Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

mommy to be, jeeej wat een ommezwaai!!!:$...maar kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, herken het helemaal.

Wat Astrid al schreef, de pil heeft geen invloed op de test, dus er is hcg gevonden...kunnen ze geen bloedtest doen en dan een paardagen later weer, zodat je weet of het hcg goed gaat stijgen?

Ik ga heel hard duimen!!!

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jeetje Mommy, wat een verhaal :$
    Ik ga heel hard voor je duimen dat er toch een kerstwondertje in je buik zit.
    Sterkte meid met wachten tot je echo volgende week.
    Het zullen een paar killing dagen worden!!!

Astrid, jij ook nog flink geduld hebben.
    Fijn te horen dat je je zo goed voelt.

Hier begint het nu echt spannend te worden. Vandaag dag 10 na punctie en dag 8 na tp.
    Heb sinds gisteren een zeurende buik (echt zo'n ongi zeur). Maar niet continue en het zou volgens mij nog veel te vroeg zijn om ongi te worden.
    Verder heb ik nergens last van.
    Nou ja, van m'n getrokken verstandskies dan nog het meest :D
    Vanochtend tandartscontrole gehad en ach ja, gelijk maar ff een verstandskies laten trekken.
    Leidt lekker af :D
    Zometeen komt een vriendinnetje van me voor het hele weekend, dus dan zullen de dagen wel weer snel voorbij gaan.

3. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Mommy to be wat lees ik nou:$jeetje wat een verhaal!Ik heb echt geen antwoorden op je vragen:)heb er geen verstand van! maar jeetje ik werd net wakker een beetje laat haha en met de vraag hoe het met je was lees ik dit!ik hoop het zo voor jullie meid!!!!en moet je ook nog ff wachten op de echo whaaaa begrijpelijk dat je het niet meer houdt ga heel hard voor je duimen welke dag heb je de echo??

dikke knuffel sabje

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow Mommy wta een verhaal!!!
    ik duim heel hard voor je!!!en brand ook hier een kaarsje voor jouw!!!
    knuf

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik brand trouwens elke vaond kaarsjes voor iedereen die zwanger is en nog niet zwanger is!!!
    knuf

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Mommy: Jee dit hoor je bijna nooit. Ze zeggen het wel altijd in het ziekenhuis dat het mogelijk is, vandaar dat wij altijd 2 weken na tp een test moeten doen, omdat het soms wel eens voorkomt dat je wel ongi wordt maar dan toch zwanger bent. Ik weet wel dat normaal gesproken, als je 2 emmies laat terugplaatsen en je wordt ongesteld dat het niet zo kan zijn dat er 1 blijft zitten en de ander niet en daardoor ongesteld wordt. Als je ongi wordt dan laat je baarmoederslijmvlies los en komt naar buiten dat is je ongi, dus ook al zou er 1 blijven zitten dan wordt je "in principe" niet ongi.

Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest?
    Normaal is dat toch gelijk dezelfde dag?? tenminste bij ons in het zkh wel....

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mommy ik hoop het zo!!

8. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hey allemaal
    Nou blaas de kaarsjes maar weer uit.........
    Ik had helaas niet eerder de tijd om te reageren maar ik heb gisteren idd meten de uitslag gekregen van het bloedonderzoek.
    het hcg was 10 en dus erg weinig.
    de vpk legde me uit dat ik dus heel ff zwanger ben geweest maar dat het vruchtje dus ook al heel erg snel heeft losgelaten.
    vandaar dat de testen dus positief waren en ik dus ook krampjes voelde en misselijk was (wat ik overigens erg snel vind/vond)
    al met al dus een hele zware dag gehad gisteren qua emoties.

Het positieve van dit alles is dat nijn lichaam dus wel goed reageert op een emmy!!! waar ik heel erg blij mee ben.
    we hebben nu wel heel ff een verplichte korte stop, ik moet nu wachten totdat ik zelf zonder hormonen ongi wordt en dan worden we opnieuw ingepland, vermoedelijk zal dit tussen de kerst en oud en nieuw zijn.
    meiden ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie leuke en lieve berichtjes erg lief
    xxx

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Mommy meid heel veel sterkte!
    wta klote zeg:(

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hey getsie Mommy ... zo krijg je eerst een knal omdat je ongi word ... krijg je beetje blijdschap omdat je toch een licht posi test hebt, en daarna weer een knal naar beneden omdat het dus een vmk is :(:(:(:(:(

Meis, wat een heen en weer geswing van emoties en gevoelens zeg :(

Veel sterkte en ik hoop dat je snel weer uit jezelf ongi gaat worden zodat jullie vlug verder kunnen ...

DIKKE KNUFF !!!!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    He bah mommy...wat rot zeg! (understatement)
    Wat goed van je dat je het toch wel weer positief kan zien. Je emmy heeft het wel geprobeerd!
    een knuffel voor jou vanaf deze kant!

Liefs

12. beehappy76

mommy, wat naar alllemaal :(, dikke knuf!
    Ik vind het echt heel erg kanp dat je het positieve van dit verdrietige nieuws probeert eruit te halen en vol goede moed straks weer aan een nieuwe poging gaat starten.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    heh mommy:( dachten we net goed nieuws.
    En dan toch niet.
    Heel veel sterkte meis

14. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Mommy neeeee wat erg!!!heel veel sterkte meid!
    Goed dat je toch nog positief blijft! ik hoop dat je ongi dan gauw doorbreekt zodat jullie de volgende poging kunnen doen.

knuffel!!!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    sabje morgen de echo!!!
    Wat spannend en dan een mooie banner!

Hier erger ik me nog steeds rot, het bruin komt en verdwijnt en al 7 dagen overtijd pfffffff.
    Ik wil toch zo graag verder.
    Hebben jullie allemaal gehad dat de cyclus wat overhoop lag?

16. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi elif kan niet wachten tot morgen kan er echt pas van genieten als ik het gezien en gehoord heb raar he vooral omdat je niet echt iets voelt dan vergeet ik gewoon ik af en toe dat ik zwanger ben:)

Mijn cyclus heeft bij de 1e mislukte tp raar gedaan ik was toen bijna 2 weken overtijd en dan baal je wel want je wil heel graag door met de volgende poging en dan komt het niet:x en als je niet wil dat het komt is het op tijd!! ik hoop dat je heel gauw ongi wordt zodat je dit jaar nog een tp kan krijgen duim voor je meid!!!!

liefs

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @mommy: heel dikke knuffel voor jou.. een hcg van 10, das inderdaad een ' even ' zwangerschap.. (ik weet hoe je je voelt, ik heb 9, 40, 2 gehad)
    :(
    inderdaad, je lijf heeft best gedaan de emmy te accepteren, maar daar heb je nou weinig aan he.
    klote gewoon.

dikke knuffel....

@elif: ik kan je geen antwoord geven, ik zit nog in mn overstimulatieronde, maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord!
    is dat bruin niet de ongi? zou dan niet kunnen?
    wat later gekomen, dus oud bloed, dus bruin?

ik denk maar hardop even hoor...

knuf

18. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sabje: suc6 morgen!

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Sabje !! Succes vandaag !!!!!

20. beehappy76

Sabje, ik kom je ook even heel veel succes wensen!!!

Deel Deze Pagina