Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    Hypo, nee hé ik had zo'n goede hoop bij jullie ik denk aan julie **KNUFFEL**

beehappy fijn dat je lichaam zich hersteld maar wat een klote dag morgen voor jou. Ik hoop dat je de kracht vind om door te gaan en toch een beetje kunt genieten van je verjaardag morgen.

ik heb net de punctie achter de rug en het is me reuze meegevallen. het is wat beurs down under maar ik kan niet zeggen dat ik omga van de pijn.
    er waren 10 follikels aangeprikt en er zijn 7 goede eicellen uitgekomen, het zaad van mijn lieve mannetje was ook goed en voldoende dus gaan ze straks de eitjes bevruchten.
    we moeten tot zaterdag wachten totdat we weten of ze goed bevrucht zijn en is dit het geval hebben we zaterdag aan het eind van de ochtend de turugplaatsing.
    lieve meiden alsvast bedankt voor jullie lieve woorden en meeleven, ik ga nu lekker een slaapje doen en laat me lekker verwennen door mijn mannetje vandaag.

loessie, hoe is het met jou gegaan???? ik hoop snel iets van je te vernemen hier
    kus

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Hypo en lieve Beehappy...

Een hele dikke knuffel voor mijn lieve forumdinnetjes....

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    :( :( Hypo, heb al in het wachtbankje topic geschreven................ wat ontzettend verdrietig :( :(. Veel sterkte. Denk goed aan jezelf.

Lieve Beehappy, wat moeten jullie toch door een hel gaan. Blij dat je lichaam "het" zelf heeft opgelost maar ontzettend verdrietig dat je afscheid moet nemen van jullie wondertje :(. Echt vreselijk vind ik het voor jullie. Kan me voorstellen dat je ontzettend tegen morgen aan opkijkt. Ik hoop dat je toch een enigzins leuke dag hebt en dat je steun krijgt van de mensen die het weten en die je er doorheen kunnen slepen........................ Dikke kus en knufffffffel

Marj, Sabje en Noordje, heel veel succes met testen en de komende dagen nog door te komen.......... Pfffffff wat zijn wij allemaal toe aan goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mommy to be, WoW wat een goede score zeg!!!!!!!!!!!!!!
    Ga duimen voor veel mooie kwaliteit embryotjes! Denk goed aan jezelf en laat je goed verzorgen vandaag! Rustig aan!!!

Hoop dat ik niemand vergeten heb, denk aan jullie allemaal

Knuff Sabrien

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hypo, een hele dikke knuffel voor jou!!! Tis gewoon kl*te!!!

Beehappy, fijn dat je lichaam alles zelf heeft gedaan. Nu ook nog in het koppie alles opruimen!!! Knuffel!

Aan alle wachtenden veel succes!!! Het is tijd voor positieve berichten hier!

Wij morgen weer door voor een volgende poging. Het wachten is op m'n menstruatie (ik denk dat ie morgen komt) en dan gaan de eerste spuiten er weer in!!! Maximale dosering Menopur dit keer. 's Ochtends 225 EH en 's avonds 150 EH. Let the eggs grow!!!

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi meiden,

hier ben ik dan eindelijk...sorry voor het lange wachten, maar het is best heftig geweest.
    even voor hypo....meissie, wat ontzettend rot zeg! (understatement) dikke knuffel voor jou!

Mommy, 7 eicellen, super zeg! En nu maar afwachten!

Ik moest vanmorgen om 7.50 aanwezig zijn en kreeg gelijk een flinke dosis pijnstilling. Die begon wel te werken na 10 minuten!
    Lekker duf naar de kamer van de gyn.
    Daar werd ik klaargelegd enz. Toen kon het beginnen. De rechterkant was weer erg pijnlijk en ze moesten ook nog op mijn buik duwen, omdat ze er moeilijk bij kon.

Daarna ging ze naar de andere kant...en toen raakte ze een vaatje. Ik voelde het bloed er gewoon uitstromen. Toch maar die follikels aangeprikt. Daarna moest ze een ontzettend lange tampon inbrengen om het bloed te stoppen.
    En of dat nog niet genoeg was, moest ik ook een catheter in! Omdat die tampon op de urinebuis duwde en die verstopt was.

Heb 2 uur met die dingen ingezeten, terwijl vriendje naar zwolle ging. M'n moeder was gelukkig bij me, dus had wel wat afleiding.
    Na een poosje belde he, er waren 6 eitjes gevonden en het zaad was goed genoeg...
    Toen vriendje onderweg was, mocht gelukkig alles eruit bij mij, maar ook dat was nog even erg pijnlijk...

Ik loop nu als een oud omaatje en heb echt veel pijn! Moet het goed in de gaten houden!

Ik moet afwachten tot vrijdag, dan worden we gebeld. Zondag hebben we dan (evt) de terugplaatsing!

Ik ga weer plat, want mijn buik begint te protesteren!

Knuffel voor jullie!

