Na de 1ste hadden wij ons ook voor adoptie ingeschreven, aangezien de medicijnen die mijn man moet gebruiken om ook maar 1 zaadcel aan te maken niet meer werden vergoed (1000 euro per maand). Gelukkig na 2 jaar wel weer, en toen ging het snel. Wij hadden al een oproep voor VIAcursus.
Hier nog een andere test. De bovenste is van zaterdagochtend en de onderste is van vanochtend! Helaas fotografeert de camera veel lichter dan hij in werkelijkheid is hoor Tis een mooie blauwe brede streep! Duidelijk donkerder toch ????????? In mijn album staat ook nog de KV, maar die is helemaal slecht gefotografeerd. tja, wat wil je met bibber handjes Bekijk bijlage 34184
hi astrid! ze zijn, of lijken, nog heeeeeeeel vaag, net HCG-vangbaar zegmaar, edoch, er is een begin voor.. een wonder!!! dus: een voorzichtig klein fluistergefeliciteerdje alvast! joehoe!!!
Geloof me, hij is in het echt echt duidelijker en blauwer !! Je kan hem beter zien als je in me album op de foto klikt dat hij groter word Me broeken zitten strakker, en vanochtend heb ik staan janken als een klein kind toen de vis van me kleine uk dood was. Terwijl hij zoiets had: Tja shit happens
@Sikki, ik groei heeeeel snel! Bij mijn vorige zw-schap liep ik met 6 weken al in zw-broeken Dus ws. kan ik dit ook niet lang "verborgen" gaan houden voor de omgeving/werk! 8)
Sikki, wij hebben ons vorig jaar december al ingeschreven voor adoptie en zijn nu met de verplichte informatie bijeenkomsten bezig. Ik moet wel zeggen dat het best wel heftig is hoor een kindje adopteren, komt veel meer bij kijken dan ik gedacht had. Maar wij hebben ook zoiets, als we zelf geen kindjes mogen krijgen dan maken we zelf ons gezinnetje op een andere manier! De wachtlijsten zijn idd heel erg lang, daarom hebben wij dit ook als een 2e spoor erlangs lopen. Het voelt ook wel heel dubbel hoor, vooral omdat we nog met behandelingen bezig zijn en we eigenlijk nog helemaal niet aan adoptie toe zijn, maar vanwege de wachtlijsten hebben we dit ook vast opgestart.
Lindinha, mag je dan al aan de informatiebijeenkomsten deelnemen terwijl je nog in de MMM zit? Ik had het zo begrepen dat als je met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig bent je ook nog niet aan de informatiebijeenkomsten mag deelnemen. Maar dat heb ik dan dus verkeerd begrepen? Geldt dat dan pas voor het vervolgtraject?
Dus jij bent geadopteerd! Hoe vind je dat? Mijn man is bang dat je kinderen er later zelf heel negatief tegenover staan.
Meiden, ik vind het enorm goed dat jullie denken aan adoptie! Op deze manier worden jullie geholpen aan jullie kinderwens en worden baby's/kindjes geholpen die ws. anders geen goede toekomst zouden krijgen!! Jullie zijn TOPPERS !!!!!!!!!!
Weet je ................ ik voel me best schuldig! Poging 1, weer gelijk raak en als ik dan kijk naar jullie ... jeetje Jullie hebben bijna allemaal zoveel pogingen gehad .... Dan voel ik me behoorlijk kalote dat het bij mij weer in 1 x gelukt is
Meiden, Dit is een CB, vanavond gedaan en dus met avondurine! Geen twijfel meer mogelijk! Vanmiddag al het z-huis gebeld en 24 dec. om 10.30 een echo!! Bekijk bijlage 34363
Astridi gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! meid welkom bij de zwanger chicksdeze test is duidelijkker bij die van van morgen durfde ik je nog niet echt te feliciteren maar nu wel meid!dag voor kerst de echo wat een timing hihi leuk!! liefs
@Sabje, die van vanochtend was enorm rot genomen (de foto). Hij staat nu duidelijker in mijn album. Enigste verschil is, de nieuwe foto is opgedroogd waardoor hij een pennestreep is (en een heeeeel lichte uitloop), maar wel zeeeer blauw En TNX !!!!
IVF/ICSI rond oktober /november 2009!!! Stoere chicks: AstridDi 1e IVF Beehappy76 5e IVF/ICSI Elif82 1e ICSI, 2e TESE Els82 1e cryo tp van 1e IVF met PGD Hypo 1e ICSI Klingel 2e ICSI Lindinha 4e ICSI Lisa 1e cryo tp van 2e IVF met eiceldonatie Loesie1982 2e ICSI Maaikexxx 2e ICSI/IVF Maartje84 1e IVF Marj 1e ICSI Marjah 1e IVF Mommy to be 1e ICSI Noordtje 1e ICSI Sabje79 3e ICSI Sabrien 4e ICSI Sikki 4e ICSI Yasmine1974 1e Afspraken van stoere chicks: 17 december Sikki testen!! Stoere chicks op het wachtbankje: 3 december Sikki tp 2 topemmy's Stoere zwangere chicks: sabje79 uitgerekend op: Marj uitgerekend op: volgens mijn berekeningen rond 31 juli AstridDi uitgerekend rond 18 augustus Afspraken stoere zwanger chicks: 9 december Marj 1ste echo om 10.10 uur 14 december Sabje 1ste echo om 16.00 24 december AstridDi 1ste echo om 10.30 Stoere chicks waarbij het helaas niet gelukt is: Maaikexxx Beehappy76 zwanger tijdens spuiten van decapeptyl voor 5e IVF/ICSI, maar helaas bzz Maartje84 IVF afgebroken op stimulatiedag 11 ivm cystes en vreemd reagerende eierstok Sikki Backup Bartje heeft het ontdooien niet gered, geen tp Elif geen TP ivm ernstige overstimulatie, wel 3 cryo's Sabrien 16-11-2009 test negatief, nog 4 cryo's! Noordje 19-11 ongesteld, nog 2 cyro's Klingel 2-12 puctie, 8 cryo's maar geen TP ivm overstimulatie Lindinha 5-12 ongesteld, nog 4 cryo's Lisa: negatief getest, nog 4 cryo's Loesie 1982 30-11 bruin verlies Mommy to be 1-12 ongesteld
Geeft niks Het resultaat is nu heeeel duidelijk! Maar ff snel kleding shoppen, want me broeken zitten niet lekker meer. Ik draag voornamelijk heupbroeken en die irriteren nu als ik zit (heb ook een zittend beroep).