Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Gelukkig al om 10.30.

Eerst werken, en tussendoor de echo! Dus heb genoeg afleiding die ochtend :D:D

2. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    sabje: wat een supernieuws!!!! heeerlijk hé je eigen beebje zien? geniet maar lekker meid en wow midden in de zomer uitgeteld kun je heerlijk genieten van de zomer!

sikki ; nee ik was nog zo aan het duimen, heel veel sterkte meid!!!

astriddi: nog een weekie en dan ben jij aan de beurt meid om je beeb te zien, kom je de dagen een beetje door?

hier gaat het echt goed, ik kreeg vandag complimentjes dat er weer goed uitzag! ik voel me ook goed ondanks alle heftige emoties van de laatste tijd. Mijn mannetje en ik hebben het idee dat we nu de 1e icsi echt hebben afgesloten, we zijn allebei blij met de wetenschap die we nu hebben ook al is het natuurlijk erg verdrietig wat er allemaal is gebeurd. we gaan nu genieten van de kerst en in januari gaan we heel positief beginnen met poging nr 2 en hopen dat we die gaan afsluiten met 1 of 2! kindjes (jaja mannetje wil nu voor 2 toppies gaan!!!!!)

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sabje, WAUW. Gefeliciteerd met die mooie echo!!! Wat gaaf dat je het hartje hebt zien kloppen, SUPER!!!!!!!!!!! En over 4 weken de 12 weken echo. Boh dat gaat al snel zeg! Geniet er lekker van meis!!!! :D

Sikki, wat onzettend verdrietig meis :( :( :(!!!
    Maar geef de moed niet op en denk aan die 4 mooie cryotjes die op jullie wachten!!!!!!!!! Probeer positief te blijven hoe moeilijk dat soms ook is!!!! Ga maar weer alvast van die leuke namen verzinnen voor de 4 cryo's ;), die vind ik altijd zo leuk!!! Veel sterkte om dit een plaatsje te geven, dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Mommy to be, wat super van die complimentjes dan voel je je ook gelijk beter he!???!!?!?! Ik wens jullie alvast ontzettend veel succes met de 2e poging !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Astriddi, volgende week echotijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend!!

Met mij is alles goed. Ik geniet echt van deze gezellige dagen voor de kerst. Lekker druk met werken, kerstshoppen, verjaardagen en leuke dingen doen!! Heb ook alles een plekje gegeven wat dit jaar allemaal is gebeurt en ga weer verder met het volgende jaar. Nieuwe ronde nieuwe kansen. 2010 KOM MAAR OP, ik ben er klaar voor!!!!

Dikke knuff voor jullie allemaal!!!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ohw sikki wat een droevig nieuws:( hoop dat de cryo's jullie wondertje mogen worden.

Sabje wat geweldig!! geniet er lekker van.

Hier ook goed nieuws: ze zijn er eindelijk!
    Na 8 dagen overtijd kunnen we eindelijk dan verder met onze cryo's heh heh.

Sabrien fijn om te horen dat je je goed voelt deze dagen zijn altijd zo :(
    Ben er blij om.
    xxx

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Elif,

Zeker zijn deze dagen ook extra moeilijk omdat je toch heel erg met je neus op de feiten wordt gedrukt. Vorig jaar had ik geen leuke kerst doordat ik me ziek voelde door de Decapeptyl spuiten en daardoor heb ik met mezelf afgesproken er dit jaar extra van te genieten!!!

Ik zie dat je vandaag ongi geworden bent:D (hoe blij kun je hiermee zijn), super, eindelijk verder he meis. Ik heb deze ronde ook al een paar keer bruinverlies gehad en zit nu op CD 28, denk dat de ongi ook nog wel even op zich laat wachten.......... :(. Denk echt dat mijn lichaam van de wap af is! Zou wel normaal zijn he?
    Heel veel succes, ik houd je in de gaten!

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki, sterkte meid!!
    Wat ongelooflijk klote weer! En je was al zover op weg....GRRRR... het is oneerlijk!!
    Dikke knuf voor jou!

XXXX

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    De soap gaat toch nog door.........
    De menstruatie zet nog steeds niet door.
    Het blijft bij roze wat meekomt met de Utrogestan.
    Dus...Sikki heeft er vanochtend vroeg toch nog maar een testje tegenaan gegooit. En we zien écht een heel licht streepje. Zie m'n album.
    Vandaag dag 12 na tp, dag 14 na punctie, dus......
    Ooooh, dit is killing!!! Morgenochtend maar een nieuwe test om te zien of ie donkerder wordt of niet...

