sabje gefeliciteerd!!!!!! ff snel net gebeld en we hebben 3 embryo's!!! moet nu gaan rennen want we moeten om 10.30 uur in het zh zijn dan krijgen we er 2!!! teruggeplaatst. tot straks meiden
Lisa wat erg meid dat het niet gelukt is vind het zo erg Hele dikke knuffel!!! ( hoe dubbel berichtje word dit zeg) Sabje van harte gefeliciteerd!!! Goed om te horen eentje ook van een cryo topper zwanger , jij geeft de mensen weer moed. Marj wat spannend ik denk idd toch dat we je mogen feliciteren hoor!!
mommy to be bedankt meid! spannend!!!!! heel veel succes!!!!!laat gauw horen hoe het is gegaan! Sikki dank je meid!!!!! elif bedankt meid!!!!! wanneer heb jij je tp??? meiden heb 14 december de 1e echo kan niet wachten!!!!! ben zo hyper vul alles verkeerd in en steeds wijzigen moet niet gekker worden!!! knuffel!!!!!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Yasmine1974 1e IVF Afspraken van stoere chicks: 22 november Loesie terugplaatsing 22 november Lindinha punctie 23 november AstridDi 2e FM 23 november marj testen 23 november Lisa testen 23 november Yasmine1974 echo 25 november Marjah 2e gesprek en echo 25 november AstridDi waarschijnlijk punctie 14 december sabje79 1e echo om 4 uur Stoere chicks op het wachtbankje: 8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's 9 november Lisa tp 1 topembryo Stoere zwangere chicks: sabje79 Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's
wauw dat staat mooie heh: zwangere stoere chick Ik moet op dag 3 van mijn cyclus laten bloedprikken, dan weer op dag 11 bloedprikken en echo, dan krijg ik te horen wanneer ik de pregnyl moet zetten tja ik raad in de week voor kerst zoiets de tp, tenminste ongeveer. sabje geniet lekker hihih
Eindelijk een zwangere in ons lijstje! Gefeliciteerd Sabje! (het bewijs dat t bij cryo's wel kan, dat is voor ons goed om te weten) Geniet er lekker van meid! Lisa: hoe voel je je? Is t een beetje gezakt? Geef je maar ff over aan het rotgevoel; die gevoelens moeten er ook uit! Sterkte meis! Maartje: supergoed nieuws dat je verder mag! Weer een beetje licht in de duisternis. Marj: Tja, een streep is een streep inderdaad! Het zou wel super zijn natuurlijk, maar ik snap dat je je nog even inhoudt. Jemig, wat een hoop verdrietig nieuws in jouw omgeving. Dat werkt dan ook wel weer relativerend. Sterkte!
Lisa Dikke knuf meis !!! Sabje !!! Yahoeeee !! Nu gaan we er gewoon vanuit dat je over 8 maanden een wolk van een baby hebt !!! Marj .. spannend !!!!!!!!!!!!!!
Sabje, stoere zwangere chick!!!!!!!!!!! JOEPIE . Maartje, wat goed dat jullie weer verder kunnen. Nu MOET het gaan lukken!!!! Mommy, to be. Gefeliciteerd dat deze 2 toppers maar lekker bij jullie mogen blijven de komende maanden!!!!!!! Ik ga zo lekker nog effe shoppen met mijn beste dinnetje, doei!!!!!!
Sabje, GEFELICITEERD!!! Ik hoop je vanaf maandag te vergezellen in het rijtje! Dank jullie voor jullie lieve berichtjes.
Sabje, GEFELICITEERD!!! Ik hoop je vanaf maandag te vergezellen in het rijtje! Dank jullie voor jullie lieve berichtjes.
zo ben ik dan eindelijk!!!! we zijn nog ff lekker gaan shoppen met zijn drietjes bij ikea, en natuurlijk koffie met een flink stuk gebak gegeten. er zijn dus 2 emmy's terug geplaatst vsn goede kwaliteit. 1 was 7 cellig en 1 was 9 cellig het klinkt voor mij niet slecht! zo ik ga nu lekker op het wachtbankje zitten maandag 7 december mag ik testen. als iemand het lijstje aan wil passen graag want ik heb geen idee hoe dat werkt ik ga morgen ff bijlezen want ik krijg zo nog bezoek. meiden allemaal een hele fijne avond
Mommy ... Hoe ging de TP ?? Nu 2 weekjes duimen maar weer @All, hier heb ik het idee dat de eitjes nu ineens flink aan het groeien zijn. Heb behoorlijk wat last van mijn buik vandaag (drukkend/steken/krampen) dus ik weet bijna zeker dat aanstaande woensdag mijn punctie is. Nouja, maandag om 9 uur zal ik het weten, want dan heb ik de 2e FM. Hoe gaat het met de rest ???
