Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    beehappy, :( neem je tijd meid, heel begrijpelijk.
    wens je alle kracht toe om dit een plekje te kunnen geven.
    dikke knuffel ;)

liefs lisa.

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Beehappy: Dat snap ik helemaal! Sterkte meid!
    xxx hypo

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Beehappy .... take all the time you need !!

Tis niet niks, om afscheid te moeten nemen van iets wat je zo enorm graag wilt :(:(

4. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    BeeHappy, neem je tijd. Ik snap het!
    Ook wij hebben heel lang op een 2e kindje moeten wachten, alleen doordat ons zorgstelsel in Nederland zo krom is. Heel veel sterkte meid!

5. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    Beehappy: heel begrijpelijk meid, heel veel sterkte!!!

hoe is het verder met iedereen? heb al een paar dagen niet gereageerd en weinig terug gelezen, ben erg druk met mezelf geweest. Ik ben momenteel echt superzenuwachtig, morgen de eerste fm, ik voel vanalles down under dus er gebeurd wel degelijk wat. Hopelijk heb ik dit weekend nog de punctie ik wil er graag vanaf zijn nl. Verder jank ik momenteel om alles hormonen zullen we maar zeggen;):D.

meiden allemaal succs met alles en ik zal morgen mijn update hier plaatsen.
    kus van mommy

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Mommy to be, logisch dat je zenuwachtig bent!!!! Ben heel erg benieuwd wat er daar down under allemaal bij je gebeurt ;). Enne jank maar lekker hoor :D hahaha.

Astriddi, nog met de Decapeptyl bezig?

Update wachtdag 9:
    Meiden ik denk dat deze poging echt game-over is :(. Heb sinds gisteravond echt ontzettende ongi-pijn en mijn boobs doen nagenoeg geen pijn meer en ik krijg hoofdpijn...... Heb nog geen bruin/bloedverlies gehad maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Heb gisteravond effe flink uitgehuild bij mijn hubbie, alle spanningen van afgelopen weken kwamen er uit. Mijn man en ik hebben sowieso besloten niet op te geven, hoe dan ook wij gaan door!!! Ik hjou jullie op de hoogte!

Gr. Sabrien

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hoi Sabrien ... jaja, nog steeds aan de deca ! Vanaf vrijdag ook de Gonal-F erbij en dan de 20e de eerste FM.

Uitgaande van mijn vorige pogingen zal ik ws. nog voor de 27e de punctie gaan krijgen (eitjes groeien hard en veel haha).
    Toen had ik ook na 9 dagen gonal-f spuiten al de punctie, dus ik hoop dit keer weer !

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    mommy spannend vandaag 1e fm, hopelijk zijn er al lekker wat eitjes aan het groeien.

@sabrien, nee, nee, niet opgeven hoor, vandaag wachtdag 9 pas, ongie pijn kan van alles betekenen hoor, en je weet wat linda zei, bij haar deden de boobies ook minder pijn in de 2e wachtweek, dus kom op klim weer overeind, er is nog geen bloed, en de hoofdpijn komt vast van alle spanningen meid, je bent er zelfs s'nachts mee bezig als ik je dromen zo lees. ben je vanddag werken? dan heb je vast lekker wat afleiding. zo hoop dat je na deze preek weer wat positiever bent ;) denk aan je, dikke knuf :D

9. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Beehappy sterkt meid met het verwerken!!

Mommy to be spannend je 1e fm succes meid!!!kom met goed nieuws terug!!!

Sabrien ben het eens met Lisa geef niet op weet dat het moeilijk is om hoop te houden maar het is toch normaal dat je ongipijn kan voelen lees ik overal maar aan de andere kant zou ik ook angst hebben je reactie is wel begrijpelijk!! wel blijven vechten voor jullie toppertje!!!!!!!!!!!!!

dikke knuffel voor alle dames!!!!!!!!!

liefs sabje79

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Astriddi, spannend meis!

Het is gelukkig ontzettend druk op mijn werk dus heb wel afleiding dat scheelt! Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk nu weer wat beter voel. De hoofdpijn is weg, zal inderdaad wel door alle spanningen komen. Op wat gerommel in mijn darmen na is mijn buik nu rustiger. Ik weet het ook niet meer....... Ik blijf nog wel even hoop houden Lisa! Jouw berichtje heeft me echt goed gedaan. Ik moet nog niet opgeven, ik blijf nog even doorvechten........dat ga ik zeker proberen!!!!!!!!!!!!!! Pfffffffff wat is dit toch een verschrikkelijk gevoel, je kunt maar beter weten waar je aan toe bent.