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

ff snel, mommy en loesie, mooie score meiden! Ik ga heel hard duimen voor een goede bevruchting!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    oei loesie, wat erg dat je zoveel pijn hebt gehad!
    Echt niet prettig hoor.
    Ik duim voor een goede bevruchting!!!

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Loesie, pffff! Hopelijk heb je snel minder pijn. Ik herken het, dat geduw op je buik. Hebben ze bij mij deze keer ook moeten doen en dat was zo pijnlijk...
    Mom2bee: super!

Hypo: Ook jij dus niet...

Zelf heb ik vanochtend kruitvattests gekocht. Was tegen half 12 thuis en kon het niet laten... heb stiekem (hihi) een test gedaan. Weet eigenlijk niet of de pregnyl wel helemaal uit mijn lijf is, maar.... vandaag testte ik positief! Ik blijf nog steeds heel 'nuchter', en denk nog steeds dat ik gewoon te vroeg heb getest (14 dgn na laatste pregnyl 10.000 eenheden...). Maar de streep was niet heel licht, best al duidelijk te zien. Brrrrrrrrrrrrr, wordt nu nog zenuwachter ervan!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat spannend marj ik hoop het zo!!

10. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    loessie wat balen at het bij jou niet zo makkelijk is gegaan. lekker rustig aan doen meid, ik hoop dat de pijn snel over gaat en dat je vrijdag goed nieuws hebt.

marj dat klinkt toch al erg positief bij jou wanneer mag je echt!?! testen.
    ik ga voor je duimen dat het echt positief is en dat jij als 1e mag plaatsnemen bij de zwangere stoere chicks!!!!

ik voel me nog steeds super, ben lekker verwend vandaag door mijn mannetje. ik ga nu lekker naar bedje toe, morgen nog een vrij dag en vrijdag weer aan het werk en dan alweer weekend.
    meiden welterusten allemaal
    kus

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    mag de 23ste testen (15 dgn na tp)

12. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Gisterenavond een heel verhaal getypt .. wou ik het "opslaan", geeft de site errors ...grrrrrrrrrrr

Dus ff in het kort! Mommy en Loesje !! Perfecte score zeg! Nu gaan mijn duimen weer draaien voor mooie emmy's!
    Laat jullie maar lekker verwennen door je man!!

Marj !! Volgens mij is het heeeeel hoopvol bij jou hoor!
    5000 EH pregnyl is na 7 dagen uit je lichaam en 10000 na 12 dagen ! Dus als jij nu 14 dagen na pregnyl zit, dan denk ik dat je nu een posi test hebt !!!

WOW !! Gaat dan het zwangerenlijstje weer gevuld worden ??

SPANNEND !!! Gewoon elke dag testen en kijken of de streep duidelijker word hahaha

Morgen mag ik eindelijk voor mijn 1ste FM! Zelf heb ik het idee alsof het al flink bezig is van binnen !! Heb af en toe steken/krampen en mijn broek zit niet lekker meer 8). Lijkt wel alsof hij strakker zit nu ..
    Nou .. nog 1 dag wachten en gelukkig heb ik de echo al om 8.10 uur, dus hoef ik ook niet nog eens lang op de dag zelf te wachten :D

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wil alle wachtbank dametjes nog even heel veel succes en sterkte wensen die laatste moeilijke dagen. Hoop dat de positieve testen ons hier om het hoofd vliegen!

Marj, pfffff spannend. Je hebt wel erg vroeg getest ;), hoop dat de test aan het einde van de wachtweek knallend positief is!!!! Klinkt inderdaad erg hoopvol :D.

Loesie, jeetje wat een heftige punctie zeg. 6 Eicellen mooie score joh!!! Heb ook alle 2 de puncties een blaaskatheter gehad! Doe maar rustig aan en laat je maar goed verwennen. Denk goed aan jezelf. Ik ga duimen voor een mooie bevruchting!!!!!!!

Ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hypo wat balen meid, sterkte met dit een plekje te geven ;)

mommy, en loesie, goeie score hoor :), loesie wat een heftig verhaal zeg, doe het idd maar heel rustig aan.

marj, wow, dat klinkt goed zeg, ik denk dat de pregnyl al uit je lichaam is hoor ;)

sabrien, lekker gereden in jullie nieuwe auto, dikke knuf;)

ik heb vanmorgen een testje gewaagd, 10 dagen na de tp, ik weet het het is erg vroeg, en hij was ook negatief, helaas, morgen ochtend test ik weer.

x lisa.

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Lisa,

NEEEEEEEEEEE, negatief.......... misschien is het nog te vroeg 10 dgn na TP!!!!!!! Ik hoop het zo :) !!!!!!!! Inderdaad morgenvroeg weer testen. Ik duim stevig verder hoor! Wij hebben 11 dgn na TP getest negatief en toen zeiden ook heel veel tegen ons, misschien echt te vroeg getest. Sommige collega's van mij testen pas 1 week overtijd positief. Ik heb me dan ook voorgenomen nooit meer te vroeg te testen, want eigenlijk weet je nu nog niks ;). Succes met die laatste onzekere uren...............pfffffffffffff. Knuff

Enne Lisa, we hebben heerlijk gereden in onze nieuwe auto, we zijn helemaal trots!!!! Voelt heerlijk!!!Mijn man is ermee naar het werk (pronken) ik mocht met de oude (staat te koop) gaan hihihihi.

