Mommy to be nee toch meid!!! jij ook al bahhhhh sterkte meid!!! wat kan je weer snel beginnen???wel makkelijk! Ik hoop dat alles goed gaat met je neefje!!! Loesie jeetje wat een verhaal!!!!!! wat erg voor die vrouw *huil* Snippie moed houden meid niet opgeven!!!blijven duimen!!!! lisa hoe gaat het met jouw??????? Sikki jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ga heel hard voor jouw duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!waar komen ze vandaan hihi ben echt blij voor je!!! knuffel!!!!!
Hé allemaal, wat een trieste dingen lees ik hier! Loessie, verschrikkelijk! Een jong persoon hoor je niet te verliezen... Hier gaat alles nog goed. Voel mij nog steeds hetzelfde, geen kwaaltje te bekennen. Vind ik ook wel verontrustend, aangezien ik bij mijn vorige zwangerschappen al snel erg moe was (en bij de laatste 3 maanden lang heb overgegeven...). Ik duim nog steeds heel hard voor jullie en hoop snel allemaal meiden op een roze wolk voorbij te zien komen! Liefs Marjan
Astrid, nee nog niet ongi geworden. Heb vandaag wel een labiel gevoel, dus pms is nu comming Sikki!!!!!!!!!!! Yeah!! 8 eicellen!!! Whoehoeee!! Hier moet de lucky one bij zitten!! *doet een vreugdesdansje voor Sikki!!* Mommy to be, dikke knuffel!! En heel veel geluk met je nieuwe poging gewenst! Fijn dat je direct door mag. Ohh lees nu net over je neefje... Wat verschrikkelijk... ik ga een kaarsje voor hem branden! Loessie... Wat verschikkelijk nieuws.. Veel sterkte gewenst!! Naar de wachtbank dames: statistisch gezien moet er nu nog minstens 2 zwangeren bij komen hoor!! Toi toi toi!! Ik weet niet of ik het hier al genoemd heb, maar 14 januari hebben we intake in Dusseldorf. Ik heb niet meer voldoende vertrouwen in het ZH waar ik nu loop en ga dus naar DD voor een second opinion. Als we in ons eigen ZH waren gebleven hadden we trouwens pas vanaf februari (ben nu niet op tijd ongi geworden en januari zit al vol...) weer eens kans gekregen, dus we lopen als het goed is niet eens vertraging op zeg maar
maartje wat goed dta je ene gesprek hebt in DD! sabje dnak je meid.zit nu op dag 12 na terug plaatsing.
snippie dag 12 al aaaaahhh spannend meid!!!! na hoeveel dagen mag je testen??? ( staat niet op de lijst vandaar)knuffffff
En snippie, hoe hoog was je temp vanochtend ??? @Maartje, fijn dat je toch al in januari mag komen in DD, zo gaat er idd geen tijd verloren doordat je nu te laat ongi bent geworden! En deze wachtbankdame doet er alles aan om emmy binnen te houden, maar ik heb een raar onderbuik-gevoel dat het niet raak is. Vraag me niet waarom, maar dat denk ik gewoon.
Netjes hoor! Hier was het 36.9. Nog steeds volkomen normaal, en ook passend bij een cyclus waarbij ik telkens niet zwanger was! Niks geen innestelingsverhoging dus waar bijna iedereen altijd over spreekt ............
meid het kan ook zijn dta mijn temp zo hoog is door de bolletjes he meissie! geef het als je blieft niet op!!! ik duim heeel hard!!! wie weet ben je hartstike zwanger en val ik straks in een diep gat. knuf
wat heeft iedereen toch een goed gevoel bij mij!word er een beetje eng van! maar meid echt als het niet zo is val ik daar niemand op aan!ik weet het zelf nog steeds niet. knuf
Snippie, spannend. Ik duimmmmmmmm door!!!! Mommy to be, wat ontzettend verdrietig dat de poging mislukt is . Schrikken dat je zwager zo gevallen is met je kleine neefje, hoop dat alles goed met ze gaat. Loesie, bah wat een ellende. Zo´n jong iemand die zichzelf van het leven beroofd. Brrrr daar krijg ik het koud van. Sterkte. Maartje, wat goed dat jullie die beslissing hebben genomen. Hoop dat in DD alles beter verloopt en je daar een goed gevoel hebt!!! Gr. Sabrien
Even naar boven gebracht!! IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Klingel 2e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 4e ICSI Yasmine1974 1e Afspraken van stoere chicks: 2 december Sikki bellen voor bevruchtingen/Klingel punctie 9 december Lindinha testen 10 december AstridDi testen!! Stoere chicks op het wachtbankje: 25 november Lindinha tp 2 emmy's 28 november AstridDi tp 1 topemmy Stoere zwangere chicks: sabje79 uitgerekend op: Marj uitgerekend op: volgens mijn berekeningen rond 31 juli Afspraken stoere zwanger chicks: 9 december Marj 1ste echo om 10.10 uur 14 december Sabje 1ste echo om 16.00 Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reagerende eierstok Sikki Backup Bartje heeft het ontdooien niet gered, geen tp Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's Lisa: negatief getest, nog 4 cryo's Loesie 1982 30-11 bruin verlies Mommy to be 1-12 ongesteld Sikkie ?? En en en en hoeveel bevruchtingen zijn er ??????? @Klingel !! Heeeel veel succes met de punctie vandaag!! Zet hem op !
Hier ook ff spammen! Er zijn 6 bevruchtingen!!! Morgen om 11.50 uur Sjors en Sjimmie ophalen en 4(!!!!!) in de vriezer! Wat een dwaze dagen!!!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Klingel 2e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 4e ICSI Yasmine1974 1e Afspraken van stoere chicks: 2 december Klingel punctie 3 december Sikki tp van Sjors en Sjimmie 9 december Lindinha testen 10 december AstridDi testen!! Stoere chicks op het wachtbankje: 25 november Lindinha tp 2 emmy's 28 november AstridDi tp 1 topemmy Stoere zwangere chicks: sabje79 uitgerekend op: Marj uitgerekend op: volgens mijn berekeningen rond 31 juli Afspraken stoere zwanger chicks: 9 december Marj 1ste echo om 10.10 uur 14 december Sabje 1ste echo om 16.00 Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reagerende eierstok Sikki Backup Bartje heeft het ontdooien niet gered, geen tp Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's Lisa: negatief getest, nog 4 cryo's Loesie 1982 30-11 bruin verlies Mommy to be 1-12 ongesteld