Lisa en Sabje bedankt, ik doe mijn best!

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    je doet het goed hoor sabrien ;)
    je bent een hele sterke vrouw, je mag trots op jezelf zijn :D
    je gaat goed zo!

x lisa.

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goed nieuws!!! Er zijn 4 CRYO's !!!!!!!!!!!!!
    YOEHOEOEOEOEOEOOE.........

Dit geeft ons toch wel meer rust!

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wow wat een goed nieuws!!!
    Gefeliciteerd!! Hopelijk heb je ze voorlopig niet nodig!

14. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    zo daar ben ik eindelijk!

sabrien: omgipijn kan ook goed nieuws zijn meid! toen ik zwanger was van Noa (en ik wist t nog niet) zei ik al 5 dagen dat ik ongi zou gaan worden want ik had zo'n krampen, dus geef niet op het kan ook goed nieuws zijn
    en 4 cryo's SUPER!!!!!

Tijdens mijn 1e fm vanmiddag had ik 11 folikels:$ allemaal tussen de 10 en 14,5 mm en dan nog een aantal kleinere.
    Dus as vrijdag de 2e fm en ze verwchtten dat ongever dinsdag de punctie zou zijn tenzij de folikels beluiten om ineens hard te gaan groeien. Dus goed nieuws vanuit hier op naar vrijdag

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Beehappy: heel begrijpelijk hoor. Wens je heel veel sterkte!

@Sabrien: jij gaat nu hard zeg. Hou vol meid! En wat goed, 4 cryo's! Dat verlaagt de druk nu toch wel een beetje denk ik. Maar hopelijk heb je ze niet nodig! Ik duim voor je meid.

@alle andere meiden hier: een dikke knuffel

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Meiden vraagje.
    Ik spuit nu 's-avonds voor het slapen gaan de decapeptyl.
    Vanaf vrijdag moet ik dus de gonal-f erbij spuiten.

Om mijn buikkie met al dat geprik wat "rust" te gunnen, wil ik na het opstaan dus al de gonal-f gaan geven.

Dus 's-ochtends vroeg de gonal-F en 's-avond de deca ....

Kan dat eigenlijk ?? Of moet je gonal-f ook 's-avonds spuiten ?? Ben het vergeten te vragen toen met het gesprek hahaha.

17. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Sabrien super nieuws!!!gefeliciteerd meid:)maar we gaan nog steeds voor het toppertje in je buikje:)

Mommy to be goed nieuws gaat de goede kant op:)succes vrijdag!!!

Astridi ik moest gonal-f s'ochtends prikken maar ik heb zelf nooit decapeptyl gebruikt dus die combinatie ken ik niet anders moet je ze ff bellen voor de zekerheid weet niet of dat kan in jullie zh?

Hoe gaat het met de andere meiden???

liefs sabje79

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    JAAAAAAAAAh sabrien, wauw wat een geweldig goed nieuws meid :D:D:D ben helemaal blij voor je.
    zo dus vannaf nu hoef je niet meer te stressen over hoe nu verder, je hebt ze gewoon achter de hand voor over een jaartje of 2 :D:D:D ''lieve emmy van sabrien blijf maar lekker warm zitten'' :D:D

mommy, goed nieuws meid, je gaat hard, en de punctie al in zicht, succes nog even met spuiten.

@astridi, in ons ziekenhuis spuiten we de gonal altijd s'avonds samen met de lucrin, maar ik zou voor de zekerheid maar even met het ziekenhuis bellen morgen, dan weet je het zeker;)

sabje, met mij alles oke', en hoe voel jij je?

dikke knuf voor all ;)

19. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi noordje hoe is het met jouw?? en je toppertjes??

Lisa hier gaat het goed vanmiddag bruiloft en
    morgen weer werken heerlijk!! hoor je mij niet vaak zeggen hihi

liefs sabje

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wauw sabrien proficiat met de cryo toppertjes!!!
    Nu moet toppertje in je buik idd ook blijven zitten en lekker uitgroeien tot een mooi zoontje/ dochtertje.

Sabje en Lisa ik duim ook heeeel hard voor jullie meiden!
    xxx

Deel Deze Pagina