Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0

Je eitjes beginnen pas weer met groeien als je ongesteld bent geworden.

Dag 1 van je cyclus is de dag waarop je bent begonnen met menstrueren, dus dag 3, is de derde dag waarop je ongi bent.

Dit is mij zo verteld 5 jaar geleden ;)

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sabrien hier ook nog even meis, dikke dikke knuffel, vind het zo ontzettend k*t voor je :(:(:(

loessie, en mommy, woensdag de punctie, spannend meiden, veel succes alvast gewenst ;)

meiden op de wachtbank hoe gaat het?
    hier alles goed, af en toe, steekjes onderin m'n buik, spannend de 2e wachtweek is hier begonnen.

elif, woensdag je gesprek meid, ik hoop dat je snel jullie eskimootje op mag halen ;)

dikke knuf voor all ;)

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Lindinha 4e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI
    Yasmine1974 1e IVF

Afspraken van stoere chicks:
    13 november AstridDi starten Gonal-F
    16 november Sabrien testen
    16 november Lindinha 2e fm
    16 november Loesie1982 2e fm
    18 november Loesie1982 punctie
    18 november Mommy to be punctie
    18 november Elif gesprek gyn over evt starten cryo's
    18 november Hypo testen
    20 november AstridDi 1e follikel meting
    21 november sabje79 testen

23 november marj testen
    23 november noordje testen
    23 november Lisa testen
    23 november Yasmine1974 echo
    25 november Marjah 2e gesprek en echo

Stoere chicks op het wachtbankje:
    4 november Hypo terugplaatsing 1 topembryo
    6 november Noordje terugplaatsing 2 topembryo's
    7 november sabje79 terugplaatsing 1 top cryo
    8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's
    9 november Lisa tp 1 topembryo

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx
    Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz
    Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok
    Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's
    Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's!

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    hey dames!
    heb t lijstje nog maar even aangepast, om alles goed te kunnen bijhouden. Het gaat snel voor veel dames nu!
    Mommy to be en Loesie; veel succes met de punctie morgen! Alles gelukt met de pregnyl zetten?
    Maartje; ook spannend wat ze bij jou weer gaan zien op de echo!
    Wachtbankdames; hang on!!!!!

Hier morgen testen; de gyn die ik laatst aan de tel had zei toen ik zei dat ik donderdag moest testen " ja, woensdag of donderdag ja". Dus daar maak ik maar uit op dat t ook woensdag kan. Bovendien is t in de meeste zh 2 weken na de tp testen.
    De rare buikpijn (waar ik nogal van in paniek raakte) is weg. Waarschijnlijik toch mijn darmen, die zijn wat van slag.
    Het wordt ook wel heel spannend nu!

Succes stoere chicks weer allemaal!
    xxx hypo

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Hypo,

Ik ga ontzettend keihard voor jullie duimen dat jullie morgen een knallende positieve test in handen hebben. Soms weet je ook niet meer wat je voelt of wat je moet voelen. Dit zijn zulke moeilijke dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heel veel sterkte op deze laatste wachtdag, morgen weten jullie meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enne, dat lijstje niet zwanger mag echt niet langer worden hoor!!!!
    Nu moet het lijstje met zwangere stoere chicks eens flink aangevuld worden ;)!!!!

Ik blijf hier gewoon meespieken en duimen hoor!!!!!!!!!!!!!!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Precies wat Sabrien schrijft, het lijstje met zwangere stoere chicks moet nu aangevuld worden!!
    Ik duim heel hard voor je hypo!

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    De duimen waren weer wat roze geworden, maar zal ik nu weer helemaal blauw gaan draaien voor Hypo !

ZET HEM OP !!!!!!!!!!!!!!!!!

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ff ego bericht!

Ik spuit nu sinds 29 oktober decapeptyl.
    Dit doe ik dus al 19 dagen lang (vanavond is de 19e keer).
    Tevens spuit ik sinds afgelopen vrijdag Gonal-F, 225 eenheden per dag.
    Deze spuit ik in de ochtend, dus ik heb al 5x gespoten.

Ik merkte vanmiddag al iets vruchtbaar slijm op en net weer (behoorlijk wat).
    Dit heb ik echt alleen als mijn eisprong eraan komt (vaak 1-2 dagen ervoor) en een dag (soms 2 dagen) na gemeenschap met mijn man.
    Echter heb ik dus nu geen gemeenschap gehad, dus is het echt vruchtbaar slijm.

