Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Sikki superrrrrrrrrr 6 bevruchtingen en 2 terug geplaats sjors en sjimmy haha hoe verzin je die namen hihi laat je leker verwenen meid!! duim voor je:D

snippie bah!!! meid was er zo van overtuigd:( en dan op de testdag de ongi:x heel veel sterkte!!knuffff

Lindihna vindt het wel vroeg de b..test is de ongi ook doorgekomen dan??

miepje zou gewoon testen!! als je het al ieder hebt meegemaakt je weet maar nooit!

liefs sabje

2. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    snippie NEE HÉ!!! heel veel sterkte.

miep: testen je weet maar nooit de wonderen zijnde wereld nog niet uit.

zijn er alweer meiden met de volgende poging begonnen?
    ikzelf heb vandaag alweer mijn eerste pil geslikt!!!
    we gaan er dus gewoon weer voor!!! we weigeren om ons gewonnen te geven en mogen gelukkig meteen verder.
    17 december de eerste decapeptyl en 4 januari de eerste echo!!!
    ik ben net bij de apotheek geweest en heb alles opnieuw besteld dus beebjes kom maar op!!!

meiden ondanks al het verdriet en zenuwen zet em op!!!
    hoe is het met de zwangere meiden? beginnen de kwaaltjes al te komen? ook voor jullie zet em op!!!

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    En Miepje ... weet je al iets ???

Mommy,,, fijn dat je zo snel weer mag beginnen! Ik ga heel hard duimen voor je!!

Sikki .... welkom op het wachtbankje!!! Hopelijk heb je meer geduld dan ik heb hahahaha :):)

Lindihna ... hoest bij jou??? Ben je al ongesteld geworden? Ik blijf duimen hoor!!

Hier gaat het goed! Niet nog een keer getest vandaag. Ik hoop te kunnen wachten tot zondag ;) En dat is eigenlijk ook nog te vroeg hahahaha!
    Mijn temp is wel weer nog meer gestegen.

Wat ik vreemd vind, is dat de eerste 9 dagen gebruik van utrogestan, mijn temp steeg zoals hij altijd doet in een normale cyclus (dus naar 36.8-36.9) en op de 10e dag ineens naar 37.1 en nu vanochtend 37.2.

Dan kan deze stijging toch niet van de utrogestan komen? Want volgens mij had hij dan al veel eerder zo hoog moeten stijgen? Of denk ik te simpel ;)

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Astrid, ik wou dat ik je een bevestigend antwoord kon geven, maar helaas kan niemand dat van ons. Je lichaam kan je af en toe zo ontzettend voor de gek houden dat je niet meer weet wat positief en/of negatief kan zijn. Het enige dat ik kan zeggen is.... wachten.... sorry meid, had graag iets anders tegen je willen zeggen.

Hier nog steeds niet echt ongi doorgebroken, wel al bruinverlies en vannacht echt ontzettende buikpijn gehad, zo erg dat ik het echt niet meer hield, heb toen 2 Aleve Feminax genomen, maar duurde zeker nog 5 minuten voordat het afzakte. Echt zo'n gevoel alsof er binnen in iets zit dat eruit wil, maar niet lukt. Ohhh het was echt verschrikkelijk.... nu heb ik een idee hoe een wee moet voelen, volgens mij kan het niet anders dat het zo'n gevoel is....pffff....

Net bij huisarts geweest en kreeg zonder problemen een formulier mee om bloed te laten prikken om het eea te laten onderzoeken, gelijk naar de poli geweest om te prikken, krijg volgende week de uitslag. De HA vond het belachelijk dat ze me in het ziekenhuis niet verder wilden helpen en me niet wilden laten bloed prikken. Ze heeft zelf ook nog wat dingen op het formulier aangekruist die ze ook wilde laten onderzoeken. Kijk daar heb je tenminste wat aan aan zo'n HA.

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Klingel 2e ICSI
    Lindinha 4e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 4e ICSI
    Yasmine1974 1e

Afspraken van stoere chicks:
    9 december Lindinha testen (2-12 neg. bloedtest)
    10 december AstridDi testen!!
    17 december Sikki testen!!

