Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Dank juliie wel voor de reacties:) heb zelf de eerste keer 5dgn vrij genomen en de tweede keer 2dgn thuis gezetten wist niet of dat wel genoeg was en dat ik het bij de volgende poging anders kon doen dat is dus niet zo weet nu dat ik niet meer kan doen!

Petje af sikki dat je er zo over denkt! en heerlijk dat je op vakantie gaat en nog wel naar amerika toe ook:)heerlijk!!!!

elif@ dat is minder dat niemand op het werk op de hoogte is bij mij is dat anders en zijn ze ook heel begripvol daar ben ik wel blij mee!het nadeel is dat je de tp meestal 2a3 dgn van tevoren hoort misschien is hevige kiespijn een idee:) hoe doe je dat als je voor de echo's naar het ziekenhuis moet steeds?

liefs,

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik heb maandag geruild met een vrouwelijke collega die ik het wel heb verteld en gisteren ging ik snel voor het werk.
    Gelukkig hoef ik soms later te werken rond 13 uur of zoiets dan kan ik voor mijn werk gaan.
    Ik zal me idd moeten ziekmelden voor de punctie.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Elif, fijn dat je nu een eerste FM-datum hebt. Maakt het allemaal lekker concreet hé!! (wat anderzijds misschien ook wel weer doodeng is hé!
    Fijn dat je toch een collega hebt kunnen inlichten en super dat jij soms gewoon later kunt beginnen!!

Lisa, welkom in dit topic. Had ook al in je eigen topic gereageerd, maar wil je hier nogmaals heel veel succes en geluk toewensen!!

Over ziekmelden enzo: heb vandaag 1 van mijn directe collega’s op de hoogte gebracht dat we nu dus gestart zijn en wanneer ik waarschijnlijk mijn punctie zal gaan hebben zodat hij dat weekend waarin hij eigenlijk vrij zou zijn, vast voorbereid is dat hij opgeroepen gaat worden. Hij vond het geen enkel probleem, al keek hij wel ff gek op dat ik dan misschien beide weken na de punctie ziek gemeld zal gaan staan. Mede door die lelijke overstimulatie van mij van eerder bereid ik mijn collega’s liever voor op dat zij straks diensten van mij moeten overnemen dan dat zij straks op stel en sprong horen mijn diensten te moeten pakken. Ik heb namelijk wss op donderdag of vrijdag de punctie en heb dan die beide dagen + de dagen daarop (ja ook weekend) diensten staan dus…
    Verder heeft hij ook een dienst met mij al geruild omdat mijn 1e FM op een ongelukkige dag valt (moet de IVF FM’s namelijk ’s ochtends voor 9 uur hebben ivm eventueel bloedprikken enzo, en ik werk vaak tot 9 uur ’s ochtends (in een andere stad ook nog eens ;))
    Werktechnisch slaan mn collega’s en ik ons er wel door heen :)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja maartje het is best wel akelig ook hihihi.
    wat goed dat je een collega op de hoogte hebt kunnen stellen.
    Ik heb gewoon soms geluk dat ik later opstond behalve volgende week maandag dan
    ik wens jullie alvast veeeeeeeel succes
    xxx

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je wel!!

Ik wil trouwens ook zo'n banner maken voor hoeveel dagen nog tot aan mijn eerste stimulatie-injectie of tot aan mn eerste FM maar snap echt geen hol van dat lillypilly gebeuren...
    Kun je het mij stap voor stap uitleggen welke en wat ik moet doen??

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lach niet ik heb op de ticker van adoptie gedrukt want anders krijg je aftelweken voor de bevalling , en dan de grote ticker.
    En dan de datum tot wat ik aftel ingeven en erachter schrijven tot de follikelmeting.
    Ik speel dus een beetje vals hihihi.
    en dan op bb code duwen want de andere code laat hij niet zien.
    Sorry ik moet zo gaan werken dus kan het niet heeeeeeeel uitgebreid uitleggen nu, maar ik zal straks nog eens kijken als het niet gelukt is
    xxx

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thanx!! Volgens mij is ie gelukt!! :D

8. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Elif, wat een slim idee! Wil ik ook haha;)

Maartje, yep, je hebt ook zo'n mooie banner!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yeah!!!