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sikki ik zie hem:D! is dat een zelfde test als gisteren?
    spannend:D!
    en Sapje wat een mooie echo's

knuf

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    SIKKIE !!! Neee, niet met predictor gaan testen! Deze geven heeeel vaak een vals positieve uitslag! Die heb ik zelf een paar maanden geleden ook gehad :(:(:(:(
    Probeer die van kruidvat 2 voor 5 euro, of die van clearblue Plus(normale met kruis).

Succes en ongelooflijk spannend meis !!!!

XXXXX

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hmmmmmmmmm, dit zijn nu net niet de berichten die ik wilde horen ;)
    Wel vreemd, dacht juist dat het een merk was en dus wel goed...
    Vanavond dus maar eens testen van een ander merk kopen.
    Maar ondertussen nog steeds geen ongi die doorzet...

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    is het de vroege test van predictor/of de oude predictor?
    de vroege test heel snel positief namelijk.
    maar had je die test gisteren ook?
    knuf

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Tis de vroege...
    Maar gistermiddag gaf die niets aan en vanochtend toch wel iets...
    Hij zou moeten reageren vanaf 12,5 E/L.
    Vreemd hoor, ik dacht ik koop een merk, dus dat moet goed gaan.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wss was je plas vanmorgen beter.dat zeggen ze ook ochtend urine.Poeh zeg spannend!!
    ik duim heel hard voor je dat je op een andere test ook een streepje krijgt!
    knuf

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Lieve Sikki,

Het is idd niet het bericht wat je wilde horen, maar zou het zo enorm k*t voor je vinden als je met deze test bleef testen en deze positief blijft, maar je achteraf niet zwanger bent.
    Dan krijg je zo'n knal .... en ik ook, omdat ik zo enorm veel vals positieve verhalen heb gelezen over deze test!

Bij mij was de CB knal positief op 11 dagen na TP in de avond zelfs !!
    Ik zou even een CB halen en die proberen. Gewoon een paar uurtjes niet drinken/plassen en dan testen. Ook dan is je urine geconcentreerd ;)

Ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen dat de test van vandaag toch positief is !!!!

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Sikki,

Hoe is het nu met je! Ik wilde je absoluut niet "neerknallen" met mijn berichtje hoor :(:( Ik probeerde je alleen in bescherming te nemen omdat ik zoveel slechte verhalen heb gelezen over de vroege predictor.

XX DIKKE KNUFFEL !!!

16. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Oooooooooh sikki spannend! ik zie de streep:) ik hoop het zo voor je!!!

Sabrien thanx fijn dat het goed gaat met je en dat je dit jaar een plekje hebt gegeven op naar 2010 that's the spirit!!! knuff! meis!

Elif jaaaaaa eindelijk de ongi!!! oooh spannend! dan heb je rond de feest dagen een tp toch?? ben blij voor je meid! knuff!!

snippie dank je wel ben er nog steeds van onderste boven!

liefs voor alle dames

17. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi meid

Fijn dat jullie de 1e poging hebben kunnen afsluiten!snap wel wat je bedoelt dat het al vast heeft gepakt is al een stap vooruit maar logisch dat jullie er ook verdrietig om waren! Zeker voor de 2 toppies gaan mannetje heeft groot gelijk:) nu lekker genieten van de feest dagen!!!

Ik ben ook super blij zie steeds de echo voor me en dat hartje dat tekeer gaat!Mannetje is er nu heel erg bezig mee hihi wat een omdraai dan he

doe lekker rustig aan meid knuffel!!!

18. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi Beehappy hoe is het gegaan kon het spiraaltje er de zelfde dag nog in?ging het goed meid?

liefs sabje

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Astrid, ben juist blij dat je me teruggefloten hebt.
    Heb daarna ook de meest bizarre verhalen over de Predictor test gelezen. Ongelooflijk gewoon!

Dus heb nu een boel andere testen gekocht en doe morgenochtend een nieuw test rondje.
    Wel blijf ik het raar vinden dat ik gistermiddag geen streepje had op de Predictor en vanochtend wel. Terwijl het dus hetzelfde merk was.
    Maar goed, in deze bizarre MMM zie je soms dingen die er misschien helemaal niet zijn.
    Krijg nu ook wel meer ongikrampen dus wellicht zet de ongi nu toch gewoon door.

Anyway, het was een bizarre dag. Sowieso een bizarre poging, dus dit kon er ook nog wel bij :D

Blijf het toch moeilijk vinden te accepteren dat het niet gelukt is. Had nooit gedacht dat mijn carriere in de MMM zo lang zou zijn...

Sabje, gefeliciteerd met je mooie echo meid!
    Misschien moet ik jou maar gewoon volgen. Bij de cryo's van de 3e ICSI raak!

20. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Sikkie ... en en en en en

Deel Deze Pagina