Wie ook rond okt./nov. (de volgende) IVF/ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi meiden,

eindelijk durf ik hier toch ook wat te plaatsen. En dat heeft een reden: ik heb hoop!

Iets wat de arts onwaarschijnlijk achtte is toch gebeurt: ik had vandaag 6 eitjes!!!! Ik ben zo ongelovelijk blij.

Maandag krijgen we te horen of er een terugplaatsing komt. Ohhhh, ik hoop er zo op.

Liefs, Marjah

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hey wat onwijs goed zeg !!!! Ik hoop dat er veel bevruchtingen komen zodat je over 2 dagen een tp zal gaan krijgen en dat deze gaat uitgroeien tot een mooie baby!!!!!

WOW !!!!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi meiden,

Heb lang niet meer hier gegluurd, excuses ;)
    We zijn hier de dagen aan het aftellen tot aan 14 januari... Als ik het goedheb is het nu nog 18 dagen...

Vannacht een mooie droom gehad, maar werd wel verdrietig wakker, want deze droom kan niet uitkomen...
    Ik droomde dat ik niet ongesteld ging worden en net op de valreep, tussen de IVF's door, net voor dat we naar Duitsland zouden gaan, spontaan zwanger was geworden... Heb ff een traantje gelaten, maar nu weer aan het aftellen tot aan 14 januari...

Hoe gaat het met jullie allemaal?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden hier goed nieuws.
    3 januari tp , ben nu echt nerveus als ze maar goed ontdooien
    brrr

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    elif meid wat fijn:)

6. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    jahooo elif super meid, positief blijven he

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Elif !!! WOW meis ! Ik ga alvast beginnen met duimen !!!

Maartje :(:(:( Wat kunnen dromen verdrietig zijn zeg :(:( In je droom zo gelukkig, maar als je wakker word is daar de realiteit en val je weer hard neer :(
    Dikke knuf !!!!!!

Hoe het met mij gaat, tja lees even terug ,.. niet echt juichend nieuws vwb de echo .. ik ga morgen even bellen en vragen of ik tussendoor nog ff snel mag komen .. sta echt stijf van de zenuwen :(:(:(

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve maartje, wat erg is dat als je dan wakker word:(
    lieverd hoop echt dat 2010 jullie jaar word
    xxx

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb net gebeld met de zwangere poli! Daar mijn verhaal gedaan, helaas verbond zij mij dus door naar de fertiliteits poli.
    Daar kreeg ik een doos van een assistente aan de telefoon, die mijn vorige echo dus normaal vond! 8)
    Toen ik zei dat ik het gevoel had dat de arts alleen maar keek naar de positie van de zwangerschap, zei ze doodleuk: ja dat was ook zo !!! Want met 6 weken zie je vaak nog helemaal niks!!!
    En ik heb ook geen erge klachten om de echo te vervroegen (geen bloed), en toen ik vertelde dat ik krampjes en buikpijn had, zei ze: Tja, dat hoort erbij bij een vroege zw-schap :(:$

Toen maar even verteld dat ik bij de vorige zw-schap met dezelfde termijn een echo had met mooie vrucht en kloppend hart! En dat ik niet "zomaar" een zwangere ben, maar iemand die al eerder 2 kinderen in de zw-schap is verloren en ik dus nu vol met angst zit! En dat ik dit niet nog 9 dagen volhoud!
    Ze vertelde me dat in mijn dossier staat: Geen embryo gevonden! (bij de vorige echo), dus dat beangstigd me nog meer!! :(:(

Na veel gepraat (heb 15 min met haar aan de tel gehangen) mag ik nu eindelijk woensdag om 9.15 voor een 2e echo op de zwangere poli !!!

Nu ga ik hard duimen dat kleintje er nog zit!!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he astrid wat killing zeg meissie!!!
    ik ga hier een kaarsje voor je aan doen lieverd!!
    KNUF

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oh astrid, wat fijn dat je nu woensdag toch nog een nieuwe echo krijgt. Ik kan me voorstellen dat je niet erg gerust bent.

Liefs, M

Over een kwartiertje mag ik bellen of er een tp komt.... Waaaaaaahhhhh

12. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    kwartiertje is voorbij .. EN EN EN EN EN EN :):):)

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hier een hyperventilerende Marjah!!!!morgen tp om 11.00 uur.
    Zo... dat we toch nog op dit punt zijn gekomen is echt een wonder.
    Pfffff, nu een koppie thee

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Jaaaaaaaaa wat goed !!!! Ik ga onwijs duimen zeg !!!!!!!

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :) Dank je :)

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Marjah, gefeliciteerd met jullie a.s. terugplaatsing met hopelijk over 2 weken een mooie positieve test! ik duim voor jullie! Succes morgen.

Astriddi, jeetje meid wat een onzekerheid :(. Wat moet dat vreselijk zijn....... Goed dat je hebt aangedrongen op een echo. Ik ga onwijs hard voor jullie duimen dat jullie woensdag een "goede" echo hebben met een mooi kloppend hartje. Ik denk aan jullie meis!!!!!! Dikke knufffffff

17. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    jee astrid wat spannend killing lijkt me dat, hopend op een mooi wondertje woensdag.

en marjah super meid op naar die posietest over 2 weken.

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Marjah !! Heel veel succes vandaag !!! Ga maar lekker broeden op jullie emmy zodat je over 2 weken een mooie positieve test in handen hebt ;) !!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oehoee..... ja we zijn ons aan het opmaken voor de grote reis naar het grote enge amsterdam....

haha nee hoor, ik heb zelf in de VU stage gelopen, dus de kans dat we na goed oefenen van vriendlief en mijn ervarig de weg niet kunnen vinden is klein.

De volgende keer ben ik in het trotse bezit van mijn eerste, echte en de allermooiste emmy van de héle wereld. Althans, dat vind ik ;).

Op naar die positieve test! Kan niet wachten...

Kus

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee meiden,

IK ben in het trotse bezit van 2!!! emmy's. Dit komt omdat de emmy's iets te veel van hun vader hebben... hij is ook nogal een treuzelkont ;). Het is een 4 cellige en een 5 cellige geworden. Misschien nie het allerbeste om mee te starten, maar so far so good. Dit was tot nu toe mijn maand, dus ik heb nog steeds hoop op een posi-test.

10 januari testen :).

Kus, Marjah

Deel Deze Pagina