Mensen... ik weet het: ik ben een ontzettende zeur want tussen de definitieve beslissing IVF (8 oktober) en de intake (14 oktober) en het daadwerkelijk beginnen met stimuleren (23 oktober) zit echt weinig tijd maar ik kan nu al wel de dagen op mn banner wegkijken!!!
    Bah bah bah!! Dat beloofd nog wat straks in de wachtweken....

Help!!

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haha Maartje, dat wordt in de wachtweken een draaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Maar ik snap het wel hoor!
    Maar gelukkig heb jij een snelle planning.
    Tussen de definitieve beslissing en de eerste ICSI moest ik 4 maanden wachten.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    4 maanden *shock*

pfff ik hou wel weer ff op met zeuren over wachten ;):D:p

12. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    maaike! nog 1 nachtje dan mag je testen spannend!!!!:) hou je het nog vol?

liefs,

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Helaas is maaike 14 oktober ongesteld geworden... (staat in haar eigen topic..)
    Heel verdrietig en naar... :(:(:(

Sterkte Maaike!!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #94 maartje84, 17 okt 2009
    Laatst bewerkt: 17 okt 2009
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Hypo 1e ICSI
    Loesie1982 2e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e ivf met eiceldonatie
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 2e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 3e ICSI

Afspraken van stoere chicks:
    30 september Sabrien gestart met Decapeptyl
    30 september Elif82 gestart met Suprefact

1 oktober Hypo gestart met Decepeptyl
    4 oktober Maaikexxx TP van 1 Toppertje
    8 oktober Loesie1982 gestart met de pil
    9 oktober Mommy to be gestart met de pil
    9 oktober Noordtje gestart met de Decapeptyl
    12 oktober Sabrien uitgangsecho
    12 oktober Noordtje haar laatste Microgynon
    14 oktober Sabrien starten met Puregon 125 eenheden
    14 oktober Elif82 begun fostimon

14 oktober Maartje84 Intake IVF
    18 oktober Maaikexxx TESTEN!!!

19 oktober Elif eerste follikel meting.
    20 oktober Sabje79 Hopelijk ongi
    21 oktober Sikki hopelijk ongi
    21 oktober Hypo hopelijk puregon (mits zaadkwaliteit goed is)
    21 oktober Sabrien 1e FM
    22 oktober Beehappy76 starten met Decapeptyl
    23 oktober Mommy to be starten met Decapeptyl
    23 oktober Maartje84 starten met Puregon
    26 oktober Loesie1982 starten met Decapeptyl
    29 oktober AstridDi 2e intake en hopelijk die dag de eerste Decapeptyl
    30 oktober Maartje84 1e FM

3 november Loesie1982 uitgangsecho
    4 november Sikki hopelijk TP van een cryo (en dan 18 november niet opnieuw ongi!!)
    5 of 6 november Maartje84 wss de puntie!!
    5 november Lisa echo

Stoere zwangere chicks:

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Maaike, heb je toegevoegd aan de ondersste categorie... Hoop dat je dat oke vind, anders haal ik je wel weer weg... Nogmaals, veel sterkte meid!!

Elif, nog 2 dagen tot aan je eerste FM!!! Spannend hé!!! Hoop voor je dat het er allemaal keurig voor staat!!

Sabje, nog een paar dagen en dan begint jouw vermoedelijke ongi... begint het al een beetje te rommelen??

Hypo, trek jij het nog een beetje met al die spanning rondom of het zaad nu goed genoeg zal zijn? Dikke knuffel!!

Mijn banner staat nu eindelijk op minder dan een week tot aan mijn eerste Puregon-spuit!!!
    Heb Puregon dan al wel eerder gespoten, maar vind het nu wel extra spannend nu het voor IVF is en dus een iets hogere dosering.

Hebben jullie mijn topic over 1 of 2 embryo's terug te laten plaatsen gelezen??
    Hoe gaan jullie dat doen?? (er van uit gaande DAT er embryo's moeten ontstaan, besef me maar al te goed dat dit niet eens altijd gebeurt :()
    Ben wel benieuwd....