Stoere chicks op het wachtbankje:
    28 november AstridDi tp 1 topemmy
    3 december Sikki tp 2 topemmy's

Stoere zwangere chicks:
    sabje79 uitgerekend op:
    Marj uitgerekend op: volgens mijn berekeningen rond 31 juli

Afspraken stoere zwanger chicks:
    9 december Marj 1ste echo om 10.10 uur
    14 december Sabje 1ste echo om 16.00

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx
    Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz
    Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reagerende eierstok
    Sikki Backup Bartje heeft het ontdooien niet gered, geen tp
    Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's
    Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's!
    Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's
    Lindinha 5-12 ongesteld, nog 4 cryo's
    Lisa: negatief getest, nog 4 cryo's
    Loesie 1982 30-11 bruin verlies
    Mommy to be 1-12 ongesteld

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ohw lindinha ben je ongi geworden wat erg:(
    Dit is niet het kado wat de sint je moest komen geven!
    Heel veel sterkte meis!
    dikke knuffel

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Getsie Lindinha :(:(:(:(:( Wat een stomme Sint zeg :(:(:(

Dikke knuffel !!!!!!!!!!!

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hier alles nog prima!

Steekjes/krampjes wat ik had sinds de TP zijn bijna niet meer aanwezig, maar me boobs doen met de dag meer pijn.
    Maarja, dat kan volgens mij ook van de utrogestan komen!
    Temp is nog steeds 37.2 en dat is heeeeel hoog voor mijn doen (normaal 36.9), maarja, is ook hiervan utrogestan de boosdoener? I don't know ...
    Morgen de laatste dag bolletjes en dan is het afwachten geblazen!

Spreek jullie snel weer!
    (ws. maandagochtend als ik op mijn werk kom)

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, dus toch...
    Vreselijk balen meid. Sterkte!!!

Astrid, je houdt het wel spannend zeg! Maar ik durf m'n geld er zo langzamerhand wel op te zetten hoor!

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier gaat het goed, maar o zo onzeker! Gelukkig wodag echo, is alles wel goed, hartje(s)? Ben wel erg moe, maar ook druk hier en op t werk. Verder geen kwaaltjes (maar dit riep ik didag ook, maar vanaf wodag is de vermoeidheid toegeslagen). Liefs!

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    @Marj .. spannend meid !!!!

@Sikki, hoe gaat ie meis?

@ All hoest met de rest ???

Ik wil jullie toch even snel laten weten dat na een negatieve kruidvat test eerder deze week, ik vanochtend een licht positieve kruidvat test in handen heb!!! Het gaat hier om de 2 voor 5 euro test.

Nu weet ik dat het alsnog wel fout kan gaan volgens mij, dus ik hou nog even een slag om de arm tot donderdag, maar volgens mij ziet het er al goed uit toch ;) ;)

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja, niet echt een leuk Sinterklaascadeau.... maar goed had al geen hoop meer, dus kwam niet echt als een verrassing.
    Op naar de cryo's!

Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat het nooit gaat lukken. Ik wil heel graag geloven en hopen dat het ooit gaat lukken, maar durf het ook niet en zou willen dat ik kon zeggen: "het gaat gewoon een keer lukken!"
    Tuurlijk wil ik dit hartstikke graag geloven, maar vind het heel moeilijk....

Hebben jullie dit ook?

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    LIn dat heb ik zelfs nu al terwijl ik pas me eerste ICSI heb gehad.
    en nog cryo's over heb.eigenlijk moet ik dan niet zeuren vergeleken meiden die al veel meer icsi of ivf begandelingen hebben onder gaan.maar toch voelt het zo.

Astrid wat goed zeg meid!ik denk dat het wel goed zit als je testen steeds duidelijker worden!
    ik duim voor je!

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, ik begrijp je gevoel heel goed!
    Mijn man probeert altijd positief te blijven, maar mij bekruipt ook heel vaak het gevoel. Wat als het nooit lukt!
    Daarom hebben we ook besloten (na mijn aandringen) om ons volgende maand op te geven voor adoptie. Dat geeft tenminste nog een zekere zekerheid op een kindje. Mijn man is er nog niet helemaal uit of hij dat 100% zeker wilt, maar de wachtlijsten zijn zoooo lang. Tijd genoeg om na te denken ;)
    En helaas geeft een ICSI geen zekerheid op een kindje...