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoe Loesie, wat een heftig verhaal zeg.... Hopelijk morgen goed nieuws :).

Liefs M

Oh ja...

Ik ken er nog één: "Kijk naar de zon, dan valt de schaduw achter je...."

17. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi Lady's hier gaat het nog steeds goed!! geen ongi wel de pijn ik hoop zo dat het normaal is!!!nog 2 nachtjes slapen:$wordt helemaal gek:(

loesie / mommy to be goed gedaan meiden!!!

lisa kan heel vroeg zijn meid!!!!!! voel je je voor de rest goed???? blijven duimen!!!!

marj spannend!!!!

liefs sabje

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hey meiden,

Nou, zojuist de eerste FM gehad.
    Er zitten 4 grote eitjes links (gemiddeld 10 mm) en rechts zitten er 4 (tussen de 10 en 15 mm) en 1 van 16 mm.
    Verder zaten er nog wel wat kleintjes, maar ze verwachtte niet dat die mee gaan doen.
    Maandag moet ik nog 1x voor een echo.

Verwachting is dat de punctie woensdag de 25e zal gaan plaatsvinden.
    En dan zullen we op zaterdagochtend gebeld worden met de uitslag en die middag dan de TP.

Joepie !!! Dat zou dus betekenen dat ik rond 10 dec. eracht kan komen of ik zwanger ben!!!!

19. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Helaas.................... mag ook ik het lijstje met zwangeren niet aanvullen.....Ben gister ongesteld geworden, was eerst nog positief...dacht kan nog een innestelingsbloeding zijn, maar helaas het mag nog niet zo zijn !!

Hypo ; wat ontzettend sneu, die stomme bolletjes ook...ze hebben je gewoon voor de gek gehouden. Dikke knuffel meid, nu een moeilijke tijd...maar we gaan door !!! En ik denk dat we het beste afleiding kunnen zoeken !!

Sabje ; voor jou morgeneen superspannende dag, ben zo benieuwd !!
    Laat je snel van je horen ? Op 't zwangerbankje natuurlijk he !!

Marj ; Ik had vandaag ook willen testen maar nu niet meer nodig, maar het is vandaag 14 dagen na de TP, dus als ik jou was...TESTEN..en dan met weer met positief resultaat !!! Ik duim voor je !!

Lievelievelieve Beehappy ; Ik hoop dat je ondanks deze moeilijke tijd toch een fijne verjaardag hebt gehad. Heel veel sterkte met een plekje geven + een dikke knuffel !!

Astridi ; Heel veel succes met je FM, ik hoop op een mooie score !!

Lisa ; Ik hoop dat je te vroeg hebt getest, en dat als je dit weekend opnieuw een testje waagt hij positief zal zijn !!!

Mommy to Be ; Fijn te horen dat de punctie goed is gegaan ! En nu morgen afwachten, spannend he !! Ik hoop dat er heeft bevrucht zijn en dat jullie mogen komen voor de TP !! Maar je had er 7, dus dit komt vast goed !! Lekker rustig aan, en maak je maar vast klaar voor morgen ;)

Sabrien ; Hoe gaat het met jou ? Heb je het al een beetje kunnen verwerken ? En heb jij al meer nieuws wanneer er een eskimootje wordt teruggeplaatst ?

Sikki ; Hoop dat je vandaag mag beginnen met spuiten ! Heel veel succes meid !! En het mag nu toch wel een keertje zo zijn met de 4e keer !! Zet 'm op !!

Loesie : Jeetje zeg, wat een belevenis....gelukkig dat het weer beter met je gaat en dat je 6 eitjes hebt !!! Doe het rustig aan, laat je lekker verwennen en nu op naar de TP !!

Vandaag ga ik even bellen met het ZH, of ik maandag wel of niet moet komen voor de bloedtest. En hoe nu verder, hoe lang het duurt voor ze eventueel een eskimootje kunnen terugplaatsen. Nu even moeilijk...heb ontzettende buikpijn, mijn lichaam is echt even aan het ontladen. Gisteravond heb ik lekker gejankt, mijn man was zo lief en m'n zusje...hebben tot laat gekletst, dit heeft mij goed gedaan !! Positief gaan we we weer verder, en we gaan voor de volgende poging !! Weet iemand van jullie ook of een TP van een cryo ook wordt gezien als ICSI poging ?

Lieve meiden heel veel succes allemaal & een dikke knuffel !

20. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Wie heeft het lijstje ? Zou een nieuwe maken..maar lukt niet helemaal....

Deel Deze Pagina