Wat kan dit betekenen?? Bij mij gaan gelijk de alarmbellen rinkelen dat misschien de deca niet goed zijn werk doet, en de Gonal-F TE goed zijn werk, en ben bang dat ik dus een dezer dagen een (of meerdere) eisprong(en) ga krijgen!
    Ik moet aanstaande vrijdag voor mijn eerste follikelmeting.

Bij 2 eerdere IVF pogingen (in 2003 en 2004) had ik aan 9 dagen gonal-f spuiten genoeg en kreeg ik daarna al de punctie (met meer dan 16 eitjes).
    Toen spoot ik dezelfde eenheden!

Moet ik nu contact opnemen met mijn fertiliteitsarts, of is dit slijm normaal tijdens een ivf poging.

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hoi AstridDi,
    Ik ben nu ook al 12 dagen Gonal aan het spuiten, maar had het ook al na een dag of 5, niks ernstigs volgens mij, had op dag 6 1e fm en nog niks gesprongen hoor en ook nog niet groot genoeg, denk dat het gewoon een teken is dat je baarmoederslijmvlies goed aan het opbouwen is.

Ik mag morgen weer voor 3e fm... en heb nog steeds slijm.

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    HYPO, SPANNEND MORGEN TESTEN!!!!!!!
    IK DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!

Knufffff Sabrien

11. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Hey meiden wat een spannende tijden !!
    Ik ben nu bijna halverwege mijn 2e wachtweek, ohhhh echt slopend om nog 6 nachtjes te moeten wachten voor we eindelijk de uitslag krijgen.

Sabrien ; Wat een enorme teleurstelling...het ging zo goed, heel veel sterkte meid en een dikke knuffel. Die stomme Ustrogan ook :x Knap dat je zo posietief bent/blijft ! Petje af !!

Sabje ; Ik snap idd. ook niet waarom pas maandag, volgens mij kan het vrijdag al wel, dan is het 14 dagen na de punctie. Ga morgen toch eens even bellen...you never know :) Voor jou nu echt aftellen, voel je je goed ? Ook ergens last van ?

Loesie & Mommy to be ; Heel veel succes morgen met de punctie, op naar een mooie oogst 8) Op tijd naar bed zodat jullie er morgen op en top bij liggen :)

Marj ; Spannend he, ik denk dat er een hoop gebeurt in ons lijf, en dat het stiekem ook spanning is wat dit beinvloed ! We mogen op dezelfde datum testen. Ik heb ook een vreemd gevoel in mijn buik hoor !

Klingel ; Welkom meid ! Heel veel succes de komende weken !

Lisa ; Spannend he meid, ik duim voor je !! Gek he al die vreemde pijntjes in je buik..kon je het maar thuis brengen.

Elif ;Ik hoop dat je morgen goed bericht krijgt over de TP van cryo's !

Hypo ; Kan je wel slapen vannacht ? Volgens mij zou ik op van de zenuwen zijn !! En heb je niet stiekem alvast thuis een test gedaan...ik duim voor je.....veeeeeeeeeeeeeeel succccccccccccces!

Gisteravond had ik toch ineens een buikpijn, echt het gevoel of ik stel op sprong ongesteld ging worden. Werd er helemaal misselijk van, ook barstte ik even in een heftig huilbui uit. Vannacht slecht geslapen, onrustig en constant aan het piekeren. Vanmorgen had ik nog wel even last maar gelukkig ging het vanmiddag weer wat beter. Ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar denk steeds aan de Ustorgan bolloetjes die dit kunnen uitstellen. Heb vanmiddag een test gekocht, deze wil ik vrijdag gaan doen....Wel heb ik nog vreemde pijntjes in mijn buik...soort ongipijn..en denk nu dat het gisteravond ook wel eens mijn darmen konden zijn die van slag waren....zucht...

Lieve meiden ik hoop op mooi nieuws voor ons allemaal & wens jullie alvast weltrusten !! Dikke kus Noordje

12. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Noordje: Ik ga morgen thuis testen. Eigenlijk was t donderdag, maar de fert.arts zei terloops aan de tel "ja, woensdag of donderdag", dus we gokken erop dat t morgen wel kan.
    Wat zijn die wachtweken vreselijk he! Je voelt van alles en kan t niet thuisbrengen; het kan steeds van alles zijn.
    Ik moet zeggen dat ik op zich positief ben, maar ja.....nog 1 nachtje wachten. Ik denk wel dat als ik + test ik nog enigzins gereserveerd ben tot de eerste echo. Het blijft toch altijd spannend he!