Mommy to be gefeliciteerd met je top emmys nu lekker genieten en 7 december lekker positief testen blijf duimen voor je Beehappy dank je wel meid knuffel!!!! Marj gewoon doen maandag mijn volgen Astridi spannend!!!!! dat je misschien ook volgende week de punctie hebt laat de eitjes maar mooi door groeienniet fijn dat je het voelt!! Sabrien hihi knuffel Noordje hoe gaat het met je meid?????knuffellllllllll Loesie morgen de tp hoe laat? dan zwaai ik terug hihi Willen wij het allebei vandaag aan onze beste vrienden vertellen zijn ze niet thuis eerst bij mijn vriendin langs niet thuis en bij zijn goede vriend ook niet thuis!!!!morgen maar weer een poging doen vandaag ook op visite geweest bij mijn schoonouders had het wel moeilijk er mee om mijn mond te houden omdat zij niet weten dat we nog een poging waagde dit jaar wil hun echt verrassen met de echo maar moeilijk moeilijk het liefst schreeuw je het van de daken!!!!genoeg over mij!! liefs sabje
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Yasmine1974 1e IVF Afspraken van stoere chicks: 22 november Loesie terugplaatsing 22 november Lindinha punctie 23 november AstridDi 2e FM 23 november marj testen 23 november Lisa testen 23 november Yasmine1974 echo 25 november Marjah 2e gesprek en echo 25 november AstridDi waarschijnlijk punctie 14 december sabje79 1e echo om 4 uur 7 december Mommy to be testen!! Stoere chicks op het wachtbankje: 8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's 9 november Lisa tp 1 topembryo 21 november Mommy to be tp 2 top emmy's Stoere zwangere chicks: sabje79 Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's
Hihi Mommy to be: dank je wel voor de dans! Ik ga dapper meedansen!! Doet iedereen vor mij met ons mee?? WHAAAA lees net dat je een 9-cellige en een 7-cellige hebt meegekregen!! Dat is supergoed meid!! En aangezien mijn arts zegt dat je stapje voor stapje moet kijken, wil ik je ff feliciteren met je super emmy's!!!! Ik ga duimen dat ze lekker in je warme buikje een mooi plekje gaan vinden om in te nestelen!!! Marj, wat een ellende allemaal! Ik hoop echt heel hard dat er nu een lichtpuntje aan het groeien is in je buik!! Een aangezien je al 14 na de prik zit, heb ik redelijk goede hoop!! Sabje!!!!! WHHAAAAAAAAA!!!! WAAAAHHHH WHAAAAAAAH!!! Onze eerste SuperstoerezwangereIVFchick op het lijstje!!!!!!!!! Super gefeliciteerd meid!! Ik ga voor je duimen dat je straks een super echo zult gaan hebben!! Ga je een mooie banner maken om af te tellen tot aan 14 december?? hihi!!! ben echt heeeel blij voor je!! Sikki, succes met de eerste spuiten weer!! Ga maar lekker broeden!! Loesie, veel succes voor morgen met je TP!!! Zorg maar goed voor een warm nestje in je buikkie!! You gooo girl!!! Enneh, pak jij dan straks ook mijn hand vast?? ZO herkenbaar trouwens over dat weer een jaar dan voorbij!! Daar was ik ook zo bang voor met oudjaarsavond... wetende dat ik echt geen behandeling meer voor oud en nieuw zou gaan krijgen... Als het goed is, ben ik straks rondom mn ongi op oudjaarsdag... Owwww wat hoop ik toch dat ik ook super het jaar uit mag gaan met een klein beebje in mn buikkie!! Lieve Elif, leuk om jou ook weer ff voorbij te zien komen!! Top dat er al een globale schatting is wanneer jij je cryo's mag oppikken!! De kans bestaat dat we straks ongeveer gelijk op gaan lopen!! Jij alleen dan met cryo's en ik hopelijk dan met een verse poging!! Moest trouwens van de week aan je denken.. Ik keek naar Private Practise.. Een programma/serie op ik dacht net5. Gaat over een aantal dokters, waaronder ook fertiliteits. En stel (twee maand aan het proberen geweest !?!) kreeg te horen absoluut geen kids te kunnen krijgen, maar uiteindelijk kon het wel via tese en omdat de dame toevallig haar ovulatie had, hebben ze ff snel een eitje gepuncteerd en ff een zaadje uit de bal van de man weten te halen.... GRRRMMMM!! Man wat kreeg ik het ff te kwaad om de domheid en stomheid waarin zo'n programma de leken die kijken het waanbeeld willen geven dat het allemaal zo makkelijk en eenvoudig is... Niets niet de pijn van de man, de onzekerheid of er wat gevonden gaat worden, en natuuuuurlijk werd er wat gevonden... ZUCHT!! Ik vond het wel een leuke serie om te kijken, maar ze hebben het in mijn ogen verpest door te doen alsof IVF en TESE zo makkelijk en leuk en gezellig is. Zo, dat moest ik ff kwijt aan mijn lieve ZP -dinnetje!! Astrid, succes dan voor woensdag!! Weet niet of ik iemand overgeslagen heb... Zo ja, das niet de bedoeling Ben erg moe. Heb maar kort geslapen en ben nu weer echt aan mn slaapie toe en moet nu goed voor mn lijf zorgen zodat ik lekker op tijd ongi ga worden!!!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 3e ICSI Yasmine1974 1e IVF Afspraken van stoere chicks: 22 november Loesie terugplaatsing 22 november Lindinha punctie 23 november AstridDi 2e FM 23 november marj testen 23 november Lisa testen 23 november Yasmine1974 echo 25 november Marjah 2e gesprek en echo 25 november AstridDi waarschijnlijk punctie 30 november Maartje84 uiterlijk ongi worden om door te mogen voor een 2e poging IVF1!!!! 7 december Mommy to be testen!! 14 december sabje79 1e echo om 4 uur Stoere chicks op het wachtbankje: 8 november Marj terugplaatsing 2 topembryo's 9 november Lisa tp 1 topembryo 21 november Mommy to be tp 2 top emmy's Stoere zwangere chicks: sabje79 Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF1 afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reageerdende eierstok Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's --- Heb mezelf weer aan de afsprakenlijst toegevoegd!! Ik heb namelijk de afspraak om dan uiterlijk ongi te gaan worden!! Hihi wat lijkt het zo weer echt!!!