Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Lindinha 4e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI
    Yasmine1974 1e IVF

Afspraken van stoere chicks:
    4 november Mommy to be uitgangsecho
    4 november Hypo terugplaatsing
    5 november Lisa echo
    11 november Lindinha 1e fm
    13 november AstridDi starten Gonal-F
    16 november Sabrien testen
    20 november AstridDi 1e follikel meting
    21 november sabje79 testen

23 november marj testen
    23 november noordje testen
    23 november Lisa testen
    23 november Yasmine1974 echo
    25 november Marjah 2e gesprek en echo

Stoere chicks op het wachtbankje:
    2 november Sabrien terugplaatsing 1 topembryo
    4 november Hypo terugplaatsing 1 topembryo
    6 november Noordje terugplaatsing 2 topembryo's
    7 november sabje79 terugplaatsing 1 top cryo
    8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's
    9 november Lisa tp 1 topembryo

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx
    Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz
    Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok
    Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hoi allemaal!

Ziezo, inmiddels een paar wachtdagen verder (5). Voel mij nog niet helemaal top, af en toe nog last van mijn buik. Ben verder snipverkouden geworden, loop de hele dag te niezen!

Alles goed met jullie?

Groetjes!

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hoihoi!
    Hier is de tweede wachtweek ingegaan! Nog 6 nachtjes slapen... het wordt steeds spannender!

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Hypo 1e ICSI
    Lindinha 4e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI
    Yasmine1974 1e IVF

16 november Lindinha 2e fm

23 november marj testen
    23 november Lisa testen

Stoere zwangere chicks:

Maaikexxx
    Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz
    Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heeeeeeel veel succes dames ik hoop dat het gelukt is.

Hier een beetje dubbel gevoel, vandaag zou mijn testdatum zijn geweest:(.
    Alhoewel het van een kant is goed geweest geen tp, even de gedachten op 0 is het van een kant ook wel erg gevoelig voor me.
    Was het gelukt?
    Ik probeer maar eraan te denken woensdag weet ik wanneer de cryo tp ongeveer zal zijn.
    xxxx

6. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    elif, **hele dikke knuffel**, het lijkt me idd een rotdag voor jou vandaag focus je maar op je gesprek van de week voor de cryo.

ik heb vandaag de 2e fm gehad, er waren vandaag 8 follikels te zien 3 van tussen de 15 en 17mm en 5 tussen de 12 en 15mm, volgens de gyn erg goed.
    Zondag mag ik weer terug voor de 3e fm en waarschijnlijk wordt dan de punctie afgesproken voor as dinsdag!!!
    ik ben benieuwd dus follikels: groeien, groeien, groeien!!!
    hoe is het verder met iedereen? er wordt maar weinig geschreven op het moment.
    Hoe is het met de meiden op het wachtbankje?
    succes allemaal!!!

7. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Hey Meiden ;)

Zo, we zijn weer een weekje verder ! Wat duurt wachten toch verschrikkelijk lang....er gaat geen dag voorbij dat je er niet aan denkt of aan jullie meiden. Kijk elke dag even op 't forum .... maar er wordt weinig geschreven, ook door mij hoor ;)

Marj ; Hoe gaat ie met je ? Jammer dat je geen eisco's hebt, maar goed op je buikje passen, wie weet heb je die ook helemaal niet nodig !! Spannend he, er zit niets anders op dan te wachten tot de testdatum.

Sabrien ; Ohhh nog 2 nachtjes !! Hoe is het met je meid ? Heb je niet zoiets van ik wil wel stiekum alvast thuis testen ? Ik voel precies hetzelfde al jij, een beetje ongibuikpijn, maar ook weer niet, kan het niet echt thuis brengen.. enne herken die gevoelige boobs en even lekker janken ook helemaal .. Zet 'm op ! Enne supernieuws 4 cryo's !!

Sabje ; Kan je de zenuwen nog een beetje de baas ? Valt niet mee he...hoop dat het goed met je gaat, voor jou schiet het nu ook op, nog een weekje !!

Hypo ; Voor jou is ook het aftellen begonnen, ohhh was het maar zover ! Hoet gaat ie met jou ? Je staat nog niet op het afsprakenlijstje, nog 5 nachtjes !!

Beehappy ; Hoe gaat het met je/jullie ? Ik hoop dat het nu niet meer lang duurt en je lichaam zelf zorgt voor de loslating. Sterkte meid, respect !

Mommy to be ; Hoop dat ze er mooi bij liggen, klaar om te gaan ;) Volgende week een spannend weekje, heel veel succes meid.

Elif ; Fijn dat je lichaam zich toch wel heel snel weer corrigeerd. Nu spannend hoor, duim voor jullie !! Ja erg confronterend meid, zet 'm op !