AstridDi: ik had ook vruchtbaar slijm een paar dagen voor de 1e FM. Heeft niets met eigen cyclus te maken hoor, komt idd denk ik gewoon omdat je baarmoederslijmvlies goed groeit. Het komt vast goed!

Loesie en Mommy: Veel sterkte morgen; jullie zijn stoere chicks dus zet m op!!!!!!

Wachtbankjedames; kom op he! We kunnen t wel!

Tjonge, wat een spannende tijden.....!!!
    Ik ga nog ff lekker Grey's kijken (opgenomen van gisteren); ben benieuwd hoe t met Izzy afloopt!
    xxx hypo

13. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    loesje en mommy to be succes morgen meiden met de punctie!!!duim voor heeeeeeeeeeel veeeeeeeel bevruchte eitjes!!!!

Hypo morgen testen spannend!!!duimen!! duimen!!! duimen!!! jij moet wel + testen anders weet ik het echt niet meer!!!
    ben je grey's aan het kijken ik heb heb zitten janken gister was niet meer te stoppen wat een zielig aflevering:(:(!!!

Noordje heb nu ook af en toe last van ongi pijn wordt ik echt verdrietig van:(ben niet meer zo positief!!!zoals sabrien zei je kan beter voor de test datum ongi worden ben je er gelijk van af:x

elif succes met het gesprek morgen hoop dat je gauw de tp krijgt!

knuffel voor all the lady's

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hoi allemaal!

AstridDi: Bij mij in het zkh gaven ze aan dat ze ook eerst begonnen met dezelfde dosering als in 2004, ook al zat ik toen tegen overstimulering aan (23 follikels bij de punctie). Nu waren het er veel minder, maar de arts gaf aan dat de eierstokken meestal bij iedere volgende poging iets minder goed te stimuleren waren. Dus komt vast allemaal goed hoor!

Hypo: crossed fingers!!!!! Het moet nu toch eindelijk bij iemand goed gaan!!!!! Succes morgen, ik ga je in de gaten houden (hihi).

Noordje: Het wordt steeds een beetje spannender. Heb jij ook vrijdags de punctie gehad? Ik ga, denk ik, dan ook testen. Hopelijk allemaal hartstikke positief!

Ik heb vandaag wat buikpuin, ongi-achtig. Weet nog wel van de vorige 2x dat ik dat toen ook had (en het was wel gelukt), maar weet ook dat ik het had toen het niet lukte... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, dat dubbele gevoel ook!!!!!

15. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hypo ennnnnnnnnnnnnnnnn????????????????????

16. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Het is niet gelukt.....tis ff heel moeilijk nu!
    We gaan morgen nog wel een keer testen voor t idee (moest eigenlijk morgen, maar vandaag is al 2 weken na tp), maar we hebben geen hoop meer.
    Nu proberen me te gaan concentreren op mijn werk.
    xxx hypo

17. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    oooohhh meid wat kl... :( heel veel sterkte!!! en een
    mega dikke knuffel voor jouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs sabje

18. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

hypo, dikke dikke knuf meis!:(

loesje en mommy to be, heel veel succes met de punctie meiden!

meiden op het bankje, mijn duimen draaien voor jullie!

all, na 3 dagen bijna leeg te hebben gelopen, is het roodverlies sinds vanmorgen bijna weg. Lichamelijk is alles nu dus achter de rug, maar geestelijk blijft het zwaar.:( Morgen ben ik jarig en moet ik mijn pokerface opzetten, moet ik lachen en laten zien hoe blij ik ben, maar mijn hart huilt. Bijna niemand wist dat we een 5e poging gingen wagen en dus er weten ook maar een handje vol mensen van het wonder dat ons overkwam en het verdriet waar we nu midden in zitten. Morgen zouden we eigenlijk de 2e echo krijgen en het goede nieuws meteen met iedereen delen, maar nu zit ik daar met leegte in mijn hart...ik wou dat ik morgen kon overslaan!

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    HYPO Neeeeeee :(:(:(:(:(:(:( Wat is dit gemeen zeg! Dikke knuffel!!!!

Beehappy :(:(:( Heel veel sterkte meis! Het is niet niks ..... getsie ... donkere dagen, donkere tijden!!!!!

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ohhh Hypo en Beehappy... mijn hart breekt... Heel veel sterkte :(:(:(.

Kus, M

Deel Deze Pagina