki ; Ik hoopte het zo voor jullie, maar helaas mocht het niet zo zijn....sterkte de komende tijd & nu even je zinnen verzetten met je werk.

Astridi ; Wat een onzekerheid om gek van te worden, wanneer mag je nu voor de bloedtest ?

Hypo ; Hoe gaat het nu met je ? Erg herkenbaar wat jij schrijft, het komt aardig overeen met mij. En nu maar wachten,wachten,wachten !!

Mommy ; Succes met prikken, nog even doorzetten ;)

Elif ; Onbeschrijvelijk...wat een verhaal...vreselijk, ben blij dat het nu weer beter met je gaat...pas op jezelf & lekker laten vertroetelen !

Marjah ; Welkom !! Leef met je mee, fijn om met z'n allen fijn te praten.

Lisa ; Heel veel succew met de TP morgen !! Duim voor jullie !!

Afgelopen maandag ben ik voor de 3e FM geweest. 15 follikels en BMS mooi op dikte. Woensdag heb ik de punctie gehad, viel me gelukkig mee, lag samen met nog een andere meid op de kamer om even bij te komen. Erg fijn om even lekker relaxed te kletsen. Vrijdag was het zover....
    9 bevrucht, zijn helemaal in de wolken...ze hebben 2 embryo's teruggeplaatst, en de overige laten we invriezen. De TP verliep nogal moeilijk, ze hebben uiteindelijk 3 keer het rietje in moeten brengen....behoorlijk gevoelig. Maar uiteindelijk zijn ze mooi op hun plekkie gebracht. Na de TP werd ik niet echt lekker, had het gevoel dat ik heel erg moest plassen, maar dit was niet zo...viel bijna flauw. Na een half uurtje te hebben gelegen en 2 paracetamolletjes was ik er weer. Nu 2,5 spannende weken voor de boeg, 23 november testen....
    Voel me goed, nog wel een opgeblazen gevoel en gevoelige eierstokken maar verder mag ik niet klagen, dus morgen weer aan 't werk.

Zet 'm op & ik duim voor jullie allemaal, xxx

Sabje ; Hoe gaat het met je ? Heb jij ook last van een opgeblazen gevoel en gevoelige eierstokken ? Spannende tijd, jij mag 2 dagen voor mij testen....ohhh dit worden 2 lange weken !!

Sabrien ; Ik kom je vergezellen op het wachtbankje, hoop dat we er met velen tot de testdatum op mogen blijven zitten ! Succes de komende week, duim voor je meid !!

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nou, ik heb duidelijkheid .............

Vanochtend een temp van 36.6 en zonet ongesteld geworden ... helaas pindakaas!! Maar hopelijk heb ik door ivf over een maand wel een positieve test en een groeiend wondertje in mijn buik!

Morgen het ziekenhuis bellen en dan hoor ik wanneer ik met gonal-f mag beginnen!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Thuis met 2 toppertjes in mijn buik! Ging erg soepel allemaal en wij mogen 23 nov thuis testen!

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen

Stoere chicks:

AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

5 november Lisa echo

23 november marj testen

8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's

Stoere zwangere chicks:

Maaikexxx

AstridDi: ook jij al slecht nieuws! Het gaat hier lekker zeg (ahum!).

Noordje: we hadden elkaar kunnen tegenkomen, ik heb vrijdag de punctie gehad... Wat raar eigenlijk dat wij op dezelfde dag mogen testen en jij via het bloed en ik via een urinetest.
    Op welke manier heb jij ICSI gedaan? Gestimuleerd of eigen cyclus?

11. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Noordje: we hadden elkaar kunnen tegenkomen, ik heb vrijdag de punctie gehad... Wat raar eigenlijk dat wij op dezelfde dag mogen testen en jij via het bloed en ik via een urinetest.
    Op welke manier heb jij ICSI gedaan? Gestimuleerd of eigen cyclus?[/QUOTE]

Marj ; Ja inderdaad !! Ik ga naar het MCL voor de bloedtest. Ga jij naar het UMCG of naar een ander ziekenhuis ? Wij hebben gestimuleerd ICSI gedaan. Hoe voel je je nu ? Zou je mij ook gezellig op 't wachtbankje willen zetten ?

AstriDi ; Wat ontzettend balen !! Na zo lang gestest te hebben....heb je het dan toch mis...sterkte meid !

Fijne avond & xxx

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

5 november Lisa echo

23 november marj testen
    23 november noordje testen

6 november Noordje terugplaatsing 2 topembryo's

Stoere zwangere chicks:

Maaikexxx

13. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Noordje, ik test via het UMCG. Eerdere behandelingen was ook met een bloedtest, is meteen aardig duidelijk waar je aan toe bent! Wie weet, zullen onze schatjes naast elkaar liggen te bibberen van de kou!
    Wij hebben deze keer ook gestimuleerde ICSI gedaan, moest vanwege mijn leeftijd eigenlijk. Toch hebben ze zitten twijfelen aangezien het zaad van mijn mannetje erg slecht is. Er werd gewoon gezegd: er zitten genoeg zaadcellen in voor gestimuleerd (bij vorige keren zaten er soms maar 10 levende zaadcellen in).
    Heb het lijstje bijgewerk en jou ook op de wachtbank laten ploffen!

Groetjes!

14. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi noordje jij ook de tp gehad:)hier gaat alles goed alleen een beetje veel stres maar lichaamelijk gaat het goed heb een week vrij dus dat is wel lekker!! en bij jouw alles goed?

marj gefeliciteerd met de tp van 2 toppertjes!!!! vindt je het spannend??

wordt nu lekker druk op het wachtbankje!!!Hoe gaat het met de andere ladys op het wachtbankje???

M welkom hier en veel succes en sterkte met de behandeling goed dat je de moed niet op geeft maar toch wel realistisch blijft het is zeker niet makkelijk vooral als de arts het zelf zegt!ga ook voor jouw duimen!!!

astridi kl... meid stomme lichaam/ongi:x

liefs sabje79

15. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Astrid, wat balen zeg! Maar ik hoop dat deze ronde met ivf jullie geluk zal brengen!

Marj en Noordje, beide op het bankje aangekomen...ik ga heel hard voor jullie duimen!

Marjah, welkom hier! Heel veel succes!

all, ik moet zo naar de kliniek voor een nieuwe bloedtest, ik hoop zo dat mijn waarde aan het dalen zijn. Vanavond na 20.00u krijgen we de uitslag.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    he beehappy wat erg dat je daar nu op wensen moet :(.
    Heel veel sterkte ik vind het zo erg voor jullie.

Meiden die bijna mogen testen ik houd jullie in de gaten, ik duim heel hard.

Hier begint de ongi door te breken dan gaat de overstimulatie ook weer wat sneller weg gelukkig.
    maar ben blij dat het lichaam wel nog "fatsoendelijk"reageerd .

xxx Elif

17. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nou, vandaag gebeld met z-huis.
    Moet vrijdag beginnen met gonal-f en dan op 20 november de eerste echo!

Willen jullie heeeeel hard duimen dat ik NIET op 6-12 de punctie krijg, want dan is mijn zoontje jarig (word hij 5) dus ik wil dan echt NIET de punctie hoor!!!
    Alhoewel ik de vorige keren met ivf al na 10 dagen Gonal-F spuiten de punctie kreeg, dus hopelijk nu ook eind v/d maand al !!!!

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

5 november Lisa echo

13 november AstridDi starten Gonal-F
    20 november AstridDi 1e follikel meting

23 november marj testen

Stoere zwangere chicks:

Maaikexxx

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

5 november Lisa echo

13 november AstridDi starten Gonal-F
    20 november AstridDi 1e follikel meting

23 november marj testen

Stoere zwangere chicks:

Maaikexxx
    Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok
    Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's

Ik zou mezelf nog steeds op het lijstje zetten bij niet gelukt...

Elif, fijn dat je ongi nu komt zodat het lichamelijk weer wat de goede kant op zal gaan!! Ik hoop voor je dat jullie snel door mogen met de cryo('s) en snel een kindje mogen verwachten.

Beehappy, sterkte meid!! Ik vind het zo verdrietig voor jullie..

Iedereen die nog druk bezig is (spuiten/TP's/puncties/wachten) veel succes!!
    Iedereen waarbij het niet gaat zoals we zouden willen, heel veel sterkte en geluk gewenst!!

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, vanmiddag om 15.10 uur heb ik de tp van een embryo, het was een topembryo voor dat ie ingevroren werd. wel hebben ze er 2 moeten ontdooien, want eentje heeft het niet overleefd. maar we zijn blij :D vanmiddag kom ik gezellig op het wachtbankje.

sikki, balen meid, dat jullie cryo het niet heeft overleefd, het blijft ook in alle stappen spannend, dikke knuf.

@all, een dikke knuf ;)

Deel Deze Pagina