Ik vind het heel moeilijk om positief te zijn. Tuurlijk denk ik ook, waarom zou het ook niet lukken. Maar ja, dan zie ik m'n eigen ICSI historie en die van vele andere waar het ook niet lukt :(

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @astrid: hee! weer een licht posi test??
    dan denk ik dat het idd wel eens raak kan zijn?? :)
    ieks wat zou dat geweldig zijn!!!! :)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!!

Stoere chicks:
    AstridDi 1e IVF
    Beehappy76 5e IVF/ICSI
    Elif82 1e ICSI, 2e TESE
    Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD
    Hypo 1e ICSI
    Klingel 2e ICSI
    Lindinha 4e ICSI
    Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie
    Loesie1982 2e ICSI
    Maaikexxx 2e ICSI/IVF
    Maartje84 1e IVF
    Marj 1e ICSI
    Marjah 1e IVF
    Mommy to be 1e ICSI
    Noordtje 1e ICSI
    Sabje79 3e ICSI
    Sabrien 4e ICSI
    Sikki 4e ICSI
    Yasmine1974 1e

Afspraken van stoere chicks:
    9 december Lindinha testen (2-12 neg. bloedtest)
    10 december AstridDi testen!!
    17 december Sikki testen!!

Stoere chicks op het wachtbankje:
    28 november AstridDi tp 1 topemmy
    3 december Sikki tp 2 topemmy's

Stoere zwangere chicks:
    sabje79 uitgerekend op:
    Marj uitgerekend op: volgens mijn berekeningen rond 31 juli

Afspraken stoere zwanger chicks:
    9 december Marj 1ste echo om 10.10 uur
    14 december Sabje 1ste echo om 16.00

Stoere chicks waarbij het helaas :(:(:( niet gelukt is:
    Maaikexxx
    Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz
    Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reagerende eierstok
    Sikki Backup Bartje heeft het ontdooien niet gered, geen tp
    Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's
    Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's!
    Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's
    Klingel 2-12 puctie, 8 cryo's maar geen TP ivm overstimulatie
    Lindinha 5-12 ongesteld, nog 4 cryo's
    Lisa: negatief getest, nog 4 cryo's
    Loesie 1982 30-11 bruin verlies
    Mommy to be 1-12 ongesteld

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    AstridDI: ik had vanaf 5 dgn voor testdatum een pos kv test (kv 2 voor 5), dus ... Een kleine felicitatie! Ik denk dat je je bij ons mag voegen...

18. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    astridi spannend is het als tie nu al ligt is daan moet het toch goed zijn toch!!!

lindinha ik ken dat gevoel ik had de hoop ook een beetje opgegeven voor al omdat je al jaren bezig bent en dan de eerste benandelngen ook niet lukken dan geloof je er ook niet meer in! ik zag me zelf ook nooit met een kleine kon me het ook niet voorstellen echt raar:(ik stond altijd klaar voor andere met kinderen en dacht nou dan zal dat mijn doel in het leven zijn wat ook helemaal niet verkeerd is hoor!maar man lief wou toch nog een poging wagen hij had er zo een goed gevoel over!!:) en moet je zien raak! je zit wel nog in een spannnend tijd maar dat het al 1 x gelukt is is voor ons al een overwinning.dikke knuf meid!!

Sikki hoe is het met je meid???

mommy to be hier gaat het goed nog 1 week geduld voor de rest gaat het goed niks te klagen :)jij bent al weer met de pil begonnen spannend meis! nieuw jaar nieuwe kansen:)

hoe gaat het met de andere meiden???

liefs,

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier is het rustig...
    Ik voel verdorie helemaal NIETS!!!
    Die emmy's zouden nu toch flink aan het graven moeten zijn ofzo?
    Pfffff, ik dacht dat ik deze poging iets rustiger was, maar eigenlijk went het nooit ;)

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ben blij te horen dat ik niet de enige ben en dat het niet een soort van voorbode is ofzo. Weet ook wel dat het best nog kan gebeuren, maar je blijft altijd voorzichtig en wilt niet te veel hopen enzo. Ik praat mezelf wel moed in dat we vol moeten houden want we hebben nog genoeg kansen. Misschien dat ik op die manier er een beter gevoel bij krijg.

@Sikki: wij zitten beetje in gelijke situatie, allebei 4x ICSI gedaan nu, 4 cryo's over.... alhoewel jij natuurlijk nog bezig bent met je verse poging. Succes met wachten!! Verschrikkelijk he die weken... zenuwslopend!

Deel Deze Pagina