Sikke, wat vervelend dat die testen niet gewoon meteen zekerheid kunnen bieden...ik blijf nog ff voor je duimen! Sabje, gefeliciteerd met jullie prachtige echo!!! Mijn sipraaltje is na een dag heen en weer bellen met de huisarts, maandagmiddag geplaatst...Het was behoorlijk pijnlijk, maar ik was ook opgelucht. Helaas is alle pijn voor niets geweest, gisteravond voelde ik ik iets. Toen ik op het toilet ging kijken zag ik dat het sipraal naar buiten was gekomen, verdrorie!:x Ik baal nu echt vreselijk, ongi is bijna over dus moet alnog een maand wachten en weer de pijn door.:x
Sikki, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE . Wat ontzettend verdrietig, gisteren die mooie positieve test x predictor :x) en nu dan ongesteld geworden. Wat een ontzettende teleurstelling moet dat zijn! Ik zou bijna Predictor willen aanklagen wordt hier zo boos van!!!!! Schreeuw, huil, gil, schop doe alles waar jij je nu goed bij voelt en denk aan jezelf!! Dikk knufffff en sterkte....... Beehappy, jeetje het zit je ook echt niet mee he. Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat en dat je er dan vanaf bent. Ik denk nog vaak aan je, knuf!
Ohh Sikki lieverd... Wat vervelend allemaal . Dat je je verdrietig en wanhopig voelt begrijpen we allemaal. Het is ook zo oneerlijk. We denken aan je. Dikke knuffel, M
Hoi Beehappy, jemig wat vervelend . Heb een keer een spiraaltje gekregen en ik dacht echt dat ik voor de vlakte ging (ook een paar uur na het plaatsen). Nou succes... Liefs M
Sikkie .. hoe gaat het met je meis ?? DIKKE KNUFF!!! Hoe gaat het trouwens met iedereen ?? Lijkt wel alsof er steeds minder geschreven word hier! Hier gaat alles prima, maar vind het niet zo "eerlijk" om jullie alle weetjes omtrent mijn "situatie" te geven, want volgens mij moet dat hartstikke hard aankomen. Dikke knuffels voor iedereen!
Astrid, Fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en je buikje, nog een week en dan mag je ff naar binnen kijken...ik vind het trouwens alleen maar fijn om te horen dat alles goed gaat, ik kan gelukkig nog steeds oprecht blij zijn voor anderen...al begrijp ik ook dat het sommige er misschien wel moeite mee hebben. Met mij gaat het ondanks het gedoe met de sipraal wel goed, ik kijk nog steeds uit naar de feestdagen. Half januari verwacht ik mijn volgende ongi en gaan we het gewoon weer opnieuw proberen.
Voor de mensen die hier nog wel lezen. Vandaag mijn eerste echo gehad. Het was een hele snelle echo, wat ik heel jammer vond, want ze had de dooierzak gevonden, maar keek niet verder, waardoor ze niet goed het vruchtje kon zien. We hebben dus ook geen hartactie gezien, en hierdoor zit ik nu vollop stress !!!!!! Zelf had ik wel het idee helemaal bovenin iets te zien, maar zij focuste zich veel te veel alleen op de dooierzak Over 2 weken hebben we een 2e echo, gelukkig bij onze eigen gynaecoloog en dan zal een minimensje van 8 weken te zien moeten zijn! Dat worden dus 2 weken lang nagelbijten ........... sjucht ... had ze maar wat meer tijd genomen
he meissie wat naar!!! maar je bent ook nog net6 weken lieverd!! niet iedereen ziet dan al iets! ik ga heel hard duimen dat je over 2weken een mooi kloppend hardtje ziet! KNUF
Astrid: jammer dat het zo snel moest! Waar was jij? Ben vandaag voor 2e echo geweest, alles goed! Beeb was druk aan het spartelen, had het goed naar zn zin volgens arts. Nam ook alle tijd. Heb foto in album. Iedereen fijne kerst!
Hoi Marj, Ik was gewoon bij de fert.arts in Amersfoort!! Bij mijn vorige zw-schap was ik ook 6+1 toen ik een echo ging maken daar en toen zagen we een mooi garnaaltje met kloppend hartje!! Ik ben echt heel bang dat dit niet goed gaat !!!!!!!
Maar meissie elke zwangerschap is anders! En wss als zei goed de tijd had genomen had je het wel gezien! Meissie ik snap dat je zorgen maakt,maar probeer hoe moeilijk het ook is te ontspannen!stress is niet goed. Knuf
Astrid zoals snippie al zegt, misschien zit het deze keer wel goed je weet het nooit!! bereke heel veel succes morgen bij je 2e echo!!!