Oooh wat spannend meis !!!! 2 emmy's, dan mag je verwachten dat er toch wel 1 blijft hangen hoor!!!!! Mijn duimen draaien blauw voor je!
marjah, wat een geweldig nieuws! ik hoop dat jullie 2 emmy's zich lekker gaan nestellen! Astrid, ik zag dat je morgen een extra echo krijgt...ik hoop dat jullie een prachtig kloppend hartje zullen zien! all, Meiden, ik wens jullie al vast de beste wensen voor 2010...dat het voor iedereen een jaar mag worden met geluk en gezondheid! Wij gaan er lekker even tussen uit met oud en nieuw met ons gezinnetje, even alles achter ons laten. 2009 heeft ons helaas niet het geluk gebracht wat we hadden gehoopt, nu breekt er een nieuw tijdperk voor ons aan. We zijn uit de hoop op een nieuw wonder gestapt en kijken positief vooruit naar een andere toekomst als gepland. Het leven is niet te plannen...het leven is een weg die je steeds op nieuwe plekken brengt en soms moet je een omweg maken om weer op de plek te komen weer je was gestart, maar het is de kunst om altijd vooruit te blijven kijken en niet bang te zijn om te verdwalen...
Beehappy, je bent lief! Marjah, goed nieuws, ik duim! Astrid, ik duim voor je voor morgen! Op een prachtige echo! Proost alvast! (jij met kinderbubbels!) Voor de rest, knuffel! Ben hier niet vaak meer, maar in januari beginnen we weer vol goede moed! Alvast een fijne jaarwisseling! Liefs
Meiden, Net weer de echo gehad en wat we zagen: De zwarte vlek (vruchtzak), met daarin de dooierzak .......... en daarboven ............ JAAAAA Het vruchtje met kloppend hartje!!!!!!! Over 2 weken mogen we weer terugkomen !!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH meid ben zo blij!!!!!! kus
YOEHOE!!!!!! Wat een geweldig nieuws om het jaar mee af te sluiten...nu lekker genieten! Liefs beehappy
Wat goed Astrid!!!! Super!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet er nu maar lekker van...wat zenuwslopend zeg! Even over je banner...ik zie de tekst heel slecht (altijd met de tickers van deze site..) heb jij dat zelf ook, of ligt dat aan mij! NOG EEN KNUFFEL VOOR JOU! Liefs Loesie
Tnx meiden!!! Ben in de zevende hemel nu eindelijk !!! Loesje, nee, ik zie de tekst prima! maar heb het wel soms bij deze banners bij andere mensen, dan is het te klein en dus bijna onleesbaar
Dan zal het dus zo zijn dat degene het zelf wel goed ziet, maar de rest dus nie, haha! Hoelang ben je precies zwanger nu?!? 7 weken en hoeveel dagen?!!? GENIET MEIS, GENIET! Liefs
Astrid, GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Oh wat lekker om zo het jaar af te mogen sluiten. Geniet er lekker van. Kus, Marjah
Astriddi, kwam extra even voorbij om te kijken hoe het vandaag gegaan was!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Ben superrrrrrrrrrr blij voor jullie. Zo sluiten we hier toch even mooi het jaar mee af!!!!! Meiden allemaal een fijne jaarwisseling en ik wens jullie allemaal een ontzettend gelukkig, gezond, liefdevol en natuulijk vruchbaar 2010 toe en ik hoop dat volgend jaar onze grootste wens mag uitkomen. Proost! Gr. Sabrien
hey meiden, ik wil jullie alvast allemaal een prettige jaarwisseling toewensen, en hopelijk komen in 2010 al onze dromen uit!! astrid, gefeliciteerd meid, geweldig nieuws om het jaar mee af te sluiten. liefs lisa.
Ik sluit me hier ook bij aan!!! DAT 2010 MAAR HET JAAR VAN ONZE WONDERTJES MAG WORDEN! (let op, zo rond september/oktober staat er groot in de krant! BABYBOOM IN NEDERLAND! en dat zijn dan allemaal onze beebjes!) Een heel fijn, liefdevol, bijzonder en hoopvol 2010 voor jullie allemaal! (ik word altijd zo emo van de jaarwisseling, hebben jullie dat ook!?) Liefs Loesie
jahoeeee astrid van harte, eindelijk wat meer zekerheid geniet ervan. alle meiden een super geweldig 2010.
Beetje laat HAPPY NEWYEAR !!!! En dat in 2010 al jullie dromen mogen uitkomen!! Vooral op baby-gebied !!! !!!!!
Dames, sorry dat ik even inbreek maar heb een vraagje. Wij hebben morgen hopelijk de terugplaatsing en ik meende mij te herinneren dat je die ochtend geen utrogestan mocht gebruiken. Vind hier echter niks van terug in de documenten van het ziekenhuis. Hoe is dit bij jullie? Alvast bedankt en het allerbeste voor 2010 voor iedereen!
@Bereke, Ik moest gewoon vanaf de punctie elke dag 3x 2 bolletjes inbrengen, dus ook op de dag/ochtend van de TP. Ik zie dat je gisteren gepost hebt, dus als het goed is heb je nu je TP akl gehad! Succes met wachten! Hoest verder met de meiden hier ?????