Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meid gefeliciteerd!!!
    knuf

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gefeliciteerd!!!

Hier nog 8 dagen wachten.
    Pffffff, valt me iedere keer zwaarder...
    Vind het zoooooooooo spannend!!!

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Woooow wat super voor jullie! Gefelicieerd!:D
    Nu lekker genieten en op naar de volgende mooie echo!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Proficiat Marj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat super en nu GENIETEN!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    marj, supergefeli met je wondertje! :)

6. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Wat lief en zo klein hihi super!!!!!

heb je deze echo in het zh gehad of al bij de vk?
    liefs

7. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    marj super!!!! mooi hé die bevestiging dat er echt een beebje in je buik zit?
    geniet maar lekker je hebt 't verdient.

beehappy wat een supermooie tekst heb je in je onderschrift staan!
    echt superlief.

knuffel voor iedereen

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @sabje: ik sta nu nog onder controle in het zh, volg echo ook daar. Als die goed is ga ik nr de vk, maar die heeft geen echo. Ik woon nl dichtbij regionaal zh.
    Ga wel voor combitest, maar weer in het UMCG, moet nl over 2 wkn al aangeven. Wordt geregeld via ivfpoli.
    Thnx voor jullie lieve woorden!

9. beehappy76

mommy to be, ik weet niet of je dit onderschrift met mijn kerstwens bedoeld of mijn oude bericht, ik heb hem namelijk gister net aangepast;)

mijn oude onderschrift was....Elke wens heeft recht om werkelijkheid te worden, maar als onze wens geen werkelijkheid heeft mogen worden om een wonder te schenken aan een stel dat nog geen geluk hebben mogen ontvangen, dan doe ik met liefde een stapje terug....

Dit is echt zo als ik het voel.
    Langzaam kan ik jullie melden dat ik mijn weg probeer te vinden op het nieuwe onbekende pad. Het is gewoon heel erg vreemd dat we nu echt weten dat er geen brusje meer bij zal komen. Ook onze meiden moeten hier heel erg aan wennen, maar het komt goed.
    En ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst in 4 jaar echt uit kijk naar de feestdagen...ik ga de feestdagen nu echt heel anders in, de afgelopen 4 jaar hoopten we steeds dat we de volgende kerst met een beebje erbij zouden vieren en steeds bij oud en nieuw hoopten we op een vruchtbaar nieuw jaar.
    Maar dit jaar is mijn kerstwens niet voor mezelf, mijn kerstwens is voor jullie die nog wachten op een wonder...Mijn wens is dat al mijn forumvriendinnetjes die op een wonder wachten, blij verrast mogen worden met een prachtig wonder voor 2010!

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Beehappy, slik....................................wat ben jij ontzettend LIEF!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Een hele dikke knufffffffffffff

11. beehappy76

Sabrien, thanks voor je knuffie,,,dikke knuf terug!

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Beehappy, wat een prachtige wensen heb jij.
    Dan wens ik voor Beehappy de mooiste feestdagen ooit met heel veel liefde en warmte. Dat jullie op de nieuwe weg die jullie bewandelen de mooiste en liefdevolle dingen tegenkomen. Dat dit jaar jullie wensen op deze weg uit mogen komen!

13. beehappy76

sikki, super lief!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    idd sikki
    Beehappy dat 2010 jullie heel veel liefde en geborgenheid mag brengen.

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    beehappy wat lief van je meid!!
    ik sluit me volledig bij sikki aan.

dikke knuffel,

x lisa.

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hey meiden!

Hoe is het hier met iedereen??

Sikki .. en hoe voel je je ???

Hier alles prima! Geen kwaaltjes (behalve hartige trek).
    Nog 13 dagen en dan kunnen we ons wondertje zien!
    Kan niet wachten ;)

17. beehappy76

Astrid,fijn te horen dat alles goed gaat...ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten jullie wondertje te zien. Op naar een prachtige echo!

18. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hey meiden.
    hoe is t hier?

beehappy, ik bedoelde je huidige tekst!

nou hier is een hele soap gaande in huis.
    vorige week ben ik dus flink ongi gweest maar....... vanaf maandag kreeg ik steekjes in mijn buik en ochtendmisselijkheid????:$
    ik moest t zh toch bellen voor de nieuwe afspraken omdat ik alweer begonnen was met poging nr 2 en toen vroeg ik wat ik met deze symtomen moest(ik vond ze nogal lijken op t begin van mijn zwangerschap van Noa). ja zegt de vpk als je t niet vertrouwd doe je maar een test alleen dan weet je t zeker.
    Goed ik gister een test gedaan komt er gewoon een positieve uitslag :(:$:(:$.
    t is een vaag lijntje maar hij staat er echt!
    ik naar de ha en de assistentes feliciteerde me al maar ik heb er een beetje een hard hoofd in (zelfbescherming).
    maar toen ik di bevestiging had heb ik naar het zh gebeld dat de test dus positief was en wat ik nu moet doen.
    de behandeling is nu dus meteen stop gezet (was gelukkig alleen maar met de pil bezig, wel al een week) en ik heb net bloed moeten prikken daar konden hun al veel uithalen qua informatie en volgende week hebben we een echo.
    De vpk heeft uitgelegd dat het 2 kanten op kan gaan, of er zit toch een beebje of ik ben dus heel ff zwanger geweest en het is een vroege miskraam vandaar dat er nog hcg in mijn lichaam zit.(daar ben ik dus bang voor)

ik wordt nu dus gek van onzekerheid, vanmorgen nog eens getest en weer een vaag lijntje.

weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat hcg uit je lichaam is na zo'n vroege mk? en heeft pilgebruik een negatieve invloed op de test? en komt het vaker voor dat je normaal ongi wordt na een icsi en toch zwanger bent dat er bijv 1 is blijven zitten?
    ik ben nu zo onzeker:( dit wordt een lange week ben ik bang......
    hopelijk heeft iemand antwoord op mijn vragen

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Mommy !!! JEETJE JOH !!!!!

Hoe lang zou je nu zwanger zijn als je toch zwanger bent ??

Is de streep van vandaag wel donkerder dan die van gisteren?
    Met welk merk heb je getest (beide zelfde merk??)

Het zou toch wat zijn zeg !!!!!!

Wat zei de bloedtest dan ?? Hebben ze geprikt op hcg ????

20. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Wat ik trouwens wel weet is dat de pil geen enkele invloed heeft op de test .. niet op een nega resultaat en ook niet op een posi resultaat ;)

Dus er zit wel hcg in je lichaam ;)

Deel Deze Pagina