ohh hij is echt echt positief 14dagen na terug plaatsing!hihi! mijn pregnyl zou wss morgen uitwerkt zijn. 12dagen na zetten
@astrid: ik heb eerst steeds 5000 gespoten, bij icsi 10000, bij TP weer 5000. alle keren was na dag 7 de hcg uit mn lijf.
maartje, laat je niet gek maken hé! ik ben nog steeds voor je aan het dansen en spontaan in een paar dagen 1,5 kg afegevallen! astriddi heel veel succs meid! laat je na de punctie maar lekker verwennen you go girl!!! klingel welkom hier en voel je idd zoals andere ook zeiden lekker thuis hier. ook jij heel veel succes met alles. hier vandaag een ongelofelijke k*tdag, spanning kwam er vandaag heel heftig uit, ik was al de hele ochtend tegen mijn tranen aan het vechten en tot overmaat van ramp heb ik ook nog een flinke ruzie gehad op mijn werk. aaaarch:x:x:x gelukkig is ht nu opgelost en hopelijk blijft het ook zo.(ik werk met alleen maar mannen en die kunnen zo lomp zijn) daarna nog DE griepprik halen voor mijn kleine prinses daar had ik ook al 2 dagen buikpijn van. maar wat een kanjer is die kleien meid ze heeft geen krimp gegeven geen traantje niks ik ben zo supertrots!!! loessie hoe is het met jou? zit je nog lekkr op het bankje?
@Snippie ! Nou, dan maar eens testen en kijken wat het resultaat is @Klingel, okay, dus bij jou maakte het niet uit! Ik heb het nooit gechecked bij mezelf. Ik weet wel dat de laatste poging (in 2004) ik 4 dagen voor de eigenlijke testdag ik een duidelijk positieve test in handen had, dus dat was 10 dagen na TP en dus 15 dagen na pregnyl (toen ook 10000 EH). Ik zal het wel ff gaan zien de komende dagen Het zal mij benieuwen! Baal nu alleen wel dat mijn lichaam al op de HCG reageerd. Tieten doen dus echt pijn en voel me af en toe beetje weeig, vreemde smaak in mijn mond etc ... naja ... tis voor een goed doel allemaal
Oh, klingel, wat een ontroerend verhaaltje zeg! Doet Nadine het goed?!?! Misschien wil je het niet beantwoorden omdat het om iemand anders gaat, maar is het toeval dat ze 2x te vroeg bevallen is, of is er iets medisch?! En wat ontzettend lief dat jullie haar op deze manier allemaal steunen! Astrid, haha, jij komt je tijd wel door met testen! Ik heb ook de hele dag al zo'n rare smaak in mijn mond, maar mijn pregnylspuit is alweer 8 dagen geleden en het was 5000IE...en volgens mij is die eerder uit je lichaam! Volgens mij komt het door die vitaminepillen die ik slik! He mommy toch! Wat vervelend dat je ruzie op je werk hebt gehad! Maak je niet te druk/gestresst, is niet goed voor de beebjes! Fijn dat je eruit bent gekomen! En wat goed dat je meisje zich zo goed heeft gehouden!!!! Lindinha, goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt! Je hebt vast niks gemist met dit rotweer! Ik zit nog lekker op het bankje hoor. Soms slaat ineens de schrik om mijn hart, dan denk ik: het is vast allemaal weer voor niks geweest en je zit gewoon op de dag te wachten dat je afveegt en wat bruinverlies spot! Ik weet dat ik zo niet mag denken en gelukkig denk ik ook heel vaak positief, maar soms heb ik gewoon die kriebels! Morgen weer lekker aan het werk, fijn wat afleiding! Meiden, ik ga zo lekker slapen! Weer een dag voorbij! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
@Klingel: wij laten (hopelijk) morgen 2 emmies terugplaatsen, voorgaande tp hebben we elke keer 1 emmie terug laten plaatsen, heeft helaas niet aangeslagen, dus nu maar een keer voor 2 ukkies, hopelijk hebben we nog wel cryo's over dan.... morgen om 11 uur weten we meer!!
Hoi allemaal! Nog steeds is het besef hier niet dat het is gelukt. Heb foto van DE test in mijn album gezet. Pak de test ook vaak even erbij. Het is bij de meesten nu ook afwachten?! Maartje, ik hoop zo dat je ongi snel komt! Liefs!
mraj gaaf zo'n test hihi!!! ik wil ook! nog ene weekje geduld! hoe voel je verder? en astrid echt ga echt niet voor nod testen hoor
JOEHOEOOEOEOEOOEOEOEOEOEE GOED NIEUWS!!!!!!! Ben net gebeld door het ziekenhuis, we hebben 7 embryo's!!! Vanmiddag om 14 uur krijgen we er 2 teruggeplaatst en ze gaan er sowieso 4 invriezen en misschien 5. Eentje bleef nog een beetje achter op de rest, maar ze kijken het nog even aan tot vanmiddag en laten vanmiddag weten hoeveel ze definitief gaan invriezen!!!
Lindinha, hier ook nog even gefeliciteerd !!! Succes met de terugplaatsing! Marj, WAUW even gespiekt naar je test !!! Superrrrr. We gaan gewoon keihard duimen voor een goede echo, het is en blijft zeker spannend!! Voor nu genieten!!!!
Lindinha WOW Goed zeg!!! Nu lekker warm houden Nou ....... de fert.arts zag maar 12 grote follikels op de echo maandag. De arts vandaag dacht dat ze er maar 13-14 follikels had aangeprikt ... 3x raden wat de totale uitslag is !! 15 eitjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanonne .... Toen ze ging checken of ze al uitgeteld waren, waren ze nog maar op de helft van de buisjes (10 buisjes, dus 5 gechecked) en toen hadden ze er al 7 gevonden! Zaterdag worden we tussen 10 en 11 gebeld voor de uitslag en dan die middag de TP. De punctie deed me flink zeer, en vooral links (ondanks dat rechts de meeste follikels zaten). Maar we hebben het weer gehad! Af en toe nog wat steekjes, maar eigenlijk voel ik me prima Nu is het wachten op het telefoontje
hey meiden, Net terug van het ziekenhuis, 2 mini-baby's aan boord momenteel en 4 in de vriezer. De ene emmie die wat achterbleef heeft uiteindelijk niet ver genoeg doorgedeeld, vanmorgen was het een 4-cellige en later 5-cellig, dus niet genoeg om in te vriezen, maar goed we zijn al super blij met 4 cryo's en natuurlijk onze 2 emmies!!! Nu maar weer afwachten....zucht.... Astrid, wow wat een goed resultaat zeg!!! Hopelijk worden er veel bevrucht en hebben jullie zaterdag ook de tp en hopelijk nog wat cryo's. Hoeveel laten jullie terugplaatsen?
Kan kloppen, bij de 1e en 2e behandeling mochten wij er ook maar 1 terugplaatsen, vanaf 3e behandeling mochten we zelf kiezen.
wauw astrid wat goed!! Denk wel goed aan mijn woorden vergeet ze niet!! Over de punctie bij mij was het ook hetzelfde, waar de meeste eitjes zaten deed minder pijn dan de andere kant erg gek hihi. lindinha nou over 2 weekjes wachten we op een positieve test van je hihi. succes hoor. xxx