16. Noordje

Noordje Lid

12 okt 2009
    16
    0
    0
    Sorry dat ik even niets van me heb laten horen. Erg leuk/fijn dat ik in de Stoer Chicks lijst ben opgenomen. In mijn 1e berichtje stond idd. dat ik na decepeptyl begon te spuiten met Pregnyl, maar dit moet natuurlijk Puregon zijn. (hier begin ik 21 okt. mee). Zo te lezen is de reactie hierop bij iedereen anders...nou jah we zien 't wel ! Erg leuk om op deze manier met jullie ervaringen te delen, dit helpt je door de weken/maanden heen ! De 27e ga ik voor de eerst echo/folikel meeting

@Maaike ; sterkte, dit is niet waar je op hoopt ! Zet 'm op meid !
    @Elif ; heel veel succes a.s. ma...hoop dat 't er veel zijn ;)

Fijn weekend meiden ! xxx

17. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Sorry dat wist ik niet:)

maaike@sterkte meid hoop dat je veel steun hebt gehad echt klote als die stome ongi er is:x

maartje@ ja kan niet wachten wou dat ik het al was geworden voel het de hele week al wordt het liever natuurlijk niet:)(maar dat zit er denk ik niet in voor ons)nog ff geduld dus!

elif@ succes maandag!!

liefs,

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hoi meiden ,
    Nou vandaag weer moeten werken dus kom ff bijlezen.
    Hypo weet jij al iets meer , ik hoop toch zo dat het goed genoeg is!!!!
    Maartje spannend heh die banner zien aflopen, dat vond ik zooooo leuk.
    over de embryo's ga zo eens kijken maar wij hebben geen keuze, vanwege mijn leeftijd word het er maar 1:(.
    Maar dat zijn de regels in belgië dus ach ja.
    Sabje hopelijk ben je snel ongi dat je weer kunt beginnen af te tellen.

Hier word ik steeds nerveuzer, ben erg benieuwd hoeveel het er zijn?
    Ben ook bang op het werk met dragen ( rollen gordijnenstof) en probeer het zoveel mogelijk te vermijden.
    Wil geen risico nemen.
    Mijn buik begint wel al op te zwellen.
    Dus ben erg benieuwd.
    ga ff eten kom zo teruglezen
    xxx

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hallo meiden,

Kom snel bijlezen, maar ben nu gezellig aan het gourmetten...heb lekker herfstvakantie, dus tijd zat!
    (ben juf in groep 2)

Heb vandaag trouwjurken gepast (ga 4 juni 2010 trouwen!) en ik heb echt mijn DROOMJURK gevonden!
    Hij is echt zoooooooooooo prachtig, ben er helemaal verliefd op! Heb er nachtmerries over gehad, want ben wat voller en een onzekere muts en was bang dat niks mij mooi zou staan, maar alle onzekerheid is weg!

Heb er nog naar gevraagd, hoe dat zat, mocht ik eventueel zwanger raken, maar konden ze allemaal nog vermaken, het was echt een lieve vrouw die me hielp!

Even voor Maaike, meis wat kl*ten dat het niet gelukt is...heb er echt even geen woorden voor! Sterkte lieverd!

Fijne avond allemaal en tot snel!

Liefs Loesie

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Ff geen tijd om op iedereen te reageren; tis ook al laat en ik heb een drukke dag achter de rug (op mijn neefje en nichtje gepast).

Maaikie: wat een teleurstelling meid; sterkte!

Elif: spannend hoor; voel je je verder wel goed?

Loesie: ik werk ook in het po, dus ook een lekker weekje vrij; was ik ook wel aan toe hoor!

Met ons gaat t verder redelijk. Manlief is gisteren naar het zh geweest voor weer een zaadonderzoek; woensdag krijgen we daar de uitslag van. Hopelijk valt t mee en was de vorige een "losse flodder" (want zo slecht hadden we t nog nooit gehad).
    Fysiek lukt t allemaal, maar mentaal is t wel erg zwaar; en als je moe bent dan komen de waterlanders dan toch best wel snel.
    Ik ga nu dus ook maar snel mijn mandje in!

Ik reageer later weer wat uitgebreider!
    xxx hypo

Deel Deze Pagina