Noordje, jij ook al slecht nieuws Een hele dikke knuffel meid! En een cryo tp valt onder de behandeling waar ze uit zijn gekomen. Dus niet als nieuwe poging!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Yasmine1974 1e IVF Afspraken van stoere chicks: 21 november sabje79 testen 23 november AstridDi 2e FM 23 november marj testen 23 november Lisa testen 23 november Yasmine1974 echo 25 november Marjah 2e gesprek en echo 25 november AstridDi waarschijnlijk punctie Stoere chicks op het wachtbankje: 7 november sabje79 terugplaatsing 1 top cryo 8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's 9 november Lisa tp 1 topembryo Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's
Noordje, jij ook al meis...dikke dikke knuf! Astrid, zo dat klinkt al hoopvol, ik hoop dat maandag de punctie gepland kan worden! all, ik ben mijn verjaardag doorgekomen, maar was gewoon erg dubbel allemaal. Ik ben blij dat ik daar weer en jaar vanaf ben!
Noordtje... sterkte meid!! Klote hoor!!! De meiden die nu nog wachtende zijn... jullie maken nu wel steeds meer kans (statistisch gezien dan hé) om wel zwanger te worden, want er zijn altijd vrouwen die wel zwanger worden van een IVF poging!! En nu we al met een stuk of 5 van de 15(??) op de niet zwanger bank zitten, hebben jullie statistisch gezien meer kans om op de zwangeren bank te komen zitten!! Dus ik duim nog ff verder voor jullie!! Zet hem op!!!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Yasmine1974 1e IVF Afspraken van stoere chicks: 21 november sabje79 testen 23 november AstridDi 2e FM 23 november marj testen 23 november Lisa testen 23 november Yasmine1974 echo 25 november Marjah 2e gesprek en echo 25 november AstridDi waarschijnlijk punctie Stoere chicks op het wachtbankje: 7 november sabje79 terugplaatsing 1 top cryo 8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's 9 november Lisa tp 1 topembryo Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Hypo 18-11-2009 test negatief&ongesteld, nog 1 cryo Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's
Hhmmm...niet zo heel goed nieuws hier... Noordje, ook bij jou niet gelukt...wat ontzettend kl*ten voor jullie! Sterkte meis! Beehappy, dat heb ik gemist, alsnog van harte...kan me voorstellen dat het nu even niet uitkwam! Ik denk aan jullie! Astrid, woensdag waarschijnlijk al de punctie! Wat ga je snel joh! Ik duim dat er wat goede eicellen tussen zitten! Voor de rest ook een knuffel! Hier om 12.00 strak een telefoontje gehad van zwolle! Van de 6 eicellen zijn er 5 bevrucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is heel goed nieuws!! Zondag om 12.55 hebben we de terugplaatsing. Als er cryo's zijn wordt er 1 teruggeplaatst, als ze niet kunnen worden ingevroren krijgen we er 2 terug! Mag dan 6 december testen, een dag voor mijn verjaardag! Zou dat geen leuk cadeautje zijn! Liefs
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Yasmine1974 1e IVF Afspraken van stoere chicks: 21 november sabje79 testen 22 november Loesie terugplaatsing 23 november AstridDi 2e FM 23 november marj testen 23 november Lisa testen 23 november Yasmine1974 echo 25 november Marjah 2e gesprek en echo 25 november AstridDi waarschijnlijk punctie Stoere chicks op het wachtbankje: 7 november sabje79 terugplaatsing 1 top cryo 8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's 9 november Lisa tp 1 topembryo Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's
loesie, dat is goed nieuws, 5 van de 6! Op naar een succesvolle TP en een prachtig Sinterklaas/verjaardagscadeau!!!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Yasmine1974 1e IVF Afspraken van stoere chicks: 21 november sabje79 testen 22 november Loesie terugplaatsing 22 november Lindinha punctie 23 november AstridDi 2e FM 23 november marj testen 23 november Lisa testen 23 november Yasmine1974 echo 25 november Marjah 2e gesprek en echo 25 november AstridDi waarschijnlijk punctie Stoere chicks op het wachtbankje: 7 november sabje79 terugplaatsing 1 top cryo 8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's 9 november Lisa tp 1 topembryo Stoere zwangere chicks: Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's
OOOOOOOH noordje vindt dit zo erg meid!!! hoe gaat het met je nu???kl....die ongi:xheel veel sterkt mega dikke knuffel meid! Loesje dat zijn er veel goed gedaan meid!!! en dan de zondag de tp ga heeeeeel hard voor je duimen Elif wanneer gaan jullie voor de tp??? Beehappy knuffel!!! Hoe gaat het met de andere meiden op het wachtbankje?? Hier gaat het nog steeds goed geen ongi te zien wel nog steeds het gevoel maar in mindere maten ik heb een beet je hoop! vindt het zo eng en tegelijker tijd spannend!!!!!aan de andere kant kan ik het gewoon niet geloven als het zover is!!
noordje ooooooooooo nee hé! heel veel sterkte meid**knuf** loessie SUPER!!! 5 van de 6 das echt goed zeg! zijn het allemaal toppers of weet je dat nog niet? heel veel succes zondag sabje nog maar 1 nachtje en dan mag je al testen, ik ben benieuwd zorg maar dat jij de eerste wordt die het zwangere lijstje gaat vullen, succes meissie ik kom morgenvroeg meteen kijken. alle andere stoere chicks hoe gaat het? hier nog een nachtje totdat we horen of of wij bevruchtingen hebben, eigenlijk heb ik heel goede hoop maar goed om 9.15 uur weten we meer en dan daarna meteen naar eindhoven voor de terugplaatsing.
Noordje en Lisa, sterkte meissies......................... ik denk aan jullie!!!! Dikke knuff Sabje en Marj, ik duim voor jullie!!!!!!
He bah, weer allemaal rot nieuws hier zeg!! Wat had ik het gehoopt dat er een hele lijst zwangeren zou komen. Sterkte voor alle meiden die weer rot dingen te verwerken hebben. Voor de meiden die in afwachting zijn: ik duim nog ff voor jullie door!! Ik ben vandaag weer naar het ZH geweest, ik mag nu toch!!! ALS ik voor 1 december ongi wordt, een IVF in december gaan doen. Als ik na 1 december ongi wordt, mag ik helaas pas in januari aan de slag ivm de kerstsluiting van het ZH. Ze gaan rond stimulatiedag 6 gaan ze een cyste punctie doen. Jaja, een cystepunctie: wat ze dus eerst eigenlijk niet aan durfden bij mij.... Maar ze hebben nu gezien dat mijn cyste idd niet iets gekrompen is in de afgelopen dikke 2 weken, dus langer wachten heeft geen zin.
hey maartje eindelijk iemand met goed nieuws!!!! wanneer verwacht je zelf je ongi? ik ga in elk geval duimen dat je voor de 1e ongi word en dan zwanger 2010 in zet em op meid. lisa ik had jou verichtje straks gemist maar een hele dikke knuffel en sterkte