MArjah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe gaat het ?? Wat is het nieuws ..... goed nieuws ?? of toch niet ??????
Ik las dit van haar : Re: Lieve eiceldonor gezocht!! meiden, de test is zeer licht positief!!!!!!!!!! Vanmiddag ga ik voor een tweede meting en mag morgen bellen vanuit een zonnig egypte (ik hoop héél zonnig egypte). Wordt vervolgd, maar ik weet niet of ik de kans heb om mijn vriendinnetjes te updaten... Liefs Marjah Nou alvast gefeliciteerd Marjah !!!! Ik ga duimen dat hij VET positief gaat worden!!!
Oei schaam schaam schaam.... Ik was de afgelopen dagen meer met mezelf bezig en kon het forum even niet gebruiken, ik werd er alleen maar nerveus van... Maar goed, vanochtend het ziekenhuis gebeld en ik kreeg te horen dat het resultaat licht positief is. Ik mag dus vanmiddag nog eens gaan testen en dan hoor ik de uitslag morgen. het was tot net nog niet helemaal tot me doorgedrongen (lees helemaal niet), maar door alle felicitaties en mensen die erg nieuwsgierig zijn begint het allemaal in te zinken... Ik ga vanaf nu ook licht positief zijn en vanaf morgen zwaar positief (hoop ik). Jullie zien al wel dat ik nog steeds voorzichtig ben . Zo, ik ben aan het werk en er staan wat collega's te springen. Ik ga ze nu even verblijden met mijn aanwezigheid. Dat moet ook nog vandaag . Kus!