Astridi ; Hoe gaat het met het spuiten ? Zet 'm op meid !! Je 1e FM is al in beeld, spannend ;)

Lisa; Hoe gaat ie met jou ? Spannend he, hoop dat je je goed voelt !
    We mogen testen op dezelfde datum, duim voor je !!

Yasminie ; Welkom bij de stoere chicks :p Jij hebt ook het één en ander beleefd, veel succes de komende tijd. Ik heb geen bijwerkingen van de Dep gehad, het viel mij reuze mee.

Lindinha ; Welkom meid ! Voor jou ook heel veel succes met je 4e ICSI !

Miepje ; Jij ook welkom ! Veel succes de komende tijd !

Hier gaat alles oke ! Het lange wachten hoort er nu eenmaal bij, en er zit niets anders op. Verder een beetje ongibuikpijn, maar ook weer niet, dus erg lastig. Ook soms supergevoelige boops, maar de ene dag is de andere niet. Je let nu ook op alles wat je in je buik voelt... Nog een dikke week wachten en dan zullen we 't weten !

Goed weekend meiden !

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Mommy to be: klinkt goed meid! Laat ze maar rustig en gestaag doorgroeien; komt lijkt mij de kwaliteit alleen maar ten goede!

Ik schrijf idd iets minder momenteel; die wachtweken zijn al zo spannend! Beetje afstand is dan wel fijn!
    xxx hypo

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ook ik schrijf hier minder op het moment...sta nog wel in het lijstje!
    Gister ook 1ste fm gehad. 8 a 9 eitjes, tussen 13/14 mm!
    Maandag weer en dan kijken of woensdag nog een fm, of woensdag de punctie!

Dikke knuffel voor iedereen!

Liefs

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Hypo 1e ICSI
    Lindinha 4e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI
    Yasmine1974 1e IVF

13 november Loesie1982 1ste fm
    16 november Lindinha 2e fm
    16 november Loesie1982 2e fm

23 november marj testen
    23 november Lisa testen

Stoere zwangere chicks:

Maaikexxx

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Okay, ik beken ,,,,,, ik schrijf hier idd ook maar weinig :( Erg hé .. schaamrood op mijn kaken!

Helaas op mijn werk was het veel te druk om ff snel te reageren.
    Moest donderdag hals over kop mee naar een vergadering in den haag (woon zelf in amersfoort) en aangezien ik een "simpele" medewerker is, en de vergadering met hoge bobo's was (van 10 verschillende klanten) was het wel heel "speciaal" dat ik mee ging hahaha! En zo werk ik mezelf alleen maar hogerop hihi.

Het spuiten gaat goed! Nergens last van gelukkig!
    Nog 6 dagen en dan ga ik voor de 1e fm!

Zat nog ff te kijken op het schema van de vorige keren, en beide keren had ik maar 1 fm nodig, en 3 dagen daarna al de punctie, dus ik heb goede hoop voor deze ronde :):):)
    Toen 9 dagen gonal-f gespoten en 3 dagen daarna al de punctie.

Nu heb ik de eerste gonal-f op de 13e geprikt. Dus hopelijk rond de 25e de punctie.
    Hopelijk weet mijn lichaam nog hoe het moet na 5 jaar haha.

Ik zit wel met spanning al jullie verhalen te lezen! Ik hoop zo op weer een supergoed bericht, want dat hebben wij meiden hier echt nodig hoor !!!
    Ik duim nog voor jullie allemaal !!!!

XX

12. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    hoi noordje fijn om weer wat van je te horen:)ja nog een week en dan mag ik testen vindt het wel spannend maar ben al blij dat ik de eerste week overleefd heb nu gewoon blijven duimen voor een positest voor jouw duurt het ook niet lang meer bijna een week om!!!die ongipijn heb ik ook gehad nu ook nergens meer last van gelukkig!!!

mommy to be meid zit er goed uit de fm!!! dus als ik het goed lees mag je ons binnenkort vergezzelen op het wachtbankje:)vindt je het al spannend????

elif gaat gelukkig weer goed met je! woensdag horen jullie wanneer de tp gepland wordt willen jullie het zelf nog dit jaar doen?en kan dat nog hoor veel over een winterstop?dikke knuffel!!!!!

hoe gaat het met de andere nieuwe meiden hier????

Met mij gaat het goed hier ga nu mijn 2e wachtweek in de testdag is inzicht:Daaaaaahhhh vindt het spannend vooral omdat ik me goed voel!!maar dat wil niet altijd wat zeggen en dat weet ik als geen ander!!dames blijven duimen!!!!!!!!!!!

13. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Even ego dames.............pffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!
    Ik begin een beetje gek te worden geloof ik. Zit lekker op de bank met manlief en voel me ineens weer zo onzeker! Dan voel ik weer een krampje in mijn buik of mijn borsten ofzo en dan weet ik gewoon niet wat ik ervan moet denken! Dan slaat de dip ff toe...
    Nog een paar nachtjes slapen, maar t lijkt zoooooooooo lang!
    xxx hypo

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hoi meiden
    Ik wilde jullie allemaal maar eventjes suc6 wensen.Zeker als je eenmaal in die wachtweken terecht bent gekomen is het zwaar killing allemaal.
    Ik zei gisteren nog tegen m'n vriend dat ik het liefst meteen na de terugplaatsing 2 weken op vakantie zou willen.:)
    Nou, veel sterkte allemaal en op een heeeeele goede afloop!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey sabje, in brussel kennen ze geen winterstop. Maar weet niet of dit nog in dit jaar te halen is.
    We zullen zien wat hij zegt.
    Hypo ik duim heeeeeeeeeeel hard voor je!
    xxx

16. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Zo spannend....heb soms ook geen puf om dingen te gaan ondernemen, stofzuigen, wasje doen...blehhh echt geen zin in ;)
    Snap wat je bedoeld hoor Hypo, ik had in mijn 1e week ook dat ik haast geen berichtjes heb achtergelaten op 't forum...maar begint nu toch weer te kriebelen. Ben nu op m'n 10e dag na de punctie, en moet nog een dikke week voor dat ik mag testen. Jammer dat het niet al aankomende week vrijdag mag...maar pas na het weekend.

Loesie ; Hoop dat je woensdag voor de punctie mag !!
    Astridi ; Je niet te druk maken hoor, maar afleiding is natuurlijk altijd fijn !! Succes met prikken !!
    Sabje ; Wat fijn dat je je goed voelt !! Het zegt idd. niets, nog 6 nachtjes meid dan weet je of er een klein wondertje in je buik groeit !!
    Hypo ; positief blijven hoor meid, je bent nu al zover...blijf geloven in jullie wondertje !!
    Elif ; Hoe gaat ie meid ? Lees in je berichtje dat je a.s. woensdag voor gesprek inz. terugplaatsing cryo mag !! Veel succes en ik hoop dat je zo snel mogelijk mag :) Weet jij ook of een TP van cryo ook al een ICSI/IVF poging wordt gezien ?
    Sabrien ; Ben benieuwd hoe het met je gaat !! Morgen mag je testen !!

Vandaag echt een lekker dagje om binnen om te rommelen, het nodigt niet echt uit om naar buiten te gaan. Voel me verder goed, heb nog wel last van ongibuikpijn, maar lijkt toch anders....hele lichte vorm en zet niet door. Wel zijn mijn darmen een beetje van slag...zucht....was het maar alvast 23 november !!

Fijne zondag & dikke knuffel

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Noordje eigenlijk weet ik niet of dat in belgië als een poging word gezien.
    ik denk het niet , want ik verwacht geen medicatie meer te hoeven nemen behalve de utrogestan en die heb ik hier nog liggen.
    Ik duim voor je meid

sabrien en sabje voor jullie ook heeeeeeeel spannend, ik duim!!!

18. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Elif dank je wel voor je steun lieverd!!

Noordje hier gaat het ook nog goed begin wel een beetje ongeduldig te worden hihi dat gevoel heb ik ook geen zin om iets te ondernemen moet helaas wel gebeuren!!jammer dat je niet vrijdag mag testen ze weten toch hoe zwaar de wachtweken zijn:(weet je de uitslag de zelfde dag nog of moet je er nog een dag op wachten:(

zara dank je wel!!!het is zeker een aanrader om op vakantie te gaan thuis wordt je echt gek:$

Hypo denk aan je alles goed meid?????

Sabrien ik vindt het ook zo spannend!!! kan niet wachten tot je morgen met goed nieuws komt!!! (ben lekker vrij dus kan de zp de hele dag in de gaten houden!!!!!!)blijf tot de laatste min met je mee duimen!!!! mega knuffel!!!!!!!

liefs sabje

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Sabrien .............. EN ???????????????????????????????

*mijn duimen zijn bijna blauw van het draaien*

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Wat zijn jullie liefffffff!! Bedankt dat jullie aan me dachten en voor me duimden maar het heeft helaas niet zo mogen zijn. Vanmorgen weer negatief getest met Kruidvattest, zijn er echt kapot van. Die bolletjes hebben echt mijn ongi tegen gehouden, super mega irritant!
    Moet om half 12 nog even naar het ziekenhuis voor daar een definitieve test te doen en dan kan ik het afsluiten. Ben in ieder geval ontzettend blij met onze cryo's en dat we daar nog een kans in hebben.

Ik ga jullie zeker volgen en probeer jullie te steunen en ga keihard voor jullie duimen.

Bedankt lieve meiden!!!

Op naar de Captain Iglo's!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina